Megane IV

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
Uporabniški avatar
zakumi
Prispevkov: 1430
Pridružen: 29 Sep 2012, 17:23
Kraj: Črnomelj

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a zakumi »

Imajo novi motorji 1,3 tce 140 hp 2 turbine?

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Ne
Uporabniški avatar
ClioOwner
Prispevkov: 968
Pridružen: 20 Sep 2007, 19:27

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a ClioOwner »

Ima enojno turbino in vsekakor priporočam motor, ker je bomba. Malo pije in zelo dobro gre. Prožnost boljša kot pri 1.5dci, pravtako uglajenost.
Uporabniški avatar
zakumi
Prispevkov: 1430
Pridružen: 29 Sep 2012, 17:23
Kraj: Črnomelj

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a zakumi »

Lahko poveš po domače glede prožnosti in uglajenosti?

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Po domače: svetlobna leta bolje kot 1.6 16v, precej bolje kot 1.2 tce. Če vsaj slednjega nisi peljal, bo verjetno prehod iz 1.6 NA na 1.3 Tce pravi mali šok v pozitivnem smislu. Je dovolj po domače napisano?
Uporabniški avatar
zakumi
Prispevkov: 1430
Pridružen: 29 Sep 2012, 17:23
Kraj: Črnomelj

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a zakumi »

Ni, prožnost, uglajenost.

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
ClioOwner
Prispevkov: 968
Pridružen: 20 Sep 2007, 19:27

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a ClioOwner »

Evo za primerjamo z 1.5 dci 110 megane 3, ki sem ga imel prej...

1.3 tce 140 je veliko bolj prožen v spodnjih vrtljajih in ima manjšo luknjo, veliko tišji, če si navajen dizla od začetka preverjaš po pritisku na gumb če je avto sploh vžgal :lol: Veliko lažje je prehitevat s tem motorjem, ker je na voljo več moči (navora ima skoraj identično kot 1.5 dci), avto je glede na 1.5 dci 115 cenejši za 300€. Edini minus je nepreverjen motor in cca 1L porabe več kot 1.5 dci 110. Pri moji vožnji 5.5L proti 6.2 - 6.5L na relaciji.

Vsekakor jaz ne bi 1.5 dci niti povohal več.
Uporabniški avatar
zakumi
Prispevkov: 1430
Pridružen: 29 Sep 2012, 17:23
Kraj: Črnomelj

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a zakumi »

Hvala.

Poslano z mojega Pixel 3 XL z uporabo Tapatalk
Slika
všeč so mi dekleta,ki vedo bočno parkirat
Uporabniški avatar
IcEm4n
Prispevkov: 1785
Pridružen: 12 Jul 2007, 18:45
Kraj: LJ kotel

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a IcEm4n »

Ker je pred mano bil omenjen dCi110 v prejšnji generaciji Megana. Sem par let nazaj imel testnega karavana s tem motorjem in je v primerjavi z novim (katerega si tudi lastim) vožnja opazno drugačna. Pri tistem je bila res opazna turbo luknja in potem bum efekt, pri novem pa precej majhna turbo luknja in bolj enakomerno pospeševanje - podobno kot je pri prvi generaciji teh dCi-jev (15 let nazaj).

Za 1.6 16V pa samo tole (kar se vožnje in zmogljivosti tiče): :lol: :lol:
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
ClioOwner
Prispevkov: 968
Pridružen: 20 Sep 2007, 19:27

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a ClioOwner »

Res je, 1.5 dci euro 5 je veliko bolj len kot 1.5 dci euro 6, ampak vseeno proti 1.3 tce 140 so precej v zaostanku, ker ima isto navora ampak 25 oz. 30hp več.
Uporabniški avatar
stihl
Prispevkov: 21
Pridružen: 04 Okt 2014, 22:28

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a stihl »

Pozdrav! 1.3 tce je res super, čisto dovolj poskočn pri vsej hitrostih. Za moje pojme dizla ne rabiš več. Kadjar 1.3 tce 140 ima porabo na relaciji (300 km) od Vrhnike do smučišča Sveti trije kralji ( Areh) in nazaj 5,9 litra. Sem delal tam teden dni in sem prav meril.
Prej sem imel scenic lll 1.2 tce 115, pa sploh ni primerjave z 1.3 tce in še liter večja poraba je bila.Lp
Uporabniški avatar
IcEm4n
Prispevkov: 1785
Pridružen: 12 Jul 2007, 18:45
Kraj: LJ kotel

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a IcEm4n »

Je to tista težava z amortizerji?
https://www.youtube.com/watch?v=eKRzH0Sd6L4
Ni brzine brez turbine! :D

Slika
Uporabniški avatar
ClioOwner
Prispevkov: 968
Pridružen: 20 Sep 2007, 19:27

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a ClioOwner »

Pomojem da ja, ampak če so serijski Monroe zanič, bi jaz kupu aftermarket ta boljše Bilsteine, pa bo mir. Amortizerji so dost poceni, tako da se splača uzet dobre in je mir. Razn če je avto še v garanciji seveda.

https://www.autodoc.si/bilstein/12775677
Uporabniški avatar
matt79
Prispevkov: 488
Pridružen: 18 Feb 2008, 16:20

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a matt79 »

Nekako tako dela ja, moj je bil star 2,5 leti kadar so mi zamenjali in sem moral 50% plačati.

Cenovno bi se mi splačalo vzet neoriginal ampak ker sem imel še bon v dobrem zaradi ostalega sranja sem nazaj vzel original. Menjava pride 290€.

Je pa bila samo ena znamka na voljo in to bilstein. To govorimo o neoriginal amortizerjih. Jaz sem mogu vzet nazaj original.



Poslano z mojega SNE-LX1 z uporabo Tapatalk
Uporabniški avatar
ClioOwner
Prispevkov: 968
Pridružen: 20 Sep 2007, 19:27

Re: Megane IV

Odgovor Napisal/-a ClioOwner »

Me prau zanima, če so te Bilstein kaj boljši kot original. Čeprav jaz poznam ene par meganov, ki so letnik 2016 in imajo cca 100k in ni niti duha ne sluha o slabih amortizerjih oz. škripanju. Meni se zdi da je Monroe nekj zajebau vmes in so ble slabe serije.
Odgovori