Stran 4 od 4

Objavljeno: 16 Nov 2008, 11:21
Napisal/-a killah bee
Cestitke za Clio R3 in Sandella, ki je osvojil na Rally Porec 2008 skupno 6. mesto po koncanem rejliju :shock: 8)

Pred njim le micke :D

Avto je ocitno fejst konkurencen in poleg tega zaradi konkurencnosti tudi zanimiv :twisted:

Res pa je, da ga je vozil bivsi prvak JWRC :twisted:

Objavljeno: 16 Nov 2008, 20:57
Napisal/-a Pocket_Rocket
Eh, ze res da je zmagal ampak rezultat ni ne vem kaj. Je pa res, da je bil to sele njegov 6 asfaltni rally. :shock: :?

Objavljeno: 16 Nov 2008, 21:01
Napisal/-a melonca'r
Na spodnjem link je en onboard posnetek Sandella:

http://www.youtube.com/watch?v=8cd6C9pvmZ4

Po rezultatih sodec, se Sandell dobro pelje, je pa res, da je npr. Humarja prehitel samo za 15s (v manj kot 100km brzincev), s tem, da ima Clio vsaj 60KM vec kot C2.

Objavljeno: 16 Nov 2008, 22:44
Napisal/-a Pocket_Rocket
Ima jih samo 50 vec. Ta R3 ima samo 240 cv. :wink:

Objavljeno: 16 Nov 2008, 23:51
Napisal/-a dare01
To je res bil Patrikov sele sesti asfaltni rally in sam je rekel da vsak asfaltni mu prinese vec izkusenj saj so na Svedskem prepovedani in vozijo samo "gravel".
Morate pa se nekaj vedeti- da smo mi prisli v Porec v petek ob enih zjutraj in da sta Patrik in Emil popisala brzince, ki sta jih videla prvic v zivljenju v dobri uri v petkovem jutru(sicer ne vem kaj je delal Emil ker je bil avto s katerim sta popisovala progo poln svaljkov radirke :) .
In ce pomislimo da vecina domacih dirkacev trenira brzince kot gorske, tako da jih prevozijo n-krat.... potem fant le ni tako slab ;) .
Mi je pa vsec da je zelo zelo realen in je sam povedal da je na asfaltu se nov in vsakic ko je pripeljal v servisno cono sta z dirkalnim inzenirjem, ki je mimogrede prisel direktno iz Pariza za ta rally, analizirala telemetrijo, nastavitve,...mnogo tega. In lahko smo dobili obcutek kako funkcionirajo mostva na svetovni ravni. Kljub nenehnim pogovorom z inzenirjem skozi celoten rally sem tako kot oba dirkaca imel tudi jaz po koncanem rallju obvezen sestanek z njim kjer smo analizirali celoten vikend do potankosti.
Ze danes mi je poslal porocilo, ki je dolgo sest!!! strani. In to porocilo ze caka v elektronskem predalu tako glavnega rally managerja v Renault Sportu kot tudi vodje inzenirjev in razvoja drikalnika R3.
Tako to delajo profesionalci.
Jaz sem z videnim zelo zelo zadovoljen.

Vsec mi je tudi to, da sta Patrik in Emil tudi izven rallya zelo simpaticna fanta, ki se rada salita. Tudi na svoj racun :)
Kdor jih je v Porecu zamudil jih bo imel priloznost videti v akciji tudi na slovenskem asfaltu ;)

ps: kaj pa znata po makadamu pa si lahko ogledate na www.patriksandell.com v rubriki TV

Objavljeno: 18 Dec 2008, 13:04
Napisal/-a majstr
Mene pa zanima ce se ve ze kej vec o pokalu ki bo potekal dugo leto R3 Access, koliko dirkalnikov je ze narocenih? Ali se ze lahko kaj govori o konkretnih imenih gdo naj bi vozil.

Pa se ena info:

http://rally.avtomanija.com/default.asp?rb=1&id=1942

Objavljeno: 18 Dec 2008, 14:48
Napisal/-a melonca'r
A bo Logar vozil ta R3 cup (glede na to, da je prodal svoj dirkalnik)?

Objavljeno: 18 Dec 2008, 16:15
Napisal/-a nightmare
mloncar napisal/-a:A bo Logar vozil ta R3 cup (glede na to, da je prodal svoj dirkalnik)?
Bo nek podobnega ja. :wink:

Objavljeno: 07 Maj 2009, 18:37
Napisal/-a majstr
Testiranje Logarja z cliotom R3 pred rallyem saturnus

http://www.youtube.com/watch?v=57rb345VZO8