Dec 17, 2014 Sanel Salkić Dirkaški kotiček, Formula E 0
Dirka za Punta del Este ePrix je v kratko zgodovino prvenstva FIA formule E prispevala največje povprečne hitrosti doslej v najboljšem kvalifikacijskem krogu in najhitrejšem krogu dirke ter v celotni dirki. Ulična steza v urugvajskem obmorskem mestu je s svojo grbinasto, prašno in ozko površino pomenila precejšen izziv za dirkače, ki so se kot vedno morali spoprijeti tudi z upravljanjem z energijo. Najbolje je vse te parametre tokrat obvladal Sébastien Buemi, ki je moštvu e.dams-Renault zagotovil prvo letošnjo zmago.
Tri tedne po dirki za Putradžaja ePrix v Maleziji so se moštva in dirkači, ki tekmujejo v prvenstvu FIA formula E za tretjo letošnjo dirko zbrali v Urugvaju, eni najbolj okolju prijaznih držav.
Strokovnjaki Renault Sport, ki se še naprej trudijo optimizirati dirkalnike, so v Punti del Este naleteli na novo dirkališče in nove izzive, vključno s prašno in zelo raznoliko površino steze in visokimi temperaturami.
Delo, ki je bilo vloženo v nenehno izboljšanje zanesljivosti, v največjo možno varnost in v učinkovite zmogljivosti dirkalnikov Spark-Renault SRT01_E, je gledalcem na dan dirke zagotovilo spektakularno športno predstavo navkljub težkim pogojem, zahvaljujoč zasnovi dirkalnikov pod nadzorom Renault Sport.
Čvrstost teh enosedežnikov se je izkazala, ko je Jean-Éric Vergne (Andretti Autosport) dosegel najboljši čas kvalifikacij z največjo povprečno hitrostjo tega prvenstva doslej (134,1 km/h), čeprav je v istem krogu rahlo trčil ob varnostni zid.
Ko so startne luči ugasnile, je Nelson Piquet Jr. (China Racing) vodilno mesto ugrabil nekdanjemu dirkaču prvenstva World Series by Renault, ki pa se je na čelo vrnil v trinajstem krogu. Francoza sta za tem prehitela Nick Heidfeld (Venturi) in Sébastien Buemi (e.dams-Renault), vendar je bil Nemec kaznovan, ker ob zamenjavi dirkalnika ni upošteval predpisanega minimalnega časa v boksu. V predzadnjem krogu je Sébastien Buemi svoje vodstvo branil pred Jean-Éricom Vergnom, a je bil slednji prisiljen v odstop. Švicar je tako osvojil prvo zmago moštva e.dams-Renault, zavoljo katere se je povzpelo na vrh skupne razvrstitve moštev. Nelson Piquet in Lucas di Grassi (Audi Sport ABT), ki še vedno vodi v razvrstitvi dirkačev, sta osvojila preostali dve stopnički zmagovalnega odra.
Eric Pasquier, Renaultov direktor marketinga za območje Amerik je dejal:
“Urugvaj je pri okoljski politiki ena najbolj naprednih držav ameriške celine. Zaradi tega je bilo povsem razumljivo, da se v Punti del Este priredi dirko za ePrix. To je bila prva dirka za ePrix v eni od Amerik, že januarja pa ji bo sledila druga v Buenos Airesu. Uporaba dirk za promocijo tehnologije električnih vozil je edinstvena priložnost, ki nam tudi omogoča dokazati, da je Renault vodilen na tem področju, tako na dirkališčih kot tudi izven njih. Naš urugvajski uvoznik Santa Rosa je močno vključen v promocijo vozil ZE. Julija je bilo državnemu elektro podjetju dobavljenih 30 Kangoojev ZE, zdaj pa je v fazi ocen že naslednji dogovor. Prodaja električnih vozil je na celotnem območju v postopnem vzponu, naša vozila pa že vozijo po ulicah Brazilije, Čila, Kolumbije, če omenim le nekatere.”
Jan 12, 2015 0
Maj 11, 2015 0
Apr 20, 2015 0
Feb 01, 2015 0
Dec 05, 2014 0
Vnesite vaš email spodaj