Jun 11, 2015 Predstavitve, Renault modeli prihodnosti 0
Leta 1984 je Renault predstavil prvega Espace-a. Če je bil ta takrat sirota, ki je nihče ni želel in se imamo le vizionarstvu takratnega Renaultovega predsednika zahvaliti, da sploh obstaja, enaindvajset let kasneje temu ni tako. Novega Espace-a se je težko pričakovalo že nekaj let, saj je bil odhajajoči model v proizvodnji celih dvanajst let.
Čakanje pa se je izplačalo saj je novi Espace resnično nov! S starim si ne deli ničesar, še razredne umestitve ne. Medtem, ko je bil stari klasični veliki enoprostorec, je novi Espace “crossover”. V teh časih zelo zaželjena oznaka, modna, nakazuje napredek, izvirnost, nekaj resnično novega. Pa je novi Espace res tako “crossoverski”, da ga v njem kupci prejšnjih generacij ne bodo našli zamenjave? Ne. Avto je še vedno velik, prostoren, prilagodljiv in udoben.
Motorji so trije, vsi prostornine 1.6 litra. Dizelske barve branita Energy motorja s 130 in 160 konji, bencinske 200 konjski prisilno polnjeni TCe iz Clia R.S. Paketi opreme so prav tako trije, vstopni Life, vmesni ZEN in prestižni Initiale Paris z usnjenim oblazinjenjem in skoraj vso možno opremo. Menjalniki so trije, pri šibkejšem dizlu ročni, pri močnejšem dizlu šest stopenjski z dvojno sklopko (EDC) in pri bencinarju kar sedem stopenjski (EDC). Je uglajen in hiter, ko nisi zahteven, vmešavanja v svoje poslanstvo s strani voznika pa ne mara.
Povsem nov je sistem Renault Multi-Sense, ki uskljajuje nastavitve delovanja motorja, menjalnika, vzmetenja, hkrati pa tudi raznih naprav za zagotavljanje udobja in ugodja v notranjosti (osvetljitve, prikaza informacij, nastavitev masažnih sedežev). Vse to je skrbno usklajevano, do se prilaga razpoloženju in željam voznika. Na voljo je pet različnih načinov delovanja, ki ustvarijo vtis, da je en Espace kombinacija več različnih avtomobilov. V vožnji je avto predvsem udoben, tako v programu “comfort” kot tudi v bolj športnem programu “sport”, kjer pa se skozi avdio sistem sliši umetne zvoke motorja, kar je kar malce moteče in karakterju avtomobila nikakor ne paše. Občutek je, da se motor trudi in dere, avto pa ne gre nikamor. Pogled na digitalni prikazovalnik hitrosti dvome o hitrosti razblini, neprijeten občutek pa ostaja. V jedru sistema Multi-Sense je tehnologija 4Control (4 kolesno krmiljenje), ki je prvikrat združena z elektronsko krmiljenimi blažilniki, z izjemno okretnostjo in varnostjo pa povečuje užitek v vožnji. Zaupanje vzbujajoč občutek še dodatno podpira niz pripomočkov za vožnjo, kot so aktivni tempomat z radarjem (ACC), sistem samodejnega zaviranje v sili (AEBS), opozorilnik nenemerne menjave pasu (LDW), sistem za nadzor mrtvega kotu (BSW) in drugi.
Udeležili smo se uradne predstavitve v Sloveniji.
Prodaja se pričenja v teh dneh. Za osnovni model s šibkejšim dizelskim motorjem se zahteva 29.990 €, za najdražjega Initiale Paris Energy dCi 160 EDC Start&Stop pa 41.990 €.
Sep 23, 2020 0
Mar 31, 2020 0
Feb 04, 2020 0
Feb 05, 2019 0
Vnesite vaš email spodaj