Megane IV
Re: Megane IV
Imajo novi motorji 1,3 tce 140 hp 2 turbine?
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Re: Megane IV
Ima enojno turbino in vsekakor priporočam motor, ker je bomba. Malo pije in zelo dobro gre. Prožnost boljša kot pri 1.5dci, pravtako uglajenost.
Re: Megane IV
Lahko poveš po domače glede prožnosti in uglajenosti?
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Re: Megane IV
Po domače: svetlobna leta bolje kot 1.6 16v, precej bolje kot 1.2 tce. Če vsaj slednjega nisi peljal, bo verjetno prehod iz 1.6 NA na 1.3 Tce pravi mali šok v pozitivnem smislu. Je dovolj po domače napisano?
Re: Megane IV
Ni, prožnost, uglajenost.
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Re: Megane IV
Evo za primerjamo z 1.5 dci 110 megane 3, ki sem ga imel prej...
1.3 tce 140 je veliko bolj prožen v spodnjih vrtljajih in ima manjšo luknjo, veliko tišji, če si navajen dizla od začetka preverjaš po pritisku na gumb če je avto sploh vžgal Veliko lažje je prehitevat s tem motorjem, ker je na voljo več moči (navora ima skoraj identično kot 1.5 dci), avto je glede na 1.5 dci 115 cenejši za 300€. Edini minus je nepreverjen motor in cca 1L porabe več kot 1.5 dci 110. Pri moji vožnji 5.5L proti 6.2 - 6.5L na relaciji.
Vsekakor jaz ne bi 1.5 dci niti povohal več.
1.3 tce 140 je veliko bolj prožen v spodnjih vrtljajih in ima manjšo luknjo, veliko tišji, če si navajen dizla od začetka preverjaš po pritisku na gumb če je avto sploh vžgal Veliko lažje je prehitevat s tem motorjem, ker je na voljo več moči (navora ima skoraj identično kot 1.5 dci), avto je glede na 1.5 dci 115 cenejši za 300€. Edini minus je nepreverjen motor in cca 1L porabe več kot 1.5 dci 110. Pri moji vožnji 5.5L proti 6.2 - 6.5L na relaciji.
Vsekakor jaz ne bi 1.5 dci niti povohal več.
Re: Megane IV
Hvala.[emoji846]
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Re: Megane IV
Ker je pred mano bil omenjen dCi110 v prejšnji generaciji Megana. Sem par let nazaj imel testnega karavana s tem motorjem in je v primerjavi z novim (katerega si tudi lastim) vožnja opazno drugačna. Pri tistem je bila res opazna turbo luknja in potem bum efekt, pri novem pa precej majhna turbo luknja in bolj enakomerno pospeševanje - podobno kot je pri prvi generaciji teh dCi-jev (15 let nazaj).
Za 1.6 16V pa samo tole (kar se vožnje in zmogljivosti tiče):
Za 1.6 16V pa samo tole (kar se vožnje in zmogljivosti tiče):
Re: Megane IV
Res je, 1.5 dci euro 5 je veliko bolj len kot 1.5 dci euro 6, ampak vseeno proti 1.3 tce 140 so precej v zaostanku, ker ima isto navora ampak 25 oz. 30hp več.
Re: Megane IV
Pozdrav! 1.3 tce je res super, čisto dovolj poskočn pri vsej hitrostih. Za moje pojme dizla ne rabiš več. Kadjar 1.3 tce 140 ima porabo na relaciji (300 km) od Vrhnike do smučišča Sveti trije kralji ( Areh) in nazaj 5,9 litra. Sem delal tam teden dni in sem prav meril.
Prej sem imel scenic lll 1.2 tce 115, pa sploh ni primerjave z 1.3 tce in še liter večja poraba je bila.Lp
Prej sem imel scenic lll 1.2 tce 115, pa sploh ni primerjave z 1.3 tce in še liter večja poraba je bila.Lp
Re: Megane IV
Je to tista težava z amortizerji?
https://www.youtube.com/watch?v=eKRzH0Sd6L4
https://www.youtube.com/watch?v=eKRzH0Sd6L4
Re: Megane IV
Pomojem da ja, ampak če so serijski Monroe zanič, bi jaz kupu aftermarket ta boljše Bilsteine, pa bo mir. Amortizerji so dost poceni, tako da se splača uzet dobre in je mir. Razn če je avto še v garanciji seveda.
https://www.autodoc.si/bilstein/12775677
https://www.autodoc.si/bilstein/12775677
Re: Megane IV
Nekako tako dela ja, moj je bil star 2,5 leti kadar so mi zamenjali in sem moral 50% plačati.
Cenovno bi se mi splačalo vzet neoriginal ampak ker sem imel še bon v dobrem zaradi ostalega sranja sem nazaj vzel original. Menjava pride 290€.
Je pa bila samo ena znamka na voljo in to bilstein. To govorimo o neoriginal amortizerjih. Jaz sem mogu vzet nazaj original.
Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Cenovno bi se mi splačalo vzet neoriginal ampak ker sem imel še bon v dobrem zaradi ostalega sranja sem nazaj vzel original. Menjava pride 290€.
Je pa bila samo ena znamka na voljo in to bilstein. To govorimo o neoriginal amortizerjih. Jaz sem mogu vzet nazaj original.
Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Re: Megane IV
Me prau zanima, če so te Bilstein kaj boljši kot original. Čeprav jaz poznam ene par meganov, ki so letnik 2016 in imajo cca 100k in ni niti duha ne sluha o slabih amortizerjih oz. škripanju. Meni se zdi da je Monroe nekj zajebau vmes in so ble slabe serije.