Globoka razmišljanja o tuningu
Globoka razmišljanja o tuningu
malo dileme kje tole objavit, pa bo tukaj kar ok
https://www.youtube.com/watch?v=1d6Kli7M0f0" onclick="window.open(this.href);return false;
kje je tale najdu 370bhp(konjev) me zanima.... najbrž v telefonski aplikaciji ali pri ercu haha
https://www.youtube.com/watch?v=1d6Kli7M0f0" onclick="window.open(this.href);return false;
kje je tale najdu 370bhp(konjev) me zanima.... najbrž v telefonski aplikaciji ali pri ercu haha
Globoka razmišljanja o tuningu
Nevem zakj jih nebi najdu?
https://www.youtube.com/watch?v=e6iZBm2lrvo" onclick="window.open(this.href);return false;
ta petka jih ma 450KM
https://www.youtube.com/watch?v=6Xhg6C-i4KM" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=e6iZBm2lrvo" onclick="window.open(this.href);return false;
ta petka jih ma 450KM
https://www.youtube.com/watch?v=6Xhg6C-i4KM" onclick="window.open(this.href);return false;
Renault 5 GT Turbo l.88
Renault Safrane 3.0 V6 24V l.00
Renault Safrane 3.0 V6 24V l.00
Re: Podvozje
Tud jst ne vem zakaj ne. Kovani bati in ojnice, ena velka turbina, vse zmapirano na standalone računalniku in je. Glih tolk simpl kolkr je neuporabno.sorum napisal/-a:malo dileme kje tole objavit, pa bo tukaj kar ok
https://www.youtube.com/watch?v=1d6Kli7M0f0" onclick="window.open(this.href);return false;
kje je tale najdu 370bhp(konjev) me zanima.... najbrž v telefonski aplikaciji ali pri ercu haha
Pa falil si temo...
Enigma motorsport
Re: Podvozje
AmenDrmo napisal/-a:Tud jst ne vem zakaj ne. Kovani bati in ojnice, ena velka turbina, vse zmapirano na standalone računalniku in je. Glih tolk simpl kolkr je neuporabno.sorum napisal/-a:malo dileme kje tole objavit, pa bo tukaj kar ok
https://www.youtube.com/watch?v=1d6Kli7M0f0" onclick="window.open(this.href);return false;
kje je tale najdu 370bhp(konjev) me zanima.... najbrž v telefonski aplikaciji ali pri ercu haha
Pa falil si temo...
Renault 5 GT Turbo l.88
Renault Safrane 3.0 V6 24V l.00
Renault Safrane 3.0 V6 24V l.00
Re: Podvozje
možno je vse, samo je malo predrago to bo treba enga pravega mehanika vprašat kako je z tem, v vaških delavnicah in v F&F filmih je možno vse ja, če je pa realnih tok več bhp je pa vprašanje.
Re: Podvozje
Sorum drž se raj svojga stock avta..
Re: Podvozje
eni imajo denar in plačajo, jaz ne vidim problemamožno je vse, samo je malo predrago to
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Podvozje
https://www.youtube.com/watch?v=EgkWc_TnaA0" onclick="window.open(this.href);return false;
ja res je mozno vse.
https://www.youtube.com/watch?v=Wvrw5i_FwJE" onclick="window.open(this.href);return false;
pa en lep kolaz razlicnih konjaz.
Tko da ja ti se kr drz stock motorjev ostalo ti tako ni jasno
ja res je mozno vse.
https://www.youtube.com/watch?v=Wvrw5i_FwJE" onclick="window.open(this.href);return false;
pa en lep kolaz razlicnih konjaz.
Tko da ja ti se kr drz stock motorjev ostalo ti tako ni jasno
Renault 5 GT Turbo l.88
Renault Safrane 3.0 V6 24V l.00
Renault Safrane 3.0 V6 24V l.00
Re: Podvozje
Ja 1000€ glih ni dovolj velik budget za take "norčije", če želiš da zadeva dela. Je pa daleč od tega da to ni možno. F4R motorji izhajajo iz F7R motorja, je zelo veliko podobnosti. Sama konfiguracija med motorji je identična (hod, premer bata, itd.). Tudi nekega ogromnega napredka glede samega dizajna bloka iz F7 na F4 ni videti. Serijski megane rs-i so že na 275 konjih z dokaj majhno Mitsubishi td04 turbino in v primerjavi s kakšno turbino iz Lancer-ja Evo IX ali podobno, si hitro na 350+. Če gremo gledat aftermarket turbine, recimo kakšna Garrett GTX3076R je sposobna že preko 500konjev, pa še manj stresno je s tako turbino za motor pri nižjih vrtljajih, ker zaradi same velikosti je full boost na šele tam okoli 4500 obratih (odvisno od konfiguracije in velikosti motorja).sorum napisal/-a:možno je vse, samo je malo predrago to bo treba enga pravega mehanika vprašat kako je z tem, v vaških delavnicah in v F&F filmih je možno vse ja, če je pa realnih tok več bhp je pa vprašanje.
Bom dal za primer en setup Hondinega motorja, pa predno se kdo vname povem, da je to zgolj zato ker se to pač predeluje in je tega na svetu ogromno.
k20a2 motor
86x86
darton mid puše
cp & carrillo 9,4:1 bati
4piston 156 cnc obdelana glava
odmične iz k24a3 motorja
portan rbc sesalni kolektor
65mm loputa
hybrid racing 4-2-1 izpušni kolektor
63mm izpuh
241hp @ 8000
225nm @ 6000
S turbino 670hp in 650Nm navora.
Vse se da če je denar. Sam blok ni problematičen pri teh "šele" 350 konjih. Ali ima avto na posnetku dejansko 350konjev? Ne vemo, ni pa nemogoče.
Enigma motorsport
Re: Globoka razmišljanja o tuningu
http://www.laurent-motors.com/en/turbo- ... _400hp_max
tukaj imajo turbo kite, cena ugodna
še malo kosti za glodat
f7p 451 hp
in ker je štiristo konjev premalo, če hočeš biti frajer, še en z 749hp
koliko so te številke realne?
tukaj imajo turbo kite, cena ugodna
še malo kosti za glodat
f7p 451 hp
in ker je štiristo konjev premalo, če hočeš biti frajer, še en z 749hp
koliko so te številke realne?
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Globoka razmišljanja o tuningu
Drmo in Šus nehajta, Sorum obvlada, ne rabita mu razlagati nekaj na dolgo in široko. On ima pač prav. Pika! Klicaj!!
Re: Globoka razmišljanja o tuningu
konji itak sploh ne obstajajo, kaj šele da bi jih lahko merili, tuning pa je imaginarna komponenta pravljičnega sveta, ki je navadnemu umu nedosegljiv. Z sedmo stopnjo poglobljene meditacije ju lahko zaznamo v metafizični obliki, kjer se v horizontu zavesti manifestirata v nepopisno evforično doživetje, ki je za šibke osebe lahko celo usodno.
tako da pazite
tako da pazite
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Re: Globoka razmišljanja o tuningu
Čist odvisno od valjev in software-a. Recimo da ima ta zgoraj na posnetku res tolk kolikor pravi, več pa brez podatkov o tem katera turbina je gor, kateri injektorji itd, več ne morem komentirat. Je pa notri 20v VAG motor.Shusuglao napisal/-a:koliko so te številke realne?
http://s306.photobucket.com/user/BigSte ... GT%20Turbo" onclick="window.open(this.href);return false;
Enigma motorsport
Re: Globoka razmišljanja o tuningu
tole temo bi morali poimenovati "samo bedaki in konji"
to da noben ne razume kaj pomeni "realnih" konjev ne preseneča hahah
zdj moči motorja se NE da izmeriti, lahko se jo izračuna! se pravi moč motorja(vaši konji) je formula navor x obrati(torej navor pomnožen z obrati), ja na valjih odpreš turbino do daske in prdne v sekundi full obratov in graf vam pokaaže pravljico za lahko noč(še lepša bo če vaškemu tunercu plačate haha, tist ji bo "naštimal" še več)
zdj o vaških šlosarjih ki se gredo tunning in pravljice na valjih brezveze... da kmalu vsak moped ribne, kriva je pa tovarniška napaka potem seveda.
BHP, se pravi konji na brošurah so v fabrki pomerjeni na glavi gredi(vztrajniku), realno konjev na kolesih je bistveno manj...se pravi če ima en približno 1000kg težak avto 170 konjev jih ima realnih na kolesih cca 120 nekako
zato so bili vaški bojsi zmedeni pri Clio RS 3 197 kajneda...
amen
to da noben ne razume kaj pomeni "realnih" konjev ne preseneča hahah
zdj moči motorja se NE da izmeriti, lahko se jo izračuna! se pravi moč motorja(vaši konji) je formula navor x obrati(torej navor pomnožen z obrati), ja na valjih odpreš turbino do daske in prdne v sekundi full obratov in graf vam pokaaže pravljico za lahko noč(še lepša bo če vaškemu tunercu plačate haha, tist ji bo "naštimal" še več)
zdj o vaških šlosarjih ki se gredo tunning in pravljice na valjih brezveze... da kmalu vsak moped ribne, kriva je pa tovarniška napaka potem seveda.
BHP, se pravi konji na brošurah so v fabrki pomerjeni na glavi gredi(vztrajniku), realno konjev na kolesih je bistveno manj...se pravi če ima en približno 1000kg težak avto 170 konjev jih ima realnih na kolesih cca 120 nekako
zato so bili vaški bojsi zmedeni pri Clio RS 3 197 kajneda...
amen
Re: Globoka razmišljanja o tuningu
Tablet popušča? [emoji2]