Feb 02, 2015 Sanel Salkić Predstavitve, Renault modeli prihodnosti 0
Renault na valu uspeha modela Captur nadaljuje svoj prodor v svet t.i. crossoverjev (križancev) s predstavitvijo modela Renaulta Kadjar, svojega prvega crossoverja v segmentu C. Kadjar bo na naglo rastočem in nadvse priljubljenem področju avtomobilskega trga spodbudil mednarodne ambicije Renaulta, saj bo po uvodnem nastopu na evropskih trgih naprodaj tudi v številnih državah Afrike in Sredozemlja, kasneje pa tudi na Kitajskem.
Renault Kadjar je znotraj obdarjen s kakovostno opremo in sodobnimi napravami, zagotavlja povezljivost z multimedijsko napravo R-Link 2® ter sproščeno uživanje za volanom zahvaljujoč najnovejšim voznim pripomočkom. S paleto izjemno učinkovitih motorjev se Renault Kadjar po porabi goriva in izpustu CO2 uvršča med najboljše v svojem segmentu. Renault Kadjar bo širši javnosti prvič predstavljen na 85. mednarodni razstavi avtomobilov v Ženevi, ki jo bodo odprli 5. marca 2015. Na začetku poletja 2015 ga bodo začeli prodajati v Evropi in številnih državah v Afriki in v Sredozemlju.
Prve napovedi o tem modelu na našem forumu segajo v leto 2012. Oglejte si, kako je potekalo sprotno razkrivanje skrivnosti na tej povezavi
S Kadjarjem Skupina Renault dokazuje zmožnost ustvarjati ali razvijati modeleza osvajanje novih trgov in novih kupcev. Dinamičnost ponudbe izdelkov je razvidna iz povprečne starosti modelov, ki se je s 4,8 let v letu 2012 spustila na 4,2 leti v letu 2014, koncem letošnjega leta pa bo znašala 3,7 let. V letu 2014 je bilo skoraj vsako peto prodano vozilo na svetu crossover, njihov delež pa je v Evropi znašal 23 odstotkov in na Kitajskem 26 odstotkov. Ta segment zato pomeni vstopna vrata za poglavitne rastoče trge, na katere cilja Skupina. Modelu Koléos je kot drugi model v Renaultovi ponudbi crossoverjev sledil Captur, ki je nemudoma dosegel velik uspeh. Ta mestni križanec s praktičnimi domislicami in odločnim značajem se je z nekaj več kot 178.000 novimi registracijami v letu 2014 zavihtel na prvo mesto med crossoverji segmenta B v Evropi. Renault nadaljuje ofenzivo v tem segmentu na mednarodni ravni. Z modelom Kadjar svojo ponudbo crossoverjev razširja še v segment C, torej med modela Captur in Koleos.
Renault in Dongfeng sta 16. decembra 2013 podpisala dogovor, ki je bil temelj za skupno podjetje Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC) in izgradnjo nove tovarne v Wuhanu. Gradnjo tovarne so začeli januarja 2014, zagon proizvodnje pa je predviden v začetku leta 2016. Danes, leto po podpisu sporazuma, je v DRAC zaposlenih že 1.000 oseb. Srednjeročne ambicije Renaulta so, da na Kitajskem osvoji 3,5-odstoten tržni delež, kar pomeni prodajo 750.000 vozil na leto.
Renault Kadjar je s sinergijami v okviru Zveze pridobil konstrukcijsko osnovo, ki jo uporabljata oba partnerja.
Razvoj skupne modularne arhitekture v okviru Zveze je eden izmed nenehno razvijajočih se virov sinergij. Načrt skupnih konstrukcijskih osnov (CMF – Common Module Family) predvideva izdelavo široke palete vozil na podlagi niza skupnih sestavnih delov in sklopov. Ta pristop omogoča zmanjševanje stroškov z izdelavo široke palete modelov ob manjši raznolikosti sestavnih delov. Ti prihranki so vendarle vloženi v izdelek, ki je posledično lahko bolj privlačen in obogaten s funkcijami in opremo, ki jih kupci želijo ali pričakujejo. Projekt skupnih konstrukcijskih osnov CMF je razdeljen v tri segmente: CMF-A za majhna vozila, CMF-B za srednje velika vozila in CMF-C/D za največja vozila.
Renault Kadjar je zasnovan na konstrukcijski osnovi CMF C/D Zveze Renault-Nissan, ki je plod štiriletnega skupnega razvoja. Partnerja Renault in Nissan si proizvodnjo te konstrukcijske osnove delita. Renault prispeva svoje znanje in izkušnje pri zasnovi in izdelavi zadnje preme ter menjalnikov oziroma sklopov za prenos moči. Skupna konstrukcijska osnova CMF C/D je že preverjena v treh vozilih Renaulta in Nissana in jasno izpričuje strokovno znanje Zveze v segmentu križancev.
Sinergijski učinki, ki sta jih dosegla Renault in Nissan, omogočajo skupno uporabo kar največjega števila nevidnih sestavnih delov avtomobila (npr. motor, zasnovo navigacijske naprave, ipd.), ob tem pa ohranitev istovetnosti, oblikovnih značilnosti in funkcionalnosti vsakega od partnerjev v Zvezi.
Renault Kadjar je križanec segmenta C, ki združuje značilnosti športnih terencev ter limuzinskih in kombi karoserijskih različic. Gensko zasnovo si deli z oblikovalsko študijo Captur in povzema podrobnosti oblikovalske študije Dezir. Captur uteleša cvetni list “Odkrivanje” iz marjetice oblikovne strategije Renault. Gre za kontekst občutenja dinamičnosti, čvrstosti in pustolovščin. Po drugi strani Dezir predstavlja cvetni list “Ljubezen” in vzbuja čustva in čutnost v zvezi z avtomobilom. Za povrh je Kadjar premierno predstavljen v ognjeno rdeči karoserijski barvi, tako značilni za avtomobile, ki jih navdihuje strast.
S kompaktnimi zunanjimi merami – dolg je 4,45 metra, širok 1,84 metra – v kombinaciji z omejeno višino (1,6 m) ima poudarjeno dinamičen videz. Oblika prednjega dela poskrbi za močan vtis čvrstosti. Linija kromaste letve na maski, ki se razteza čez oba žarometa, povečuje vtis širine avtomobila in prispeva k izrazu moči in značajske odločnosti Kadjarja.
Večja oddaljenost od tal (190 mm) že na prvi pogled vzbudi občutek čvrstosti in namiguje na zmožnost Kadjarja, da se poda tudi izven utrjenih poti. Zelo dovršena oblika maske in odprtine za zajem zraka daje izraznosti prednjega dela posebno moč, zaščitne obloge pod prednjim in zadnjim odbijačem, značilne za športne terence, pa podčrtujejo pustolovski značaj Renaulta Kadjar. Velika kolesa s premerom 690 mm v kombinaciji z do 19-palčnimi platišči (glede na različico) poudarjajo športno nagnjenost Kadjarja. Spodnje zaščitne letve na vratih imajo tudi estetsko vlogo, saj poudarjajo čvrsto lego avtomobila. Črne obrobe blatnikov so viden podaljšek spodnjega ustroja avtomobila in mu zagotavljajo še bolj pustolovski videz. Strešna nosilca v obliki tirnic iz eloksiranega aluminija Renaultu Kadjar okrepita videz pustolovca in še okrepita njegov dinamičen videz s strani.
V izvedenki s štirikolesnim pogonom zagotavlja izboljšan prenos moči s pomočjo treh nastavitev delovanja (Auto, LOCK in 2WD), ki omogočajo izbiro najprimernejšega programa za prenos moči. V izvedenki s pogonom na prednji kolesi je opremljen s funkcijo Extended Grip, ki izboljšuje oprijem cestišča v zahtevnih pogojih. K temu pripomorejo tudi serijsko nameščene pnevmatike M+S (Mud and Snow) s tekalno površino in njenim vzorcem, ki otežuje nabiranje blata, peska ali snega in tako izboljšuje oprijem. Večji odmik od tal, 18-stopinjski vstopni in 25-stopinjski sestopni kot jamčijo izjemno voznost na vseh vrstah podlage.
Kadjar ima multimedijsko napravo Renault R-Link 2®, ki bo na voljo tudi v novem Renaultu Espace. Naprava R-Link 2® ima v prid enostavnejši in varnejši uporabi številnih funkcij tudi možnost glasovnega upravljanja navigacijske naprave, telefona, aplikacij in radijskega sprejemnika. Osebno nastavljiva glavna stran zaslona olajšuje dostopanje do najbolj pogosto uporabljanih funkcij. Ponudba aplikacij je bogatejša na vseh področjih: avtomobil, turizem, obvestila, družbena omrežja in pripomočki. Renault Kadjar ima zelo moderno instrumentno ploščo s 7-palčnim kapacitivnim zaslonom TFT, ki zahvaljujoč močni osvetljenosti zagotavlja boljšo berljivost prikazanih informacij.
Renault Kadjar ima dvojne žaromete Full-LED (s svetilnimi diodami), ki za boljšo varnost poskrbijo z natančnejšim snopom bolj intenzivne svetlobe. V ohišji žarometov sta vgrajena dva modula s svetilnimi diodami LED “Pure Vision”, ki opravljata nalogo nezasenčenih in zasenčenih žarometov. Tehnologija Full LED “Pure Vision” modelu Renaultu Kadjar zagotavlja natančno in močno osvetlitev. Svetloba snopa je zelo podobna dnevni svetlobi in je za 20 odstotkov močnejša kot pri halogenskih žarnicah, kar znatno izboljša vidljivost ponoči in razbremeni voznika.
Jun 15, 2015 0
Feb 09, 2015 0
Sep 23, 2020 0
Mar 31, 2020 0
Feb 04, 2020 0
Feb 05, 2019 0
Vnesite vaš email spodaj