Novi ZOE 50 kWh
Novi ZOE 50 kWh
Živjo
Izgleda, da bo v kratkem tudi pri nas na voljo novi ZOE z zmogljivejšo baterijo in malce ostalih novosti.
Če koga zanima, naj si pogleda, kaj z novim ZOE 50 (pravzaprav 52) dobimo.
https://youtu.be/pIVsFq5bsCw
https://youtu.be/2T7yTXm-07s
https://youtu.be/_sjJXrzC4MI
Izgleda, da bo v kratkem tudi pri nas na voljo novi ZOE z zmogljivejšo baterijo in malce ostalih novosti.
Če koga zanima, naj si pogleda, kaj z novim ZOE 50 (pravzaprav 52) dobimo.
https://youtu.be/pIVsFq5bsCw
https://youtu.be/2T7yTXm-07s
https://youtu.be/_sjJXrzC4MI
Re: Novi ZOE 50 kWh
Vaaaaaau 

1: 2000 Renault Clio II 1.4i 8v 55kw Alize
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
2: 2001 Citroen Xsara Picasso 1.8i 16v 85kw SX
3: 2003 Renault/Matra Avantime 2.2dCi 110kw Privilege
4: Main car: 2010 Citroen C5 III 2.0HDi 120kw Exclusive, Hydractive III+
5: 2nd car: 2003 Citroen Xsara Picasso 2.0HDi 66kw Exclusive
Re: Novi ZOE 50 kWh
Naročen Intens rdeče FLAMME barve s hitrim polnjenjem. Pride enkrat marca.


- Sebastijan
- Prispevkov: 525
- Pridružen: 17 Jun 2008, 22:06
- Kraj: Slovenska Bistrica
Re: Novi ZOE 50 kWh
Super zadeva.
Ko bi lahko imel kateri EV možnost vlečne kljuke razen Tesle.




Ko bi lahko imel kateri EV možnost vlečne kljuke razen Tesle.


Renault ZOE 2014
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Re: Novi ZOE 50 kWh
Januarju letos je v SLO registrirano (prva registracija) 26 ZOE.
Le dve vozili sta v lastništvu in v uporabi fizičnih oseb, ostalih 24 je v lastništvu pravnih oseb. Od teh 24 je kar 13 (polovica registrranih) v uporabi fizičnih oseb - domnevam da v najemu po Renaultovi ponudbi, 11 vozil pa je v lastništvu in uporabi pravnih oseb, ni pa izključeno, da tudi med temi ni kaj v poslovnem najemu.
Kod kaže, je najem kar ugodna (ali pa vsaj privlačna) rešitev.
Le dve vozili sta v lastništvu in v uporabi fizičnih oseb, ostalih 24 je v lastništvu pravnih oseb. Od teh 24 je kar 13 (polovica registrranih) v uporabi fizičnih oseb - domnevam da v najemu po Renaultovi ponudbi, 11 vozil pa je v lastništvu in uporabi pravnih oseb, ni pa izključeno, da tudi med temi ni kaj v poslovnem najemu.
Kod kaže, je najem kar ugodna (ali pa vsaj privlačna) rešitev.
Re: Novi ZOE 50 kWh
Pa je doma.
Takšen, kot je na sliki zgoraj. Intens +CCS.

Takšen, kot je na sliki zgoraj. Intens +CCS.

- Sebastijan
- Prispevkov: 525
- Pridružen: 17 Jun 2008, 22:06
- Kraj: Slovenska Bistrica
Re: Novi ZOE 50 kWh
Čestitke ter srečno vožnjo.




Renault ZOE 2014
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Citroen c5 2.0 hdi 2003
Renault megane 1.9 dti letnik 1999 - že davno šel počivati
Re: Novi ZOE 50 kWh
Že dobra dva meseca je, odkar sem prevzel novega ZOE 50. Zaradi ukrepov vezanih za COVID-19 pa sem prevozil komaj 400 km.
.
Parkrat sem ga polnil doma na šuko vtičnico z 8A, kar je popolnoma zadostovalo, da sem vzdrževal napolnjenost med 60 in 85 %. Povprečna poraba je okoli 160 Wh/km, kar bi zneslo okoli 320 km dosega. Je pa res, da sem ob preučevanju raznih nastavitev in EasyLinka veliko presedel v avtu s "prižganim motorjem" in vključenim gretjem, tako,da ta izračun porabe in dosega ni popolnoma realen.
Upam, da bom v naslednjem tednu, dveh prevozil še par 100 km in s tem prišel bližje pravemu dosegu.
Imam pa kar nekaj težav z upravljanjem "na daljavo" z aplikacijo MY Renault. Telefon in avto se povežeta, tako, da na telefonu lahko spremljam napolnjenost. Ne dela pa mi prikaz lokacije avtomobila, vkljčitev klime/gretja in prenos načrtovane poti s telefona v avto.
Načrtovana klima/gretje na daljavo dela, če se baterija polni.
Ne vem, kakšne so izkušnje drugih lastnikov novega ZOE. V enem drugem forumu sem prebral, da lastniku, po začetnih težavah z vzpostavitvijo povezave, vse dela.

Parkrat sem ga polnil doma na šuko vtičnico z 8A, kar je popolnoma zadostovalo, da sem vzdrževal napolnjenost med 60 in 85 %. Povprečna poraba je okoli 160 Wh/km, kar bi zneslo okoli 320 km dosega. Je pa res, da sem ob preučevanju raznih nastavitev in EasyLinka veliko presedel v avtu s "prižganim motorjem" in vključenim gretjem, tako,da ta izračun porabe in dosega ni popolnoma realen.
Upam, da bom v naslednjem tednu, dveh prevozil še par 100 km in s tem prišel bližje pravemu dosegu.
Imam pa kar nekaj težav z upravljanjem "na daljavo" z aplikacijo MY Renault. Telefon in avto se povežeta, tako, da na telefonu lahko spremljam napolnjenost. Ne dela pa mi prikaz lokacije avtomobila, vkljčitev klime/gretja in prenos načrtovane poti s telefona v avto.
Načrtovana klima/gretje na daljavo dela, če se baterija polni.
Ne vem, kakšne so izkušnje drugih lastnikov novega ZOE. V enem drugem forumu sem prebral, da lastniku, po začetnih težavah z vzpostavitvijo povezave, vse dela.
Re: Novi ZOE 50 kWh
Ma ta jajca od Z.E. appa (sedaj je to My Renault) bl ne delujejo, k pa delujejo. Meni je nekoč delovalo, potem crknilo za nekaj mesecev, ko so očitno menjaval platformo, potem sem imel podvig zadevo zopet povezat (sem moral narest nov račun z drugim mailom in ponovno dodat avto) in zdej to dela tko k teb. Baterijo vidim, klime mi še ni uspel zagnat.
Tistih trikrat k sem probal...
Tistih trikrat k sem probal...

Pvi "Round Trip" z novim ZOE 50
Kratek povzetek ene malo daljše vožnje z novim ZOE 50 po zelo razgibanem terenu na začetku in na koncu poti ter nekaj manj kot polovvica poti na avtocesti. Skoraj ves čas vključen ECO režim in "B" regeneracija.
Za 295 km sem porabil 46,28 kWh, kar znaša 15, 69 kWh/100 km.
Vmes sem v 21 minutah na CCS natankal 8,48 kWh.
Za 295 km sem porabil 46,28 kWh, kar znaša 15, 69 kWh/100 km.
Vmes sem v 21 minutah na CCS natankal 8,48 kWh.