Tuning 1.4 Energy Motorja

Modifikacije vozil
Uporabniški avatar
JO-PO
Prispevkov: 206
Pridružen: 25 Avg 2005, 17:12
Kraj: Žurkavas/Podgurje

Odgovor Napisal/-a JO-PO »

Samo 5 brzino das iz R21, tako je mislu!
It's not only ENDURO, it`s LIFESTYLE!
Uporabniški avatar
n.clio
Prispevkov: 11
Pridružen: 22 Feb 2010, 23:56
Kraj: Čakovec, Croatia

Odgovor Napisal/-a n.clio »

predpstavljam da tisto vredi tudi za mojega 1.4 8v iz 2001leta
?

kolko se ceni en takav zahvat ?
gregahabi
Prispevkov: 22
Pridružen: 18 Jun 2010, 22:30

Odgovor Napisal/-a gregahabi »

mene pa zanima koliko bi pridobil če bi na 1.4 16v povečal kompresijo ali zamenjal odmikalne gredi
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Brez optimizacije bolj malo. Malo boljše odmične gredi, malo višja kompresija, 421 izpušni kolektor, bolj pretočen sesalni sistem, ter optimizacija...pomoje nekje okoli 125-130 realnih km. Za kaj več bo pa treba menjat še vzmeti ventilov, ker so original dobre za največ 11mm dviga. Potem pa seveda še hidravlične dročnike zamejat za solid, kovane ojnice, kompresijski bati, potem je pa že sesalni kolektor omejitven faktor počasi.

To je tko na hitro.
Enigma motorsport
gregahabi
Prispevkov: 22
Pridružen: 18 Jun 2010, 22:30

Odgovor Napisal/-a gregahabi »

kolk bi pa kej znašala cena tega prvega dela
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Odmične gredi cca. 700€, izpušni kolektor cca. 600€, za višjo kompresijo bi bilo treba pogledat koliko bi se dalo glavo znižat oz. če je smiselno, to pomeni motor podret (druga opcija so kovani bati - to je samo po naročilu), sesalni sistem en dober "cold air intake" ter optimizacija ->tunerc. Realno gledano z delom cca. 2.000€.

Lahko se pa menjajo samo odmične gredi in optimizacija. Nekaj prirastka bi moralo biti.

Treba razumet tukaj da je o številkah (konjih) zelo težko govorit, ker še nikjer nisem zasledil da bi kdo to počel na tem motorju. Od grudnika dirkalni clio za PRK s tem motorjem naj bi imel 140 konjev, pa so tam menjane odmične gredi, kompresijski bati in standalone ECU.
Enigma motorsport
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

Zamenjaš motor (1.6 16V), drug sesalni kolektor, malo znižaš glavo (posledično zvišaš kompresijo) in na koncu prilagoditev elektornike. Te predelave so cenovno najbolj ugodne.. ..vse ostalo je precej denarja (kot ti je že DRMO napisal).

Naprodaj imam 1.6 16V motor in skoraj dokončan sesalni kolektor ("kopija" JMS RS2 sesalnega kolektorja). Če te zanima me kontaktiraj na PM.

Pa še nekaj slik:
mloncar napisal/-a:Moral sem preizkusit ali vse skupaj paše.. ..seveda sem bil navdušen, full :lol:

Slika

KUKU

Slika
Ostalo v temi: http://www.renault-klub.si/forum/viewto ... c&start=30
gregahabi
Prispevkov: 22
Pridružen: 18 Jun 2010, 22:30

Odgovor Napisal/-a gregahabi »

kolk bi pršlo pa samo čipiranje? no če se sploh splača
Uporabniški avatar
Marko16V
Prispevkov: 555
Pridružen: 29 Sep 2008, 23:35
Kraj: Velenje

Re: Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a Marko16V »

NE splača se!
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Mislm da je Erc v eni od tem na tem forumu napisal da se da dobiti nekje 5 konjev in nevem 8Nm navora. Mislim da bi se z drugimi odmičnimi gredmi že dalo kar nekaj dobit. Samo to vse stane več kot 100€ in realnost je taka da je zelo malo ljudi ki bi bili pripravljeni dat toliko denarja.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
tunerc
Prispevkov: 23
Pridružen: 23 Apr 2011, 20:21

Re: Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a tunerc »

Drmo napisal/-a:Mislm da je Erc v eni od tem na tem forumu napisal da se da dobiti nekje 5 konjev in nevem 8Nm navora. Mislim da bi se z drugimi odmičnimi gredmi že dalo kar nekaj dobit. Samo to vse stane več kot 100€ in realnost je taka da je zelo malo ljudi ki bi bili pripravljeni dat toliko denarja.
Nisem čist tako napisal kot ti interpretiraš. dobiti se da več kot 5 konjev, rekel sem samo da večina ponudnikov ki ponuja tako storitev ne pridobi več kot 5-6 km...
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Imel sem v mislih generično mapo, o taki kateri si govoril v drugi temi, za take vrste "tuninga", ker za to se odloči večina ljudi ki se odloči "čipat" bencinca. :) Res sem površno napisal in se opravičujem. Kolk se pa da pridobit boš pa verjetno najbolje vedel ti.

Je pa ta tema namenjena (vsaj bila je) starejšemu 1.4 8v motorju, ki nima nič skupnega z novim 1.4/1.6 16V.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
tunerc
Prispevkov: 23
Pridružen: 23 Apr 2011, 20:21

Re: Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a tunerc »

starega sploh še nisem nikoli delal, niti ne vem kak racunalnik ima :)
Uporabniški avatar
Storz
Prispevkov: 956
Pridružen: 16 Maj 2012, 20:26
Kraj: Vrhnika oz tm okol

Re: Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a Storz »

pozdravleni


prebral sem celo temo ampak še zmerej nisem izvedel ali bi sla 16v glava na E7J motor?

Oz ali je to ze kdo probal ali ima kaj izkusn s tem..



Hvala za odgovor
Uporabniški avatar
Storz
Prispevkov: 956
Pridružen: 16 Maj 2012, 20:26
Kraj: Vrhnika oz tm okol

Re: Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a Storz »

Zdle sm mau študerov in sm ugotovu da ne gre čist tko da sam zamenaš ker morjo pretočni in use skup pasat in to negre.. oz bi mogu mašino dost predelat, da bi šlo..

uglavnam zdej me pa zanima kaj lahko nardiš na avtu da bo šlo mau bolš da ne uložiš neki velik dnarja in velik nardiš doma da se da nardit..

na kratk činveč muske za činmn dnara..

neki sm razmišlov o zamenjavi mašine sam nevem kom bi me to dejansko pršl.. ker ponavad menjava mašine ni sam to da kupš mašino pa daš neki dnara po jo pa sam not zaston utakneš pomožnosti sam oz z zlo mau pomoči.
Odgovori