Največji forum ljubiteljev in lastnikov vozil Renault

  • Home
  • Forum
  • Galerija slik
  • Informacije
    • Splošne informacije
    • Zgodovina kluba
  • Sponzorji
    • Naši sponzorji
    • Postani sponzor
  • Oglaševanje
    • Zakaj oglaševati pri nas?
  • Press
    • Video vsebine
    • Renault klub v medijih
    • Kontakt
  • Facebook

Napovedujemo: Renault Kadjar, 2015

Feb 02, 2015 Sanel Salkić Predstavitve, Renault modeli prihodnosti 0


Predstavljamo novi model Renault Kadjar,
velikega brata modela Captur

Renault na valu uspeha modela Captur nadaljuje svoj prodor v svet t.i. crossoverjev (križancev) s predstavitvijo modela Renaulta Kadjar, svojega prvega crossoverja v segmentu C. Kadjar bo na naglo rastočem in nadvse priljubljenem področju avtomobilskega trga spodbudil mednarodne ambicije Renaulta, saj bo po uvodnem nastopu na evropskih trgih naprodaj tudi v številnih državah Afrike in Sredozemlja, kasneje pa tudi na Kitajskem.

Renault Kadjar je znotraj obdarjen s kakovostno opremo in sodobnimi napravami, zagotavlja povezljivost z multimedijsko napravo R-Link 2® ter sproščeno uživanje za volanom zahvaljujoč najnovejšim voznim pripomočkom. S paleto izjemno učinkovitih motorjev se Renault Kadjar po porabi goriva in izpustu CO2 uvršča med najboljše v svojem segmentu. Renault Kadjar bo širši javnosti prvič predstavljen na 85. mednarodni razstavi avtomobilov v Ženevi, ki jo bodo odprli 5. marca 2015. Na začetku poletja 2015 ga bodo začeli prodajati v Evropi in številnih državah v Afriki in v Sredozemlju.

Prve napovedi o tem modelu na našem forumu segajo v leto 2012. Oglejte si, kako je potekalo sprotno razkrivanje skrivnosti na tej povezavi

Z modelom Renault Kadjar znamka razširja svojo ponudbo crossoverjev

S Kadjarjem Skupina Renault dokazuje zmožnost ustvarjati ali razvijati modeleza osvajanje novih trgov in novih kupcev. Dinamičnost ponudbe izdelkov je razvidna iz povprečne starosti modelov, ki se je s 4,8 let v letu 2012 spustila na 4,2 leti v letu 2014, koncem letošnjega leta pa bo znašala 3,7 let. V letu 2014 je bilo skoraj vsako peto prodano vozilo na svetu crossover, njihov delež pa je v Evropi znašal 23 odstotkov in na Kitajskem 26 odstotkov. Ta segment zato pomeni vstopna vrata za poglavitne rastoče trge, na katere cilja Skupina. Modelu Koléos je kot drugi model v Renaultovi ponudbi crossoverjev sledil Captur, ki je nemudoma dosegel velik uspeh. Ta mestni križanec s praktičnimi domislicami in odločnim značajem se je z nekaj več kot 178.000 novimi registracijami v letu 2014 zavihtel na prvo mesto med crossoverji segmenta B v Evropi. Renault nadaljuje ofenzivo v tem segmentu na mednarodni ravni. Z modelom Kadjar svojo ponudbo crossoverjev razširja še v segment C, torej med modela Captur in Koleos.

Renault Kadjar, prvi avtomobil te znamke, ki ga bodo izdelovali na Kitajskem

Renault in Dongfeng sta 16. decembra 2013 podpisala dogovor, ki je bil temelj za skupno podjetje Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC) in izgradnjo nove tovarne v Wuhanu. Gradnjo tovarne so začeli januarja 2014, zagon proizvodnje pa je predviden v začetku leta 2016. Danes, leto po podpisu sporazuma, je v DRAC zaposlenih že 1.000 oseb. Srednjeročne ambicije Renaulta so, da na Kitajskem osvoji 3,5-odstoten tržni delež, kar pomeni prodajo 750.000 vozil na leto.

Crossover z gensko zasnovo Renaulta na skupni konstrukcijski osnovi Zveze Renault-Nissan

Renault Kadjar je s sinergijami v okviru Zveze pridobil konstrukcijsko osnovo, ki jo uporabljata oba partnerja.
Razvoj skupne modularne arhitekture v okviru Zveze je eden izmed nenehno razvijajočih se virov sinergij. Načrt skupnih konstrukcijskih osnov (CMF – Common Module Family) predvideva izdelavo široke palete vozil na podlagi niza skupnih sestavnih delov in sklopov. Ta pristop omogoča zmanjševanje stroškov z izdelavo široke palete modelov ob manjši raznolikosti sestavnih delov. Ti prihranki so vendarle vloženi v izdelek, ki je posledično lahko bolj privlačen in obogaten s funkcijami in opremo, ki jih kupci želijo ali pričakujejo. Projekt skupnih konstrukcijskih osnov CMF je razdeljen v tri segmente: CMF-A za majhna vozila, CMF-B za srednje velika vozila in CMF-C/D za največja vozila.

Renault Kadjar je zasnovan na konstrukcijski osnovi CMF C/D Zveze Renault-Nissan, ki je plod štiriletnega skupnega razvoja. Partnerja Renault in Nissan si proizvodnjo te konstrukcijske osnove delita. Renault prispeva svoje znanje in izkušnje pri zasnovi in izdelavi zadnje preme ter menjalnikov oziroma sklopov za prenos moči. Skupna konstrukcijska osnova CMF C/D je že preverjena v treh vozilih Renaulta in Nissana in jasno izpričuje strokovno znanje Zveze v segmentu križancev.

Sinergijski učinki, ki sta jih dosegla Renault in Nissan, omogočajo skupno uporabo kar največjega števila nevidnih sestavnih delov avtomobila (npr. motor, zasnovo navigacijske naprave, ipd.), ob tem pa ohranitev istovetnosti, oblikovnih značilnosti in funkcionalnosti vsakega od partnerjev v Zvezi.

Zunanjost modela Kadjar

Renault Kadjar je križanec segmenta C, ki združuje značilnosti športnih terencev ter limuzinskih in kombi karoserijskih različic. Gensko zasnovo si deli z oblikovalsko študijo Captur in povzema podrobnosti oblikovalske študije Dezir. Captur uteleša cvetni list “Odkrivanje” iz marjetice oblikovne strategije Renault. Gre za kontekst občutenja dinamičnosti, čvrstosti in pustolovščin. Po drugi strani Dezir predstavlja cvetni list “Ljubezen” in vzbuja čustva in čutnost v zvezi z avtomobilom. Za povrh je Kadjar premierno predstavljen v ognjeno rdeči karoserijski barvi, tako značilni za avtomobile, ki jih navdihuje strast.

S kompaktnimi zunanjimi merami – dolg je 4,45 metra, širok 1,84 metra – v kombinaciji z omejeno višino (1,6 m) ima poudarjeno dinamičen videz. Oblika prednjega dela poskrbi za močan vtis čvrstosti. Linija kromaste letve na maski, ki se razteza čez oba žarometa, povečuje vtis širine avtomobila in prispeva k izrazu moči in značajske odločnosti Kadjarja.

Večja oddaljenost od tal (190 mm) že na prvi pogled vzbudi občutek čvrstosti in namiguje na zmožnost Kadjarja, da se poda tudi izven utrjenih poti. Zelo dovršena oblika maske in odprtine za zajem zraka daje izraznosti prednjega dela posebno moč, zaščitne obloge pod prednjim in zadnjim odbijačem, značilne za športne terence, pa podčrtujejo pustolovski značaj Renaulta Kadjar. Velika kolesa s premerom 690 mm v kombinaciji z do 19-palčnimi platišči (glede na različico) poudarjajo športno nagnjenost Kadjarja. Spodnje zaščitne letve na vratih imajo tudi estetsko vlogo, saj poudarjajo čvrsto lego avtomobila. Črne obrobe blatnikov so viden podaljšek spodnjega ustroja avtomobila in mu zagotavljajo še bolj pustolovski videz. Strešna nosilca v obliki tirnic iz eloksiranega aluminija Renaultu Kadjar okrepita videz pustolovca in še okrepita njegov dinamičen videz s strani.

Renault Kadjar s pogonom na vsa štiri ali le na prednji kolesi

V izvedenki s štirikolesnim pogonom zagotavlja izboljšan prenos moči s pomočjo treh nastavitev delovanja (Auto, LOCK in 2WD), ki omogočajo izbiro najprimernejšega programa za prenos moči. V izvedenki s pogonom na prednji kolesi je opremljen s funkcijo Extended Grip, ki izboljšuje oprijem cestišča v zahtevnih pogojih. K temu pripomorejo tudi serijsko nameščene pnevmatike M+S (Mud and Snow) s tekalno površino in njenim vzorcem, ki otežuje nabiranje blata, peska ali snega in tako izboljšuje oprijem. Večji odmik od tal, 18-stopinjski vstopni in 25-stopinjski sestopni kot jamčijo izjemno voznost na vseh vrstah podlage.

Oprema

Kadjar ima multimedijsko napravo Renault R-Link 2®, ki bo na voljo tudi v novem Renaultu Espace. Naprava R-Link 2® ima v prid enostavnejši in varnejši uporabi številnih funkcij tudi možnost glasovnega upravljanja navigacijske naprave, telefona, aplikacij in radijskega sprejemnika. Osebno nastavljiva glavna stran zaslona olajšuje dostopanje do najbolj pogosto uporabljanih funkcij. Ponudba aplikacij je bogatejša na vseh področjih: avtomobil, turizem, obvestila, družbena omrežja in pripomočki. Renault Kadjar ima zelo moderno instrumentno ploščo s 7-palčnim kapacitivnim zaslonom TFT, ki zahvaljujoč močni osvetljenosti zagotavlja boljšo berljivost prikazanih informacij.

Renault Kadjar ima dvojne žaromete Full-LED (s svetilnimi diodami), ki za boljšo varnost poskrbijo z natančnejšim snopom bolj intenzivne svetlobe. V ohišji žarometov sta vgrajena dva modula s svetilnimi diodami LED “Pure Vision”, ki opravljata nalogo nezasenčenih in zasenčenih žarometov. Tehnologija Full LED “Pure Vision” modelu Renaultu Kadjar zagotavlja natančno in močno osvetlitev. Svetloba snopa je zelo podobna dnevni svetlobi in je za 20 odstotkov močnejša kot pri halogenskih žarnicah, kar znatno izboljša vidljivost ponoči in razbremeni voznika.

Galerija fotografij

  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Description
  • Description
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Description
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar
  • Renault Kadjar

  • CMF, Common Module Family, R-Link 2®, Renault Kadjar, uradne predstavitve
  • tweet
Renault Espace: cenik Infiniti Red Bull Racing predstavil RB11

Sanel Salkić

Sorodni članki
  • Razkrivamo: Alpine Célébration
    Razkrivamo: Alpine Célébration

    Jun 15, 2015 0

  • Napovedujemo: Renault Laguna 2015
    Napovedujemo: Renault Laguna 2015

    Feb 09, 2015 0

Več iz te kategorije
  • Novi Renault Megane Conquest – hibridni kupejevski športni terenec za EU trg
    Novi Renault Megane Conquest –...

    Sep 23, 2020 0

  • Prihaja električni Twingo!
    Prihaja električni Twingo!

    Mar 31, 2020 0

  • Renault razkriva prenovljeni Mégane in Mégane E-TECH Plug-in: še več tehnologije za večje užitke v vožnji
    Renault razkriva prenovljeni Mégane in...

    Feb 04, 2020 0

  • Novi Renault Cllio se predstavi
    Novi Renault Cllio se predstavi

    Feb 05, 2019 0


Leave a Reply Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Prijavite se na naše E-novice

Vnesite vaš email spodaj

 

Spremljaj nas na Facebooku

Renault klub Slovenija

Sponzorji






















O klubu

Smo edini uradni Renault forum v naši državi. Registrira se lahko vsak, četudi si ne lasti vozila Renault. Imate na parkirnem mestu parkiranega nemca? Vedite, da izgubljenih duš ne obsojamo! Preverite tukaj zakaj morate postati član največjega Renault foruma v naši državi! Veliko nas je že :)


Registriraj se zdaj!

Renault klub dogodki





RSS Zadnji pregledi zanesljivosti

  • Renault Twingo (2014 – danes)
      Leto izdelave: 2014 – danes Prenova: 2019 Proizvajalec: Renault Predhodnik: Twingo Naslednik: / Razred: Mestni avtomobil Konkurenti: Volkswagen Up!, Škoda Citigo, Citroën C1, Smart Forfour, Kia Picanto, Hyundai i10, Modeli: 5 vratna kombilimuzina Euro NCAP: ★★★★ (2014) Prednosti Slabosti Priporočamo: + Obračalni krog-okretnost + Prostornost + Izgled + Praktičnost + Počutje v kabini – Občutljivost […]
  • Renault Kadjar (2015 – danes)
    Renault Kadjar plod skupnega sodelovanja Renaulta in Nissana, s katerim je Renault razširil svojo ponudbo športnih terencev. Pri AvtoNasvetih smo pregledali s kakšnimi težavami, okvarami in vpoklici se srečujejo lastniki ter za vas pripravili pregled zanesljivosti. Leto izdelave: 2015 – danes Prenova: 2018 Proizvajalec: Renault Predhodnik: / Naslednik: / Razred: Športni terenec Konkurenti: Nissan X-Trail, Nissan Qashqai, Ford […]

Koledar

maj 2022
P T S Č P S N
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« Maj    
Copyright © 2022
  • epicmedia.si