Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega teka
Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega teka
Živjo, to je moja prva objava na tem forumu sicer pa se gre za težavo z prostim tekom motorja.
Motor ima pri negativnih temperaturah zelo ne stalen prosti tek, in sicer se vrti z okoli 810 vrtljaji čez približno pol sekunde pade na 780 čez pol sekunde pa nazaj na 810 in cikel se ponavlja. Če je motor mrzel ali topel nima precejšnjega vpliva, vendar pa se razmak zmanjša (npr 810-790). Prosti tek je prav tako nasploh malo nemiren (vibracije). Je kdo imel podobno težavo in jo rešil ?
Vsaka pomoč je dobrodošla
Motor ima pri negativnih temperaturah zelo ne stalen prosti tek, in sicer se vrti z okoli 810 vrtljaji čez približno pol sekunde pade na 780 čez pol sekunde pa nazaj na 810 in cikel se ponavlja. Če je motor mrzel ali topel nima precejšnjega vpliva, vendar pa se razmak zmanjša (npr 810-790). Prosti tek je prav tako nasploh malo nemiren (vibracije). Je kdo imel podobno težavo in jo rešil ?
Vsaka pomoč je dobrodošla
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Pri meni je isto. In to že od kar ga imam (od 180 do trenutno 295kkm). Vsako jesen upam, da ne bo več, pa se potem pojavi ob mrazu. ampak: bolje, da niha, kot da crkne in obstane na 0 obratih
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Pa si poskušal kako odpraviti napako ? Čiščenje MAFa ter menjava MAPa(ki je crknu) nista pomagala ... tudi očiščen egr ventil ne ... dalj pa še nisem šel ... No to imaš pa definitivno prav
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Zdej sem še enkrat prebral tvoje prvotno sporočilo. Pri meni je malenkost drugače: ko hladnega v hladnem vremenu vžgem, prvih nekaj minut OK dela (na trdo ropota ampak stabilni obrati), čez minuto ali dve pa ob stanju npr. pri semaforju pa začnejo obrati nihat. Ko se mašina segreje, se nihanje umiri in je pri mirujočem vozilu stabilno.
Nisem se nikoli ukvarjal prav dosti s tem. V tem času sem pokuril nekaj litrov antigrippante, pa ni bilo razlike. EGR je bil menjan (polomljeni plastični koleščki v notranjosti), menjan tudi nek senzor (mogoče lambda, nahaja se na vrhu nekega kolektorja med mašino in vetrobranskim steklom, dolga palčka z žico), pri cca 220 000 menjani tudi ojnični ležaji, sklopka, vztrajnik, ... ni da ni.
Koliko imaš prevoženih? Mogoče bi lahko šlo za kakšno šobo ali kaj takega, ampak potem bi se verjetno vsaj malo spremenilo od 180 000 - 295 000 prevoženih.
Nisem se nikoli ukvarjal prav dosti s tem. V tem času sem pokuril nekaj litrov antigrippante, pa ni bilo razlike. EGR je bil menjan (polomljeni plastični koleščki v notranjosti), menjan tudi nek senzor (mogoče lambda, nahaja se na vrhu nekega kolektorja med mašino in vetrobranskim steklom, dolga palčka z žico), pri cca 220 000 menjani tudi ojnični ležaji, sklopka, vztrajnik, ... ni da ni.
Koliko imaš prevoženih? Mogoče bi lahko šlo za kakšno šobo ali kaj takega, ampak potem bi se verjetno vsaj malo spremenilo od 180 000 - 295 000 prevoženih.
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Moj problem je točno tak kot si opisal svojega! Sicer sem pa danes gledal pritisk goriva in kot po čudežu se mi je napaka pojavila na grafu (žal nisem posnel ) , in vsakič ko vrtljaji padejo je to posledica rahlega padca tlaka v sistemu. Ecu nato napako popravi s povišanjem tlaka, zaradi česa obrati malo skočijo navzgor. Stvar se začne ponavljati in pritisk goriva v skupnem vodu riše sinusno krivuljo. Torej je na vrsti za pregled sistem dovajanja goriva. Kar se tiče šob sem tudi na njih že pomislil ampak glede na to da avto nič ne kadi (črni dim kaže preveliko količino goriva v cilindrih) se mi zdi da problem ni v njih. Glede menjave "potrošnega" materiala pa tudi mene še veliko čaka (Ojnični, komplet sklopka), drugače pa ima avto 230 000 prevoženih je pa 131 PS izvedenka. Ughhh sploh ne govori o egr ventilu ... ko sem ga čistil sem videl da so tudi moji zobčki že bolj bogi ... nikoli nebi pričakoval od Siemensa/VDO ... ampak ja kaj češ. Sem obrnil plastični veliki zobnik tja kjer je manj pobran, mogoče bo pa dalj delalo .
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Šele zdaj sem opazil da si uporabljal tudi aditive, sem ravno želel poskusiti pa vidim da se ne splača ... razmišljal sem tudi da bi naredil diesel purge(liqui moly-gre direkt v pumpo brez goriva). Čedalje bolj se mi zdi da gre za okvaro umazanost črpalke ali pa regulirnega ventila črpalke...
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Pred menjavo celotnega EGR poskusi samo z menjavo zobnika
https://www.ebay.co.uk/itm/For-RENAULT- ... :rk:1:pf:0
Kaj pa uporabljaš, da ti nariše graf? Kakšno namensko zadevo ali obd bluetooth igračke?
https://www.ebay.co.uk/itm/For-RENAULT- ... :rk:1:pf:0
Kaj pa uporabljaš, da ti nariše graf? Kakšno namensko zadevo ali obd bluetooth igračke?
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Če je padec tlaka na rampi je najverjetneje problem na visokotlačni črpalki.
RenaultSport
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Matej_m -Obd bluetooth igračka ... Elm 327 sicer sem spremlju live data zato pa nisem mogel posneti napake ko sem jo zasledil oz. Pozabil narediti posnetek zaslona Za basic zadeve dobro deluje npr. Kode napak ter live data. Drugače pa hvala za link , sicer pa ta zobnik ni tako obrabljen kot tisti nameščen na aktuatorju.
Spula Kaj pa bi bilo bolj verjetno ? Okvara črpalke(znaki obrabe), okvara regulatorja pritiska ali kaj drugega pri dostavi goriva. Železnih opilkov pri odstranitvi regulatorja ni bilo
Spula Kaj pa bi bilo bolj verjetno ? Okvara črpalke(znaki obrabe), okvara regulatorja pritiska ali kaj drugega pri dostavi goriva. Železnih opilkov pri odstranitvi regulatorja ni bilo
Re: Renault Megane 2 '08 1.9 dci- nihanje obratov prostega t
Poglejte parameter tlaka pa če pada najprej zamenjajte regulator (z drugega vozila) drugače bo pa problem na črpalki. Nizki tlak pa lahko izmerite z manometrom.Matija :D napisal/-a:Matej_m -Obd bluetooth igračka ... Elm 327 sicer sem spremlju live data zato pa nisem mogel posneti napake ko sem jo zasledil oz. Pozabil narediti posnetek zaslona Za basic zadeve dobro deluje npr. Kode napak ter live data. Drugače pa hvala za link , sicer pa ta zobnik ni tako obrabljen kot tisti nameščen na aktuatorju.
Spula Kaj pa bi bilo bolj verjetno ? Okvara črpalke(znaki obrabe), okvara regulatorja pritiska ali kaj drugega pri dostavi goriva. Železnih opilkov pri odstranitvi regulatorja ni bilo
RenaultSport