Razlike med Clio 197/200

Debate o vseh Renault Sport modelih (Twingo, Clio, Megane)
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Razlike med Clio 197/200

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Da ne bom smetil po drugih temah...
Zanima me, kaj so pri Renault Sportu spremenili med RS197 in RS200.
Glede podvozja, motorja in tako naprej...
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

V praksi je bolj prožen motor (fizičnih razlik ne vem), več navora v spodnjem in srednjem območju.

Izboljšano podvozje (če se ne motim na osnovi R27), se pravi drugačen spring rate in amortizerji. 200 CUP ima vse še trše in ima aluminijaste bushinge kolikor vem. Nisem pa 100% ampak 200 ima baje aluminijaste pesta (manjža nevzmetna teža). Ali je to že imela 197 ne vem.

Bolj aerodinamičen sprednji odbijač.

To so stvari za katere jaz vem (oziroma sem jih zasledil/slišal). Bolj točno ali pa popravke naj pa napiše še kdo, ki se je v to bolj poglobil. V glavnem so vse detajle poštimali do te mere, da se 200 dosti bolje obnese na dirkališčih (testi revij itd...).
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

No lepo bi blo da bi nekdo ki to pozna napisal :) Lahko potem tudi razlike med posameznimi modeli (197/200, 197/R27, 200/200CUP, ...) :)
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

Težka bo vse zbrat... neki smo tudi že na forumu pisali.

Je pa že fajn velik razlik med:
-200 ff
-200 cup in
-200 ff cup pack.

V glavnem bi pa tisti, ki so kdaj konverzijo iz 197 na 200 delali, še najbolje vedeli ;)
Slika
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Kaj je sploh 200 ff in 200 ff CUP pack? :lol:
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

To je še iz časov 172 in 182.

CUP pack je v UK ko si naročil CUP verzijo in je bila oskubljena (adijo usnje, xenon, itd..) ter s CUP podvozjem.
FF je pa ful fat, vsa oprema + CUP pack. V bistvu slovenski CUP so UK FF ker pri nas še nisem zasledil kakega brez klime, usnja itd...
V Italiji in Franciji so bili 172 Jean Raganotti kar je bilo v bistvu angleški 172 CUP, brez skoraj vsega, teža pa le malo čez tono.

Ampak to je bil Clio 2. Mislim, da tudi Clio 3 RS niso pri nas oskubljeni le, navadni RS in RS+CUP podvozje.
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

to je terminologija iz clio200.net in je malo drugačna kot za clio2, ki je na cliosport.net :D Zmešnjava cela vam povem... 8)

1. Pravi "200 CUP" je clio brez opreme... t.j. meglenk, radia, klime... najlažje ga prepoznaš po tem da nima stranskih letvic barvanih. Eden zelen se je pred časom tudi na a.netu prodajal, če se spomniš.
2. Clio 200 ff je z opremo; avt. klima, električna stekla, kartica,... je pa "full fat" (debeli clio po slovensko :))
3. Clio 200 z Cup packom je pa tako kot točka 2. z cup paketom :)

...glede na to, da poznaš seznam dodatne opreme, si lahko predstavljaš kolk je to različnih kombinacij :) Tudi če še niste imel v šoli kombinatorike :D

Da pa je zmešnjava še večja, so pa v RenaultSportu Avg.2011 nekoliko spremenil šasije, tako da tudi enaka avtomobila pred in po avgustu2010 nista povsem enaka v podvozju in togosti... zato pa KW v3/Clubsport na ene Cliote paše, na druge pa spet ne :D

...tko so mi povedal, don't kill the messenger ;)
Slika
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Cr00k napisal/-a:Da pa je zmešnjava še večja, so pa v RenaultSportu Avg.2011 nekoliko spremenil šasije, tako da tudi enaka avtomobila pred in po avgustu2010 nista povsem enaka v podvozju in togosti... zato pa KW v3/Clubsport na ene Cliote paše, na druge pa spet ne :D
:shock: Po eni strani pohvalno, da ves čas pilijo in izboljšujejo, po drugi pa zakomplicirajo za stranke za popizdt. :lol: Sem pa mislil, da so vsaj pri Cliu 3 pustili tako, da pače vse na vse. Je pa isto kot pri Cliu 2 RS.
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Hjao, res cela zmeda. Sej v sloveniji je torej na voljo le FF in FF CUP? :)
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

skopusnik napisal/-a:Hjao, res cela zmeda. Sej v sloveniji je torej na voljo le FF in FF CUP? :)
Vse je na voljo, samo dnar pokaž ;) Je pa tako, da je folk že zaradi klime naročeval le ff...
Slika
Uporabniški avatar
clio open
Prispevkov: 3124
Pridružen: 13 Nov 2007, 10:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a clio open »

Renault dela same unikate že pri "civilnih" različicah... Tu pa očitno res zasijejo v vsem sijaju :D

Pri cliu 3 ni možno premontirati motorja iz R.S. v navadno različico, ker ne pašejo luknje na karoseriji; menda gre s predelavo nosilca... Ker pri cliu 2 se mi zdi, da je to izvedljivo :D
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Uporabniški avatar
ManIAK
Prispevkov: 580
Pridružen: 06 Jun 2006, 21:59

Odgovor Napisal/-a ManIAK »

Če bi hotel 197 samo vizualno faceliftat v 200tko, bi mogu zamenjat samo sprednje luči, blatnika in odbijač, ter difuzor zadaj. Se motim?

Je mogoče vezna narejena drugače? Karoserija? Anyone?
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

ManIAK napisal/-a:Če bi hotel 197 samo vizualno faceliftat v 200tko, bi mogu zamenjat samo sprednje luči, blatnika in odbijač, ter difuzor zadaj. Se motim?

Je mogoče vezna narejena drugače? Karoserija? Anyone?
Tko kot si napisal... med vidnejšimi si pozabil edino še na stranska ogledala - 200ka ima večja. To vem, ker so par cca dve leti nazaj za clio cup 197 dirkalnike lahko konvertirali v 200... samo kit (odbijači, luči, ipd...) si kupil. Dvomim, da je za cestna vozila kaj drugače...

Mislim, da je bil sveže konvertirana 197-ka tudi na gospodarcu predlan ;)
Slika
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Če misliš dirkalnega CUP od Bravca, ja je bil "konvertiran" ;)
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

skopusnik napisal/-a:Če misliš dirkalnega CUP od Bravca, ja je bil "konvertiran" ;)
tega ja... siv je bil, če se prav spomnim ;)
Slika
Odgovori