Feb 05, 2019 UrbanD Klubske novice, Predstavitve 0
Renault predstavlja Novi Clio, peto generacijo ikonskega avtomobila, ki je že dosegel 15 milijonov prodanih primerkov. Od prve predstavitve leta 1990 je Clio postal najbolje prodajani model Skupine Renault na svetu. Clio je bil večkrat najbolj priljubljeni avtomobil v Franciji kot katerikoli drug model, od leta 2013 pa je tudi vodilni avtomobil segmenta B v Evropi. Od leta 2012 do 2018 je bila prodaja Clia vsakič večja kot leto prej, kar je izjemen prodajni dosežek.
Bolj moderen in bolj atletski Novi Clio ima gensko zasnovo, ki je zaslužna za skoraj 30 let uspehov tega modela. Tako nadgrajuje odlike vsake od predhodnih štirih generacij in začenja novo, težko pričakovano poglavje te sijajne sage.
Po dvojnem načelu »evolucija + revolucija« zasnovani Novi Clio pravila postavlja na novo, saj ima bolj zrelo zunanjo podobo, v notranjosti pa je doživel temeljito preobrazbo. Bolj izklesane poteze in odločnejši prednji del Novemu Cliu zagotavljajo vitalnost in modernost, ob tem pa je prepoznaven že na prvi pogled, čeprav je 100 odstotkov njegovih delov povsem novih. Znotraj je revolucija zasnove več kot očitna. Povsem na novo zasnovan potniški prostor se navdihuje pri avtomobilih višjega segmenta tako pri zaznavni kakovosti kot pri ponujenih tehnologijah. Slednje so namenjene vsem uporabnikom, saj jim zagotavljajo poenostavitev vsakdanje rabe in življenja na poteh.
“Clio pete generacije je za nas zelo pomemben, saj je najbolje prodajan model v svojem segmentu in drugi najbolje prodajan avtomobil v Evropi, vseh razredov skupaj. Clio je ikona in najnovejši ima vse najboljše od prejšnjih generacij. Zunanja oblika Clia 4 je naše kupce očarala in jih zapeljuje še dandanes. Zaradi tega smo se odločili, da to gensko zasnovo obdržimo, v novem modelu pa ji dodamo nekaj več modernosti in elegantnosti. V notranjosti je preobrazba temeljita z opazno izboljšano zaznavno kakovostjo, večjo dovršenostjo in močno prisotno tehnologijo. To je najboljši Clio doslej.”
Laurens van den Acker, direktor za industrijsko oblikovanje Skupine Renault
Za Skupino Renault je Novi Clio čelni model v strateškega načrta “Drive the Future (2017-2022)” (na povezavi je gradivo v angleščini). Ta načrt, predstavljen jeseni 2017, vsebuje tri ključne cilje.
Novi Clio je v samem jedru strategije krepitve sinergij v okviru Zveze. Ta strategija sloni zlasti na razvoju skupnih tehnologij in uporabi novih konstrukcijskih osnov po vzoru osnove CMF-B, ki jo uvaja ravno Novi Clio, ter nove zasnove električne in elektronske arhitekture. Ta konstrukcijska osnova omogoča vključitev najnovejšega tehnološkega razvoja po nareku novih tržnih potreb.
Novi Clio je pionir nove generacije modelov znamke Renault in ima tudi svojo različico R.S. Line, ki jo navdihuje Renault Sport, ter različico z oznako INITIALE PARIS z novo oblikovno usmeritvijo.
Uvod
Potreben je le trenutek, da bi opazili. Zaznavna kakovost in ergonomija voznikovega mesta sta bila na vrhu seznama ekip snovalcev notranjosti Novega Clia. Prostor za potnike je dobil novo dimenzijo zaznavne kakovosti; plemenite materiale, mehko oblogo armaturne plošče, vrat in stranic osrednje konzole, ter skrbno obdelavo notranje opreme. V prid prostornosti bolj kompaktno zasnovan »Smart Cockpit« Novega Clia je osredotočen na voznika in vključuje več tehnologij. Njegova valovita oblika poudarja vtis širine avtomobila. Opremljen je z najširšimi zasloni v segmentu in ponuja izrazito moderno ergonomičnost na trgu v prid bolj poglobljeni vozniški izkušnji. Novi Clio tudi skrbi, da so edinstvene novosti v segmentu dosegljive širokemu krogu kupcev, med njimi električna parkirna zavora, ki je posebno uporabna pri mestni vožnji.
Zaslon multimedijske naprave
Ključni element armaturne plošče »Smart Cockpit« je 9,3-palčen zaslon multimedijske naprave, ki je dvakrat tolikšen kot 7-palčna različica in je največji zaslon doslej v modelu Renault. Pokončna in blago ukrivljena tablica, ki se navdihuje po tisti iz modela Espace, navidezno poveča armaturno ploščo, potniškemu prostoru da bolj sodoben videz in izboljšuje berljivost zaslona. Ta je blago zasukan proti vozniku in povezan z novo napravo EASY LINK, ki obsega vse multimedijske, navigacijske in informativno-zabavne funkcije, prav tako tudi nastavitve sistema MULTI-SENSE, raba vsega tega pa je izredno enostavna.
Digitalni instrumenti
Novi Clio je prvikrat opremljen z digitalno instrumentno ploščo; tradicionalne analogne merilnike je nadomestil digitalen zaslon. Ta tehnologija je prevzeta neposredno iz višjega segmenta. Instrumentni zaslon TFT meri od 7 do 10 palcev in vozniku omogoča zelo intuitivno prilagajanje vozne izkušnje. Različica velikosti 10 palcev bo vključevala prikaz navigacije GPS. Novi Clio ima z 9,3 in 10-palčnim zaslonom največja zaslona v tem razredu.
Armaturna plošča
Povsem na novo zasnovana armaturna plošča Novega Clia je bila deležna posebne skrbi za kakovost. Sestavljena je iz treh glavnih delov: zgornjega s penasto oblogo, srednjega pasu, katerega videz je možno prilagajati osebnim željam, in spodnjega dela, ki je namenjen uporabnim elementom, kot je predal za rokavice. Valovita oblika armaturne plošče poudarja vtis širokega prostora, ki ga dodatno okrepijo vodoravno oblikovani zračniki na sredini in na robovih. Pod osrednjim zaslonom so ergonomično dovršeni »klavirski« gumbi in pod njimi upravljala klimatske naprave, vsa na dosegu voznikove roke in enostavna za rabo.
Volan
Nov, bolj eleganten volan je nekaj manjši zahvaljujoč vgradnji bolj kompaktne varnostne blazine kot v predhodnem modelu, kar vozniku zagotavlja boljši pregled nad instrumentno ploščo. Volan ima naslona za palca in debelejši obroč, zato ponuja prav prijeten oprijem. Na sredini ima nameščena bolj dovršena in osvetljena upravljala stikala, ki s satiniranimi kromastimi vstavki povečujejo zaznavno kakovost.
Osrednja konzola
Osrednja konzola je prav tako ključen element zasnove »Smart Cockpit« v Novem Cliu. Dvignjena je zaradi boljše ergonomičnosti, na njej pa je krajša prestavna ročica, ki se naravno prilega roki voznika. Videz osrednje konzole in njene prevleke se prilagaja glede na paket notranje opreme, dopolnjuje pa ga posebna osvetlitev njenega zunanjega roba. V spodnji del konzole vgrajena izrazito praktična odlagalna mesta potnikom olajšujejo pot, še zlasti z mestom za indukcijsko polnjenje pametnega telefona.
Sedeži
Novi Clio ima sedeže, kakršni so običajno v avtomobilih višjega segmenta. Zahvaljujoč daljšemu sedalu in bolj obdajajoči obliki zagotavljajo boljšo oporo. Zaradi napol mehke lupine potnikom zadaj zagotavljajo bistveno več prostora za kolena, tanjši usločeni vzglavniki pa dajejo boljšo preglednost nazaj. Enako kot za armaturno ploščo so tudi materiali za sedeže skrbno izbrani in takšni močno prispevajo k povečanju zaznavne kakovosti potniškega prostora. Sedeži so tudi bolj ergonomični in zahvaljujoč bolj priročnim upravljalom zagotavljajo enostavnejšo rabo.
Obloge vrat
Novi Clio prinaša novost tudi z mehkimi oblogami vrat, ki so edinstvene v tem razredu. Prevlečene obloge vrat imajo velike vstavke, ki se enako kot nasloni za roke razlikujejo glede na izbrani ambient. Te vstavke poživlja tudi mehka, indirektna in razpršena osvetlitev.
Osebne prilagoditve
Vsak lastnik ali lastnica Novega Clia lahko svoj avto oblikuje po lastnih željah s pomočjo paketov opreme in dodatkov, ki določajo videz osrednje konzole, armaturne plošče, vratnih oblog, volana in naslonov za roke. Kupci lahko izbirajo med nič manj kot osmimi shemami notranje opreme in izkoristijo inovativno ponudbo prilagoditev s posebnimi barvami za obrobo zračnikov, ki se razteza po vsej širini armaturne plošče. Novi Clio je na voljo tudi z ambientalno razsvetljavo v osmih barvah.
Uvod
Novi Clio je podedoval čutne obline predhodnika, a je z vseh strani še bolj eleganten in dinamičen. Ob ohranitvi elegantnega profila je bolj izrazen. Spredaj s pokrovom motorja z vzdolžnimi gubami, ki poudarjajo videz izklesane postave. Maska je večja, prednji odbijač bolj vpadljiv z zelo zajetno in izrazno srednjo odprtino, ki skrbi za učinkovito hlajenje motorja. Kar zadeva zunanje mere je Novi Clio sicer za 14 mm krajši, a kljub temu znotraj prostornejši. Karoserija je v prid aerodinamičnosti in športnosti spuščena za do 30 mm, 17-palčna platišča (glede na izvedenko) pa še okrepijo dinamično podobo novega modela. Podrobnosti, kot je radijska antena v obliki plavuti morskega psa, luči z izključno svetilnimi diodami, poravnani robovi prtljažnih vrat in kromaste obrobe bočnih oken zagotavljajo videz, ki je bolj moderen in izžareva višjo zaznavno kakovost.
Barve karoserije
Novi Clio ima nove barve karoserije: kunje rjavo, modro Céladon in predvsem oranžno Valencia. Slednja uteleša vitalnost Novega Clia zahvaljujoč globini in sijaju brez primere, ki je plod posebne obdelave z oranžnim lakom, prvikrat uporabljenim v avtomobilski industriji. Skupaj je za Novi Clio na voljo 11 karoserijskih barv ter trije paketi zunanjih dodatkov za prilagoditev osebnim željam (rdeč, oranžen in črn).
Usmernika zraka
Novi Clio je prvi, ki ima v prednjih blatnikih usmernika zraka. Ti vtisnjeni gubi služita omejevanju vrtinčenja zraka ob blatniških koših in izboljšanju aerodinamičnosti avtomobila, kar zmanjšuje porabo goriva. Dodatna dobra plat teh usmernikov je, da zunanjost Novega Clia obogatita z dodatnim pridihom športnosti.
Žarometa
Novi Clio ima žarometa izključno s svetilnimi diodami serijsko že v osnovni različici in prav tako tudi svetlobni pečat v obliki črke C, ki je značilen za modele znamke Renault. Zahvaljujoč temu ima Novi Clio bolj izrazen videz, ki ga motiv romba na vrhu luči elegantno poudarja.
Prtljažnik
Optimizirana arhitektura prtljažnika zagotavlja kar se da kvadrasto obliko. Zvočna naprava BOSE je popolnoma integrirana in tako ne krni prostornine prtljažnika, ki je zrasla na 391 litrov (največ v tem razredu), h katerim velja prišteti še za 26 litrov raznih odlagalnih mest. Dvojno dno poenostavi vsakdanje nakladanje, ob zloženih zadnjih sedežih pa nastane ravno dno.
Luči zadaj
Enako kot žarometa spredaj so tudi luči zadaj bolj izrazne in vključujejo svetlobni pečat v obliki črke C s posebno močnim globinskim učinkom. Tretja zavorna luč, daljša in ožja, je vgrajena v zgornji rob okna zadaj.
Stranici
Eleganten profil prejšnje generacije, čigar ključni element sta ob rob zadnjih stranskih oken skriti ročici za odpiranje vrat zadaj, je dopolnjen z nizom estetičnih podrobnosti: kromasto obrobo bočnih oken, sijajno črnih srednjih stebričkov in ročic zadnjih vrat, gub na spodnjem robu usločenih stranic in kromasta oznaka CLIO. Skrbna zasnova stranic in detajlov tudi povečuje zaznavno kakovost.
Zadnji del
Tudi zadek ima kromaste obrobe po vzoru stranic. Oblika prtljažnika in predvsem gladek prehod med prtljažnimi vrati in zadnjim odbijačem odražata visoko raven zaznavne kakovosti. Zadnje luči, ki se raztezajo na vrata prtljažnika, poudarjajo občutek širine Novega Clia.
Nova oznaka z navdihom Renault Sport
Renault Sport z Novim Cliom uvaja oznako R.S. Line, ki bo postopoma nadomestila sedanjo oznako GT-Line. Slednja je bila pionir na področju paketov opreme za bolj športen videz in močna opora strategiji ponudbe Renault Sport na vseh trgih vse od leta 2010. Nova oznaka R.S. Line z razvojem in obogatitvijo prinaša več kot le novo ime.
R.S. Line pomeni bolj atletsko zunanjo podobo avtomobila in videz njegove notranjosti, s čimer streže pričakovanjem vedno večjega števila kupcev, ki želijo jasno razločevanje z dinamičnimi oblikami.
R.S. Line je tudi bolj izrazito povezana z znamko zelo zmogljivih različic R.S., saj sta ti dve črki že postali sinonim za pristno športno vožnjo. Nova oznaka povzema ključne oblikovne elemente znamke Renault Sport tako na zunanjosti kot tudi v notranjosti avtomobila.
Novi Clio R.S. Line ima spredaj lamelo F1, ki je emblematičen del modelov znamke R.S. Izstopa tudi z satastim vzorcem maske v prednjem odbijaču, posebnimi 17-palčnimi platišči in bolj atletskim zadkom.
V notranjosti ima prepoznavne elemente te oznake, kot sta športna sedeža z okrepljeno oporo, vstavki z vzorcem ogljikovih vlaken, v perforirano usnje oblečen volan z dvojnim rombom R.S., stopalke iz aluminija in črno obarvan ambient z rdečimi okrasnimi šivi in obrobami.
Novi Clio z oznako R.S. Line ima bolj športne lastnosti, s čimer kupcem omogoča popolnejšo zaznavo športnega izročila znamke, ki je danes še kako živo vse od tekmovanja v formuli 1 pa do pokalnih dirk.
Oznaka INITIALE PARIS s svežo podobo v Novem Renaultu Cliu
Oznaka INITIALE PARIS je na voljo na mnogih modelih znamke Renault (Captur, Scénic, Talisman, Koleos in Espace), zdaj pa s popolnoma novim oblikovnim pristopom sega še na Novi Clio in njegovim kupcem ponuja najboljše iz strokovnega znanja znamke Renault.
Na zunaj Novi Clio INITIALE PARIS izstopa s prečiščeno in izjemno elegantno obliko. Kromasti detajli obrobljajo okna, spodnji rob vrat in masko avtomobila. Slednjo krasi znak INITIALE PARIS, ki je tudi na prednjih blatnikih. Plemenit videz dopolnjujejo radijska antena v obliki plavuti morskega psa in posebna 17-palčna platišča INITIALE PARIS.
Znotraj ima Novi Clio INITIALE PARIS lahko dve barvni kombinaciji: črno ali peščeno sivo. Samo v tej različici so na voljo prevleke iz podloženega prešitega usnja s posebnim vzorcem. Volan je oblečen v penasto usnje.
Novi Clio nadaljuje sijajno sago izjemnih in šik različic modela Clio, ki se je leta 1991 začela z različico Clio Baccara, danes pa jo nadaljuje še bolj elegantna in skrbno obdelana različica z oznako INITIALE PARIS, ki zagotavlja edinstveno vzdušje v potniškem prostoru.
Sep 23, 2020 0
Jul 23, 2020 0
Apr 21, 2020 0
Apr 05, 2020 0
Sep 23, 2020 0
Jul 23, 2020 0
Apr 21, 2020 0
Apr 05, 2020 0
Vnesite vaš email spodaj