Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega teka

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
Matija :D
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Dec 2018, 22:40

Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega teka

Odgovor Napisal/-a Matija :D »

Živjo, to je moja prva objava na tem forumu sicer pa se gre za težavo z prostim tekom motorja.
Motor ima pri negativnih temperaturah zelo ne stalen prosti tek, in sicer se vrti z okoli 810 vrtljaji čez približno pol sekunde pade na 780 čez pol sekunde pa nazaj na 810 in cikel se ponavlja. Če je motor mrzel ali topel nima precejšnjega vpliva, vendar pa se razmak zmanjša (npr 810-790). Prosti tek je prav tako nasploh malo nemiren (vibracije). Je kdo imel podobno težavo in jo rešil ?

Vsaka pomoč je dobrodošla :D
Uporabniški avatar
matej_m
Prispevkov: 117
Pridružen: 04 Apr 2009, 14:37

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a matej_m »

Pri meni je isto. In to že od kar ga imam (od 180 do trenutno 295kkm). Vsako jesen upam, da ne bo več, pa se potem pojavi ob mrazu. ampak: bolje, da niha, kot da crkne in obstane na 0 obratih :)
Matija :D
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Dec 2018, 22:40

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a Matija :D »

Pa si poskušal kako odpraviti napako ? Čiščenje MAFa ter menjava MAPa(ki je crknu) nista pomagala ... tudi očiščen egr ventil ne ... dalj pa še nisem šel ... No to imaš pa definitivno prav :P
Uporabniški avatar
matej_m
Prispevkov: 117
Pridružen: 04 Apr 2009, 14:37

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a matej_m »

Zdej sem še enkrat prebral tvoje prvotno sporočilo. Pri meni je malenkost drugače: ko hladnega v hladnem vremenu vžgem, prvih nekaj minut OK dela (na trdo ropota ampak stabilni obrati), čez minuto ali dve pa ob stanju npr. pri semaforju pa začnejo obrati nihat. Ko se mašina segreje, se nihanje umiri in je pri mirujočem vozilu stabilno.
Nisem se nikoli ukvarjal prav dosti s tem. V tem času sem pokuril nekaj litrov antigrippante, pa ni bilo razlike. EGR je bil menjan (polomljeni plastični koleščki v notranjosti), menjan tudi nek senzor (mogoče lambda, nahaja se na vrhu nekega kolektorja med mašino in vetrobranskim steklom, dolga palčka z žico), pri cca 220 000 menjani tudi ojnični ležaji, sklopka, vztrajnik, ... ni da ni.

Koliko imaš prevoženih? Mogoče bi lahko šlo za kakšno šobo ali kaj takega, ampak potem bi se verjetno vsaj malo spremenilo od 180 000 - 295 000 prevoženih.
Matija :D
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Dec 2018, 22:40

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a Matija :D »

Moj problem je točno tak kot si opisal svojega! :D Sicer sem pa danes gledal pritisk goriva in kot po čudežu se mi je napaka pojavila na grafu (žal nisem posnel :roll:) , in vsakič ko vrtljaji padejo je to posledica rahlega padca tlaka v sistemu. Ecu nato napako popravi s povišanjem tlaka, zaradi česa obrati malo skočijo navzgor. Stvar se začne ponavljati in pritisk goriva v skupnem vodu riše sinusno krivuljo. Torej je na vrsti za pregled sistem dovajanja goriva. Kar se tiče šob sem tudi na njih že pomislil ampak glede na to da avto nič ne kadi (črni dim kaže preveliko količino goriva v cilindrih) se mi zdi da problem ni v njih. Glede menjave "potrošnega" materiala pa tudi mene še veliko čaka (Ojnični, komplet sklopka), drugače pa ima avto 230 000 prevoženih je pa 131 PS izvedenka. Ughhh sploh ne govori o egr ventilu ... ko sem ga čistil sem videl da so tudi moji zobčki že bolj bogi ... nikoli nebi pričakoval od Siemensa/VDO ... ampak ja kaj češ. Sem obrnil plastični veliki zobnik tja kjer je manj pobran, mogoče bo pa dalj delalo :lol:.
Matija :D
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Dec 2018, 22:40

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a Matija :D »

Šele zdaj sem opazil da si uporabljal tudi aditive, sem ravno želel poskusiti pa vidim da se ne splača ... razmišljal sem tudi da bi naredil diesel purge(liqui moly-gre direkt v pumpo brez goriva). Čedalje bolj se mi zdi da gre za okvaro umazanost črpalke ali pa regulirnega ventila črpalke... :)
Uporabniški avatar
matej_m
Prispevkov: 117
Pridružen: 04 Apr 2009, 14:37

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a matej_m »

Pred menjavo celotnega EGR poskusi samo z menjavo zobnika
https://www.ebay.co.uk/itm/For-RENAULT- ... :rk:1:pf:0

Kaj pa uporabljaš, da ti nariše graf? Kakšno namensko zadevo ali obd bluetooth igračke?
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a Spula »

Če je padec tlaka na rampi je najverjetneje problem na visokotlačni črpalki.
RenaultSport
Matija :D
Prispevkov: 6
Pridružen: 27 Dec 2018, 22:40

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a Matija :D »

Matej_m -Obd bluetooth igračka ... Elm 327 sicer sem spremlju live data zato pa nisem mogel posneti napake ko sem jo zasledil oz. Pozabil narediti posnetek zaslona :( Za basic zadeve dobro deluje npr. Kode napak ter live data. Drugače pa hvala za link :D, sicer pa ta zobnik ni tako obrabljen kot tisti nameščen na aktuatorju.

Spula Kaj pa bi bilo bolj verjetno ? Okvara črpalke(znaki obrabe), okvara regulatorja pritiska ali kaj drugega pri dostavi goriva. Železnih opilkov pri odstranitvi regulatorja ni bilo :)
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t

Odgovor Napisal/-a Spula »

Matija :D napisal/-a:Matej_m -Obd bluetooth igračka ... Elm 327 sicer sem spremlju live data zato pa nisem mogel posneti napake ko sem jo zasledil oz. Pozabil narediti posnetek zaslona :( Za basic zadeve dobro deluje npr. Kode napak ter live data. Drugače pa hvala za link :D, sicer pa ta zobnik ni tako obrabljen kot tisti nameščen na aktuatorju.

Spula Kaj pa bi bilo bolj verjetno ? Okvara črpalke(znaki obrabe), okvara regulatorja pritiska ali kaj drugega pri dostavi goriva. Železnih opilkov pri odstranitvi regulatorja ni bilo :)
Poglejte parameter tlaka pa če pada najprej zamenjajte regulator (z drugega vozila) drugače bo pa problem na črpalki. Nizki tlak pa lahko izmerite z manometrom.
RenaultSport
Odgovori