Clio RS 172 PH1 by Houly

Predstavite Vašega Renault-a
Odgovori
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

a se nisi že lani hvalil s porabo okoli 12l?
meni se zdi visoka, tudi če imaš svinčeno nogo
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Shusuglao napisal/-a:a se nisi že lani hvalil s porabo okoli 12l?
meni se zdi visoka, tudi če imaš svinčeno nogo
Enkrat med pogovorom omenit in hvalit je razlika se mi zdi. Problem v tem, da se je takrat avto vozil ko formula, sedaj pa malo bolj umirjeno. Po menjavi šobe pa je pri umirjeni 12,6l/100km. Pohodit ga sploh ne upam.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

Houly napisal/-a:
Shusuglao napisal/-a:a se nisi že lani hvalil s porabo okoli 12l?
meni se zdi visoka, tudi če imaš svinčeno nogo
Enkrat med pogovorom omenit in hvalit je razlika se mi zdi.
saj ni treba bit za vsak drek užaljen, sem se pač bolj slikovito izrazil, kot ponavadi, bom naslednjič uporabil narekovaje, da ne bo zmede, a prav?

pa je dejansko takšna poraba, ali samo bc tako "kaže"?
jaz bi preveril kaj "leti" ven iz izpuha, poglej kaj "pravi" lambda, priklopi na tester, poglej če so vsi senzorji ok, preveri vrednosti, če so prave, resetiraj, resetiraj bc, se segreva v redu, je termostat ok? so vse cevke za vakum prav priklopljene, si kaj narobe nazaj sestavil?
kje si injektor "dobil", je nov, je rabljen?
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Torej da dam malo updejta.. V zadnjem času se je na avtu veliko naredilo, nekaj malih nekaj večjih del...

Torej kot prvo, tako kot furi, je na avtu pristal RS2 kopja intake od tessa motorsport. Sama vgradnja je res :x :x , ampak pozna se. Lepše vleče že v manjših obratih, od 4500 naprej se mu pa strga. Narediti je treba še remap, ampak imam še druge skrbi atm. Kar se tiče samega kita je presenetljivo dobre kvalitete, in realno straight-forward.. Če odšteješ določen vijak na spodnji strani :x :x

Prilagam slikico (pa minus nalepke, hvala)

Slika

Motor sedaj izpade bolj odprt, ko se porihtajo še ostali dejavniki bo pa top!

Za zmontirat imam še vedno hladilc za olje, čakam števec pritiska olja. To bo šlo v prihodnosti še gor. Drugače plani za naprej so pa sledeči:

-wilwood 4 batne čeljusti spredaj
-sparco/omp volan
-menjava sedežov
-half cage (bi mogla že prit pa jebeni birtanci..)

To je pa to :D Se opravičujem za pomanjkanje postov, se javim kmalu :D Lp.
Zadnjič spremenil Houly, dne 10 Jun 2018, 19:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
a_sist
Moderator
Prispevkov: 916
Pridružen: 24 Maj 2009, 20:21
Kraj: NM-Tolmin

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a a_sist »

Super :). Kje si nabavil half cage in kako je s homologacijo? Je treba res avto registrirat za 2 osebi?
Squealing tire is a happy tire :)
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

a_sist napisal/-a:Super :). Kje si nabavil half cage in kako je s homologacijo? Je treba res avto registrirat za 2 osebi?
Clio sport owners club, en tip jih custom švasa. Nima tko firme, bl na črno. Kar sem gledal po forumu njihovem pa to, je mel zelo dober feedback. Zdej je na poti ane.. Samo čakam če bo carina zamorila, in bo treba še kej extra plačvat. U tem primeru gre nazaj, ter refund. nato jo bom uzel od SWmotorSport ali pa od AGI roll cages. Slednji cenovno dražji a tudi kvalitetnejši. Bomo videli.

Kar se pa homologacije tiče pa nebi vedel. Se nisem poglabljal. Verjetno bi ga moral zaradi kletke. Ampak če je bolt-in, nevem. Kletko vn, sedeže not haha. Pojma nimam. Ko me bojo prvič plavi ustavil bom vedu :lol: :lol:

EDIT:

Na koga naj se obrnem, kar se remapa tiče? Pozna kdo koga, ki se s tem dejansko ukvarja in zadevo spelje kot se zagre? Ne razni janezi ˝ti se kr pel bom jz med vožno vse naredu˝. Hvala vnaprej!
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Spula
Prispevkov: 1389
Pridružen: 07 Nov 2012, 17:54
Kraj: LJ okolica

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Spula »

Houly napisal/-a:
a_sist napisal/-a:Super :). Kje si nabavil half cage in kako je s homologacijo? Je treba res avto registrirat za 2 osebi?
Clio sport owners club, en tip jih custom švasa. Nima tko firme, bl na črno. Kar sem gledal po forumu njihovem pa to, je mel zelo dober feedback. Zdej je na poti ane.. Samo čakam če bo carina zamorila, in bo treba še kej extra plačvat. U tem primeru gre nazaj, ter refund. nato jo bom uzel od SWmotorSport ali pa od AGI roll cages. Slednji cenovno dražji a tudi kvalitetnejši. Bomo videli.

Kar se pa homologacije tiče pa nebi vedel. Se nisem poglabljal. Verjetno bi ga moral zaradi kletke. Ampak če je bolt-in, nevem. Kletko vn, sedeže not haha. Pojma nimam. Ko me bojo prvič plavi ustavil bom vedu :lol: :lol:

EDIT:

Na koga naj se obrnem, kar se remapa tiče? Pozna kdo koga, ki se s tem dejansko ukvarja in zadevo spelje kot se zagre? Ne razni janezi ˝ti se kr pel bom jz med vožno vse naredu˝. Hvala vnaprej!
Pomoje bodo šle tablice, ko bodo ustavili s cevmi v avtu :lol: :lol: Glede remapa bi pa kontaktiral biesse v škofji loki.
RenaultSport
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Za remap pel k tunercu. Če ti je pa škoda dat mal več dnarja, pol boš pa mogu bit zadovoln z raznimi janezi k ti bojo vzel vse skupi nič, ampak avto bo narjen za en drek.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Okay sedaj sledi polletni update :lol: :lol:

Torej. Kmalu po inštalaciji intejka, se je bencin lajtnga (dovodna zgornja), odločila dokončno zdrajsati v nosilec motorja, ter mi posledično začela spuščati bencin sredi kranja. D best. Ker gre cevka direktno čez alternator, ni bilo govora avta sploh še enkrat zalavfat, dokler se to ne poštima. Torej naročil novo cevko za bencin, pred naključnim blokom v kranju (kjer sem se preventivno parkiral), smo v -22 stopinjah menjavali cevko. Avto je bilo seveda treba odkidat. Ni da ni. Komej da je bil prostor za dvigalko. Med procesom sem storkovno pokrivil na novo menjane prage. Vsi v blokih so bili neizmerno veseli, ker je polovica kestla stekla po parkirišču xD Spodaj jo je bilo nemogoče prvo stakniti, drugo pa natakniti. Kriza. To smo porihtali!

Slika

Dalje, sem šel preverit, če ima avto res odmične od schricka (ker naj bi jih imel), naletel sem na odlomljeno odmično, ter spoznanje, da so stock. Bravo! Potrebna zamenjava ob priliki.

Slika

Spotoma sem nabavil nov jebački tepih za zadaj, da lepo pokrije mankajoče sedeže. Akumulator sem strokovno pritrdil s 4 knipingi, bo to pomembno kasneje..

Slika

Nekega dne po šihtu, sem ročko za nastavitev višine volana zaradinevemkateregarazloga potisnil v napačno smer, ter posledično odlomil vijak, kateri služi za nastavitev višine. Overnight parts from GB saved the day. Do takrat sem fliknil skozi 3 vezice, da se volan ni gonil okoli. Nevem, kako mi to uspeva.

Slika

Nato ponovno en dan po šihtu, dobim pošto od carine (half cage katero smo diskutirali zgoraj). Zaradi totalno nerealne cene carine, je kletka šibala nazaj v VB. Dobro je bilo edino to, da sem plačal samo polovico, polovico bi pa po povzetju.. Tako da gledam iz pozitivne strani, sem samo 300€ v minusu. Carina se res lahko jebe. :drinking: :drinking: :drinking:

Slika

Avto je šel nato na servis. Menjava komplet jermen, komplet filtri, olja, olja v menjalniku, svečke, zadnji levi abs senzor (tisti, ki je bil po bosansko scinjen), centriranje gum. Skratka redna vzdrževanja, katera so za tak bombnik nažalost potrebna.

Da nadaljujem.

Avto po tem teden, dva začuda ni delal problemov. Cheers to that!

Slika

Nato se je delo res začelo. Ker avto ni delal normalno (previsok prosti tek, nihanje), ter po nešteto prebranih postih od drugih uporabnikov, sem prišel do zaključka, da je treba intake na novo zatesniti. Po opravljene smoke-testu, smo to potrdili, saj je spuščalo na 3 različnih vijakih. D best.

Ker se je bližal trackday v gaju, je bilo treba pohitet. Prvo sem moral pogruntati, kako nazaj montirati v6 filter, saj je ta ˝ricy˝ od kn-a, po večini vedno padel dol, pa še zvok je bil grozen. Rešitev je bila taka, da sem pofleksal tisti ˝nosilec˝, na katerega se serijsko zatakne cev za zrak. Robove popilil da je bolj ˝clean˝, in vidi, filter paše. Ena stvar manj.

Nato se je avto prestavil v improvizirano delavnico, kjer se je začela kompletna demontaža kolektorja. Vsi vijaki so se dali novi, vsi elementi so bili na novo zatesnjeni. Spotoma se je naredil še AC delete (oz. vsaj cevke zgoraj, kompresor nažalost še ostane / naročen PMS delete kit).

Po uspešni operaciji je avto na veselje vseh navzočih lavfal na 850 obratov, in delal normalno, kar je za ta avto nekaj neobičajnega. Zamenjala se je samo še zajla za gas (že 4x), da je sedaj krajša, ter pedal hitreje odziven.

EDIT

Ko je bila zadeva skupaj, sem mehanizem za zaklepanje havbe prišravfal nazaj postrani. Havba se je zaprla trdo, odprla pa nikoli več, si lahko misliš?? xD Sledila je ponovna demontaža odbijača, ter zgornje (male) maske, nakar smo se fukali eno uro zašlatat mehanizem in havbo odpret! je ratalo.

Slika

Slika

Slika

Po končani operaciji, sem na hitro skočil v Ilirko bistrico, ter nabavil še ˝backup car˝, ker si na vse projekte in avanture, ki jih RS ponuja, nemorem privoščit bit brez avta. Clio 2, 1.6 16v sport, isti, kot sem ga imel prej aka. avto na katerega sem hotel vržt turbo. Večini poznan.

Main bitch / side bitch

Slika

Nato je prišel dan trackday-a. Dirkališče gaj, cerklje ob krki. Štartal zgodaj zjutraj, na petrolu čisto naključno nabasal še drugo skupino (nekateri se poznamo iz petrol maniacs tour). Se nas je kar nekaj nabralo. Nova prijateljstva pa to kaj.

Slika

Ob prispetju na dirkališče vibe odličen! Organizacija odlična. Po briefingu in nešteto izpolnjenih obrazcih, sem si uspel priborit inštruktorja, ter štartat prvi na pisto. WOOHOOO!! Right? ne. Že konec prvega kroga, se mi je staknila zajla za gas, nakar sem pod rumeno zastavo spravil cel konvoj. Veselje nepopisno. Zajlo nataknem in štartam dalje. Avto se čez ovinke nenormalno drži, pozna se vsak € vložen v to vozilo. RARB, gewinde, distančniki, powerflex puše, gume, vse igra svojo vlogo, kar ta avto naredi pravi gokard na pisti. Druga ovinek, blokada, tretja flat-out skozi ovinek, 120-130-140 km/h po ravnini, to se drži. Nisem mogel vrjet. Res presenečen. Se pa pozna konkretna potreba po diferencialu, ker pri npr. flat-out pospeševanju iz ovinka, kolesa kar mori, ga drug sploh ne dohaja, vse v prazno. Tako, da je to visoko na prioritetni listi.

Se vrnemo nazaj.

Odpeljem tretji krog, grem v četrtega vse ok. Začetek petega pa zgubim vso moč, volan rata trd, prav tako menjalnik. Sem sfukal menjalnik? lepo. Grem v bokse, komej, da sem se uspel pripeljat.. Se ustavim. Smrad po zažganem. Stopim ven, odprem prtljažnik in se čudim. Kje je akumulatorj? KJE JE?! za sovoznikovim sedežom kje pa. V ovinku mi ga je odtrgalo ven (tisti 4 knipingi xDDDDDDD), prav tako zlomilo obe kleme, ter skurilo varovalko. Kislina povsod. Na srečo, ni bilo požara.

In se je zadeva končala po takorekoč petih krogih. Vse kar mi je ostalo je bilo to, da kličem AMZS na asistenco in se šlepam domov. Umes sem se peljal še z eno rdečo 172 ph2, ter megan 3 225. Kugle. Čeprav moram res priznat, da megan kar se zabave tiče, ne pride blizu 172. V MOJEM MNENJU, da nebo konfliktov.

Ko smo pa mojega naložili na vleko, se je pa na štartno cilni črti, razbil še clio 4 rs od Leme. Edina prometna tisti dan.

Overall vredu trackday, za spoznat avto etc. , bo drugič bolje. Prilagam slikice.

Slika

Slika

Slika

Slika

Nadaljujemo.

Avto se je pošlepal do mojega štromarja, ga tudi videt nisem hotel en tedn (avta, da nebo pomote). Zamenjan akumulator, kleme, varovalke, prav tako pa montirana zaščitna škatla za akumulator. Ta je zdej 8x prišravfana na karoserijo, pa še gurtna je čez, katera je tudi 4x prišravfana. Če pa to zdej leti v ovinku stran pa res ostanem brez besed.

Slika

Nato je bil tehnični, kjer sem opazil, da zadnja lučka za tablico ne gori. Po podrobni analizi, sem naletel na še eno bosansko delo (res čudež). Pocint gor ledico, konektorji so preveč mainstream. ali pa je bila ledica predraga in je bankrotiral za konektor. Kva pa veš. Nova lučka+nov konektor, zadeva dela.

Slika

Slika

Spotoma sem izproviziral še nosilec za računalnik, katerega je treba izboljšat tako estetsko kot tudi funkcionalno.

Slika

Kmalu za tem me je razveselila pošilja novih gum, Nankang NS-2R, da se proba na naslednjem trackdayu (Prej sem mel gor pirelli p zero nero gt, sicer se drži ko lepilo, je je pa škoda za pisto tako da slajke!).

Seveda plastidip pa feltne na plavo, srebrna je dolgočasna.

Slika

pred dipom:
Slika

po dipu:
Slika

(treba samo še z nitrotam prebrisat gumo, drugače uredu izpadlo)

Za koncec pa so prišle še nove šobe, Magneti marelli 250cc (kot prva vgradnja), tako, da je problem povišane porabe rešen. Tistem smo prišli do dna in sicer šoba je bila od megana 2.0. edina ki je pasala, ni pa ista, zato je šla poraba gor.

Slika

Slika

Avto je zdej poservisiran, vse dela (za zdej haha)(razen ventilator se ne vklaplja). Če bo sreča kupim še nov sprednji odbijač, če me dec nebo nategnil, drugače pa nadaljujemo po planih, kot je v enem postu prej po alinejah napisano.

Potreba po diferencialu ter PMS ac delete kitu je velika, prav tako po denarju in živcih, ki ti jih ta avto pije. Upam, da se javim kaj prej kot ponovno čez pol leta :lol: :lol:

Prilagam še slikco motornega prostora (trenutno stanje)

Slika

Zdej pa fnatje in dekleta nazdravje, pjača je še ostala, denarja ni več :lol: Se slišimo!

:drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking: :drinking:
Zadnjič spremenil Houly, dne 10 Jun 2018, 19:21, skupaj popravljeno 2 krat.
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Golddevvil
Prispevkov: 237
Pridružen: 20 Dec 2012, 16:29

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Golddevvil »

Model si, dobro branje,pa še za umret od smeha...

Imam pa vprašanje glede pnevmatik Nankang? Cenovno se mi zdijo ok, ne vem pa ali je oprijem takšen kot mora za takšno gumo bit. Men so ble top Federalke RS-R, ampk jih je težko trenutno dobit v Slo. So nankang zadovoljive pnevmatike?
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Symon »

Pff dober post. :lol: 8)

Edino tole s carino iz UK mi ni jasno? Kako dafuq so ti ocarinili artikel iz tam? :roll:
Uporabniški avatar
a_sist
Moderator
Prispevkov: 916
Pridružen: 24 Maj 2009, 20:21
Kraj: NM-Tolmin

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a a_sist »

Super napisano. Lepo skrbiš za avto. Videl sem te na Gaju, ampak si zginu preden sem uspel prist pogledat (zdej vem zakaj si zginu :) ). Prilet spet 1.7., da kako rečemo..
Squealing tire is a happy tire :)
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Golddevvil napisal/-a:Model si, dobro branje,pa še za umret od smeha...

Imam pa vprašanje glede pnevmatik Nankang? Cenovno se mi zdijo ok, ne vem pa ali je oprijem takšen kot mora za takšno gumo bit. Men so ble top Federalke RS-R, ampk jih je težko trenutno dobit v Slo. So nankang zadovoljive pnevmatike?
Cenovno so top! Tudi zmontirane delujejo vredu, kaj več ti pa povem po 1.7, ko jih bom dejansko dirkal na gaju!
Symon napisal/-a:Pff dober post. :lol: 8)

Edino tole s carino iz UK mi ni jasno? Kako dafuq so ti ocarinili artikel iz tam? :roll:
Preveč me prašaš.. ˝pošiljka je predmet uvoznjih carinskih postopkov˝. Verjetno nisi bili veseli ko je kup pošvasanega železa prišel skoz?? Nima veze, kreteni so. Bom nabavil od AGI ob priliki, to pa mora it normalno.
a_sist napisal/-a:Super napisano. Lepo skrbiš za avto. Videl sem te na Gaju, ampak si zginu preden sem uspel prist pogledat (zdej vem zakaj si zginu :) ). Prilet spet 1.7., da kako rečemo..
Valda, samo čakam prijave :D Bom zdej malo bolj pripravljen tako da bom ostal malo dlje :D Mogoče se pa še srečamo na kakem petrolu na poti tja :D
Clio 172 ph 1 woohooo
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Symon »

Takrat mogoče še jaz pridem končno vozit Primero. :D
Uporabniški avatar
Houly
Moderator
Prispevkov: 277
Pridružen: 23 Maj 2015, 23:35
Kraj: Tržič

Re: Clio RS 172 PH1 by Houly

Odgovor Napisal/-a Houly »

Inercijsko stikalo in ne transponder

Nadaljujemo! :D

Torej 1.7 smo ponovno uleteli v sedaj že poznano dirkališče gaj, Cerklje ob Krki, z upanjem, da bo v drugo boljše! hahaha :D

Štartal sem v zgodnjih jutranjih urah, natovoril gume, dvigalke, orodje, ter kot prvi (poleg leme) prispel na dirkališče. V družbi sponzorja smo zamenjali gume, opravili hiter pregled avtomobila, se malo posmejali in kot bi mignil smo bili v vrsti pripravljeni na trackday v.2.

Slika

Slika

Na pisto je šla skupaj s hrvaško čebelico. Lepo videti še enega PH1 izven garaže, sploh v tej barvi!

Slika

Za varnostnim avtom odpeljemo 1 krog, nato gas gas, odpeljem 7-8 krogov, upi so visoki! .. Nakar v zadnjem ovinku volan rata trd, avto zgubi moč, komaj, da sem se pripeljal do boksov.. ˝zgodba se ponavlja, a me jebeš avto *****˝

Parkiram, s kolegi gledamo, iščemo probleme, kontakt ima, vergla a ne zalavfa. Mimo prideta dva iz enigme, nakar hitro diagnosticirata problem, in sicer senzor na vztrajniku. Okay. Konektor razpadel, kontakti slabi. Probavamo vse živo, od izolir traka okoli, do samo čeveljčkov nataknjenih na konektor. Avto ne zalavfa. Merimo štrom na senzorju, to ima. Je potlej mrtu senzor kot cel? Dobro kaže. Pokličem malo bolj izobraženega kolega, nakar po njegovem nasvetu pomerimo pumpo za bencin. Elektrike ni. D BEST!

Scenarij iz minute v minuto slabši, okoli avta pa iz minute v minuto več ljudi :D Kot neka atrakcija, saj nikoli nič ne gre po planih kaj. Treba se je bilo odklopit od ponovnega stresa, zato sem šel na streho gledat druge, katerim avto lavfa.

Slika

Že hočem obupat in klicat vleko (spet..), nakar se spomnim na tisto rdečo stikalo, katero ti prekine štrom iz pumpe v primeru prometne. Pazi to. Nahaja se direktno pod zračnim filtrom, nad njem pa se nahaja klipsna od filtra (zaradi prestavitve akumulatorja je stikalo tam, treba prestavt). Izkazalo se je, da je bankina v zadnjem ovinku malo visoka, zato avto vedno zruka, posledično klipsna butne v stikalo in zmanka goriva.

Veselje nepopisno, pritisnem knof in bencin je! Nakar avto še vedno ne zalavfa xD

Dam malo slikic, da nebo samo text.

Slika

Slika

Spomnim se, da sta fanta iz enigme omenila, da je konektor na tablici zadaj isti, kot pa na senzorju vztrajnika. Če bencin sedaj je pa probajmo še to. Konektor zadaj odcvikamo (pa glih novo lučko sm kupu -.-) , si pri kolegih izposodimo štromarsko orodje, nakar fehtamo Lemo za spajkalnik. Avto porinemo v njihove bokse ter začnemo cmarit. Kable dam skupaj, se vsedem v avto in obrnem ključ. Avto ne zalavfa. Rečem ok, bom obrnil kabla, če ne bo zalavfal pač vleka. Obrnem kable, grem nazaj v avto in obrnem ključ. AVTO ZALAVFA! V AVTU SE DEREM OD SREČE! mimoidoči so confused.

Kolega mi hitro scini tisto skupaj, in že se peljem zadnji rundi naproti! (seveda sem 3 runde zgrešil, ker smo 4-5 ur rihtali problem). Vsak drugi ki ga srečam me vpraša: ˝a si zdaj zrihtal?˝ in vsakemu veselo razložim situacijo, ter namesto besede Inercijsko stikalo uporabim besedo transponder. Koji kreten res :D Zato je bilo polovici ljudi to smešno xD Moj bolj izobražen mehanik me je nato skurcal, in podučil o pravilnih besedah. Izpadel sem debil. Vem za drugič.

Slika

Slika

2 runda viiiiiiiiii :D :D :D :D
Slika

Vmes je ASP privlekel še pravo poslastico, škoda, ker ni bila za vozit :D

Slika

Slika

Pa seveda tudi novega ˝meh˝ megana

Slika

2 runda je bila uspešna, prišel sem do 36. najhitrejšega časa 1:17:906, kar mi je za 2 trackday in vse probleme ok. Sicer proti najhitrejšemu (se mi zdi, da okoli 1:12:xxx) nimam za burek, ampak bo drugič boljše! :D

V 7 krogu spet peljem čez bankino, klipsna butne stikalo, bencina zmanka, meni je dopizdilo, prišlepam do boksov, spakiram, se poslovim in spizdim. Tokrat nismo obupali, speljali zadevo kokrtok do konca! Priporočam vsem :D Je kaj za vidit in izkusit.

Zahvala vsem za emotinal support, pa Enigmi za asistenco, pa Lemi za posojilo orodja, ter več kot odlično organizacijo. Seveda pa tudi JD performance za vse dele in družbo etc. !

Pa do naslednjič :D

Več updejtov sledi!

EDIT:

Za vse tiste, ki ste me prej spraševali po gumah, Nankang NS-2R so vredne denarja. Gume se držijo, jih je pa res v cca. 15-16 krogih kar dobro pobralo po robovih. Za ta denar odlična guma.
Clio 172 ph 1 woohooo
Odgovori