Modifikacija sesalnega kolektorja na clio-u RS 197

Debate o vseh Renault Sport modelih (Twingo, Clio, Megane)
Odgovori
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Modifikacija sesalnega kolektorja na clio-u RS 197

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Kot ze morda veste, je v realnosti marsi kateri clio pokazal manj kilovatov, kot je specificirano.Razlog je v veliki vecini bil v slabem odlitku sesalnega kolektorja.Nekateri so samo s to modifikacijo, dosegli prirast tudi do 13 KM.Slike so za clio III RS, vendar je enak postopek tudi na cliu II RS.


Potrebovali boste:

1.Orodje za demontazo kolektorja.(pazljivo pri demontazi injektorjev oz. voda za gorivo, ker nima povratnega voda ostane ves sistem pod pritiskom)

2.Pasto za oznacevanje oz. prekrivanje med dvema deloma kolektorja.
3.Dremel

Zgornji in spodnji del sesalnega kolektorja

Slika

meritev

Slika

Odstopanje med spodnjim in zgornjim delom.V najvec primerih je ravno ta del najbolj problematicen.

Slika

Pasta

Slika

Vseskupaj se namaze s pasto.....

Slika

Se ponovno sestavi in zategne z vijaki.Na tej sliki se lepo vidi neujemanje dveh delov, zato lepo pocasi zacnemo z odnasanjem materiala.

Slika

Ponovno preverimo.Rajsi preverite veckrat in delajte pocasi!

Slika

Koncni izdelek!

Slika

Lp
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

obi napisal/-a:Mene pa zanime ce je podobna zadeva tudi pri svohnejsih bratcih se pravi 16 16 V oz 1.4 16V.
Kolektor je plasticen, pa v nobenem primeru ne bos pridobil 13 konjev. Vecje bucke pa se ne... :lol:

Tista stenga je lahko tam z razlogom. Vcasih se naredu tudi stengo direkt pred vstopom v cilinder, ravno zato, da se poveca venturi efekt in pridobi na navoru v nizjem obmocju vrtljajev.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
david rs
Prispevkov: 89
Pridružen: 08 Mar 2006, 16:36

Odgovor Napisal/-a david rs »

Za K4M, torej 1.4 16v in 1.6 16v dela Dbilas sesalni kolektor:

http://foto.arcor-online.net/palb/alben ... 646337.jpg

Problem pri serijskem sesalnem kolektorju je pretok zraka, ker je premer cevi premejhen in kakrsno koli brusenje cist brezveze...

Da pa ne bom smetil in se vrnem k F4R:

http://i172.photobucket.com/albums/w6/m ... C00128.jpg

potegne pa tole en kup predelav se kje drugje.... z zgornjim nacinom dobis nekaj odzivnosti pa ene par konjicev....je pa po MOJEM mnenju tunanje F4R bl igranje s putrom....
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Mislm da itb-ji se vedno dajo najvec. Tale clio 172 sproducira 217 konj:

http://www.youtube.com/watch?v=7eHiMhZpYrA
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Drmo stenga na sesalnem delu se zelo redko uporabljaja. se pa uporablja na izpusnem delu.Se pravi ko pride pulz plina iz glave v izpusni kolektor je le ta malenkost vecjega premera, kar rezultira v zmanjsanju tlaka in s tem je pripravljen "teren" za naslenji pulz plina.

Se pa vsekakor strinjam s teboj glede ITB-jev.
Ker ce ze menjas sesalni kolektor (kar zahteva ponovno optimizacijo) potem das malo vec in gres na ITB-je, ki prinesejo obcutno povecanje odzivnosti in moci.
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
nightmare
Prispevkov: 2801
Pridružen: 11 Mar 2007, 20:21
Kraj: Cerknica

Odgovor Napisal/-a nightmare »

Kaj pr ventilarju se da tud kej pobrust? :oops:
Uporabniški avatar
david rs
Prispevkov: 89
Pridružen: 08 Mar 2006, 16:36

Odgovor Napisal/-a david rs »

Drmo napisal/-a:Mislm da itb-ji se vedno dajo najvec. Tale clio 172 sproducira 217 konj:

http://www.youtube.com/watch?v=7eHiMhZpYrA

way to go je menjava motorja :

http://www.youtube.com/watch?v=L8D-W7tUIHw

:lol:
Uporabniški avatar
Gasilec
Prispevkov: 215
Pridružen: 23 Jan 2005, 18:59
Kraj: Zagorje o/S

Odgovor Napisal/-a Gasilec »

Od katere firme je pa mozno dobiti itb za 172 razen seveda k-tech?
Clio RS
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Sokol napisal/-a:Drmo stenga na sesalnem delu se zelo redko uporabljaja. se pa uporablja na izpusnem delu.Se pravi ko pride pulz plina iz glave v izpusni kolektor je le ta malenkost vecjega premera, kar rezultira v zmanjsanju tlaka in s tem je pripravljen "teren" za naslenji pulz plina.

Se pa vsekakor strinjam s teboj glede ITB-jev.
Ker ce ze menjas sesalni kolektor (kar zahteva ponovno optimizacijo) potem das malo vec in gres na ITB-je, ki prinesejo obcutno povecanje odzivnosti in moci.
Skoda da nimam nobene slike. Ne, sem prav napisal. Stenga je lahko vcasih tudi ravno pred sedezem ventila ravno zaradi tega kar sem omenil prej, in to ne da se potem kanal razsiri s stengo ampak zoza. Je pa res da poredko.
Pri sesalnem delu je bilo vedno pomembna dolzina in oblika kanala, kot pa lahko vidis pri rs-u da ni cisto enako. Marsikaj se da popravit pri odlitkih, razlika pa ne vem ce bo tako velika.
Gasilec napisal/-a:Od katere firme je pa mozno dobiti itb za 172 razen seveda k-tech?
Jenvey ima v ponudbi kolektor za RS-a. Primarno se pa itak ukvarjajo z izdelavo taksin in drugacnih loput.
david rs napisal/-a:
Drmo napisal/-a:Mislm da itb-ji se vedno dajo najvec. Tale clio 172 sproducira 217 konj:

http://www.youtube.com/watch?v=7eHiMhZpYrA

way to go je menjava motorja :

http://www.youtube.com/watch?v=L8D-W7tUIHw

:lol:
Haha...tole sm pa celo na 106RR zasledu. Od TT-ja 1.8T, tam okoli 400 konj ce se ne motim? :lol:
Enigma motorsport
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

Gasilec napisal/-a:Od katere firme je pa mozno dobiti itb za 172 razen seveda k-tech?
http://atpowershop.co.uk/catalog/renaul ... -p-91.html
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Kar se tice cena/performace je Jenvey res ena bolj ugodnih nakupov.Za clio II RS je stvar se toliko bolj poceni, ker nima fly by wire lopute in ni nujno, da gres na standalone ecu.Pri cliu III RS pa je to definitivno potrebno, ker seriski ecu nima podpore za mehansko loputo.

Tiste stevilke, koliko se pridobi so bile misljene predvsem za prve serije clio-v RS.Na novejsih je ta prirast manjsi, ker je sesalni del vsekakor boljse narjen.Je pa ze en clio III RS kateri je pridobil 5 KM z to predelavo.
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Gasilec
Prispevkov: 215
Pridružen: 23 Jan 2005, 18:59
Kraj: Zagorje o/S

Odgovor Napisal/-a Gasilec »

Kaj, ce bi se odprla nova tema glede ITB-jev za RS-a, da ne bomo tukaj mesali debate? Meni je tole zelo zanimiva zadeva in tudi na hitro pregledano je tudi financno dostopna vendar mi je znano premalo stvari o ITB :arrow: prednosti/slabosti, kaj vse je treba menjat in kdo v slo je zmozen to strokovno zmontirat 8)
Clio RS
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Rain
Prispevkov: 119
Pridružen: 28 Nov 2004, 19:20
Kraj: Zapresic, HR

Odgovor Napisal/-a Rain »

Tole na slikama mam jaz na 172 ph II
tkz port matching
rezultat nekaj vise obrtnog momenta na nizjim okretajima

KS se nisam meril, ali to ne bo relevantno jer je zdaj i novi ECU gor
- Clio Sport 2.0 16v
Never drive faster than your guardian angel can fly
Renault club HR
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Smo probali še na enem cliu 182. Naredil sem port maching zgornjega in spodnjega dela in še potem ko pride na glavo.

Slabe slike ker ni bilo digitalca pri roki:

Slika
Slika
Slika

Lastnik se ne mora še malo vozit da bo povedal če je razlika.
Enigma motorsport
Odgovori