Apr 05, 2020 UrbanD Klubske novice, Renault novice 0
Že od predstavitve Talismana je njegova oblika najpomembnejše merilo pri odločanju za nakup. Najnovejše oblikovne spremembe na prenovljenem Talismanu mu zagotavljajo okrepljen slog in povečanje njegove privlačnosti.
Prednji del je še bolj prefinjen zahvaljujoč novi maski s kromasto prečko in preoblikovanemu odbijaču. Prenovljeni Talisman ima odslej v vseh različicah svetila izključno s svetilnimi diodami. Prilagodljiva žarometa imata vgrajeno tehnologijo LED MATRIX Vision in dinamična smernika, prav tako s svetilnimi diodami. Bolj eleganten videz mu zagotavljajo tudi dnevne luči v obliki nasproti si obrnjenih črk C (C-Shape), značilni za modele znamke Renault.
Tudi luči zadaj imajo izključno svetilne diode, okrasno kromasto obrobo in dinamična smernika, kar tudi zadku prenovljenega Talismana daje še bolj poudarjeno noto prefinjenosti. Na zadnjem robu strehe nameščena antena v obliki hrbtne plavuti morskega psa ne poskrbi le za bolj športen videz ampak tudi za boljši sprejem signala za multimedijsko napravo.
Prenovljeni Talisman je dobil tudi nove karoserijske barve: baltiško sivo (Gris Baltique), žlahtno rdečo (Rouge Millésime) in višavsko sivo (Gris Highland). Za popolno slogovno preobrazbo so na voljo tudi nova lita platišča Pierre (43 cm / 17”), Stellar (46 cm / 18”) in Sato (48 cm / 19”).
Ko se voznik približa avtomobilu, se vklopi niz svetil; zunaj se poleg luči prižge osvetlitev ročic na vratih, vklopi pa se tudi osvetlitev potniškega prostora.
Potniški prostor prenovljenega Talismana je skrbno obdelan do zadnje podrobnosti. Novi kromasti okrasni elementi poudarjajo prenovljeno obliko osrednje konzole, ki je odslej obogatena z ambientalno osvetlitvijo, nove obloge iz beljenega lesa na armaturni plošči in vratih različice INITIALE PARIS pa dodajo še dodaten kanec elegantnosti. Za bolj obsežno prilagoditev osebnim željam lahko voznik in potniki izbirajo med osmimi vrstami ambientalne osvetlitve v meniju sistema MULTI-SENSE.
Udobje za oči prenovljeni Talisman zagotavlja s po želji nastavljivimi digitalnimi instrumenti, ki so prikazani na zaslonu z diagonalo 25,91 cm (10,2 palca) in serijsko vgrajeni od paketa opreme Intens navzgor. Občutenje vožnje je možno izbirati med načini vožnje, ki so na voljo v okviru sistema MULTI-SENSE. Zaslon med drugim prikazuje tudi vgrajeno navigacijo GPS.
Prenovljeni Talisman je še udobnejši in bolj ergonomičen, saj ima elektrokromatsko samodejno zatemnitveno vzvratno ogledalo brez okvirja in večji držali za kozarce s kromastim okovom, ki sta odslej odprti in osvetljeni. Podlaga za indukcijsko polnjenje telefonov je umeščena na osrednjo konzolo, upravljala za prezračevanje pa imajo vgrajen digitalni prikaz izbrane temperature. Nenazadnje je tu še nov gumb za vklop funkcije »Auto-Hold«, ki avtomobil zadržuje na mestu, ko parkirna zavora ni aktivirana. Zaradi boljše ergonomičnosti so upravljala regulatorja hitrosti zdaj na volanu.
Prenovljeni Talisman združuje udobje in prefinjenost. Osnovni paket opreme ima nove prevleke, izvedenka v usnju pa je na voljo od drugega paketa opreme Intens. V ponudbi so tri barve usnja Riviera: svetla peščeno siva (Gris Sable Clair), kostanjasto rjava (Marron Castenyera) in titanovo črna (Noir Titane). V različici INITIALE PARIS so del serijske opreme nove sedežne prevleke iz podloženega usnja napa titanovo črne ali svetle peščeno sive barve z novimi okrasnimi šivi barve konjaka. Nazadnje kupci od paketa opreme Intens na voljo dva paketa notranje opreme: črne ali svetlo sive barve.
Prenovljeni Talisman je deležen najnovejših Renaultovih tehnologij, s pomočjo katerih svojim potnikom ponuja potovanje v prvem razredu.
Povečana udobje in varnost med vožnjo ponoči
Prenovljeni Talisman je deležen tehnologije LED MATRIX Vision. Ti inteligentni prilagodljivi žarometi varnost izboljšujejo zahvaljujoč boljši svetilnosti od običajnih žarometov s svetilnimi diodami. V primerjavi s slednjimi je osvetljenost boljša za 50 odstotkov, vidljivost pa povečana s 175 na 220 metrov. Stalno prilagajanje svetlobnega snopa glede na promet in druge udeležence v prometu zagotavlja bolj sproščeno vožnjo.
Prenovljeni Talisman ima ekosistem Renault EASY CONNECT, ki združuje niz aplikacij, kot je MY Renault, novo multimedijsko napravo Renault EASY LINK in povezljive storitve, kot so samodejno posodabljanje in nadzor avtomobila na daljavo.
Multimedijska naprava Renault EASY LINK ima uporabniku prijazen in prilagodljiv vmesnik. Njen pokončen zaslon z diagonalo 23,62 cm (9,3 palca) v potniški prostor vnaša nekaj več modernosti. Renault EASY LINK ima vgrajen digitalni radijski sprejemnik DAB, multimedijske funkcije, telefonske funkcije, združljive z aplikacijama Android Auto in Apple CarPlay, ter navigacijsko napravo z iskanjem naslovov Google, cenami goriva in sprotnimi prometnimi obvestili. Naprava Renault EASY LINK z zaslonom z diagonalo 17,78 cm (7 palcev) je vgrajena že v različico z osnovnim paketom opreme Zen in je združljiva z aplikacijama Android Auto ter Apple CarPlay.
Vrhunska zvočna naprava Bose® s 13 zvočniki je v različico INITIALE PARIS vgrajena že serijsko in je bila tudi deležna izboljšav. S petimi programiranimi načini delovanja poskrbi za še bolj poglobljeno zvočno izkušnjo.
Prenovljeni Talisman je dobil še več tehnološke opreme z izboljšanimi pomagali za vožnjo najnovejšega rodu, ki poskrbijo za avtonomno vožnjo druge stopnje (L2).
Pomočnik za vožnjo po avtocesti in prometne zastoje (Highway & Traffic Jam Companion) združuje prilagodljiv regulator hitrosti s pomočjo pri ohranjanju voznega pasu, ki deluje tudi v ovinkih. Ta oprema regulira hitrost od 0 do 160 km/h in ohranja primerno varnostno razdaljo za vozili spredaj. Omogoča samodejno zaustavljanje in speljevanje v okviru treh sekund ne da bi moral voznik storiti karkoli.
Sistem aktivne pomoči pri zaviranju v sili (AEBS) ima zdaj dodan sistem zaznavanja pešcev in kolesarjev.
Poleg teh novih funkcionalnosti ima prenovljeni Talisman v svoji ponudbi še vedno pomagala za vožnjo, ki zagotavljajo več varnosti in udobja, kot so opozorilnik na prehajanje oznak voznega pasu (Lane Departure Warning) dopolnjen s pomočjo za ohranjanje voznega pasu (Lane Keeping Assist), opozorilnik na zaznano utrujenost in opozorilnik za mrtvi kot, ki odslej uporablja dva radarja, nameščena na vsako stran zadka avtomobila (Rear Cross Trafic Alert).
Prenovljeni Talisman je edini avtomobil v svojem razredu, ki ima podvozje 4CONTROL (serijsko v različici INITIALE PARIS). Sistem krmiljenja vseh štirih koles 4CONTROL je aktiven ves čas in samodejno skrbi za dvosmerni odklon zadnjih koles. Sistem zagotavlja za avtomobil te velikosti edinstveno natančnost vodenja in bolj udobno vožnjo po mestu.
Podvozje 4CONTROL prenovljenega Talismana je povezano s krmiljenimi blažilniki, ki skrbijo za optimalno stabilnost in udobnost z nenehnim prilagajanjem odzivanja blažilnikov. Ta sistem je optimiziran za najboljšo možno učinkovitost in kar najboljšo stabilnost karoserije med izogibanjem oviram.
Prenovljeni Talisman ima vgrajeno najnovejšo generacijo Renaultovih motorjev, ki izpolnjujejo norme WLTP. Ti motorji so hkrati bolj gospodarni in bolj zmogljivi. Bencinska motorja TCe 160 EDC FAP in TCe 225 EDC FAP (v Sloveniji nista na voljo) imata dodan filter trdnih delcev, dizelski motorji Blue dCi pa imajo za čiščenje izpušnih plinov vgrajen sistem selektivne katalitične redukcije (SCR, Selective Catalytic Reduction) s sistemom vbrizgavanja tekočine AdBlue®, ki zmanjšuje izpust dušikovih oksidov (NOx).
Blue dCi 120 + 150 BVM6 in Blue dCi 160 + 200 EDC
Ponudba dizelskih motorjev je ena najbolj celovitih na trgu. Prenovljeni Talisman ima 1,7-litrski štirivaljni motor Blue dCi z največjo močjo 88 kW (120 KM) oziroma 110 kW (150 KM)* kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Njuna poraba v mešanem ciklu je zelo majhna, saj znaša od 4,9 l/100km (izpust CO2 je 128 g/km), zaradi česar sta zelo privlačna za poslovne kupce oziroma vozne parke. Ponudbo zgoraj zaokroža 2-litrski motor Blue dCi v dveh izvedenkah: z največjo močjo 117 kW (160 KM) in 147 kW (200 KM). V Sloveniji bo na prodaj samo močnejša od teh dveh izvedenk. Ta motor je v obeh različicah kombiniran s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC. Izvedenka z močjo 147 kW (200 KM) zagotavlja ugledno speljevanje in odločne pospeške. Primerna je za ljudi, ki iščejo predvsem visoke zmogljivosti ob hkratni ugodni porabi goriva, ki v mešanem ciklu znaša 5,6 l/100 km (izpust CO2 je 146 g/km).
Maj 10, 2021 0
Sep 23, 2020 0
Jul 23, 2020 0
Apr 21, 2020 0
Maj 10, 2021 0
Jul 23, 2020 0
Apr 21, 2020 0
Mar 31, 2020 0
Vnesite vaš email spodaj