Optimizacija elektronike [ FASTCHIP ]

Modifikacije vozil

Moderator: Globalni moderatorji

Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 4744
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Optimizacija elektronike [ FASTCHIP ]

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Nudim optimizacijo / rekalibracijo avtoelektronike z orodjem RSTuner

Podprti avtomobili za optimizacijo oz. remap:

- Clio 2 (172, 182, decat, launch control, V6)
- Clio 3 (197, 200, dCi105, dCi85, TCE100)

- Megane 2 (165T, RS225)
- Megane 3 (dCi 105, dCi 85, RS250, TCE 180)

- Twingo 2 (Dci85 Eco2, RS K4M 1.6, TCE 100)

- Laguna 2.0T GT204-205 Stage 1
- Laguna 3 (dCi110, dCi150, Laguna 3 170 Stage 1, Laguna 3 Coupé 205 HP Stage 1)

Zakaj je to dobro?
To je optimizacija trenutnega ECUja za stock sistem. Večina avtov ne stisne iz sebe tistega, kar bi lahko... S to opzimizacijo dosežete res maximum kar lahko s stock stvarmi. TO NI TUNANJE ali ČIPIRANJE ampak le REMAP, torej optimizacija / rekalibracija sistema.

Kakšne so občutne razlike?
Še posebaj pri športnih modelih, RS133, 172, 182, 197, 200, 225, 250 se opazi bolj tekoče in manj cukajoče delovanje motorja pri mrzlem vžigu. Popravi se krivulja navora skozi celotno območje in pri večini se blokada prestavi za cca 100-200rpm.

Kaj pa cena?
Cena je za vsak model avtomobila različna, saj je potrebno poleg samega kalibracijskega fajla dokupit tudi licenco za odklep avtomobila. Okvirno pa se cene kompleta optimizacije avta gibljejo med 150 in 300 eur.

Na kratko je torej to najbolj cenovno ugodna rešitev za dosežt najboljše rezultate iz tega kar imate v avtu.

Za povpraševanje mi pišite na email urban@renault-klub.si

Ko enkrat potrdite optimizacijo za svoj avto in plačate avans, v roku treh dni dokončam vse.

Kdo vse je mapiral pri meni:
- moj RS172 ph2 in RS197 + optimizacija
- symon (RS182) + optimizacija + decat overrun + launch control
- zizek (RS182) + optimizacija
- koncar (RS182) + optimizacija + launch control
- gregi (ex RS182) + optimizacija
- choko (RS172 ph2) + optimizacija
- jurko (RS172 ph1) + optimizacija
- Stupo (Twingo RS 133) + optimizacija
- HribarRS (Clio RS 197) + optimizacija
- Tomaz (Clio 197) + optimizacija
Zadnjič spremenil UrbanD, dne 14 Nov 2011, 22:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 182 - daily driver

Uporabniški avatar
denisk
Prispevkov: 528
Pridružen: 06 Mar 2011, 21:44
Kraj: MS-Ljubljana

Odgovor Napisal/-a denisk »

Respect!
VW Passat 2.0 TDI DSG R-line 2017
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke

Uporabniški avatar
biste
Prispevkov: 297
Pridružen: 19 Feb 2011, 18:17
Kraj: Žiri

Odgovor Napisal/-a biste »

a to obstaja tud za kliača 16v?
Lp!

Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 4744
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Ne, da bi jaz vedel.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 182 - daily driver

Uporabniški avatar
obi
Prispevkov: 1811
Pridružen: 27 Jun 2005, 18:08
Kraj: medvoški štajerc

Odgovor Napisal/-a obi »

Ka pa kaj bolj švoh motorji ala 1.4 16V? Mogoč blesavo vprašanje sam kdor ne vpraša ne zve. :D
Štrom for wife, UPS for life.

Uporabniški avatar
ridder
Prispevkov: 555
Pridružen: 12 Dec 2010, 13:22

Odgovor Napisal/-a ridder »

obi napisal/-a:Ka pa kaj bolj švoh motorji ala 1.4 16V? Mogoč blesavo vprašanje sam kdor ne vpraša ne zve. :D
cilja se predvsem na turbo motorje, ker je edino tam "očiten" rezultat (kolikor je meni znano ;) )

Uporabniški avatar
Seko
Prispevkov: 1330
Pridružen: 13 Okt 2007, 19:33

Odgovor Napisal/-a Seko »

Zdej pr temu chipanju je tko, da z temi mapami ne dobiš konje ampak bol izbolšavo same krivulje navora. Tukaj konjev ne dobiš tko k pr pravem mapiranju.

Je pa tale rstuner za vse avte, sam mislm da ni map za 1.4 16v tko k maš ti obi. Najbolje da urbanu pišeš pa ti bo najbolš povedal.

Uporabniški avatar
obi
Prispevkov: 1811
Pridružen: 27 Jun 2005, 18:08
Kraj: medvoški štajerc

Odgovor Napisal/-a obi »

Vem kaj pomeni Re map in Urban je že dost lepo napisal, tako da brat pa še tud za enkrat znam :D. Mogoče pa bi rad samo da moj avto dela optimalno ne pa po nekih default nastavitvah. Mogoče?
Hvala Seko za nasvet.
Štrom for wife, UPS for life.

Uporabniški avatar
Seko
Prispevkov: 1330
Pridružen: 13 Okt 2007, 19:33

Odgovor Napisal/-a Seko »

Mislm da bi za tvojga cliota mogu met tako mapo, sam nism 100%.

Off: Obi morš kdaj pridt na meeting te že dolg dolg ni blo. :D

Uporabniški avatar
obi
Prispevkov: 1811
Pridružen: 27 Jun 2005, 18:08
Kraj: medvoški štajerc

Odgovor Napisal/-a obi »

off: @ seko True true. Sej veš kak je ženska pa otroc pa take fore, pa ne znese :D
Štrom for wife, UPS for life.

Uporabniški avatar
Seko
Prispevkov: 1330
Pridružen: 13 Okt 2007, 19:33

Odgovor Napisal/-a Seko »

Off: to se ne vem kko je sam predstavlam pa si :))

Uporabniški avatar
jurko
Član kluba
Prispevkov: 2362
Pridružen: 25 Sep 2008, 16:01
Kraj: Gorenja vas

Odgovor Napisal/-a jurko »

torej, a pol obstaja kej za 1.4 16v? :) al pa 1.6 16v :lol:
1. Megane 1.6 16v classic l.1999 / 2. Clio RS l.2000 //3. Mégane Grandtour GTline 1.2TCe /// 4. Mégane Grandtour GTline 1.6dCi

Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2915
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

jurko napisal/-a:torej, a pol obstaja kej za 1.4 16v? :) al pa 1.6 16v :lol:
Nepismeni? :roll:
UrbanD napisal/-a:Podprti avtomobili za optimizacijo oz. remap:

- Clio 2 (172, 182, decat, launch control)
- Clio 3 (197, 200, TCE)

- Megane 2 (dCi 150, dCi 175, RS225)
- Megane 3 (dCi 105, dCi 110, RS250 stage 1, stage 2, TCE 180)

- Twingo 2 (1.2 56kW, RS133, TCE 100)

- Laguna 2 - 2.0T GT
- Laguna 3 (170HP Stage 1, Coupé 205 HP Stage 1)

Uporabniški avatar
Nejko
Prispevkov: 685
Pridružen: 04 Apr 2005, 10:01

Odgovor Napisal/-a Nejko »

Kako to da samo TCE 180 ne pa tudi TCE 140?
BMW 323i (1983)
Grand Scenic 1,4TCE LPG (2010)

Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 3161
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Kot je že Seko delno povedal se spremeni predvsem krivulja ne pa max moč. Verjetno je sama mapa narejena tako da je v zgornjem območju bolj malo spremenjeno, verjetno zaradi varnosti, ne vem. Rezultat se dejansko občuti in je izmerljiv.

Če se prav spomnim so po večini clioti 182 s tem remapom pri ercu namerili okoli 180 konjev in nekaj čez 200Nm navora, 182 brez remapa pa je nameril 179,5 konja in 197Nm navora.

Je pa tole kar ugodna rešitev za serijski motor. Za večje posege v motor pa priporočam pravi remap ali celo uporabo pigyback/standalone ecu-ja.
Enigma motorsport

Odgovori