je že ne uporabljaš pravUrbanD napisal/-a:Tok še men ne žre pa mam 2x več konjenicedenisk napisal/-a:...ampak se pri čisti mestni vožnji po LJ povprečna poraba giblje med 12 in 13 litrov / 100 km...
Clio RS 200 EDC Cup|
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Kako pa bi se mogu pelat vsak dan za na šiht pa domou po tvoje?Shusuglao napisal/-a:je že ne uporabljaš pravUrbanD napisal/-a:Tok še men ne žre pa mam 2x več konjenicedenisk napisal/-a:...ampak se pri čisti mestni vožnji po LJ povprečna poraba giblje med 12 in 13 litrov / 100 km...
Govora je blo namreč o vsakdanji vožnji in ne o vožnji po pisti itd. Tam itak žre 40L/100 ko pa je clio komaj 20
btw lep avatar maš jz bi tut tazga
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
podn gas, prehitevanje po desni in draganje na semaforju, pa preden startaš ga ogrevaš na mestu 10 minut, s prižgano klimo da se shladiUrbanD napisal/-a:
Kako pa bi se mogu pelat vsak dan za na šiht pa domou po tvoje?
Govora je blo namreč o vsakdanji vožnji in ne o vožnji po pisti itd. Tam itak žre 40L/100 ko pa je clio komaj 20
btw lep avatar maš jz bi tut tazga
eni imamo probleme, očitno
zdaj ko mi klima ne dela je poraba manjša
ja avatar je čudovit, photobucket je šel v maloro
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Porabo sm meu najvišjo, da je šel cel tank 19 litrov. Vključevala pa je ganjanje po cesti nad Osilnico + precej živahno vožnjo iz Lj do tja in do Ribnice (dalj nisem prišel z enim tankom).
Realna brez nekega šparanja je 10-11. Realna s šparanjem je okrog 9, ampak jaz nisem mogel tako vozit.
Sicer pa če ti je poraba problem pri takem avtu, pol raje ne kupovat.
Realna brez nekega šparanja je 10-11. Realna s šparanjem je okrog 9, ampak jaz nisem mogel tako vozit.
Sicer pa če ti je poraba problem pri takem avtu, pol raje ne kupovat.
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Še mojih pet centov po enem tednu s Trophyjem . 200ke nisem vozil, tako da žal ne morem primerjat.
Na menjalnik se navadiš zelo hitro. V avtomatskem načinu je čisto zadovoljiv, sploh fajn, ko se jajcaš v gužvi. V sport načinu po navadi preklučim kar na ročno prestavljanje, ki se mi zdi odlično. Race še nisem utegnu probat.
Glede pospeševanja, ne vidim, kje bi potreboval več konjev, razen na trackdayih.
Usnjeni sedeži v predfaceliftanem Trophyu so kar ozki v sedalnem delu, tako da, če je koga več skupi, bi lahko bilo neudobno. Bočna opora je 1A. Pri samem vstopanju ni problema in se ne popraska/uničuje bočnice, kot npr. pri recarotih na Meganu. Volan je prave velikosti in dobro sede v roke, tud po otipu všečen. V notranjosti se mi zdi armaturka in vse ostalo lepo dodelano, mogoče bi lahko le uporabil malo bolj kvalitetne materiale. Na splošno pa se vidi, da je notranjost novejša (tudi zaradi vseh gadgetov) in to mi je bila kar velika prednost napram Meganu RS 3.
Podvozje je kar trdo, ceste pa se drži nenormalno, tako da greš lahko z zelo veliko hitrostjo v ovinek . Volan je na sploh zelo direkten in avto je užitek vozit. Ropotanja ni nekaj pretirano in tudi pri višjih hitrostih se mi zdi noter za svoj razred zelo tih z dobro izolacijo.
Zadnja vrata pol folka sploh ne opazi in ne vejo, da obstajajo . So pa priročna, da ni treba premikat zica, če že kdaj koga pelješ zadaj. Sedenje zadaj je drugače solidno, pretirano veliko prostora ni, ampak temu tud ni namenjen . Prtljažnik pa za moje pojme prostoren.
Glede porabe se zaenkrat giblje okrog 10l, torej manj kakor mi je pila s16ka po mestu. Tankal sem pa 100ko. Servisi in vzdrževanje pa so po tem kar sem prebral in pregledal precej cenejši od Megana. Glede zimskih gum nameram kupit 17 col platišča, saj so gume dosti cenejše.
Zaenkrat torej avto lahko samo priporočam. Upam, da bo dobro služil še nekaj časa...
Na menjalnik se navadiš zelo hitro. V avtomatskem načinu je čisto zadovoljiv, sploh fajn, ko se jajcaš v gužvi. V sport načinu po navadi preklučim kar na ročno prestavljanje, ki se mi zdi odlično. Race še nisem utegnu probat.
Glede pospeševanja, ne vidim, kje bi potreboval več konjev, razen na trackdayih.
Usnjeni sedeži v predfaceliftanem Trophyu so kar ozki v sedalnem delu, tako da, če je koga več skupi, bi lahko bilo neudobno. Bočna opora je 1A. Pri samem vstopanju ni problema in se ne popraska/uničuje bočnice, kot npr. pri recarotih na Meganu. Volan je prave velikosti in dobro sede v roke, tud po otipu všečen. V notranjosti se mi zdi armaturka in vse ostalo lepo dodelano, mogoče bi lahko le uporabil malo bolj kvalitetne materiale. Na splošno pa se vidi, da je notranjost novejša (tudi zaradi vseh gadgetov) in to mi je bila kar velika prednost napram Meganu RS 3.
Podvozje je kar trdo, ceste pa se drži nenormalno, tako da greš lahko z zelo veliko hitrostjo v ovinek . Volan je na sploh zelo direkten in avto je užitek vozit. Ropotanja ni nekaj pretirano in tudi pri višjih hitrostih se mi zdi noter za svoj razred zelo tih z dobro izolacijo.
Zadnja vrata pol folka sploh ne opazi in ne vejo, da obstajajo . So pa priročna, da ni treba premikat zica, če že kdaj koga pelješ zadaj. Sedenje zadaj je drugače solidno, pretirano veliko prostora ni, ampak temu tud ni namenjen . Prtljažnik pa za moje pojme prostoren.
Glede porabe se zaenkrat giblje okrog 10l, torej manj kakor mi je pila s16ka po mestu. Tankal sem pa 100ko. Servisi in vzdrževanje pa so po tem kar sem prebral in pregledal precej cenejši od Megana. Glede zimskih gum nameram kupit 17 col platišča, saj so gume dosti cenejše.
Zaenkrat torej avto lahko samo priporočam. Upam, da bo dobro služil še nekaj časa...
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Zdravo,
rabil bi eno pomoč od kakšnega lastnika Clia 4 RS s 17 colskimi platišči.
Kakšna dimenzija platišč za gume 205/45R17 je vpisana v homologaciji pri RS-u z original 17 colaki? Ali 7.5J 17 ET 55 ali 7.0J 17 ET44 ?
Sem lastnik Trophy-ja z original 18 colskimi feltnami in bi šel v dodatni nakup 17 colskih za zimske gume.
Ko gledam po netu specifikacije felten za ta avto, mi ven vrže 7.5J 17 ET 55. V homologaciji imam pa pod opombami na koncu homologacije vpisane dodatno tudi 17 colske in sicer navedeno dimenzijo 7.0 J 17 ET 44 (očitno je to dodatno homologiral lastnik pred menoj). Drugače so pa 18colske 7.5J 18 ET 55.
Najbolj me muči sedaj za 17 colske sedaj ta ET, da bodo pasale na avto???
Hvala&LP
rabil bi eno pomoč od kakšnega lastnika Clia 4 RS s 17 colskimi platišči.
Kakšna dimenzija platišč za gume 205/45R17 je vpisana v homologaciji pri RS-u z original 17 colaki? Ali 7.5J 17 ET 55 ali 7.0J 17 ET44 ?
Sem lastnik Trophy-ja z original 18 colskimi feltnami in bi šel v dodatni nakup 17 colskih za zimske gume.
Ko gledam po netu specifikacije felten za ta avto, mi ven vrže 7.5J 17 ET 55. V homologaciji imam pa pod opombami na koncu homologacije vpisane dodatno tudi 17 colske in sicer navedeno dimenzijo 7.0 J 17 ET 44 (očitno je to dodatno homologiral lastnik pred menoj). Drugače so pa 18colske 7.5J 18 ET 55.
Najbolj me muči sedaj za 17 colske sedaj ta ET, da bodo pasale na avto???
Hvala&LP
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Pri teh dveh dimenzijah platisc sta na avtu zunanja roba skoraj na istem mestu, tako da obe dimenziji paseta.
use se da sam če se če
Re: Clio RS 200 EDC Cup|
Isto dilemo sem imel, ko sem za svojega kupoval 17''. Kupil sem 17'' 7,5J in et 45. Zelo lepo sede na rob blatnika, lepše ko original 18"
Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega SM-G960F z uporabo Tapatalk
Squealing tire is a happy tire