Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebere ;

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

paziti je treba na hladen motor..pocasi ga vozit, dokler se ne segreje. Ravno tak pri ugasanju...mogoce par sekund pocakat, da hladno olje zaokrozi v turbini.
Slika
fliper
Prispevkov: 42
Pridružen: 27 Jul 2007, 13:08
Kraj: Ptuj

Odgovor Napisal/-a fliper »

... servise delal na 15 000 km (predpisani na 30 000), ko je blo veni bol mrzlo je motor vzgan 3 - 5 min (en cik) da se motor malo segreje, nato pocasi pospsevanje - nikoli prek 1800 obratov! Med vozno je topel motor redko kdaj leto nat 2500 obratov! pri ugasanju a vedno motor malo pusto, kajti pri vhodu na dvorisce moram cakati da si mi vrata odprejo!

P.S.: pa naj en napise ki ma izkusnje, ne pa prosim taki ki mate pri vsaki temi po nekaj postv (@Bojci - to sem jaz ze vedo prej ko si v hlacke lulall!)
Uporabniški avatar
ZZ-717
Prispevkov: 4542
Pridružen: 04 Jan 2007, 00:01
Kraj: Ljubljana - Šentvid

Odgovor Napisal/-a ZZ-717 »

on ti je lepo svetoval kaj naredi...ni treba zdaj ti tako odgovoriti nazaj ker ti je hotel le dobro... :? :roll: lahko bi se zahvalil in povedal da to ze ves ne pa da tko odreagiras :roll: :roll:
Slika
Uporabniški avatar
Bojci
Prispevkov: 2471
Pridružen: 05 Maj 2003, 08:58
Kraj: Maribor & skrajni severovzhod Prekmurja

Odgovor Napisal/-a Bojci »

86-4PJ: saj ni panike..

fliper: ti pa raje napisi, kateri letnik avta mas. Ce mas letnik 2001 ali zacetek 2002 (predvidevam), potem je za prvo turbino bilo pricakovati odpoved, ceprav bolj pri 80.000 km, saj se turbine niso istocasno razvile z 1.9 dCi 88 kW motorjem. Te turbine imajo slabso kakovost materiala, slabo so speljani kanali za dovod olja. Te so bile vgrajene v laguno I ph 2 1.9 dCi 79 kW, v laguni II pa so bile samo navite na 88 kW.
Drugo turbino predvidevam, da si spet dobil isto glede na to, da je pri 40.000 ze crknila in se verjetno ta boljse se ni dalo dobiti.
No, ravno v tej temi je veliko nesrecnih uporabnikov lagun naslo resitev. Ena je, da narocis iz Nemcije, ki ni draga (pol cenejsa kot pri nas), pa je baje tudi obstojna. Druga moznost je, da to staro das obnoviti. Je ceneje kot novo, pa napakice so mislim da odpravljene.
Pa ko bos rihtal motor, spucaj EGR ventil, ker je sigurno ze zelo umazan in zavira njegovo delovanje. Ce pa se ne, pa v kratkem bo.

ps: pa ne rabis zivckati, ce takoj ne dobis odgovora. Pa pravila foruma si preberi, ker bom v bodoce brisal neprimerne poste/vsebine!
Slika
miran122
Prispevkov: 12
Pridružen: 08 Dec 2007, 19:14

Odgovor Napisal/-a miran122 »

To je pa znoret ce ti je turbino zamenjal servis in mora dat racun in garancijo na turbino to pa se ni vse delal je pa zgleda pocar da je crknila
kajti sem jo sam menjal in moras biti zelo previden prvic naj si dobro preberejo ti ko to delajo treba dobro ocistiti vse cevi ali jih zamenjat seveda vse ki so povezane z turbino najbolj pa je vazna cev za mazanje turbine en misli da ni nic pa je cev za mazanje je treba dobro ocistit ali jo zamenjat jaz jo ocistil kolektor cistil 5 ur mogoce se vec in se pred turbino sem dal filter da ne more v loputice priletet nobena smet rezda treba po 5000km ta filter spet vzet ven pol pa vidis kaj se ti lahko zgodi in kaj se vse na njem nabere in to ti sipa turbino saj je zadosti ena sama smet ali kak trdi delc ki prihaja iz iberlaufa saj se zmiri kje kaj okrusi in sipa lopatice turbine ki pa so krhke in ce bi priletela muha not? ti lahko zlomi samo delc lopatice in ni vec ulezajena sledi obraba lezajev kot ti kazejo prejsni posnetki to lahko traja 5000km 1000km ko ti jo dokraja ne sesuje vecja smet prej sesuje kaj se pa olja tice prvic premajhen oljni filter so dali serisko not se ze pogovarjal z mehaniki jih spraseval za nasvet pa se samo smejejo in se kar naprej dajejo to sranje not malo premisli kak majhen filter za olje in kolk km naredis in kolk ga mora filter precistit pa se pravijo 30 000km interval si ga naj v porinejo imam 19 td 415000 se turbina cela in stroska z avtom nic laguna II 01 145 000 crknla turbina,displej,kartica,citalec kartic,amortizeri zadnji,zadnja prema menjal puse tolklo,ni da ni katastrofa sem mislil ko sem jo kupo dober avto bom imel mir pa sam sranje dober da sam popravim ce ne bankrot ta nova bo se sranje pocakite??
Beja tam sem kupil turbino ze mam 40 000 znjo zdaj dela dobro moram potrkat na les, vsem hvala za nasvete vse drzi displej, citalca sem sam pogrunto
Fantocci
Prispevkov: 164
Pridružen: 05 Dec 2007, 17:51

Odgovor Napisal/-a Fantocci »

Sicer stara tema, ampak vedno aktualna, pa sem se spomnil nanjo, ko sem zadnjic listal service manual od Lagune (DIZELSKO VBRIZGAVANJE Diagnostika - Testi, poglavje 13B). Tam pise, citiram:
"....Zracnost za delovanje lezajev turbokompresorja znasa priblizno 25 μm (mikrometrov ali mikronov) med osjo turbokompresorja in notranjo nalezno povrsino lezajev ter 75 μm med zunanjim delom lezajev in leziscem lezajev.
Obstojece nevarnosti:
V primeru unicenja lezajev turbokompresorja jekleni in bronasti delci, ki pri tem nastanejo, zaidejo v oljno korito preko odvodne cevi turbokompresorja. Te delce lahko kasneje oljna crpalka ponovno potisne v oljni krogotok, zaradi cesar so nato prisotni v celotnem krogotoku motornega olja. To povzroca neobicajno obrabo lezajnih blazinic rocicne gredi, ojnicnih lezajnih blazinic, odmicnih gredi itd.
V primeru preloma kompresorskega rotorja lahko odkrijemo delce krilc v izmenjevalniku polnilnega zraka ali v ceveh zracnega krogotoka. Delce turbinskega rotorja lahko najdemo v katalizatorju...."


Torej je bila v zgornjem primeru napaka ocitno na strani serviserja, ki olja oz. kanalov in korita ni dovolj dobro ocistil pri menjavi turbopolnilnika.
Nemci pa so pravilno ugotovili, da je vzrok poskodbe zamenjane turbine umazano olje.


Mogoce bo komu v bodoce pomagalo v podobnih "prepirih" s povrsnimi oz. lenimi mehaniki, ki ne opravijo dobro dela, ki ga mastno (smirasto :D ) zaracunajo.

P.S.: Da ne uzalim vseh mehanikov - vecina jih je OK, vendar jim nekateri medvedjo uslugo delajo...
Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 577
Pridružen: 31 Dec 2003, 06:01

Odgovor Napisal/-a lisko »

V navodilih za montazo turbine posebej pise da se morajo vsi dovodni in odvodni kanali ocicstit in spihat lepo do cicstega. Potrebno je menjat tudi olje in vse oljne cistilce. Prav tako je treba pred prvim zagonom motorja turbinski lezaj "zalit" z oljem in nato ko motor stece pustit motor delovat najmanj 5 minut v prostem teku sele nato pocasi dvignit obrate.

Bilokaj od tega se ne uposteva lahko unici motor oz. turbino.
Uporabniški avatar
LexLuthor
Prispevkov: 22
Pridružen: 28 Jul 2009, 11:06

Odgovor Napisal/-a LexLuthor »

Dostikrat poči samo plastična razdelilna kapa. Cena novega dela je par deset Evrov, dela pa je za pol ure. Servisi (uradni) verjetno računajo kar menjavo celotne turbine.
Uporabniški avatar
kregl
Prispevkov: 46
Pridružen: 04 Dec 2009, 10:47

Odgovor Napisal/-a kregl »

Ne spoznam se najbolj na to zadevo, ampak: Imam megana 07 2.0 dci. Zanima me, kaj bi lahko bilo narobe, če je tista cev, ki pride čisto levo(gledano od spredaj) v hladilnik polnilnega zraka mastna od zunaj. Kje naj iščem težavo?

Hvala za pomoč v naprej :)

Edit: Dodajam par slik
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a joztom »

Na Ebayu imaš komplete za popravilo turbine, predvsem Garrett, dokler je še čas. Ležaji, tesnila itd. Cena je zelo nizka, je pa dosti neumnih komentarjev, da je potrebno centrirati vetrnico. Če imaš pocahnano, nimeš kaj zajebat.
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a joztom »

Ali ima kdo podatek za espace 2.0T za tip turbine, ker bi jo želel obnoviti pr 103k km, preden pocrka. Menda je Mitsubishi z variabilnimi lopaticami (Espace IV). Če pa koga zanima upgrade na Garrett GT25-28 s krogličnimi ležaji naj se javi, da skupaj kaj doženeva. To je tudi idealna rešitev za vse z 2.2 in 1.9 in 3.0dci-ji, ker ob preboju drsnih ležajev na turbini pride do ibertur in odlomljene blajerce in prebitega bloka na motorju.
Uporabniški avatar
LexLuthor
Prispevkov: 22
Pridružen: 28 Jul 2009, 11:06

Odgovor Napisal/-a LexLuthor »

Ha ha, danes mi je izdihnil Megane 1.9 dci pri 170 km/h na avtocesti. Naprej se mi je zazdelo, da avto nenormalno dobro vleče, to je trajalo kako minuto, potem pa je zacukal enkrat, dvakrat, potem pa bel dim v ogledalu. Dam v ler in se lepo odpeljem na prvi odcep kjer parkiram. Avtocesta komplet v megli. :D

Avto je na srečo sam lepo ugasnil, ko sem ga izklopil, se je pa še nekaj časa kadilo iz izpušne cevi. Ne morem verjet, kot tank med kamuflažo....


Se pravi, obnovljena turbina iz www.turbine.si je ok?
gostia
Prispevkov: 102
Pridružen: 20 Sep 2008, 21:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a gostia »

Sem preveril na www.turbine.si - v bistvu me je majster sam poklical in odgovoril na vsa vprašanja, ki sem mu jih zastavil preko mail-a. Torej ... zamenjano naj bi bilo popolnoma vse kar je "notranjost" turbine : os, lopatice, drsni ležaji,... oziroma je od stare ostalo samo zunanji svetlejši del ohišja + grodl.

Glede garancije v primeru samovgradnje je potrdil, da so zraven navodila in da ni potrebno menjati turbine na servisu oziroma pooblaščenem mahankarju - garancija ne pade, če sam zamenjaš.

Poslat pa je potrebno svojo staro nazaj.

A kdo morda ve katera tesnila so za zamenjat in koliko pridejo ob menjavi turbine?

Naslednji mesec bo akcija...:)
Marpa
Prispevkov: 62
Pridružen: 24 Mar 2009, 17:07

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a Marpa »

Scenic 1.9 dCi, letnik 2001
Na 176.000 km turbina zamenjana z obnovljeno ( turbine.si )
Zamenjal je kolega izkušen mehanik , sledil je navodilom dobavitelja turbine in očistil, kar je bilo treba , posodo olja smo zamenjali z novo.

Zdaj , pol leta kasneje in po prevoženih 190.000 ponovno okvara turbine. Seveda, garancije ni, ker je turbina poškodovana, vetrnica in osovina turbine. Videti je, kot da bi se srečala z letečimi žeblji.

Zamenjali smo turbino in očistili kar se je dalo. Ni bilo videti nobenih opiljkov, oljnih strdkov ali česa
podobnega, kar bi lahko poškodovalo turbino. Zdaj je avto ponovno sestavljen, meni pa ni do vožnje, ker je po trditvah dobavitelja turbine v motorju nekaj narobe. Drugače mi avto dela v redu. Razen, da žre olje.

Kar me bega, razen, da mehanik ne ne ve, jaz še manj, od kod in kaj je priletelo,da je turbino tako uničilo
je sledeče:

Na spodnji sliki se vidi, da so vsa tadolga krilca pobrušena, razen enega, ki je odlomljeno.
Se vam to ne zdi nenavadno ?
Zadnjič spremenil Marpa, dne 26 Jul 2012, 08:18, skupaj popravljeno 4 krat.
Marpa
Prispevkov: 62
Pridružen: 24 Mar 2009, 17:07

Re: Ce ima kdo probleme z Turbo Dizlom oz. Turbino naj prebe

Odgovor Napisal/-a Marpa »

Še nekaj slik. Na prvi se lepo vidi odlomljeno krilce.
DSCF4290.jpg
DSCF4291.jpg
DSCF4292.jpg
Odgovori