Megane RS225
Megane RS225
Po dobrih 3 letih lastništva BMWjev se zopet vračam na Renaulta.
Odločil sem se za Megane RS 225.
Avto je letnik 2004, trenutno ima 133.000km, za katere bi si upal trditi, da so realni.
Od opreme ima:
- ESP (ni izklopljiv)
- xenon žaromete
- el. pomična steklena streha
- prostoročna kartica
- avtomatska klima
- el. poklopljiva ogledala
- tempomat
in ostala standardna oprema.
Sprednji odbijač in luči ter zadnje luči so od FL modela.
Par besed glede prvih vtisov - motor je presenetljivo tih, tudi pri višjih obratih nima kakšnega brutalnega zvoka. Če ga primerjam s Twingom RS je Megane skoraj neslišen. Vleče lepo, že od 1500 obratov naprej, navora je ogromno. 6. prestava je dovolj dolga za normalno vožnjo po avtocesti. Avto je glede na navedeno moč poskočen po pričakovanjih. Blokada je dokaj zgodaj, pri 6500 obratov (Twingo RS jo ima na 7200rpm). Motor se ogreje zelo hitro. Poraba se bo gibala okoli 10L/100km z 90% nežne vožnje. Steklena streha se odlično odnese ko je odprta pri nizkih hitrostih - piš vetra se sliši minimalno in tudi piha ne. Zaprta pa postane glasna nad 120km/h, nad 210km/h pa tako glasna, da se ne da več normalno pogovarjati.
Še nekaj slik za lažjo predstavo:
Avto je trenutno umazan, ampak to je zaenkrat še najmanjša skrb.
Ker je bil najcenejši na avto.net je tudi ohranjenost temu primerna. Odločil sem se, da ga spravim v stanje, kot se spodobi.
Takoj po nakupu sem menjal:
- olje (ELF 5W40)
- oljni filter Mahle
- zračni filter Mahle
- spodnji nosilec motorja, original
- zgornji nosilec motorja Bilstein
- vžigalno tuljavo
- svečke Bosch
- hladilno tekočino
Jutri bodo menjane zavorne cevi.
v kratkem sledi še optika, menjava mikro jermena in polosovine ter sprednjih zavornih diskov. V planu je tudi menjava vzmeti z originalnimi, ker je sedaj s H&R nižji za 3,5cm.
Zamenjati moram še sprednje zategovalce pasov in popraviti konektor za airbag pod sedežem. Po zamenjavi bom začel raziskovati zakaj ne deluje pomik sovoznikovega stekla.
Ko bodo vsi zgoraj navedeni deli zamenjani, upam da bo avto v tehnično brezhibnem stanju.
Od lepotnih popravkov pa sledi:
- original tekstilni tepihi (so že naročeni)
- menjava xenon žarnic
- obnova usnja
- flocking nekaterih delov armaturne plošče (zaradi prask in odseva v vetrobranskem steklu)
- 2 DIN avtoradio
Odločil sem se za Megane RS 225.
Avto je letnik 2004, trenutno ima 133.000km, za katere bi si upal trditi, da so realni.
Od opreme ima:
- ESP (ni izklopljiv)
- xenon žaromete
- el. pomična steklena streha
- prostoročna kartica
- avtomatska klima
- el. poklopljiva ogledala
- tempomat
in ostala standardna oprema.
Sprednji odbijač in luči ter zadnje luči so od FL modela.
Par besed glede prvih vtisov - motor je presenetljivo tih, tudi pri višjih obratih nima kakšnega brutalnega zvoka. Če ga primerjam s Twingom RS je Megane skoraj neslišen. Vleče lepo, že od 1500 obratov naprej, navora je ogromno. 6. prestava je dovolj dolga za normalno vožnjo po avtocesti. Avto je glede na navedeno moč poskočen po pričakovanjih. Blokada je dokaj zgodaj, pri 6500 obratov (Twingo RS jo ima na 7200rpm). Motor se ogreje zelo hitro. Poraba se bo gibala okoli 10L/100km z 90% nežne vožnje. Steklena streha se odlično odnese ko je odprta pri nizkih hitrostih - piš vetra se sliši minimalno in tudi piha ne. Zaprta pa postane glasna nad 120km/h, nad 210km/h pa tako glasna, da se ne da več normalno pogovarjati.
Še nekaj slik za lažjo predstavo:
Avto je trenutno umazan, ampak to je zaenkrat še najmanjša skrb.
Ker je bil najcenejši na avto.net je tudi ohranjenost temu primerna. Odločil sem se, da ga spravim v stanje, kot se spodobi.
Takoj po nakupu sem menjal:
- olje (ELF 5W40)
- oljni filter Mahle
- zračni filter Mahle
- spodnji nosilec motorja, original
- zgornji nosilec motorja Bilstein
- vžigalno tuljavo
- svečke Bosch
- hladilno tekočino
Jutri bodo menjane zavorne cevi.
v kratkem sledi še optika, menjava mikro jermena in polosovine ter sprednjih zavornih diskov. V planu je tudi menjava vzmeti z originalnimi, ker je sedaj s H&R nižji za 3,5cm.
Zamenjati moram še sprednje zategovalce pasov in popraviti konektor za airbag pod sedežem. Po zamenjavi bom začel raziskovati zakaj ne deluje pomik sovoznikovega stekla.
Ko bodo vsi zgoraj navedeni deli zamenjani, upam da bo avto v tehnično brezhibnem stanju.
Od lepotnih popravkov pa sledi:
- original tekstilni tepihi (so že naročeni)
- menjava xenon žarnic
- obnova usnja
- flocking nekaterih delov armaturne plošče (zaradi prask in odseva v vetrobranskem steklu)
- 2 DIN avtoradio
Re: Megane RS225
Čedalje več meganov 225 na forumu
Lepo ga poštimej ker vem da znaš.
Lepo ga poštimej ker vem da znaš.
Re: Megane RS225
Sem ti že na drugem forumu rekel pa bom še tukaj
Dobro porihtaj.. potem se pa oglasi, gremo kakšen krog skupaj.
Dobro porihtaj.. potem se pa oglasi, gremo kakšen krog skupaj.
Re: Megane RS225
zelo lep čisto tako iz fjrbca, kaj ve kdo kašna je razlika v teži med to stekleno in navadno streho? nočem rečt da to igra bilo kakšno vlogo, sam zanima me
Re: Megane RS225
Super.upam da ti bi dobro sluzil....
pa lahko bi se enkrat dobili mi 2jkarji
pa lahko bi se enkrat dobili mi 2jkarji
Re: Megane RS225
Všeč mi je.
Veliko varnih ter zabavnih Kilometrov ti želim.
Veliko varnih ter zabavnih Kilometrov ti želim.
Megane C.C. / 2.0 16V T. - Privilege luxe / Karman
Re: Megane RS225
Lepo poštimaj in veliko varnih km!
Samo informativno, zakaj na original vzmeti? Osebno bi pustil H&R, samo feltne z večjim ET/distančnike bi mu dal..
Samo informativno, zakaj na original vzmeti? Osebno bi pustil H&R, samo feltne z večjim ET/distančnike bi mu dal..
M̶̶̶e̶̶̶g̶̶̶a̶̶̶n̶̶̶e̶̶̶ ̶̶̶2̶̶̶ ̶̶̶P̶̶̶h̶̶̶2̶̶̶ ̶̶̶2̶̶̶.̶̶̶0̶̶̶ ̶̶̶1̶̶̶6̶̶̶V̶̶̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ / C̶l̶i̶o̶ ̶R̶S̶ ̶1̶8̶2̶ ̶H̶o̶l̶o̶g̶r̶a̶m̶ ̶G̶r̶e̶y̶ / Megane 2 Ph2 1.9DCI Graphite Black / Twingo RS Ph1 Pearl Black || http://maticerzen.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megane RS225
Mene nekaj bega.Sprednji odbijač je od faze dva a ne?Drugače pa ni kaj,fajn zgleda.
Re: Megane RS225
X2Photox napisal/-a:Lepo poštimaj in veliko varnih km!
Samo informativno, zakaj na original vzmeti? Osebno bi pustil H&R, samo feltne z večjim ET/distančnike bi mu dal..
Re: Megane RS225
Sprednji odbijač in luči so od faze 2 ja
Re: Megane RS225
@error90 hvala, bo počasi (financam primerno) napredoval Me čaka še kar nekaj vložka.
@Churchil velja, sva na vezi!
@furi jaz mislim, da je steklena za nekaj kilogramov težja.
@damchy, sem za!
@Cefizelj bom sproti updejtal temo
@Markolino hvala!
@Photox, sedanje vzmeti so nižje od originalnih in je zelo moteče pri vožnji čez ležeče policaje, pa še avta ne spravim v garažo. Enkrat sem že popravljal naklon garaže, da sem vanj spravil Twinga RS na CUP podvozju, pri Meganu pa ni variante. Sredina sprednjega odbijača je od tal odmaknjena za 12cm.
@žižekrs, avto je bil spredaj razbit in so pri popravilu dali dele od FL modela. Zadnje luči so bile pa menjane zaradi izgleda.
Avto počasi napreduje.
- Zamenjane so bile zavorne cevi (brezplačno pri Realu zaradi vpoklica). Hkrati smo še enkrat malce bolj podrobno preverili servisno zgodovino in ugotovili, da kilometri štimajo. Zadnji vpis je bil aprila 2011, ko je bila menjana sklopka, potisni ležaj in še nekaj malenkosti, avto je imel takrat 98.000km.
- Kupil sem nove Osram d1s xenon žarnice, ki še čakajo na vgradnjo (baje, da je treba sneti odbijač)
- Avto že ima nove tekstilne tepihe. Naročil sem jih po številki šasije in se pustil presenetiti kaj bo, saj ni bilo možno videti slike. Zanimivo je, da so bili še cenejši, kot "običajni" tepihi za Megane.
Dobil sem črne tepihe z rdečimi šivi, enako kot je kombinacija volana in prestavne ročice, cena pa je bila nekaj čez 60€.
- Kupil sem 2DIN avtoradio. Malce sem se matral z montažo, ker ima pregrajeno, pa tudi odprtina je namenjena bolj kot 2x 1DIN enoti, ampak je na koncu le uspelo.
Ugotovili smo še, da je potrebno menjati gumi podloge amortierjev. Cena pri avtohiši Renault (2x podloga + delo) je čez 520€ :/
Ker je to dejansko preveč, se nisem odločil za original.
Ugotovil sem še, da se izpuh nekje dotika vozila in povzroča neprijetno brnenje. Naslednji poseg bo popravilo le-tega.
Zaenkrat sem vložil vanj nekaj čez 700€, računam pa, da bo treba vsaj še slabega tisočaka.
Moram pa še:
- zamenjati sprednje zategovalce na sedežih (ali kdo ve, če so enaki kot pri običajnem Meganu)?
- odpraviti občasno prižiganje lučke za AB
- zamenjati desno polosovino (pri pospeševanju 2000-3000rpm malce potrese)
- zamenjati sprednje diske in ploščice
- popraviti pomik sovoznikovega stekla
- zamenjati stikala za pomik stekel
- zamenjati mikro jermen
- zamenjati ali popraviti štangico pri sprednjem kolesu, ki regulira višino xenon luči
- obnoviti usnje
- narediti flocking armature
@Churchil velja, sva na vezi!
@furi jaz mislim, da je steklena za nekaj kilogramov težja.
@damchy, sem za!
@Cefizelj bom sproti updejtal temo
@Markolino hvala!
@Photox, sedanje vzmeti so nižje od originalnih in je zelo moteče pri vožnji čez ležeče policaje, pa še avta ne spravim v garažo. Enkrat sem že popravljal naklon garaže, da sem vanj spravil Twinga RS na CUP podvozju, pri Meganu pa ni variante. Sredina sprednjega odbijača je od tal odmaknjena za 12cm.
@žižekrs, avto je bil spredaj razbit in so pri popravilu dali dele od FL modela. Zadnje luči so bile pa menjane zaradi izgleda.
Avto počasi napreduje.
- Zamenjane so bile zavorne cevi (brezplačno pri Realu zaradi vpoklica). Hkrati smo še enkrat malce bolj podrobno preverili servisno zgodovino in ugotovili, da kilometri štimajo. Zadnji vpis je bil aprila 2011, ko je bila menjana sklopka, potisni ležaj in še nekaj malenkosti, avto je imel takrat 98.000km.
- Kupil sem nove Osram d1s xenon žarnice, ki še čakajo na vgradnjo (baje, da je treba sneti odbijač)
- Avto že ima nove tekstilne tepihe. Naročil sem jih po številki šasije in se pustil presenetiti kaj bo, saj ni bilo možno videti slike. Zanimivo je, da so bili še cenejši, kot "običajni" tepihi za Megane.
Dobil sem črne tepihe z rdečimi šivi, enako kot je kombinacija volana in prestavne ročice, cena pa je bila nekaj čez 60€.
- Kupil sem 2DIN avtoradio. Malce sem se matral z montažo, ker ima pregrajeno, pa tudi odprtina je namenjena bolj kot 2x 1DIN enoti, ampak je na koncu le uspelo.
Ugotovili smo še, da je potrebno menjati gumi podloge amortierjev. Cena pri avtohiši Renault (2x podloga + delo) je čez 520€ :/
Ker je to dejansko preveč, se nisem odločil za original.
Ugotovil sem še, da se izpuh nekje dotika vozila in povzroča neprijetno brnenje. Naslednji poseg bo popravilo le-tega.
Zaenkrat sem vložil vanj nekaj čez 700€, računam pa, da bo treba vsaj še slabega tisočaka.
Moram pa še:
- zamenjati sprednje zategovalce na sedežih (ali kdo ve, če so enaki kot pri običajnem Meganu)?
- odpraviti občasno prižiganje lučke za AB
- zamenjati desno polosovino (pri pospeševanju 2000-3000rpm malce potrese)
- zamenjati sprednje diske in ploščice
- popraviti pomik sovoznikovega stekla
- zamenjati stikala za pomik stekel
- zamenjati mikro jermen
- zamenjati ali popraviti štangico pri sprednjem kolesu, ki regulira višino xenon luči
- obnoviti usnje
- narediti flocking armature
Re: Megane RS225
To je to,ko kupimo takšna "jajca" na zunaj lep,potem pa se začne pi.darija No upam,da ti ga uspe poštimat,da bo v stanju kot se za tak avto spodobi.....
p.s. imam iste probleme s svojim cliotom 172
p.s. imam iste probleme s svojim cliotom 172
Live long and prosper \\//
Re: Megane RS225
Stupo če ti uravnava oba xenon žarometa ti po vsej vrjetnosti ta štangica na podvozju dela normalno..
Če pa ti uravnava samo en xenon pa imaš uničen en del balasta-kolko jaz vem je balast sestavljen iz dveh delov..en je za uravnavo žarometa, drug del pa, da ti luč sveti!! Na mojem je tud prvo crknil del, ki uravnava xenon..čež čas pa je še cel balast crknil!!
Pa v temi si napisal, da si kupil d1s žarnice..ta model Megana ima d2s žarnice..
Če pa ti uravnava samo en xenon pa imaš uničen en del balasta-kolko jaz vem je balast sestavljen iz dveh delov..en je za uravnavo žarometa, drug del pa, da ti luč sveti!! Na mojem je tud prvo crknil del, ki uravnava xenon..čež čas pa je še cel balast crknil!!
Pa v temi si napisal, da si kupil d1s žarnice..ta model Megana ima d2s žarnice..
Re: Megane RS225
Tle maš enga rs-a v delih, če ti kej prou pride
http://www.renault-klub.si/forum/viewto ... 11&t=44316" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.renault-klub.si/forum/viewto ... 11&t=44316" onclick="window.open(this.href);return false;