Tuning 1.4 Energy Motorja

Modifikacije vozil
BeaM_X
Prispevkov: 870
Pridružen: 06 Dec 2005, 19:18
Kraj: Kransterdam

Tuning 1.4 Energy Motorja

Odgovor Napisal/-a BeaM_X »

Zanima me ce obstaja u renojih ksn motor kot je 1.4 energy sam da je 16V(da je blok motorja isti)
Rad bi dobiv par konickov vec,za ne ksne astronomske cene,k drgac bi blo bol dt not kj veciga.
lp
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

saj so 1.4 16V (K4J) motorji recimo v cliotih isti, le da imajo 16V namesto 8...tudi kubikaza je ista.

Se link:

http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05
Slika
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

Bojci napisal/-a:saj so 1.4 16V (K4J) motorji recimo v cliotih isti, le da imajo 16V namesto 8...tudi kubikaza je ista.

Se link:

http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05
kubikaza ze je ista, ampak dimenzije cilindrov pa niso enake:

Clio 1.4 8v: 75.80mm Ă— 77.00mm (bore Ă— stroke)
Clio 1.4 16V : 79.50mm Ă— 70.00mm (bore Ă— stroke)

tako, da bloka pomoje nista enaka.

lahko se spravis predelovat 1.4 energy motor - na 100KM prides kar hitro z ne prevec visokimi stroski, kaj vec te bo pa veliko kostalo.

pomoje je pa najboljsa varjanta, da kupis drug avto z mocnejso masino, ali pa da vgradis mocnejso masino v tvoj avto.
Uporabniški avatar
drhouse
Prispevkov: 4046
Pridružen: 10 Mar 2005, 12:00
Kraj: Sežana (okolica)

Odgovor Napisal/-a drhouse »

mloncar napisal/-a:
Bojci napisal/-a:saj so 1.4 16V (K4J) motorji recimo v cliotih isti, le da imajo 16V namesto 8...tudi kubikaza je ista.

Se link:

http://www.renault19world.de/presentati ... subpage=05
kubikaza ze je ista, ampak dimenzije cilindrov pa niso enake:

Clio 1.4 8v: 75.80mm Ă— 77.00mm (bore Ă— stroke)
Clio 1.4 16V : 79.50mm Ă— 70.00mm (bore Ă— stroke)

tako, da bloka pomoje nista enaka.

lahko se spravis predelovat 1.4 energy motor - na 100KM prides kar hitro z ne prevec visokimi stroski, kaj vec te bo pa veliko kostalo.

pomoje je pa najboljsa varjanta, da kupis drug avto z mocnejso masino, ali pa da vgradis mocnejso masino v tvoj avto.

A to velja tudi za 1.4 8v motorje v cliotu od leta 98' naprej? Mogoce se zaupas kako se da hitro in poceni prit na 100KM?
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

To velja predvsem za 1,4-8V motorje :wink: Tam na okol 110KM se da pridt.

Kaj pa rabis za to:
1.druga odmicna
2.drug racunalnik, nisem preprican, sam mislm da od 1.8-8V motorja
3.mal glavo obdelat

Za drugo se pa ne spomnem vec :roll: Neki se manjka, sam ne vem kaj.
Okvirni strosek okol 120k SIT
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

...
- glavo brusit do minimuma ali tanko kompresijsko dihtungo (malenkost vecja kompresija)
- izpusni kolektor drugi, dol s katalizatorjem, srednjim loncem, sportni zadnji
Slika
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

Ma mislm, da niti nebi bilo potrebno menjat kolektorja. Nisem pa preprican :roll:

Moj mehanik ima 1.4 Cliota in mi je enkrat razlagu kaj je delal na njem vse. Rekel je da ima okol 120KM Ok ce malo bolj realno pogledamo pa ene 110 sigurno :)
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

Aja pozabil se to:

4. Lajsanje vztrajnilka
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

iz 1.4 enegy se da dobit sigurno 140KM (N/A), ampak za taksno predelavo je treba odstet veliko denarja in vprasanje ce je taksna predelava smiselna (za vsakodnevni avto).
killah bee napisal/-a:To velja predvsem za 1,4-8V motorje :wink: Tam na okol 110KM se da pridt.

Kaj pa rabis za to:
1.druga odmicna
2.drug racunalnik, nisem preprican, sam mislm da od 1.8-8V motorja
3.mal glavo obdelat

Za drugo se pa ne spomnem vec :roll: Neki se manjka, sam ne vem kaj.
Okvirni strosek okol 120k SIT
odmicna za to masino pride cca 300eur + postnina (iz Italije).

Tej stari ECUju niso tako enostavno reprogramabilni, kot recimo do Honde, kjer je dost programske opreme za optimizacijo, z renaultovimi ECUji bos pa v slo tezko najdu nekoga, ki ti ga bo znal sprogramirat. ce pa na ebayju kupis cip, ti pa tut nic ne koristi, ker elektronika je za vsak motor drugacna. torej, tukaj pride potem v postev stand alone ECU (kaksen megasquirt je najcenejsa varjanta) ali pa fergazer.

kr nekaj ljudi se bavi z obdelavo glave.

se mi pa zdi ta cena 120k veliko prenizka, kajti ce bi se dal 1.4 motor spravit na 100KM za 120k SIT, bi to mel ze dost ljudi, tako jih je pa le nekaj malega (ce sploh je kaksen).

pozabil si pa na izpuh (cca 100k).
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

drhouse napisal/-a:A to velja tudi za 1.4 8v motorje v cliotu od leta 98' naprej?
to so v bistvu enake masine, le, da imajo te (v clitu letnik 98+) 4 tockovni vbrizg.
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

Ja tolk je hotu moj mehanik met, za enga kolega, konkretno Jurchija, ko je hotu svojo 19ko mal napilt :D Pol jo je prej prodal :D

Zdej kje je on to delu ne vem. Sam sem preprican da je sam vse sraufal. Sej majo dirkalno mostvo za CH dirke. Tipo se spozna.

Je pa razlagu kako je mimo enga 16Vja letu na AC in da sta se skupaj ustavila na benz pumpi in modelu ni blo nc jasno. 1.4 motor pa ga pihne :lol:
Uporabniški avatar
drhouse
Prispevkov: 4046
Pridružen: 10 Mar 2005, 12:00
Kraj: Sežana (okolica)

Odgovor Napisal/-a drhouse »

zdej ste mi pa dali mislit, da bi se jst mal namnozil mojo hordo hrckov :D :twisted:
Pa neki bi se vprasal: a ni mela energy masina 80 al 82 konjev? Pa a se res da za 120k prit skozi? :? Se mi zdi mal malo.. ze kolektor je vsaj 70k, pa ECU pride tudi 50 pa smo ze tam... Ma mogoce kdo na forumu 1.4 pa na podoben nacin zrihtano kot se tuki pise? Joj, zdej me pa res muci da zraven stylinga in avtoakustike se v tuning sel :twisted:
melonca'r
Prispevkov: 1801
Pridružen: 04 Nov 2004, 16:37
Kraj: Celje

Odgovor Napisal/-a melonca'r »

na tem forumu je imal verjetno najmocnejso 1.4 energy masino VIA v svoji 19ki, saj je imel ostrejso odmicno (in pomoje dobrih 90KM).. ..takoj za njim pa verjetno croma man, ki je imel sicer serijsko masino, ampak predelan fergazer in je avto kr fajn letel.
Uporabniški avatar
Dr_S
Prispevkov: 709
Pridružen: 31 Avg 2003, 17:54

Odgovor Napisal/-a Dr_S »

Za 120k ne bos cez prisel

Ce je ze nova odmicna 300eur je to 70k. Obdelava glave cca 30k. Sportni izpusni iz Italije je tud cca 300eur. Pol pa se RSR optimizacija elektronike 60k. To je ze 230k.
Morda je treba dat se mocnejso benz pumpo ali pa "vecje" injektorje ....

Za 300k sigurno pridobis :
Odmicne - 8KM
Obdelava glave - 15KM
Izpuh 10 - KM
Optimizacija - 7KM

40KM vse skupaj. Ce se ti splaca pa studiraj ....
Go HARD or Go HOME
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

Kje ste vi te cene najdl. Sej se da tud kej rablenga dobit. Oz. stari lisjaki ze vedo kaj delajo. Ce je Jurchiju reku da mu vzame za okol 100k je to to :wink:
Odgovori