Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Predstavite Vašega Renault-a
Odgovori
k13m3n
Prispevkov: 4
Pridružen: 06 Jul 2018, 22:47

Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a k13m3n »

V nedeljo sem v Idriji kupil zgoraj omenjenega Clia. Sprva sem se odlocal med bencinarjem 1.2 16V, 1.4 16V in 1.5 dci KM. Nagibal sem se bolj k bencinskemu agregatu, saj je vzdrzevanje cenejse in motor povzroca manj problemov oz. nima toliko hib kot dizel (sobe, visokotlacna crpalka, turbina, ojnicni lezaji, EGR). Prav tako imam vec mestne voznje, zato bi bil bencin 1.2 16V logicna izbira. Ampak, ker je bil Clio iz Idrije ugoden, ker ima 1.5 dci smesno nizko porabo, ker se za vikend s punco rad odpravim na kaksen bolj oddaljen izlet in ker delam v avtocentru in lahko avto zelo ugodno vzdrzujem, sem se odlocil, da poskusim sreco z dizlom.

Tako sva se s kolegom, ki je mehanik, odpeljala v Idrijo, avto pregledala z racunalnikom OBD (testerjem) in sla na testno voznjo. Racunalnik je pokazal kar nekaj napak, ki sva jih pobrisala in edini, ki sta se vrnili sta bili: refrigerant pressure sensor in pa napaka za ogrevalno svecko. Nic hujsega torej. Avto je bil sicer kozmeticno bolj tako tako, saj je bil sprednji odbijac kar spraskan, zadnji pa celo pocen. Znotraj so bile namescene neke prevleke z delnim usnjem in delno belo "alcantaro" ce se lahko tako izrazim. Prevleke mi niso bile vsec, vendar sem pogledal pod prevleke in ugotovil, da so sedezi v kar dobrem stanju, tako, da je bil to plus. Ostala notranjost je bila kar dobro ohranjena, razen prestavne rocice (zbrisane stevilke prestav), in pa tipke avtomatske digitalne klime, ki so bile kar zdelane. Prav tako se na ekranu za klimo niso videle vse stevilke prav dobro. Klima prav tako ni delovala in pa volan je bil obrnjen v levo, ko je avto sel naravnost (sumil sem optiko). Kljub vsemu je avto takoj vzgal, motor je lepo tekel in normalno potegnil ob dodajanju plina.

Ko sva se z lastnikom zmenila za ceno (je se malo spustil), sva podpisala kupoprodajno pogodbo, pooblastilo (bila je nedelja), sva se s kolegom odpravila nazaj v Ljubljano. Ceprav avto ni imel vinjete in so bile vse lokalne bencinske crpalke zaprte, saj je bila ura ze vec kot 10 zvecer, si nisem mogel kaj, da ne bi sel nazaj po avtocesti. Bil sem prijetno presenecen, saj je bil avto za tako majhen motor in 82 KM zelo poskocen in zivahen. Mimogrede je bila na Vrhniki oz. Brezovici neverjetna gneca, saj so se ljudje vracali z morja, tako da sva prispela domov sele ob polnoci.

Naslednji dan, ko sem prisel v sluzbo, sem takoj odstranil prevleke, ki so bile ze kar zdelane, sploh pa mi niso bile vsec in jih odvrgel v smeti. Zatem sem dal napolnit klimo enemu od svojih kolegov in upal, da je samo brez plina in, da ne bo kaj narobe s kompresorjem, kondenzatorjem ali potisno plosco. Na sreco je po polnjenju klima pihala leden zrak, ki drzi se danes po enem tednu, tako da upam, da tu ne bo dodatnih stroskov. Naslednji dan sem zamenjal se gume, saj je bil avto na zimskih gumah in jeklenih platiscih z okrasnimi pokrovi (2 gumi sta skoraj novi, 2 sta za stran). V firmi sem nasel 4 dobre Hankook rabljene gume, ki so sicer ze par let stare, vendar imajo se ogromno profila in niso trde kot kamen. Te 4 gume je drugi kolega zmontiral na platisca, ki jih je prilozil prejsnji lastnik (original 15 colska Clio platisca-ZELO dobro ohranjena, verjetno nic vozena). Zatem, mi je se en kolega (res jih imamo veliko v firmi :) ) naredil optiko, v pralnici pa so mi avto oprali in avto ocistili tudi notri. Zaenkrat je to vse (do danes), jutri pa so v nacrtu ze nove stvari, ki jih bom opisal pod slikami, ki sem jih naredil danes s telefonom, ko sem prisel iz sluzbe (zato slaba kvaliteta, I am very sorry :? ).

Slika

Slika

Slika

Torej jutri (sobota 7.7.2018) bova s kolegom nabavila material in naredila mali in veliki servis (avto ima 183.000 km, zadnji mali servis je bil delan pri 162.000, veliki pa pri 118.000, toda ze 9 let nazaj), po vsej verjetnosti zamenjala nosilec motorja, saj sumim, da je zlomljen in pa pregledala se ostale stvari, ki bi bile morda za postorit.

V prihodnje so nacrti sledeci:
-barvanje prednjega odbijaca
-menjava in barvanje zadnjega odbijaca
-barvanje manjsih prask na karoseriji (se posebej na vratih) s copicem
-odstranitev okvirckov za tablico (tablice nalepljene direktno na odbijac in zadnja vrata)
-poliranje prednje leve luci (lak se lusci)
-menjava zadnje leve luci ali poliranje (na sliki se vidi, da je porumenela)
-menjava zarnic za tablico (bele namesto rumene)
-menjava navadnih zarnic za Osram bele 4200K
-menjava bunke prestavne rocice
-menjava tipk ali celotnega prikaza avtomatske klime
-globinsko kemicno ciscenje notranjosti vozila
-poliranje celotnega vozila

Zaenkrat je to to, avta ne bi prevec spreminjal, temvec bi ga rad spravil v lepo stock stanje. Nekaterim se ze te stvari zdijo prevec in se jim zdi, da se ne splaca, vendar sam imam rad avto (ceprav je samo Clio) urejen v piko, prav tako imam moznost to narediti kar ugodno, tako da se mi izplaca, prav tako je obcutek po tem neprimerno boljsi.

Pozabil sem se omeniti, da je vetrobransko steklo poceno, ampak mi je lastnik uredil skodni zahtevek, ki bo to kril in zamenjal steklo. Avto moram v ponedeljek se registrirati, saj ta teden nisem imel casa, pooblastilo, ki ga potrebujem za registracijo, pa sem dobil sele vceraj.

Vse uporabnike bi prosil za mnenja, ideje in pa seveda, ce bi mi lahko zaupali izkusnje in informacije, ki jih imajo o teh avtomobilh, sploh pa motorjih 1.5 dci 82KM. Se ena stvar, ki sem jo pozabil omeniti, je ta, da avto zal kadi bel dim, ko se pohodi plin, sicer ne zelo mocno, malo pa vseeno...kaj bi to lahko bilo? Kolega mi je omenil da tesnilo na glavi ni, saj je preveril pritisk v ekspanzijski posodi. Vem, da bel dim lahko pomeni vodo v motorju, kar zaenkrat ni vidno nikjer. So to lahko sobe, morda turbina? Svetoval mi je, naj dodam dvotaktol olje v rezervoar, ko bom tankal polno. Ima kdo kaksne izkusnje s tem? Vsak nasvet bi mi pomagal.

Hvala za Vas cas.

Lep pozdrav
Uporabniški avatar
pluty
Prispevkov: 384
Pridružen: 19 Jan 2009, 00:47

Re: Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a pluty »

Dober za svoja leta. Jaz sem imel 2 taka z dci motorjem. Na drugem sem zamenjal ojnične lažaje in delal redne servise pa je brez problema zdržal do 275kkm, potlej ga pa več nisem spremljal je bil prodan. Drugače pa ti manjka spojler spredaj pod odbijačem.
Uporabniški avatar
oorosh
Moderator
Prispevkov: 1751
Pridružen: 16 Feb 2009, 12:32
Kraj: Akina

Re: Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a oorosh »

Pozdravljen na forumu,

Plane okrog avta imaš lepe, kar se pa tiče dvotaktola pa preberi temo na forumu: KLIK.
HTWC Dual VVT-i inside

武士道
k13m3n
Prispevkov: 4
Pridružen: 06 Jul 2018, 22:47

Re: Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a k13m3n »

pluty napisal/-a:Dober za svoja leta. Jaz sem imel 2 taka z dci motorjem. Na drugem sem zamenjal ojnične lažaje in delal redne servise pa je brez problema zdržal do 275kkm, potlej ga pa več nisem spremljal je bil prodan. Drugače pa ti manjka spojler spredaj pod odbijačem.
Hvala, ja kar v redu se drzi. Kdaj si pa menjal ojnicne lezaje (pri koliko km), ce se spomnis? Za spojler vem, ga bom zmontiral potem, ko pobarvam oba odbijaca.
k13m3n
Prispevkov: 4
Pridružen: 06 Jul 2018, 22:47

Re: Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a k13m3n »

oorosh napisal/-a:Pozdravljen na forumu,

Plane okrog avta imaš lepe, kar se pa tiče dvotaktola pa preberi temo na forumu: KLIK.
Ja, to temo sem prebral, so pa mnenja kar deljena, tako da sem se na koncu odlocil za nek aditiv, ki naj bi deloval podobno. Bomo videli, do zdaj sem ga samo enkrat dodal 1 dcl na poln tank. Verjetno se bo poznalo enkrat po 10-ih tankih.
k13m3n
Prispevkov: 4
Pridružen: 06 Jul 2018, 22:47

Re: Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a k13m3n »

Zadnjih par tednov sem bil sicer tu gori malo neaktiven, ampak je pa zato par novih stvari na avtu. Prvi 2 stvari, ki sta bili narejeni kaksne 3 tedne nazaj, sta velik in mali servis:

Slika

Slika

Torej, garnitura zobatega jermena z vodno crpalko in garnitura mikrojermena, vsi filtri (oljni, zracni, kabinski, naftni) in pa olje ter hladilna tekocina. Olje je Shell 10W-40, saj mi je mehanik dejal, da je za trenutne temperature to boljsa izbira.

Ker mi je svetila lucka za airbag in service, sem ga priklopil na racunalnik in ugotovil, da sta zanic senzorja za airbag, ki sta povezana s senzorjem kota obracanja volana, kjer je povezana tudi hupa. Po nekaj dnevnem iskanju sem ta senzor nasel, ampak sem moral do cloveka kar 3x, saj prva 2 senzorja nista delovala kot bi morala, no, ker pa gre v 3. rado, sedaj luck ni vec. :D

Slika

Vmes sem se zamenjal brisalce, saj so originalni ze tako dotrajani, da mi v dezju samo masti vetrobransko steklo, novi Wurthovi pa brisejo zelo lepo in naredijo "sliko" kristalno jasno.

Od istega cloveka, kjer sem kupil senzor, sem kupil se zadnji odbijac, saj je trenutni pocen in ima povsod neke praske. Odbijac je bil srebrne barve, zato ga je kolega ze pokital, zbrusil in pobarval.

Slika

Slika

Slika

Naslednja stvar je barvanje sprednjega odbijaca, menjava nosilca za motor in pa grelnih sveck, saj je to edina napaka, ki mi jo racunalnik javlja, ko avto priklopim gor. Pri naslednjem rednem servisu bom se preventivno menjal ojnicne lezaje.

Je pa se ena vecja stvar, ki me moti in sicer to, da avto kadi bel dim, ko ga pohodim. Avto vode ne pozira, olja tudi ne, tako, da mislim, da je turbina ze bolj proti koncu in bo v bliznji prihodnosti potrebna obnova.

Tako, da ce kdo ve za kaksno dobro delavnico, ki se s tem ukvarja in racuna v mejah normale, kar z besedo na plan! :wink:

To je zaenkrat vse, ko bo pa se kaksna novost, pa javim.

Lep pozdrav!
Uporabniški avatar
LiLDee
Prispevkov: 854
Pridružen: 12 Mar 2008, 16:17
Kraj: Šmarje pri Jelšah

Re: Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a LiLDee »

Škoda, da nisi pobarval tudi letvice na odbijaču in stranskih...sploh če boš še sprednjega barval...veliko lepše pride če je vse v barvi vozila. Sam sem jih dal prebarvat na bivšem cliotu in je veliko boljše izgledalo :)
Slika
Uporabniški avatar
pluty
Prispevkov: 384
Pridružen: 19 Jan 2009, 00:47

Re: Clio II 1.5 dci 82KM, phase 2, letnik 2005

Odgovor Napisal/-a pluty »

k13m3n napisal/-a:
pluty napisal/-a:Dober za svoja leta. Jaz sem imel 2 taka z dci motorjem. Na drugem sem zamenjal ojnične lažaje in delal redne servise pa je brez problema zdržal do 275kkm, potlej ga pa več nisem spremljal je bil prodan. Drugače pa ti manjka spojler spredaj pod odbijačem.
Hvala, ja kar v redu se drzi. Kdaj si pa menjal ojnicne lezaje (pri koliko km), ce se spomnis? Za spojler vem, ga bom zmontiral potem, ko pobarvam oba odbijaca.
Mislim da sem menjal pri 170kkm, pa so bili že načeti. Nekateri menjajo prej.
Odgovori