Tuning 1.4 Energy Motorja
Tuning 1.4 Energy Motorja
Zanima me ce obstaja u renojih ksn motor kot je 1.4 energy sam da je 16V(da je blok motorja isti)
Rad bi dobiv par konickov vec,za ne ksne astronomske cene,k drgac bi blo bol dt not kj veciga.
lp
Rad bi dobiv par konickov vec,za ne ksne astronomske cene,k drgac bi blo bol dt not kj veciga.
lp
saj so 1.4 16V (K4J) motorji recimo v cliotih isti, le da imajo 16V namesto 8...tudi kubikaza je ista.
Se link:
http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05
Se link:
http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05
kubikaza ze je ista, ampak dimenzije cilindrov pa niso enake:Bojci napisal/-a:saj so 1.4 16V (K4J) motorji recimo v cliotih isti, le da imajo 16V namesto 8...tudi kubikaza je ista.
Se link:
http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05
Clio 1.4 8v: 75.80mm Ă— 77.00mm (bore Ă— stroke)
Clio 1.4 16V : 79.50mm Ă— 70.00mm (bore Ă— stroke)
tako, da bloka pomoje nista enaka.
lahko se spravis predelovat 1.4 energy motor - na 100KM prides kar hitro z ne prevec visokimi stroski, kaj vec te bo pa veliko kostalo.
pomoje je pa najboljsa varjanta, da kupis drug avto z mocnejso masino, ali pa da vgradis mocnejso masino v tvoj avto.
mloncar napisal/-a:kubikaza ze je ista, ampak dimenzije cilindrov pa niso enake:Bojci napisal/-a:saj so 1.4 16V (K4J) motorji recimo v cliotih isti, le da imajo 16V namesto 8...tudi kubikaza je ista.
Se link:
http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05
Clio 1.4 8v: 75.80mm Ă— 77.00mm (bore Ă— stroke)
Clio 1.4 16V : 79.50mm Ă— 70.00mm (bore Ă— stroke)
tako, da bloka pomoje nista enaka.
lahko se spravis predelovat 1.4 energy motor - na 100KM prides kar hitro z ne prevec visokimi stroski, kaj vec te bo pa veliko kostalo.
pomoje je pa najboljsa varjanta, da kupis drug avto z mocnejso masino, ali pa da vgradis mocnejso masino v tvoj avto.
A to velja tudi za 1.4 8v motorje v cliotu od leta 98' naprej? Mogoce se zaupas kako se da hitro in poceni prit na 100KM?
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
iz 1.4 enegy se da dobit sigurno 140KM (N/A), ampak za taksno predelavo je treba odstet veliko denarja in vprasanje ce je taksna predelava smiselna (za vsakodnevni avto).
Tej stari ECUju niso tako enostavno reprogramabilni, kot recimo do Honde, kjer je dost programske opreme za optimizacijo, z renaultovimi ECUji bos pa v slo tezko najdu nekoga, ki ti ga bo znal sprogramirat. ce pa na ebayju kupis cip, ti pa tut nic ne koristi, ker elektronika je za vsak motor drugacna. torej, tukaj pride potem v postev stand alone ECU (kaksen megasquirt je najcenejsa varjanta) ali pa fergazer.
kr nekaj ljudi se bavi z obdelavo glave.
se mi pa zdi ta cena 120k veliko prenizka, kajti ce bi se dal 1.4 motor spravit na 100KM za 120k SIT, bi to mel ze dost ljudi, tako jih je pa le nekaj malega (ce sploh je kaksen).
pozabil si pa na izpuh (cca 100k).
odmicna za to masino pride cca 300eur + postnina (iz Italije).killah bee napisal/-a:To velja predvsem za 1,4-8V motorje Tam na okol 110KM se da pridt.
Kaj pa rabis za to:
1.druga odmicna
2.drug racunalnik, nisem preprican, sam mislm da od 1.8-8V motorja
3.mal glavo obdelat
Za drugo se pa ne spomnem vec Neki se manjka, sam ne vem kaj.
Okvirni strosek okol 120k SIT
Tej stari ECUju niso tako enostavno reprogramabilni, kot recimo do Honde, kjer je dost programske opreme za optimizacijo, z renaultovimi ECUji bos pa v slo tezko najdu nekoga, ki ti ga bo znal sprogramirat. ce pa na ebayju kupis cip, ti pa tut nic ne koristi, ker elektronika je za vsak motor drugacna. torej, tukaj pride potem v postev stand alone ECU (kaksen megasquirt je najcenejsa varjanta) ali pa fergazer.
kr nekaj ljudi se bavi z obdelavo glave.
se mi pa zdi ta cena 120k veliko prenizka, kajti ce bi se dal 1.4 motor spravit na 100KM za 120k SIT, bi to mel ze dost ljudi, tako jih je pa le nekaj malega (ce sploh je kaksen).
pozabil si pa na izpuh (cca 100k).
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana
Ja tolk je hotu moj mehanik met, za enga kolega, konkretno Jurchija, ko je hotu svojo 19ko mal napilt Pol jo je prej prodal
Zdej kje je on to delu ne vem. Sam sem preprican da je sam vse sraufal. Sej majo dirkalno mostvo za CH dirke. Tipo se spozna.
Je pa razlagu kako je mimo enga 16Vja letu na AC in da sta se skupaj ustavila na benz pumpi in modelu ni blo nc jasno. 1.4 motor pa ga pihne
Zdej kje je on to delu ne vem. Sam sem preprican da je sam vse sraufal. Sej majo dirkalno mostvo za CH dirke. Tipo se spozna.
Je pa razlagu kako je mimo enga 16Vja letu na AC in da sta se skupaj ustavila na benz pumpi in modelu ni blo nc jasno. 1.4 motor pa ga pihne
zdej ste mi pa dali mislit, da bi se jst mal namnozil mojo hordo hrckov
Pa neki bi se vprasal: a ni mela energy masina 80 al 82 konjev? Pa a se res da za 120k prit skozi? Se mi zdi mal malo.. ze kolektor je vsaj 70k, pa ECU pride tudi 50 pa smo ze tam... Ma mogoce kdo na forumu 1.4 pa na podoben nacin zrihtano kot se tuki pise? Joj, zdej me pa res muci da zraven stylinga in avtoakustike se v tuning sel
Pa neki bi se vprasal: a ni mela energy masina 80 al 82 konjev? Pa a se res da za 120k prit skozi? Se mi zdi mal malo.. ze kolektor je vsaj 70k, pa ECU pride tudi 50 pa smo ze tam... Ma mogoce kdo na forumu 1.4 pa na podoben nacin zrihtano kot se tuki pise? Joj, zdej me pa res muci da zraven stylinga in avtoakustike se v tuning sel
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Za 120k ne bos cez prisel
Ce je ze nova odmicna 300eur je to 70k. Obdelava glave cca 30k. Sportni izpusni iz Italije je tud cca 300eur. Pol pa se RSR optimizacija elektronike 60k. To je ze 230k.
Morda je treba dat se mocnejso benz pumpo ali pa "vecje" injektorje ....
Za 300k sigurno pridobis :
Odmicne - 8KM
Obdelava glave - 15KM
Izpuh 10 - KM
Optimizacija - 7KM
40KM vse skupaj. Ce se ti splaca pa studiraj ....
Ce je ze nova odmicna 300eur je to 70k. Obdelava glave cca 30k. Sportni izpusni iz Italije je tud cca 300eur. Pol pa se RSR optimizacija elektronike 60k. To je ze 230k.
Morda je treba dat se mocnejso benz pumpo ali pa "vecje" injektorje ....
Za 300k sigurno pridobis :
Odmicne - 8KM
Obdelava glave - 15KM
Izpuh 10 - KM
Optimizacija - 7KM
40KM vse skupaj. Ce se ti splaca pa studiraj ....
Go HARD or Go HOME
- killah bee
- Prispevkov: 4094
- Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
- Kraj: Ljubljana