Puščanje pečke clio 2

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
renault 1.4
Prispevkov: 32
Pridružen: 08 Jul 2017, 18:24

Re: Puščanje pečke clio 2

Odgovor Napisal/-a renault 1.4 »

Spula napisal/-a:
renault 1.4 napisal/-a:Bom popravljal, ko čist spusti
V hladilnem sistemu se ustvari tlak cca. 1bar za optimalno delovanje motorja, gretja ipd. drugače bi bil pač odprt sistem. Če nekje pušča ta tlak pade ali traja, da nastane plus mokro je v avtu, ker se pena sčasoma napije, šipe so mastne pa smrdi zato bi bilo pametno zamenjat. Sicer pa vsak s svojim avtom počne kar hoče :D

no bi bla tud dobra razlaga zakaj ogret kaže tester 50° čeprav je števca na 70-80-90 odvisno od tega kolk časa avto pred priklopom stoji....med vožnjo ne pade na nulo, termostat nov in tud stikal.
Uporabniški avatar
madpanter
Prispevkov: 13
Pridružen: 14 Jan 2014, 15:59

Re: Puščanje pečke clio 2

Odgovor Napisal/-a madpanter »

Pozdravljeni.

Tudi meni je spustila pečka na Clio-tu letnik 2005 1.2 16V (smrdelo je po antifirzu, moker tepih pri sovozniku, vetrobransko steklo se je ob vklopu ventilacije rosilo) in po 4 urah muke sem uspel vse skupaj zamenjat. Skratka vse super fino in fajn, smrdi skoraj nič več, rosi se nič več, je pa problem da mi sedaj ko sem nataknil gumijaste cevi gor na dotok in odtok iz pečke tam lepo počasi kaplja antifriz. Gledal sem notri in sem videl da sta v vsakem "konektorju" 2 oringa. Ali mogoče kdo ve kakšen je premer in debelina teh oringov? Sem tudi na AH Real spraševal če se, da kupit oringe pa nažalost nimajo nič drugega kot v kompletu z gibkimi cevmi...

Na nrf katalogu sem videl da je premer plastičnih cevi na katere se nataknejo te gumijaste 20 mm torej bi oring nekje 19-20 mm imet premera debelino pa nekje po oceni med 1,5 - 2,0 mm samo nisem stoprocenten pomerit se pa neda ker so že čisto bogi od starosti

Slika
Odgovori