Trdota vzmeti
Trdota vzmeti
Evo, kot sta me ene 2 prosila, sem naredil tabelo za trdoto vzmeti. Notri so podatki za par avtomobilov, če bo volja in potreba, bom seznam počasi dopolnjeval.
*fedre od Williams-a bom zmeril v kratkem, so pa "baje" enaki kot od 172, tako da sem dal zaenkrat kar iste podatke
Kot vidite nisem prepričan za teže nekaterih modelov, tako da če ima kdo bolj točne podatke, naj mi jih prosim pošlje na PM. Tudi če kdo ve teže S/Z (torej razmerje ali dejanski kg), naj mi sporoči. Pa če sem falil kakšen letnik, me prosim popravite!
Naj povdarim, da tam kjer piše "moje meritve", so to dejansko moje meritve, ki niso natančne in niso profesionalno zmerjene, tako da jih ne vzet za svete
Pa še to, če ima kdo kakšne fedre, se lahko zmeniva da jih zmerim, da počasi dopolnim tole tabelo, če ne bo pač ostala taka kot je. Ali pa če ima kdo fedre od 172 Cup, 182, 182 CUP ali Trophy, jih z veseljem zmerim, da vidim koliko odstopajo moje meritve. Ali pa če ima kdo uradne podatke od ostalih, da vidim za primerjavo
Lahko date pod sticki, lahko ne, po želji. Če pa bo kakšna konstruktivna debata, pa še toliko bolje
Pa upam da se bo dalo z admini zmenit da se pobriše poste, ki po MOJEM mnenju ne sodijo v temo, da bo vsaj 1 tema ostala kolikor toliko "strokovna"?
*fedre od Williams-a bom zmeril v kratkem, so pa "baje" enaki kot od 172, tako da sem dal zaenkrat kar iste podatke
Kot vidite nisem prepričan za teže nekaterih modelov, tako da če ima kdo bolj točne podatke, naj mi jih prosim pošlje na PM. Tudi če kdo ve teže S/Z (torej razmerje ali dejanski kg), naj mi sporoči. Pa če sem falil kakšen letnik, me prosim popravite!
Naj povdarim, da tam kjer piše "moje meritve", so to dejansko moje meritve, ki niso natančne in niso profesionalno zmerjene, tako da jih ne vzet za svete
Pa še to, če ima kdo kakšne fedre, se lahko zmeniva da jih zmerim, da počasi dopolnim tole tabelo, če ne bo pač ostala taka kot je. Ali pa če ima kdo fedre od 172 Cup, 182, 182 CUP ali Trophy, jih z veseljem zmerim, da vidim koliko odstopajo moje meritve. Ali pa če ima kdo uradne podatke od ostalih, da vidim za primerjavo
Lahko date pod sticki, lahko ne, po želji. Če pa bo kakšna konstruktivna debata, pa še toliko bolje
Pa upam da se bo dalo z admini zmenit da se pobriše poste, ki po MOJEM mnenju ne sodijo v temo, da bo vsaj 1 tema ostala kolikor toliko "strokovna"?
Zadnjič spremenil kmetek, dne 10 Jan 2012, 00:04, skupaj popravljeno 1 krat.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Zelo pohvalna ideja! Lahko bi naredili kar kak sticky pa potem v prvi post razpredelnico trdot fedrov za vse Renaulte. Tudi aftermarket fedrov in coiloverjev. Kolikor vem Sokol ima številke za Megana 2 RS, CUP, R26, R26.R (in so baje aftermarket mehkejši kot R26, če se pravilno spomnim).
Kolikor vem so trdote pri Cliu RS 2 nekako take.
172: ?
172 CUP in 182: 24.3 & 50.4 (tudi amortizerji so pomoje isti)
182 CUP: 31.9 & 56.5 (spet trši amortizerji)
Trophy: 31.9 & 56.5 Ampak so drugi amortizerji spredaj in zadaj + spredaj so fedri mislim, da rumeni, zadnji so pa verjetno isti ko pri 182. Tako, da verjetno nisi falil. Aja pa 182 CUP ima debelejši sprednji sway bar, zato tudi prodajajo dva različna tipa bushingov.
Lahko pa dodaš še tole, da bojo res skoncentrirane informacije:
Eibach Pro-kit: 18-27 & 28-70
Eibach Sportline: 18-27 & 40-85
Ko se doda te info lahko brišete moj post.
EDIT: Clio 182 tehta 1130 kg z vso opremo pa verjetno 100% kestlnom. Jaz sem imel kake 10kg krame v avtu verjetno.
Kolikor vem so trdote pri Cliu RS 2 nekako take.
172: ?
172 CUP in 182: 24.3 & 50.4 (tudi amortizerji so pomoje isti)
182 CUP: 31.9 & 56.5 (spet trši amortizerji)
Trophy: 31.9 & 56.5 Ampak so drugi amortizerji spredaj in zadaj + spredaj so fedri mislim, da rumeni, zadnji so pa verjetno isti ko pri 182. Tako, da verjetno nisi falil. Aja pa 182 CUP ima debelejši sprednji sway bar, zato tudi prodajajo dva različna tipa bushingov.
Lahko pa dodaš še tole, da bojo res skoncentrirane informacije:
Eibach Pro-kit: 18-27 & 28-70
Eibach Sportline: 18-27 & 40-85
Ko se doda te info lahko brišete moj post.
EDIT: Clio 182 tehta 1130 kg z vso opremo pa verjetno 100% kestlnom. Jaz sem imel kake 10kg krame v avtu verjetno.
Zadnjič spremenil Symon, dne 09 Jan 2012, 21:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Uff, zdaj vidim da sem neki zaj*** pri fedrih od 16S, tako da ne tega gledat Izmerim še 1x, skupaj z Williams-ovimi.
Kdor ima podatke, kar na plano z njimi, bom naredu še eno tabelo z aftermarket fedri magar, da bomo lahko dokazali koliko "trši" so
@Symon, Eibach-i so za kater model, 182? Al so enaki za vse RS-e? Zaenkrat zbiram samo trdote fedrov, bom mogoče kasneje (al pa če se loti kdo drug) naredil še en pregled razlik med ostalimi deli podvozji, recimo pri RS III se ve koliko % so kateri trši/mehkejši od ostalih).
@Robi, hvala, bom popravil, ostalo se pa prek PM-ja zmeniva
Od kje bomo jemali podatke o teži, iz prometnih ali iz spleta?
Aja, Urban (če si kej v navezi z italijanskim kolegom ki ima 172 Ragnotti, še njega vprašaj za težo), Nos, Symon, Tortilc, Koncar, bac, waxx, Spidojc, TineBR, biste in ostali lastniki avtov v tabeli...če vam ni odveč, bi vas prosil za podatek o teži avta po prometni
Kdor ima podatke, kar na plano z njimi, bom naredu še eno tabelo z aftermarket fedri magar, da bomo lahko dokazali koliko "trši" so
@Symon, Eibach-i so za kater model, 182? Al so enaki za vse RS-e? Zaenkrat zbiram samo trdote fedrov, bom mogoče kasneje (al pa če se loti kdo drug) naredil še en pregled razlik med ostalimi deli podvozji, recimo pri RS III se ve koliko % so kateri trši/mehkejši od ostalih).
@Robi, hvala, bom popravil, ostalo se pa prek PM-ja zmeniva
Od kje bomo jemali podatke o teži, iz prometnih ali iz spleta?
Aja, Urban (če si kej v navezi z italijanskim kolegom ki ima 172 Ragnotti, še njega vprašaj za težo), Nos, Symon, Tortilc, Koncar, bac, waxx, Spidojc, TineBR, biste in ostali lastniki avtov v tabeli...če vam ni odveč, bi vas prosil za podatek o teži avta po prometni
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
MK1 & MK2 172 - 1035kg
172 Cup - 1011kg
182 - 1110kg
182 Cup - 1090kg
182 Trophy - 1075kg
tole je en dau na angleški forum... if it helps
172 Cup - 1011kg
182 - 1110kg
182 Cup - 1090kg
182 Trophy - 1075kg
tole je en dau na angleški forum... if it helps
Zadnjič spremenil choko, dne 09 Jan 2012, 21:39, skupaj popravljeno 1 krat.
Težko je pešca s ščetko sčistiti s cestišča
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
ni sramota biti zadnji v koloni, je pa, če si prvi
Še nekaj informacij iz moje strani.
Eibach Pro-Kit (Megane RS)
Front - 37N/mm (Linear)
Rear - 30N/mm (Linear)
R26R
Front - 14 mm/100 kg (Progressive)
Rear - 16.2 mm/100 kg (Linear)
7.14kg/mm 70 N/mm
6.17kg/mm 60.5 N/mm
R26
Front - 13.4mm/100 Kg (Progressive)
Rear - 15.1 mm/100 Kg (Linear)
7.46kg/mm or 417.7 lb/in or 73.2 N/mm
6.62kg/mm or 370.7 lb/in or 64.9 N/mm
H&R Mono-Tubes (Megane RS)
Front - 60N/mm (Progressive)
Rear - 43N/mm (Linear)
H&R Spring Kit (Megane RS )
Front - 45 N/mm (Progressive)
Rear - 30 N/mm (Linear)
Gaz Gold
Front – 74.4 N/mm (Progressive)
Rear – 74.4 N/mm (Linear)
Prima Springs
Front - 37N/mm
Rear - 30N/mm
Eibach Pro-Kit (Megane RS)
Front - 37N/mm (Linear)
Rear - 30N/mm (Linear)
R26R
Front - 14 mm/100 kg (Progressive)
Rear - 16.2 mm/100 kg (Linear)
7.14kg/mm 70 N/mm
6.17kg/mm 60.5 N/mm
R26
Front - 13.4mm/100 Kg (Progressive)
Rear - 15.1 mm/100 Kg (Linear)
7.46kg/mm or 417.7 lb/in or 73.2 N/mm
6.62kg/mm or 370.7 lb/in or 64.9 N/mm
H&R Mono-Tubes (Megane RS)
Front - 60N/mm (Progressive)
Rear - 43N/mm (Linear)
H&R Spring Kit (Megane RS )
Front - 45 N/mm (Progressive)
Rear - 30 N/mm (Linear)
Gaz Gold
Front – 74.4 N/mm (Progressive)
Rear – 74.4 N/mm (Linear)
Prima Springs
Front - 37N/mm
Rear - 30N/mm
RenaultSport all the way!!!
- Little_tortilia_boy
- Prispevkov: 423
- Pridružen: 21 Nov 2005, 12:50
moj 182 ma napisan 1110kg v prometni...je pa kokr sm mal zasledu na netu, fora da moj je 182 cup ff(full fat), seprav 182 z cup paketi, naj bi biu pa še prov 182cup, ki je lažji, tko da če se ne motm je podatek 1080kg za 182cup in nekje 1110 za 182...morem še mal prebrskat
edit: evo za enkrat tole najdu
MK1 172 - 1035kg
Mk2 172 - 1110kg
172 Cup - 1011kg
182 - 1110kg
182 Cup - 1090kg
182 Trophy - 1075kg
edit drugič:
182 is 1090 and 182 Cup is 1070
seprav nekak zgodba je da naj bi meu 172 navadn 1110, 182ka je 20kil lažja na račun rezervne gume, 182cup pa še 20kil lažja, na račun nevem česa...mogoče kkšna slabša izolacija al pa kej podobnega
bom pa še naprej brsku da bomo probal met čimbl točne podatke
edit: evo za enkrat tole najdu
MK1 172 - 1035kg
Mk2 172 - 1110kg
172 Cup - 1011kg
182 - 1110kg
182 Cup - 1090kg
182 Trophy - 1075kg
edit drugič:
182 is 1090 and 182 Cup is 1070
seprav nekak zgodba je da naj bi meu 172 navadn 1110, 182ka je 20kil lažja na račun rezervne gume, 182cup pa še 20kil lažja, na račun nevem česa...mogoče kkšna slabša izolacija al pa kej podobnega
bom pa še naprej brsku da bomo probal met čimbl točne podatke
Zadnjič spremenil Little_tortilia_boy, dne 09 Jan 2012, 22:46, skupaj popravljeno 1 krat.