Modifikacija sesalnega kolektorja na clio-u RS 197
Modifikacija sesalnega kolektorja na clio-u RS 197
Kot ze morda veste, je v realnosti marsi kateri clio pokazal manj kilovatov, kot je specificirano.Razlog je v veliki vecini bil v slabem odlitku sesalnega kolektorja.Nekateri so samo s to modifikacijo, dosegli prirast tudi do 13 KM.Slike so za clio III RS, vendar je enak postopek tudi na cliu II RS.
Potrebovali boste:
1.Orodje za demontazo kolektorja.(pazljivo pri demontazi injektorjev oz. voda za gorivo, ker nima povratnega voda ostane ves sistem pod pritiskom)
2.Pasto za oznacevanje oz. prekrivanje med dvema deloma kolektorja.
3.Dremel
Zgornji in spodnji del sesalnega kolektorja
meritev
Odstopanje med spodnjim in zgornjim delom.V najvec primerih je ravno ta del najbolj problematicen.
Pasta
Vseskupaj se namaze s pasto.....
Se ponovno sestavi in zategne z vijaki.Na tej sliki se lepo vidi neujemanje dveh delov, zato lepo pocasi zacnemo z odnasanjem materiala.
Ponovno preverimo.Rajsi preverite veckrat in delajte pocasi!
Koncni izdelek!
Lp
Potrebovali boste:
1.Orodje za demontazo kolektorja.(pazljivo pri demontazi injektorjev oz. voda za gorivo, ker nima povratnega voda ostane ves sistem pod pritiskom)
2.Pasto za oznacevanje oz. prekrivanje med dvema deloma kolektorja.
3.Dremel
Zgornji in spodnji del sesalnega kolektorja
meritev
Odstopanje med spodnjim in zgornjim delom.V najvec primerih je ravno ta del najbolj problematicen.
Pasta
Vseskupaj se namaze s pasto.....
Se ponovno sestavi in zategne z vijaki.Na tej sliki se lepo vidi neujemanje dveh delov, zato lepo pocasi zacnemo z odnasanjem materiala.
Ponovno preverimo.Rajsi preverite veckrat in delajte pocasi!
Koncni izdelek!
Lp
RenaultSport all the way!!!
Kolektor je plasticen, pa v nobenem primeru ne bos pridobil 13 konjev. Vecje bucke pa se ne...obi napisal/-a:Mene pa zanime ce je podobna zadeva tudi pri svohnejsih bratcih se pravi 16 16 V oz 1.4 16V.
Tista stenga je lahko tam z razlogom. Vcasih se naredu tudi stengo direkt pred vstopom v cilinder, ravno zato, da se poveca venturi efekt in pridobi na navoru v nizjem obmocju vrtljajev.
Enigma motorsport
Za K4M, torej 1.4 16v in 1.6 16v dela Dbilas sesalni kolektor:
http://foto.arcor-online.net/palb/alben ... 646337.jpg
Problem pri serijskem sesalnem kolektorju je pretok zraka, ker je premer cevi premejhen in kakrsno koli brusenje cist brezveze...
Da pa ne bom smetil in se vrnem k F4R:
http://i172.photobucket.com/albums/w6/m ... C00128.jpg
potegne pa tole en kup predelav se kje drugje.... z zgornjim nacinom dobis nekaj odzivnosti pa ene par konjicev....je pa po MOJEM mnenju tunanje F4R bl igranje s putrom....
http://foto.arcor-online.net/palb/alben ... 646337.jpg
Problem pri serijskem sesalnem kolektorju je pretok zraka, ker je premer cevi premejhen in kakrsno koli brusenje cist brezveze...
Da pa ne bom smetil in se vrnem k F4R:
http://i172.photobucket.com/albums/w6/m ... C00128.jpg
potegne pa tole en kup predelav se kje drugje.... z zgornjim nacinom dobis nekaj odzivnosti pa ene par konjicev....je pa po MOJEM mnenju tunanje F4R bl igranje s putrom....
Mislm da itb-ji se vedno dajo najvec. Tale clio 172 sproducira 217 konj:
http://www.youtube.com/watch?v=7eHiMhZpYrA
http://www.youtube.com/watch?v=7eHiMhZpYrA
Enigma motorsport
Drmo stenga na sesalnem delu se zelo redko uporabljaja. se pa uporablja na izpusnem delu.Se pravi ko pride pulz plina iz glave v izpusni kolektor je le ta malenkost vecjega premera, kar rezultira v zmanjsanju tlaka in s tem je pripravljen "teren" za naslenji pulz plina.
Se pa vsekakor strinjam s teboj glede ITB-jev.
Ker ce ze menjas sesalni kolektor (kar zahteva ponovno optimizacijo) potem das malo vec in gres na ITB-je, ki prinesejo obcutno povecanje odzivnosti in moci.
Se pa vsekakor strinjam s teboj glede ITB-jev.
Ker ce ze menjas sesalni kolektor (kar zahteva ponovno optimizacijo) potem das malo vec in gres na ITB-je, ki prinesejo obcutno povecanje odzivnosti in moci.
RenaultSport all the way!!!
Drmo napisal/-a:Mislm da itb-ji se vedno dajo najvec. Tale clio 172 sproducira 217 konj:
http://www.youtube.com/watch?v=7eHiMhZpYrA
way to go je menjava motorja :
http://www.youtube.com/watch?v=L8D-W7tUIHw
Skoda da nimam nobene slike. Ne, sem prav napisal. Stenga je lahko vcasih tudi ravno pred sedezem ventila ravno zaradi tega kar sem omenil prej, in to ne da se potem kanal razsiri s stengo ampak zoza. Je pa res da poredko.Sokol napisal/-a:Drmo stenga na sesalnem delu se zelo redko uporabljaja. se pa uporablja na izpusnem delu.Se pravi ko pride pulz plina iz glave v izpusni kolektor je le ta malenkost vecjega premera, kar rezultira v zmanjsanju tlaka in s tem je pripravljen "teren" za naslenji pulz plina.
Se pa vsekakor strinjam s teboj glede ITB-jev.
Ker ce ze menjas sesalni kolektor (kar zahteva ponovno optimizacijo) potem das malo vec in gres na ITB-je, ki prinesejo obcutno povecanje odzivnosti in moci.
Pri sesalnem delu je bilo vedno pomembna dolzina in oblika kanala, kot pa lahko vidis pri rs-u da ni cisto enako. Marsikaj se da popravit pri odlitkih, razlika pa ne vem ce bo tako velika.
Jenvey ima v ponudbi kolektor za RS-a. Primarno se pa itak ukvarjajo z izdelavo taksin in drugacnih loput.Gasilec napisal/-a:Od katere firme je pa mozno dobiti itb za 172 razen seveda k-tech?
Haha...tole sm pa celo na 106RR zasledu. Od TT-ja 1.8T, tam okoli 400 konj ce se ne motim?david rs napisal/-a:Drmo napisal/-a:Mislm da itb-ji se vedno dajo najvec. Tale clio 172 sproducira 217 konj:
http://www.youtube.com/watch?v=7eHiMhZpYrA
way to go je menjava motorja :
http://www.youtube.com/watch?v=L8D-W7tUIHw
Enigma motorsport
http://atpowershop.co.uk/catalog/renaul ... -p-91.htmlGasilec napisal/-a:Od katere firme je pa mozno dobiti itb za 172 razen seveda k-tech?
Kar se tice cena/performace je Jenvey res ena bolj ugodnih nakupov.Za clio II RS je stvar se toliko bolj poceni, ker nima fly by wire lopute in ni nujno, da gres na standalone ecu.Pri cliu III RS pa je to definitivno potrebno, ker seriski ecu nima podpore za mehansko loputo.
Tiste stevilke, koliko se pridobi so bile misljene predvsem za prve serije clio-v RS.Na novejsih je ta prirast manjsi, ker je sesalni del vsekakor boljse narjen.Je pa ze en clio III RS kateri je pridobil 5 KM z to predelavo.
Tiste stevilke, koliko se pridobi so bile misljene predvsem za prve serije clio-v RS.Na novejsih je ta prirast manjsi, ker je sesalni del vsekakor boljse narjen.Je pa ze en clio III RS kateri je pridobil 5 KM z to predelavo.
RenaultSport all the way!!!
Kaj, ce bi se odprla nova tema glede ITB-jev za RS-a, da ne bomo tukaj mesali debate? Meni je tole zelo zanimiva zadeva in tudi na hitro pregledano je tudi financno dostopna vendar mi je znano premalo stvari o ITB prednosti/slabosti, kaj vse je treba menjat in kdo v slo je zmozen to strokovno zmontirat
Clio RS