Megane 2 1,9 dci problemi

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Uporabniški avatar
RudolfMajstr
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
Kraj: Ljubljana

Megane 2 1,9 dci problemi

Odgovor Napisal/-a RudolfMajstr »

Pozdravljeni!

Po kratkem :x casu imam spet nekaj problemov. Po zamenjavi turbine in ojnice sem opazil da mi zre olje. Namrec od takrat sem naredil 10000 km in mi je spilo 1l olja. To verjetno ni normalno!? No avto ima 140000 kilometrov (letnik 2003).... Pa zdi se mi tudi da ima malo manj moci...bi mogu it prevert na valarje....

Mam pa se dva cudna elektricna problema... Namrec luci, ki so spodaj na vratih se mi nocejo ugasniti. Oziroma se mi poljubno prizigajo. Zaradi tega mi je tudi parkrat spraznilo akumolator (dokler nisem ugotovil zakaj se mi prazne) sedaj so pa sicer zarnice izklopljene... Sem slisal da se to tukaj uravnava s racunalnikom? Kako je s tem?
Pa se ena smesna...ko hocem pospricat zadnjo sipo mi posprica prvo!? :?

Hvala za pomoc!

Lp, Rudi
BRUKI
Prispevkov: 156
Pridružen: 22 Avg 2005, 13:35
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a BRUKI »

1l olja na 10000 km za dizla ni pretirano,je cisto normalno.Celo vecina bencinskih motorjev ima vecjo porabo.
Glede moci pa je lahko veliko vzrokov,preko neta lahko le ugibamo in nastevamo.
BRUKI
Prispevkov: 156
Pridružen: 22 Avg 2005, 13:35
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a BRUKI »

Se nekaj...tiste lucke ti lahko gorijo ce imas odprte pokrove predalcka v dnu karoserije ali pa imas na njih stikala zanic.
Uporabniški avatar
Espace
Prispevkov: 75
Pridružen: 09 Jan 2006, 00:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Espace »

Tako kot je ze BRUKI povedal je poraba olja pri tvojem dizlu cisto normalna (razen ce nisi mislo na 1000 km).
Kar se pa tice cudnega delovanja luci v notranjosti in motorckov za pranje stekel pa mi to disi na problem z racunalnikom notranje opreme vozila (luci, brisalci in zaklepanje).
Pozornost usmeri v kontrolno lucko za kontrolo prisotnosti kodiranega kljuca vziga (rdeca utripajoca) ce ti ta enakomerno utripa v intervalu priblizno 1 sek, ce se po priblizno 30 sek takt utripanja spremeni in lucka pricne utripati hitreje, bo potrebno zamenjati racunalnik notranje opreme (cena ... ogromna sest stevilk).
Lahko pa je tudi vzrok za tezave z elektriko tudi parkiranje vozila na mestih kjer je vecje magnetno sevanje (transformatorji, daljnovodi, ..).
Podobno tezavo je imela zena z svojim modus-om, vendar samo z lucmi in kljucavnicami, pa so na srecu racunalnik notranje opreme menjali se v garanciji.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
Uporabniški avatar
JaaN
Prispevkov: 780
Pridružen: 03 Mar 2006, 23:31
Kraj: SLO - 04

Odgovor Napisal/-a JaaN »

Za olje se ne sekiraj.
Nov TDI ga do 5000 km pozre okoli 2 litra. :roll:
2,0 TFSI & Clio III 1.4 16v Dynamique
Uporabniški avatar
Solero
Prispevkov: 971
Pridružen: 08 Jan 2006, 13:31
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Solero »

JaaN napisal/-a:Za olje se ne sekiraj.
Nov TDI ga do 5000 km pozre okoli 2 litra. :roll:
Ti kr mej TDI-ja.. Mi imamo dCi-ja :wink: Kar ni popolnoma isto, kot bi si nekdo mislil, sploh pa ne v principu delovanja..
Uporabniški avatar
RudolfMajstr
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a RudolfMajstr »

Ne ne sm mislu na 10000. No sej jih res vecina prav da je to normalno... Sej ce bo ostal pr taki porabi se bo nekak.

Bom 1x se to lucko pogledu....upam da res ni racunalnik. Se da drugace ta racunalnik samo resetirati al samo zamenjat?
Uporabniški avatar
JaaN
Prispevkov: 780
Pridružen: 03 Mar 2006, 23:31
Kraj: SLO - 04

Odgovor Napisal/-a JaaN »

Solero napisal/-a:
JaaN napisal/-a:Za olje se ne sekiraj.
Nov TDI ga do 5000 km pozre okoli 2 litra. :roll:
Ti kr mej TDI-ja.. Mi imamo dCi-ja :wink: Kar ni popolnoma isto, kot bi si nekdo mislil, sploh pa ne v principu delovanja..
Samo povem za info glede TDI-ja (ga ima sosed).
BTW doma imamo ze tretjega dCi-ja in ni primerjave z nemskimi traktorji. :wink:
2,0 TFSI & Clio III 1.4 16v Dynamique
Uporabniški avatar
Espace
Prispevkov: 75
Pridružen: 09 Jan 2006, 00:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Espace »

@RudolfMajstr; racunalnik resetiras samo z odklopom akumulatorja (cca 5 min) vendar pri ponovnem vklopu ne pozabi nastaviti maximalnega navora motorcov na steklih v primeru priprtja.
Omenjen reset navadno pomaga kratek cas in se napaka cez nekaj casa ponovi.
Lucko glej, ko v avtu ni kljuca (oz. kontakta) in motor miruje, lahko ga tudi zaklenes, po casu krajsem od ene minute (od zaprtja vseh vrat ali zaklenitve avtomobila) pa lahko omenjena lucka spremeni frekvenco utripanja.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
Uporabniški avatar
RudolfMajstr
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a RudolfMajstr »

Espace napisal/-a:@RudolfMajstr; racunalnik resetiras samo z odklopom akumulatorja (cca 5 min) vendar pri ponovnem vklopu ne pozabi nastaviti maximalnega navora motorcov na steklih v primeru priprtja.
Omenjen reset navadno pomaga kratek cas in se napaka cez nekaj casa ponovi.
Lucko glej, ko v avtu ni kljuca (oz. kontakta) in motor miruje, lahko ga tudi zaklenes, po casu krajsem od ene minute (od zaprtja vseh vrat ali zaklenitve avtomobila) pa lahko omenjena lucka spremeni frekvenco utripanja.
Hmm lucke skos normalno utripajo. Bom probu se 1x akumulator odklopt.
Kaksne tezave je mela pa tvoja zena s lucmi? Men moja leva vcas utripa desna se pa vsake tok cajta ugasne... So pa ksenonke drugac.
OK kako pa nastavs maximalni navor motorckov?? :) Sm pa ze opazu da ce akumulator izklops dvigovanje stekel neki casa deluje impulzno...
Uporabniški avatar
Espace
Prispevkov: 75
Pridružen: 09 Jan 2006, 00:10
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Espace »

Pri Modus-u, ki na sreco nima Xenon-a, se luci niso hotele ugasniti, prav tako se ni dal odklenit prtljaznik ter vsi blinkerji so goreli (ne utripali). Pomagal je samo reset (odklop akumulatorja) racunalnika, vendar so se tezave ponovno pojavile po priblizno enem mescu, ko je bil racunalnik potem zamenjan.
Kar se tice Xenon-skih zarometov pa je zadeva bolj zakomplicirana, saj vsako luc posebej krmili elektronika. Nastavitev visine snopa je krmiljena na vsaki od osi (spredaj in zadaj) glede na obremenitev vozila. Vsaka luc ima tudi visokanapetostni transformator, ki zagotavlja napajanja za vsako zarnico posebej (85 V konstantne napatosti in 20000 V za vzig Xenon-a pri zagonu). Tezava pri Xenon-u je ravno v tem visokonapetostnem transformatorju (na samem zarometu), ki ne zagotavlja konstatne napetosti. V primeru popravila se zamenja celotni del, saj je skatlica s transformatorjem v celoti zalita.
Maksimalni navor motorckov na steklih preprosto nastavis tako, da ob vkljucenem kontaktu (sipa v skrajni zgornji tocki) drzis tipko za zapiranje stekel se priblizno 3-5 sek, dokler se ne oglasi zvocni signal.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
poštar
Prispevkov: 21
Pridružen: 26 Feb 2006, 22:19

Odgovor Napisal/-a poštar »

JaaN napisal/-a:
Solero napisal/-a:
JaaN napisal/-a:Za olje se ne sekiraj.
Nov TDI ga do 5000 km pozre okoli 2 litra. :roll:
Ti kr mej TDI-ja.. Mi imamo dCi-ja :wink: Kar ni popolnoma isto, kot bi si nekdo mislil, sploh pa ne v principu delovanja..
Samo povem za info glede TDI-ja (ga ima sosed).
BTW doma imamo ze tretjega dCi-ja in ni primerjave z nemskimi traktorji. :wink:

...ja TDI porabijo vec olja ker uporabljajo oljeOW-40.......princip delovanja?!...no razlike so samo v tem kdo skrbi za pripravo pritiska ostalo naprej je isto. Imajo pa prejsnji TDi eno zelo dobro stvar...njihove sobe se dajo tovarnisko obnoviti v primeru tezav...pa tudi turbine in nasploh drugi detajli so zaradi mnozicnoisti TDi-jev zelo dostopna rec...


.
Uporabniški avatar
RudolfMajstr
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a RudolfMajstr »

Espace napisal/-a:Pri Modus-u, ki na sreco nima Xenon-a, se luci niso hotele ugasniti, prav tako se ni dal odklenit prtljaznik ter vsi blinkerji so goreli (ne utripali). Pomagal je samo reset (odklop akumulatorja) racunalnika, vendar so se tezave ponovno pojavile po priblizno enem mescu, ko je bil racunalnik potem zamenjan.
Kar se tice Xenon-skih zarometov pa je zadeva bolj zakomplicirana, saj vsako luc posebej krmili elektronika. Nastavitev visine snopa je krmiljena na vsaki od osi (spredaj in zadaj) glede na obremenitev vozila. Vsaka luc ima tudi visokanapetostni transformator, ki zagotavlja napajanja za vsako zarnico posebej (85 V konstantne napatosti in 20000 V za vzig Xenon-a pri zagonu). Tezava pri Xenon-u je ravno v tem visokonapetostnem transformatorju (na samem zarometu), ki ne zagotavlja konstatne napetosti. V primeru popravila se zamenja celotni del, saj je skatlica s transformatorjem v celoti zalita.
Maksimalni navor motorckov na steklih preprosto nastavis tako, da ob vkljucenem kontaktu (sipa v skrajni zgornji tocki) drzis tipko za zapiranje stekel se priblizno 3-5 sek, dokler se ne oglasi zvocni signal.
A je kaksen lahek nacin, da probam ce je napaka na transformatorju al boljs da peljem h kaksenmu stromarju? Kok pa drugac stane kej tazga ce je treba zamenjat?

Zdej se mi je pa pojavu se en problem....zjutri k vzigam avto vergla ene 4 sekunde da ga vzge..... A je treba menjat grelne svecke (verjetno se niso bile menjane) oz na kok kilometrov naj bi se menjale? Da nimam slucajn kaksn vecji problem s racunalnikom nasploh.....
poštar
Prispevkov: 21
Pridružen: 26 Feb 2006, 22:19

Odgovor Napisal/-a poštar »

...grelna svecka se menja ko crkne...nic prej...
Uporabniški avatar
RudolfMajstr
Prispevkov: 58
Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a RudolfMajstr »

Kako pa ves da crkne?
Odgovori