Stran 1 od 1

Hladni vzig 1.6 16V

Objavljeno: 19 Apr 2022, 05:57
Napisal/-a MeganeK4M
Pozdravljeni,
hladen motor ima problem, ki se je začel pojavljati odkar sem poskušal, brez demontaže, očistiti lopute dušilnega ventila za zrak (throttle body).

Gre za letnik 2010 Megane, 1.6L 16V K4M R8, 81kW.

Pomočnik je z vklopljenim vžigom vendar ne z zagnanim motorjem, s pritiskom na pedal za plin, ventil/loputo držal odprto, medtem pa sem s sprejem za čiščenje, palčkami za ušesa in krpami poskušal očistiti nabrano umazanijo. Ker sem se predolgo obiral in pozabil, da bo vžig slej kot prej prekinjen in bo tok vzelo, se je loputa seveda nenadoma zaprla, moj prst pa je bil napoti in je najbrž upočasnil kalibrirano hitrost zapiranja lopute. :shock:

Takoj ob prvem vžigu po tem posegu se je pojavil problem pri hladnem vžigu motorja. Od tega trenutka naprej obrati tik ob vžigu narastejo do 2000, se takoj spustijo na 1000, ponovno dvignejo na 1200-1500, padejo na 800, skačejo in se ne stabilizirajo dokler se motor ne segreje ali pa za par sekund dodam malenkost plina in še malo počakam.

Nevem pa zakaj je prosti tek pri ogretem motorju stabilen in na 800RPM, in je tezava samo pri popolnoma hladnem vzigu.
Zamenjan je zracni filter, svecke, olje in filter, akumulator, očiščen MAP senzor in dephaser solenoid.

Ima kdo mogoče kakšen predlog kako in kje se tega lotiti?
Mogoče sekvenco/zaporedje vklopov in izklopov za ponastavitev ventila? Je možno kaj drugega; npr. senzor temperature zraka, druge svecke? Tuljave? Senzor mrtve točke, senzor gredi?

Veselim se vseh odgovorov, hvala lp

Re: Hladni vzig 1.6 16V

Objavljeno: 19 Apr 2022, 07:05
Napisal/-a MeganeK4M
Zna kdo priporočat kakšno dobro delavnico z avtodiagnostiko in mehaniki, ki korektno opravljajo svoje delo pa, da ni ravno pooblaščen servis(ki na žalost ni vedno najboljša izbira)?
Hvala