Trdota vzmeti
Re: Trdota vzmeti
Tudi polosovine je treba daljše, David ve točno katere pašejo. Samo ne vem kako je to na Clio II.
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
Ja s polosovinami je tako, da je treba naredit "domačo nalogo" in pregledat kateri avtomobili imajo katere dolžine polosovin seveda morajo biti kompatibilni tudi homokinetični zglobi. Pri meni sem naredil 1cm debele distančnike, ki sedejo med ležaj in homokinetični zglob. Zadeva špila že več kot eno leto, je pa ravno toliko še navoja da se da zategnit in da drži. Verjetno bi se isto dalo za Mk2 samo mislim da bi polosovine od R19 morale bit bolt on.
Clio navadni: leva 608mm, desna 710mm
Clio 16V: leva 602mm, desna 700mm
Clio Williams: leva 618mm, desna 717mm
R19 16V: leva 636mm, desna 732mm
R19 navadna: leva 638mm, desna 733mm
Clio 172: leva 639mm, desna 734mm
Nevem zakaj so polosovine navadnih modelov daljše, kot 16V, to sem našel na internetu.
Clio navadni: leva 608mm, desna 710mm
Clio 16V: leva 602mm, desna 700mm
Clio Williams: leva 618mm, desna 717mm
R19 16V: leva 636mm, desna 732mm
R19 navadna: leva 638mm, desna 733mm
Clio 172: leva 639mm, desna 734mm
Nevem zakaj so polosovine navadnih modelov daljše, kot 16V, to sem našel na internetu.
Re: Trdota vzmeti
Kakšna je razlika med 172 in 172 CUP amortizerji?
Kmalu jih bo treba menjati in ko gledam na k-tec-u (drugje še nisem gledal), so cene za oba modela iste.
Kje se jih še da dobiti dokaj ugodno?
Kmalu jih bo treba menjati in ko gledam na k-tec-u (drugje še nisem gledal), so cene za oba modela iste.
Kje se jih še da dobiti dokaj ugodno?
use se da sam če se če
Re: Trdota vzmeti
mislim da jih urban prodaja. je pa razlika mislim da v trdoti in višini
1. Megane 1.6 16v classic l.1999 / 2. Clio RS l.2000 //3. Mégane Grandtour GTline 1.2TCe /// 4. Mégane Grandtour GTline 1.6dCi
Re: Trdota vzmeti
Sami amortizerji kolkor vem niso praktično nič dražji od navadnih, sprednji cca. 60€/kom, zadnji so pa itak enaki pri vseh RS-ih, cca. 50€/kom, tako da jih lahko konec koncev naročiš nove na servisu. Edino razmak je različen, navaden Clio ima 58mm razmak med vijaki in 12mm vijake, 182CUP ima 60mm razmak, ostali RS-i pa 54mm in vsi imajo 14mm vijake, tako da v vsakem primeru moreš povrtat/porezkat luknje in povrtat pesta, ali dat noter distančnike zarad različne debeline vijakov.
Razlika je samo v dušenju. Za trdoto fedrov pa poglej v tabelo v 1. postu
Razlika je samo v dušenju. Za trdoto fedrov pa poglej v tabelo v 1. postu
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
Sem videl, da jih Urban prodaja.
Trenutno imam gor vzmeti in amortizerje od 172-ke. Če so CUP boljše, za podobno ceno in da pašejo tudi na navadne vzmeti (luknje moram povrtavati v vsakem primeru), potem bi raje te vzel. Ali pa celo 182 CUP.
Koliko pa so trši in krajši? Bi bilo dobro imeti še za amortizerje eno tabelo
Trenutno imam gor vzmeti in amortizerje od 172-ke. Če so CUP boljše, za podobno ceno in da pašejo tudi na navadne vzmeti (luknje moram povrtavati v vsakem primeru), potem bi raje te vzel. Ali pa celo 182 CUP.
Koliko pa so trši in krajši? Bi bilo dobro imeti še za amortizerje eno tabelo
use se da sam če se če
Re: Trdota vzmeti
Uf podatkov o amortizerjih nisem nikjer izbrskal. So pa 182 gotovo trši, je pa potrebna predelava lukenj pač, kar moraš tako ali tako.
Re: Trdota vzmeti
Kakšno bi bilo pa delovanje, kako bi se ujela amortizer in vzmet - bolje da dam iste, ali druge? Glede dolžine mislite da bi se tisti centimeter poznal in bi jih zabijalo? Bi 172/182 CUP kaj dlje zdržali, ali tu ni razlike?
use se da sam če se če
Re: Trdota vzmeti
Vsak amortizer, ki deluje s tršim fedrom, je načeloma "mehkejši". Se pravi ima bolj odprt compression/bump in bolj zaprt rebound. Po domače, hitreje se stisne in počasneje iztegne, ker je feder pač malo "hitrejši" zaradi trdote
Med 172 in 172CUP(182) ni veliko razlike, mislim da dobrih 10%, to se zelo težko občuti
Jaz imam recimo na original Williams amortizerjih spredaj 24% in zadaj nekje 30% trše fedre, tukaj pa je že razlika. Ne pobira več tako dobro manjših neravnin in pri večjih luknjah avto malo preveč nazaj "skoči" (prehiter rebound). Ni to spet taka panika da se ne da vozit, ni pa optimalno in na res fajn zjahani cesti je čisto original podvozje sigurno boljše in predvsem bolj varno Moje mnenje je, da bolje fedri prave trdote in rahlo "razštelani" amortizerji, kot premehki fedri in predelani amortizerji.
Glede na ceno, bi jaz vzel nove, pa imaš spet par let mir, ker 10 let stari amortizerji so...pač stari. Pa ne da hočem Urbanu biznis uničit, samo povem svoje mnenje Teh dobrih 100€ je pljunek v morje v primerjavi z enim poštenim podvozjem.
Aja, še ena prednost trših fedrov, tudi če jih malo skrajšaš, avta še vedno ne zabija, za razliko od premehkih (Eibach, H&R, Apex,...), ki so že ne-skrajšani bolj kot ne za en drek (govorim za Clio I in II, da ne boste 197/200 lastniki spet v luft skakal)
Med 172 in 172CUP(182) ni veliko razlike, mislim da dobrih 10%, to se zelo težko občuti
Jaz imam recimo na original Williams amortizerjih spredaj 24% in zadaj nekje 30% trše fedre, tukaj pa je že razlika. Ne pobira več tako dobro manjših neravnin in pri večjih luknjah avto malo preveč nazaj "skoči" (prehiter rebound). Ni to spet taka panika da se ne da vozit, ni pa optimalno in na res fajn zjahani cesti je čisto original podvozje sigurno boljše in predvsem bolj varno Moje mnenje je, da bolje fedri prave trdote in rahlo "razštelani" amortizerji, kot premehki fedri in predelani amortizerji.
Glede na ceno, bi jaz vzel nove, pa imaš spet par let mir, ker 10 let stari amortizerji so...pač stari. Pa ne da hočem Urbanu biznis uničit, samo povem svoje mnenje Teh dobrih 100€ je pljunek v morje v primerjavi z enim poštenim podvozjem.
Aja, še ena prednost trših fedrov, tudi če jih malo skrajšaš, avta še vedno ne zabija, za razliko od premehkih (Eibach, H&R, Apex,...), ki so že ne-skrajšani bolj kot ne za en drek (govorim za Clio I in II, da ne boste 197/200 lastniki spet v luft skakal)
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
Če bom druge kupoval, bom kupil nove, ker rabljene sem že sprobal.
Edino sedaj razmišljam malo tudi o obnovi. Moram malo pregledati cene in vzdržljivost obnovljenih, da vidim, če se mi splača.
Edino sedaj razmišljam malo tudi o obnovi. Moram malo pregledati cene in vzdržljivost obnovljenih, da vidim, če se mi splača.
use se da sam če se če
Re: Trdota vzmeti
Na mojem RSu jih je pri 70.000 km prvi lastnik obnovil pri amortizerju na Dolskem (pa baje tudi malo stršal, koliko ne vem ) in ima avto zdajle 195.000 km pa od tega kar nekaj hitro odpeljanih. Se še ne gunca, spustili niso, čeprav zaradi boljšega občutka vseeno že počasi razmišljam o menjavi.
Re: Trdota vzmeti
kmetek katere gewinde si ti prej imel ? Tiste ko si prodal potem?
Potem se pravi h&r cup kit recimo ni vreden svojega denarja?
Lp
Potem se pravi h&r cup kit recimo ni vreden svojega denarja?
Lp
Re: Trdota vzmeti
Na prejšnjem sem imel Koni coilover-je. V osnovi so to Koni Yellow/Gelb amortizerji (nastavljiv rebound) in ne vem kateri fedri, gor je pisalo Koni, samo ne vem če jih sami delajo? Zadaj so bili dejansko trši od vseh original, spredaj pa za en drek Ko sem dal primerno trdoto, je bil seveda rebound prehiter, tudi na najbolj zaprti poziciji, tako da sem potem obupal nad njimi. Kupil jih je Jero in je rekel da mu je zaenkrat čist OK, da bo dal pa nekoč vseeno predelat amortizerje, ne vem pa če je že kaj na tem. Edina dobra stran je bila ta, da sem kupil 2.5let stare in jih imel skoraj eno leto, pa so še zmer delal brez problema, ker Drmo pravi da skoraj še ni slišal za Koni Yellow, da bi zdržali več kot 1 leto, da vsi prej spustijo. Al sem imel srečo, al pa so gewinde vseeno boljše narjene
O Eibach Pro-kit in Sportline sem že 100x povedal svoje mnenje. Škoda ker ne najdem grafa, kjer se lepo vidi da imajo Eibach-i šele nekje med 2/3-3-4 hoda enako trdoto kot original od RS-a (mislim da je bil 172CUP, kar je isto kot 182 navaden), kar pomeni da so iz putra, ker so progresivni in čist premehki Mislim da sem ga našel na ClioTrophy.co.uk forumu, ko so se kregali da so original res trši kot Eibach. Za H&R nism zihr, mislim pa da ni kej dost bolš. Za V-maxx, KW in ostale pa ne vem, ker se nisem toliko poglobil
To velja za Clio I in II, ne me zdej napadat da je dal kdo tršat amortizerje in da je blo čist OK, pa da se glih tko hitr pelje, bla bla bla, jebe se men kok se komu pelje avto, to so dejstva in od tega ne odstopam Sej za piste ala Raceland, angleži tud dajo ful trde fedre spred, pa dajo stabilizator stran Marsikomu to ni logično, ampak je, ko se malo poglobiš v McPherson-a in trakcijo na slick gumah v počasnih zaprtih ovinkih.
Kaj bi ti svetoval? Za hitro vožnjo po cesti mislim da za jurja ni boljšega kot 182CUP fedri, Biltein B8 amortizerji in spred mal naklona. Če daž zraven pa še Whiteline-a si pa sploh zmagal. Kolega ma glih tak setup (razen amortizerjev, le-ti so original CUP) in avto je igrača. Pri hitrostih ko mojega že lovim, se s tistim še vedno igraš. Že nasplošno več odpušča kot enka, tako da si upam stavit da se da na isti meji vozit ene 15-20% hitreje kot s 16V/Williams na podobnem setupu Če ti je previsok, pa odbiješ en obrat fedra stran da je centi nižji. Ja, ni to glih proper tuning, samo fedri so dost trdi da ga ne zabija, pa tud v praksi se meni dobro obnese. Na tastarih Rebrnicah nisem mel težav z zabijanjem, tako da je to zame win-win situacija.
Aja, na temo Eibach vs. CUP lahko tud Urban kej napiše, še nedolgo nazaj zvest zagovornik Eibach-ov
Dost je za danes
O Eibach Pro-kit in Sportline sem že 100x povedal svoje mnenje. Škoda ker ne najdem grafa, kjer se lepo vidi da imajo Eibach-i šele nekje med 2/3-3-4 hoda enako trdoto kot original od RS-a (mislim da je bil 172CUP, kar je isto kot 182 navaden), kar pomeni da so iz putra, ker so progresivni in čist premehki Mislim da sem ga našel na ClioTrophy.co.uk forumu, ko so se kregali da so original res trši kot Eibach. Za H&R nism zihr, mislim pa da ni kej dost bolš. Za V-maxx, KW in ostale pa ne vem, ker se nisem toliko poglobil
To velja za Clio I in II, ne me zdej napadat da je dal kdo tršat amortizerje in da je blo čist OK, pa da se glih tko hitr pelje, bla bla bla, jebe se men kok se komu pelje avto, to so dejstva in od tega ne odstopam Sej za piste ala Raceland, angleži tud dajo ful trde fedre spred, pa dajo stabilizator stran Marsikomu to ni logično, ampak je, ko se malo poglobiš v McPherson-a in trakcijo na slick gumah v počasnih zaprtih ovinkih.
Kaj bi ti svetoval? Za hitro vožnjo po cesti mislim da za jurja ni boljšega kot 182CUP fedri, Biltein B8 amortizerji in spred mal naklona. Če daž zraven pa še Whiteline-a si pa sploh zmagal. Kolega ma glih tak setup (razen amortizerjev, le-ti so original CUP) in avto je igrača. Pri hitrostih ko mojega že lovim, se s tistim še vedno igraš. Že nasplošno več odpušča kot enka, tako da si upam stavit da se da na isti meji vozit ene 15-20% hitreje kot s 16V/Williams na podobnem setupu Če ti je previsok, pa odbiješ en obrat fedra stran da je centi nižji. Ja, ni to glih proper tuning, samo fedri so dost trdi da ga ne zabija, pa tud v praksi se meni dobro obnese. Na tastarih Rebrnicah nisem mel težav z zabijanjem, tako da je to zame win-win situacija.
Aja, na temo Eibach vs. CUP lahko tud Urban kej napiše, še nedolgo nazaj zvest zagovornik Eibach-ov
Dost je za danes
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
Še ena super zadeva: http://www.favdl.net/forum/viewtopic.php?f=39&t=8648" onclick="window.open(this.href);return false;
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
Da so Eibachi mehkejši lahko le potrdim, tako v vožnji kot ko sem jih na roke stiskal ko sem imel oboje dol iz avta. Mi je pa zanimivo, da naj bi bili Koni yellow amortizerji krš. Se pravi, ko se bom odločil za nove amortizerje bolje da dam original 182 CUP? Spidojc jih ima na 16Vju že lep čas če kaj vem in še kar funkcionirajo.