Megane 2 1,9 dci problemi
- RudolfMajstr
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
- Kraj: Ljubljana
Megane 2 1,9 dci problemi
Pozdravljeni!
Po kratkem casu imam spet nekaj problemov. Po zamenjavi turbine in ojnice sem opazil da mi zre olje. Namrec od takrat sem naredil 10000 km in mi je spilo 1l olja. To verjetno ni normalno!? No avto ima 140000 kilometrov (letnik 2003).... Pa zdi se mi tudi da ima malo manj moci...bi mogu it prevert na valarje....
Mam pa se dva cudna elektricna problema... Namrec luci, ki so spodaj na vratih se mi nocejo ugasniti. Oziroma se mi poljubno prizigajo. Zaradi tega mi je tudi parkrat spraznilo akumolator (dokler nisem ugotovil zakaj se mi prazne) sedaj so pa sicer zarnice izklopljene... Sem slisal da se to tukaj uravnava s racunalnikom? Kako je s tem?
Pa se ena smesna...ko hocem pospricat zadnjo sipo mi posprica prvo!?
Hvala za pomoc!
Lp, Rudi
Po kratkem casu imam spet nekaj problemov. Po zamenjavi turbine in ojnice sem opazil da mi zre olje. Namrec od takrat sem naredil 10000 km in mi je spilo 1l olja. To verjetno ni normalno!? No avto ima 140000 kilometrov (letnik 2003).... Pa zdi se mi tudi da ima malo manj moci...bi mogu it prevert na valarje....
Mam pa se dva cudna elektricna problema... Namrec luci, ki so spodaj na vratih se mi nocejo ugasniti. Oziroma se mi poljubno prizigajo. Zaradi tega mi je tudi parkrat spraznilo akumolator (dokler nisem ugotovil zakaj se mi prazne) sedaj so pa sicer zarnice izklopljene... Sem slisal da se to tukaj uravnava s racunalnikom? Kako je s tem?
Pa se ena smesna...ko hocem pospricat zadnjo sipo mi posprica prvo!?
Hvala za pomoc!
Lp, Rudi
Tako kot je ze BRUKI povedal je poraba olja pri tvojem dizlu cisto normalna (razen ce nisi mislo na 1000 km).
Kar se pa tice cudnega delovanja luci v notranjosti in motorckov za pranje stekel pa mi to disi na problem z racunalnikom notranje opreme vozila (luci, brisalci in zaklepanje).
Pozornost usmeri v kontrolno lucko za kontrolo prisotnosti kodiranega kljuca vziga (rdeca utripajoca) ce ti ta enakomerno utripa v intervalu priblizno 1 sek, ce se po priblizno 30 sek takt utripanja spremeni in lucka pricne utripati hitreje, bo potrebno zamenjati racunalnik notranje opreme (cena ... ogromna sest stevilk).
Lahko pa je tudi vzrok za tezave z elektriko tudi parkiranje vozila na mestih kjer je vecje magnetno sevanje (transformatorji, daljnovodi, ..).
Podobno tezavo je imela zena z svojim modus-om, vendar samo z lucmi in kljucavnicami, pa so na srecu racunalnik notranje opreme menjali se v garanciji.
Kar se pa tice cudnega delovanja luci v notranjosti in motorckov za pranje stekel pa mi to disi na problem z racunalnikom notranje opreme vozila (luci, brisalci in zaklepanje).
Pozornost usmeri v kontrolno lucko za kontrolo prisotnosti kodiranega kljuca vziga (rdeca utripajoca) ce ti ta enakomerno utripa v intervalu priblizno 1 sek, ce se po priblizno 30 sek takt utripanja spremeni in lucka pricne utripati hitreje, bo potrebno zamenjati racunalnik notranje opreme (cena ... ogromna sest stevilk).
Lahko pa je tudi vzrok za tezave z elektriko tudi parkiranje vozila na mestih kjer je vecje magnetno sevanje (transformatorji, daljnovodi, ..).
Podobno tezavo je imela zena z svojim modus-om, vendar samo z lucmi in kljucavnicami, pa so na srecu racunalnik notranje opreme menjali se v garanciji.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
- RudolfMajstr
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
- Kraj: Ljubljana
Samo povem za info glede TDI-ja (ga ima sosed).Solero napisal/-a:Ti kr mej TDI-ja.. Mi imamo dCi-ja Kar ni popolnoma isto, kot bi si nekdo mislil, sploh pa ne v principu delovanja..JaaN napisal/-a:Za olje se ne sekiraj.
Nov TDI ga do 5000 km pozre okoli 2 litra.
BTW doma imamo ze tretjega dCi-ja in ni primerjave z nemskimi traktorji.
2,0 TFSI & Clio III 1.4 16v Dynamique
@RudolfMajstr; racunalnik resetiras samo z odklopom akumulatorja (cca 5 min) vendar pri ponovnem vklopu ne pozabi nastaviti maximalnega navora motorcov na steklih v primeru priprtja.
Omenjen reset navadno pomaga kratek cas in se napaka cez nekaj casa ponovi.
Lucko glej, ko v avtu ni kljuca (oz. kontakta) in motor miruje, lahko ga tudi zaklenes, po casu krajsem od ene minute (od zaprtja vseh vrat ali zaklenitve avtomobila) pa lahko omenjena lucka spremeni frekvenco utripanja.
Omenjen reset navadno pomaga kratek cas in se napaka cez nekaj casa ponovi.
Lucko glej, ko v avtu ni kljuca (oz. kontakta) in motor miruje, lahko ga tudi zaklenes, po casu krajsem od ene minute (od zaprtja vseh vrat ali zaklenitve avtomobila) pa lahko omenjena lucka spremeni frekvenco utripanja.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
- RudolfMajstr
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
- Kraj: Ljubljana
Hmm lucke skos normalno utripajo. Bom probu se 1x akumulator odklopt.Espace napisal/-a:@RudolfMajstr; racunalnik resetiras samo z odklopom akumulatorja (cca 5 min) vendar pri ponovnem vklopu ne pozabi nastaviti maximalnega navora motorcov na steklih v primeru priprtja.
Omenjen reset navadno pomaga kratek cas in se napaka cez nekaj casa ponovi.
Lucko glej, ko v avtu ni kljuca (oz. kontakta) in motor miruje, lahko ga tudi zaklenes, po casu krajsem od ene minute (od zaprtja vseh vrat ali zaklenitve avtomobila) pa lahko omenjena lucka spremeni frekvenco utripanja.
Kaksne tezave je mela pa tvoja zena s lucmi? Men moja leva vcas utripa desna se pa vsake tok cajta ugasne... So pa ksenonke drugac.
OK kako pa nastavs maximalni navor motorckov?? Sm pa ze opazu da ce akumulator izklops dvigovanje stekel neki casa deluje impulzno...
Pri Modus-u, ki na sreco nima Xenon-a, se luci niso hotele ugasniti, prav tako se ni dal odklenit prtljaznik ter vsi blinkerji so goreli (ne utripali). Pomagal je samo reset (odklop akumulatorja) racunalnika, vendar so se tezave ponovno pojavile po priblizno enem mescu, ko je bil racunalnik potem zamenjan.
Kar se tice Xenon-skih zarometov pa je zadeva bolj zakomplicirana, saj vsako luc posebej krmili elektronika. Nastavitev visine snopa je krmiljena na vsaki od osi (spredaj in zadaj) glede na obremenitev vozila. Vsaka luc ima tudi visokanapetostni transformator, ki zagotavlja napajanja za vsako zarnico posebej (85 V konstantne napatosti in 20000 V za vzig Xenon-a pri zagonu). Tezava pri Xenon-u je ravno v tem visokonapetostnem transformatorju (na samem zarometu), ki ne zagotavlja konstatne napetosti. V primeru popravila se zamenja celotni del, saj je skatlica s transformatorjem v celoti zalita.
Maksimalni navor motorckov na steklih preprosto nastavis tako, da ob vkljucenem kontaktu (sipa v skrajni zgornji tocki) drzis tipko za zapiranje stekel se priblizno 3-5 sek, dokler se ne oglasi zvocni signal.
Kar se tice Xenon-skih zarometov pa je zadeva bolj zakomplicirana, saj vsako luc posebej krmili elektronika. Nastavitev visine snopa je krmiljena na vsaki od osi (spredaj in zadaj) glede na obremenitev vozila. Vsaka luc ima tudi visokanapetostni transformator, ki zagotavlja napajanja za vsako zarnico posebej (85 V konstantne napatosti in 20000 V za vzig Xenon-a pri zagonu). Tezava pri Xenon-u je ravno v tem visokonapetostnem transformatorju (na samem zarometu), ki ne zagotavlja konstatne napetosti. V primeru popravila se zamenja celotni del, saj je skatlica s transformatorjem v celoti zalita.
Maksimalni navor motorckov na steklih preprosto nastavis tako, da ob vkljucenem kontaktu (sipa v skrajni zgornji tocki) drzis tipko za zapiranje stekel se priblizno 3-5 sek, dokler se ne oglasi zvocni signal.
Biv?°i lastnik Renault Espace Privilège 2,2 dCi (10/2005)
JaaN napisal/-a:Samo povem za info glede TDI-ja (ga ima sosed).Solero napisal/-a:Ti kr mej TDI-ja.. Mi imamo dCi-ja Kar ni popolnoma isto, kot bi si nekdo mislil, sploh pa ne v principu delovanja..JaaN napisal/-a:Za olje se ne sekiraj.
Nov TDI ga do 5000 km pozre okoli 2 litra.
BTW doma imamo ze tretjega dCi-ja in ni primerjave z nemskimi traktorji.
...ja TDI porabijo vec olja ker uporabljajo oljeOW-40.......princip delovanja?!...no razlike so samo v tem kdo skrbi za pripravo pritiska ostalo naprej je isto. Imajo pa prejsnji TDi eno zelo dobro stvar...njihove sobe se dajo tovarnisko obnoviti v primeru tezav...pa tudi turbine in nasploh drugi detajli so zaradi mnozicnoisti TDi-jev zelo dostopna rec...
.
- RudolfMajstr
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
- Kraj: Ljubljana
A je kaksen lahek nacin, da probam ce je napaka na transformatorju al boljs da peljem h kaksenmu stromarju? Kok pa drugac stane kej tazga ce je treba zamenjat?Espace napisal/-a:Pri Modus-u, ki na sreco nima Xenon-a, se luci niso hotele ugasniti, prav tako se ni dal odklenit prtljaznik ter vsi blinkerji so goreli (ne utripali). Pomagal je samo reset (odklop akumulatorja) racunalnika, vendar so se tezave ponovno pojavile po priblizno enem mescu, ko je bil racunalnik potem zamenjan.
Kar se tice Xenon-skih zarometov pa je zadeva bolj zakomplicirana, saj vsako luc posebej krmili elektronika. Nastavitev visine snopa je krmiljena na vsaki od osi (spredaj in zadaj) glede na obremenitev vozila. Vsaka luc ima tudi visokanapetostni transformator, ki zagotavlja napajanja za vsako zarnico posebej (85 V konstantne napatosti in 20000 V za vzig Xenon-a pri zagonu). Tezava pri Xenon-u je ravno v tem visokonapetostnem transformatorju (na samem zarometu), ki ne zagotavlja konstatne napetosti. V primeru popravila se zamenja celotni del, saj je skatlica s transformatorjem v celoti zalita.
Maksimalni navor motorckov na steklih preprosto nastavis tako, da ob vkljucenem kontaktu (sipa v skrajni zgornji tocki) drzis tipko za zapiranje stekel se priblizno 3-5 sek, dokler se ne oglasi zvocni signal.
Zdej se mi je pa pojavu se en problem....zjutri k vzigam avto vergla ene 4 sekunde da ga vzge..... A je treba menjat grelne svecke (verjetno se niso bile menjane) oz na kok kilometrov naj bi se menjale? Da nimam slucajn kaksn vecji problem s racunalnikom nasploh.....
- RudolfMajstr
- Prispevkov: 58
- Pridružen: 27 Feb 2006, 00:14
- Kraj: Ljubljana