r5

Kotiček renojevih starodobnikov
Uporabniški avatar
benoK
Prispevkov: 5
Pridružen: 02 Apr 2013, 15:13
Kraj: Braslovče

r5

Odgovor Napisal/-a benoK »

zivjo sem nov na formu .. imam r5 five pa me zanima kater motor je lazje ugradit 1.7 t b18ft ali 1.8 16v in kateri je v povprecju bolj vzdrzljiv.. hvala za odgovore.
lp
Uporabniški avatar
urosr
Prispevkov: 1456
Pridružen: 21 Maj 2004, 12:08
Kraj: Smartno ob Paki

Re: r5

Odgovor Napisal/-a urosr »

1.8 16v, ker ni druga ko na konektorju par pinov, nosilci pašejo, bolj kot ne, pa samo vodo prikopiš...

pri 1.7t je pa mali miljon komplikacij...
Uporabniški avatar
benoK
Prispevkov: 5
Pridružen: 02 Apr 2013, 15:13
Kraj: Braslovče

Odgovor Napisal/-a benoK »

aha sej glede zvoka mi je ljubsi 16v sam ko sem cu da baje olje kuri .. kaj pa ali je useeno ce je cliotov ali r19 motor ? ka pa glede homoligacije ali je sploh moznost homoligirati ?
Uporabniški avatar
biste
Prispevkov: 296
Pridružen: 19 Feb 2011, 18:17
Kraj: Žiri

Re:

Odgovor Napisal/-a biste »

benoK napisal/-a:aha sej glede zvoka mi je ljubsi 16v sam ko sem cu da baje olje kuri .. kaj pa ali je useeno ce je cliotov ali r19 motor ? ka pa glede homoligacije ali je sploh moznost homoligirati ?
:D olja 16v pokuri če je uštiman tako kot more tja do 3 deci na 1000km,kar ti jo bo vsak 16v pa ni važno kateri letnik, motor je isti nosilci so malce drugačni,,, homologacija pa v naši glupi državi ni možna.
LP biste
Uporabniški avatar
benoK
Prispevkov: 5
Pridružen: 02 Apr 2013, 15:13
Kraj: Braslovče

Re: r5

Odgovor Napisal/-a benoK »

kako je pa na tehnicnem ce komplicirajo kej ? prijatu mä bmw 318 z motorjem 2.5 pa mu nic ne komplicirajo.. kaka je pa poraba 16v ?
Uporabniški avatar
boncl
Prispevkov: 812
Pridružen: 19 Sep 2006, 12:36
Kraj: Kovor

Re: r5

Odgovor Napisal/-a boncl »

Homologacija je možna ampak se ti finančno ne splača
Če ni vsak dan zanimiv pol je brezveze !
Uporabniški avatar
damjan
Prispevkov: 494
Pridružen: 25 Sep 2004, 02:10
Kraj: Celje

Re: r5

Odgovor Napisal/-a damjan »

Fantje, na koga se je treba na RNS obrnt, da ti kaj več pove o papirologiji?
Sm slišal da dandanes ni več tako lahko priti do homologacije motorja, pa me zanima ali bo meni sploh kaj uspelo. Bojda se v avto ne sme vgraditi več kot je serijsko bilo vgrajeno, kar pa pomeni da več kot po reglcih 1,7l ne bi šlo, drug problem pa je to, da je moj 5ak 5vraten.

A se strogo vežejo na tip šasije ali generalno na model?
Adopt, adapt and improve...
R5 1.7T 5v
Uporabniški avatar
Storz
Prispevkov: 956
Pridružen: 16 Maj 2012, 20:26
Kraj: Vrhnika oz tm okol

Re: r5

Odgovor Napisal/-a Storz »

da še jest izkoristm temo ..

tehnično poročilo izdaja sam en urad ? al greš lahko na kergakoli pooblaščen renojev servis ?

Boncl kok okverno pride homologacija take zadeve ? (samo papirji in pregledi brez vgradnje in poročila mehanika)
Uporabniški avatar
boncl
Prispevkov: 812
Pridružen: 19 Sep 2006, 12:36
Kraj: Kovor

Re: r5

Odgovor Napisal/-a boncl »

Storz napisal/-a:da še jest izkoristm temo ..

tehnično poročilo izdaja sam en urad ? al greš lahko na kergakoli pooblaščen renojev servis ?

Boncl kok okverno pride homologacija take zadeve ? (samo papirji in pregledi brez vgradnje in poročila mehanika)
Jaz sem se zanimu za 1.8 16v ki ga imam v avtu in me pridejo vsa potrdila o strokovni vgradnji ...itd uglavnem vsi papirji da dobiš štempeljk da je avto legalen za na cesto slabe 3000 evrov, tako da ni računice kle sploh, pa dejansk je to dejstvo ker sem se orenk povsod pozanimu :roll: :roll: :roll:
Če ni vsak dan zanimiv pol je brezveze !
Uporabniški avatar
Storz
Prispevkov: 956
Pridružen: 16 Maj 2012, 20:26
Kraj: Vrhnika oz tm okol

Re: r5

Odgovor Napisal/-a Storz »

3000 € ? so na glaavo padl..

lpp računa za homologacijo pomojm okrog 60€ več ne ali pač ? na renaultu je pa pol ostalih 2940€ ? stric kater bi mi pregledov zadevo pa napisov potrdilo o vgradnji prav da bi mi zarčunov sam davk in to je to ?

ke pa dobiš to potrdilo od renault nisan slovenija ? a kerkoli al sam na enm uradu ?
Uporabniški avatar
moofdi
Prispevkov: 980
Pridružen: 21 Feb 2007, 17:21
Kraj: Radovljica

Re: r5

Odgovor Napisal/-a moofdi »

Ja, sam 3k€ te pride če bi hotu F7P v R5 homologirat, kjer tak motor pač nikol ni bil vgrajen.

Če bi hotu pa F7P homologirat v recimo Cliota k je original 1.4, bi blo pa pomoje konkretno cenejš, ker je bil tak motor vgrajevan v Cliote, pač premenaš motor, podvozje in zavore.

Ker če je 3k€, da homologiraš F7P v Cliota pol je to šus u glavo...za 1.5k€ dobiš celga ventilarja.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Storz
Prispevkov: 956
Pridružen: 16 Maj 2012, 20:26
Kraj: Vrhnika oz tm okol

Re: r5

Odgovor Napisal/-a Storz »

Ja sej zato da nam jest začev neki obnavlat mojo mašinko (F3P) pol bom pa ugotovu, da če se hočem legalno vozt da morm dt 3k€ se pa lih povozm :P (sam sebe)

Drgač pa neki k nikol ni blo u avtu se to pr ns sploh da ? Pol bi blo laži dobit 1.4 turbo pa not utaknt ..
Uporabniški avatar
boncl
Prispevkov: 812
Pridružen: 19 Sep 2006, 12:36
Kraj: Kovor

Re: r5

Odgovor Napisal/-a boncl »

Glej predn boste vsi pametni pa znanost pa toplo vodo odkrival, 3k pridejo v mojem primeru vsi papirji o predelavi in dodelavi avta, glede na to da je moja petka v originalu 1.1 campus z navadnimi zavorami, se gre tukaj za homologacijo vsh delov ki niso original in niso bili serijsko nikoli vgrajeni na ta avto, to se pravi motor, zavore, podvozje, nosilci, stvar je v tem d moraš ti dokazat da je avto varen za na cesto in varen za uporabo v prometu, pa ne mi bul solit, pride te homlogacija usranih 60 evrov za primer ko je serijsko iz fabrike obstajal avto z vgrajenim motorjem ki ga noter tlačiš. Renault 5 je obstajala serijsko z vgrajenim 1.1 , 1.4 , 1.4 turbo, 1.6 dizel , 1.7 bencinar moptorjem, potem je bilo pa sam odvisno od opreme, recimo na slovenskem trgu 1.7 renault 5 serijsko boš težko našel, ker jih ni tiste ki imajo 1.7 motor po papirjih so bile ali uvožee ali pa doma sestavljene in homologirane, ker 1.7 navadni bencinar se da homologirat ker je fabrško obstajal, pa pol gor obesiš turbino in je to, to, kakor sem rekel moj primer je ko je v avto vgrajen motor KI NI NIKOLI BIL FABRŠKO vgrajen, in me pač vsa jajca skupno nanese toliko ker je glih de ne diplomska naloga za homologacijo za izvedbo. Če pa koga poznaš da ti na lepe oči cenej skozi spravi svaka čast, jaz ne poznam nobenega in bo ta motor letu ven iz avta dal bom tistih usranih 100 evrov notr vtaknu dizla in se cenej vozu in to je to. Zej se pa brihte skregejte če tolk več veste kt jest k sm 3 leta okol brskov pa sprašvov pa se zanimov kako in na kakšen način bi legaliziral zadevo.
Če ni vsak dan zanimiv pol je brezveze !
Uporabniški avatar
Storz
Prispevkov: 956
Pridružen: 16 Maj 2012, 20:26
Kraj: Vrhnika oz tm okol

Re: r5

Odgovor Napisal/-a Storz »

Boncl nism tko mislu sm samo informativno spraševal če je slučajno tudi pri cliu tako! Vrjamem pa da je cev doktorat okrog tega da spravš neki kar ni blo notr v originalu..


vseno hvala za objasnila in mi je sedaj oz že prej bilo jasno da če dajaš nekaj notr kar ni blo nikor notr da je veliko komplikacij in denarja ! Že z obstoječo zadevo so težave...
Uporabniški avatar
moofdi
Prispevkov: 980
Pridružen: 21 Feb 2007, 17:21
Kraj: Radovljica

Re: r5

Odgovor Napisal/-a moofdi »

Ka pa se razburjaš...sej sm isto povedov k ti.

Za tvoj primer pride 3k€, ker pač zadeva fabršk ni obstajala.

Za primer ko je avto fabrško obstajov, je pa zadeva velik bl simpl pa pocen za shomologirat.
Če je ravno, ni zabavno.
Odgovori