Razlike med Clio 197/200
Razlike med Clio 197/200
Da ne bom smetil po drugih temah...
Zanima me, kaj so pri Renault Sportu spremenili med RS197 in RS200.
Glede podvozja, motorja in tako naprej...
Zanima me, kaj so pri Renault Sportu spremenili med RS197 in RS200.
Glede podvozja, motorja in tako naprej...
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
V praksi je bolj prožen motor (fizičnih razlik ne vem), več navora v spodnjem in srednjem območju.
Izboljšano podvozje (če se ne motim na osnovi R27), se pravi drugačen spring rate in amortizerji. 200 CUP ima vse še trše in ima aluminijaste bushinge kolikor vem. Nisem pa 100% ampak 200 ima baje aluminijaste pesta (manjža nevzmetna teža). Ali je to že imela 197 ne vem.
Bolj aerodinamičen sprednji odbijač.
To so stvari za katere jaz vem (oziroma sem jih zasledil/slišal). Bolj točno ali pa popravke naj pa napiše še kdo, ki se je v to bolj poglobil. V glavnem so vse detajle poštimali do te mere, da se 200 dosti bolje obnese na dirkališčih (testi revij itd...).
Izboljšano podvozje (če se ne motim na osnovi R27), se pravi drugačen spring rate in amortizerji. 200 CUP ima vse še trše in ima aluminijaste bushinge kolikor vem. Nisem pa 100% ampak 200 ima baje aluminijaste pesta (manjža nevzmetna teža). Ali je to že imela 197 ne vem.
Bolj aerodinamičen sprednji odbijač.
To so stvari za katere jaz vem (oziroma sem jih zasledil/slišal). Bolj točno ali pa popravke naj pa napiše še kdo, ki se je v to bolj poglobil. V glavnem so vse detajle poštimali do te mere, da se 200 dosti bolje obnese na dirkališčih (testi revij itd...).
To je še iz časov 172 in 182.
CUP pack je v UK ko si naročil CUP verzijo in je bila oskubljena (adijo usnje, xenon, itd..) ter s CUP podvozjem.
FF je pa ful fat, vsa oprema + CUP pack. V bistvu slovenski CUP so UK FF ker pri nas še nisem zasledil kakega brez klime, usnja itd...
V Italiji in Franciji so bili 172 Jean Raganotti kar je bilo v bistvu angleški 172 CUP, brez skoraj vsega, teža pa le malo čez tono.
Ampak to je bil Clio 2. Mislim, da tudi Clio 3 RS niso pri nas oskubljeni le, navadni RS in RS+CUP podvozje.
CUP pack je v UK ko si naročil CUP verzijo in je bila oskubljena (adijo usnje, xenon, itd..) ter s CUP podvozjem.
FF je pa ful fat, vsa oprema + CUP pack. V bistvu slovenski CUP so UK FF ker pri nas še nisem zasledil kakega brez klime, usnja itd...
V Italiji in Franciji so bili 172 Jean Raganotti kar je bilo v bistvu angleški 172 CUP, brez skoraj vsega, teža pa le malo čez tono.
Ampak to je bil Clio 2. Mislim, da tudi Clio 3 RS niso pri nas oskubljeni le, navadni RS in RS+CUP podvozje.
to je terminologija iz clio200.net in je malo drugačna kot za clio2, ki je na cliosport.net Zmešnjava cela vam povem...
1. Pravi "200 CUP" je clio brez opreme... t.j. meglenk, radia, klime... najlažje ga prepoznaš po tem da nima stranskih letvic barvanih. Eden zelen se je pred časom tudi na a.netu prodajal, če se spomniš.
2. Clio 200 ff je z opremo; avt. klima, električna stekla, kartica,... je pa "full fat" (debeli clio po slovensko )
3. Clio 200 z Cup packom je pa tako kot točka 2. z cup paketom
...glede na to, da poznaš seznam dodatne opreme, si lahko predstavljaš kolk je to različnih kombinacij Tudi če še niste imel v šoli kombinatorike
Da pa je zmešnjava še večja, so pa v RenaultSportu Avg.2011 nekoliko spremenil šasije, tako da tudi enaka avtomobila pred in po avgustu2010 nista povsem enaka v podvozju in togosti... zato pa KW v3/Clubsport na ene Cliote paše, na druge pa spet ne
...tko so mi povedal, don't kill the messenger
1. Pravi "200 CUP" je clio brez opreme... t.j. meglenk, radia, klime... najlažje ga prepoznaš po tem da nima stranskih letvic barvanih. Eden zelen se je pred časom tudi na a.netu prodajal, če se spomniš.
2. Clio 200 ff je z opremo; avt. klima, električna stekla, kartica,... je pa "full fat" (debeli clio po slovensko )
3. Clio 200 z Cup packom je pa tako kot točka 2. z cup paketom
...glede na to, da poznaš seznam dodatne opreme, si lahko predstavljaš kolk je to različnih kombinacij Tudi če še niste imel v šoli kombinatorike
Da pa je zmešnjava še večja, so pa v RenaultSportu Avg.2011 nekoliko spremenil šasije, tako da tudi enaka avtomobila pred in po avgustu2010 nista povsem enaka v podvozju in togosti... zato pa KW v3/Clubsport na ene Cliote paše, na druge pa spet ne
...tko so mi povedal, don't kill the messenger
Po eni strani pohvalno, da ves čas pilijo in izboljšujejo, po drugi pa zakomplicirajo za stranke za popizdt. Sem pa mislil, da so vsaj pri Cliu 3 pustili tako, da pače vse na vse. Je pa isto kot pri Cliu 2 RS.Cr00k napisal/-a:Da pa je zmešnjava še večja, so pa v RenaultSportu Avg.2011 nekoliko spremenil šasije, tako da tudi enaka avtomobila pred in po avgustu2010 nista povsem enaka v podvozju in togosti... zato pa KW v3/Clubsport na ene Cliote paše, na druge pa spet ne
Renault dela same unikate že pri "civilnih" različicah... Tu pa očitno res zasijejo v vsem sijaju
Pri cliu 3 ni možno premontirati motorja iz R.S. v navadno različico, ker ne pašejo luknje na karoseriji; menda gre s predelavo nosilca... Ker pri cliu 2 se mi zdi, da je to izvedljivo
Pri cliu 3 ni možno premontirati motorja iz R.S. v navadno različico, ker ne pašejo luknje na karoseriji; menda gre s predelavo nosilca... Ker pri cliu 2 se mi zdi, da je to izvedljivo
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Tko kot si napisal... med vidnejšimi si pozabil edino še na stranska ogledala - 200ka ima večja. To vem, ker so par cca dve leti nazaj za clio cup 197 dirkalnike lahko konvertirali v 200... samo kit (odbijači, luči, ipd...) si kupil. Dvomim, da je za cestna vozila kaj drugače...ManIAK napisal/-a:Če bi hotel 197 samo vizualno faceliftat v 200tko, bi mogu zamenjat samo sprednje luči, blatnika in odbijač, ter difuzor zadaj. Se motim?
Je mogoče vezna narejena drugače? Karoserija? Anyone?
Mislim, da je bil sveže konvertirana 197-ka tudi na gospodarcu predlan