Trdota vzmeti
Re: Trdota vzmeti
ok, kolk je pol cena 182cup amortizerjev?
1. Megane 1.6 16v classic l.1999 / 2. Clio RS l.2000 //3. Mégane Grandtour GTline 1.2TCe /// 4. Mégane Grandtour GTline 1.6dCi
Re: Trdota vzmeti
Jaz grem danes vprašat na servis zase, pa bom vprašal še za 172cup in 182cup. Sporočim.
use se da sam če se če
Re: Trdota vzmeti
Zadnji mislim da so itak pri vseh enaki, sprednji so pa podobno kot ostali, tam okol 60€/kom. Niso pa to preverjene info. iz prve roke, tako da ne me držat za besedo
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
Zadnji so pri vseh isti, 58€ po komadu. Sprednji navadni tut tam nekje. Razlika v ceni je samo pri fedrih in to ne majhna.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Re: Trdota vzmeti
No potem pa ne bom hodil spraševat, če se ve koliko so. Sem pa poizvedel za obnovo pri Amortizerju - stane dobrih 90€ za sprednji par za Cliota. Raje dam 30€ več za nove, kot pa da bi jih še vozil v Ljubljano.
use se da sam če se če
Re: Trdota vzmeti
obnovo odsvetujem sam sm dav obnovit pa bi rajši za ta dnar novo kupu ker ni bistvene razlike.. (saj za mojga clia ne)
Re: Trdota vzmeti
aha pol bo naslednja investicija v RSa nakup 182Cup amotu
1. Megane 1.6 16v classic l.1999 / 2. Clio RS l.2000 //3. Mégane Grandtour GTline 1.2TCe /// 4. Mégane Grandtour GTline 1.6dCi
Re: Trdota vzmeti
Kam si pa dal obnoviti?Storz napisal/-a:obnovo odsvetujem sam sm dav obnovit pa bi rajši za ta dnar novo kupu ker ni bistvene razlike.. (saj za mojga clia ne)
Kakšna je razlika v višini med 172, 172cup in 182cup? Zanima me zaradi dolžine batnice, če je vse kompatibilno med seboj.
use se da sam če se če
Re: Trdota vzmeti
172CUP je nižji 7mm, 182CUP pa še dodatnih 7mm, torej nekje 14-15mm nižji od navadnega 172.
@Jurko, ne vem če boš kej na boljšem samo z amortizerji od CUP (zadnji so itak isti). Če ne boš dal še fedrov gor, boš imel sam nepotrebno delo s predelavo ušes
@Jurko, ne vem če boš kej na boljšem samo z amortizerji od CUP (zadnji so itak isti). Če ne boš dal še fedrov gor, boš imel sam nepotrebno delo s predelavo ušes
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
aha sranje pol kva pa od 172cup? je tud potrebno predelat
1. Megane 1.6 16v classic l.1999 / 2. Clio RS l.2000 //3. Mégane Grandtour GTline 1.2TCe /// 4. Mégane Grandtour GTline 1.6dCi
Re: Trdota vzmeti
Danes sem zmeril trdoto sprednjih vzmeti od Twinga RS Cup ter Eibachov za Clio 1/2.
Rezultati so naslednji:
Twingo RS Cup: trdota=40kg/cm, dolžina vzmeti pri obremenitvi 20kg=24,1cm
Eibach (oznaka 7514001): trdota=17,5kg/cm, dolžina vzmeti pri obremenitvi 20kg=29,2cm
Opomba: Največja teža na vzmeti pri merjenju je bila 120kg, predvidoma bi se pri večji obremenitvi Eibachov, ki so progresivni, začela trdota večati.
Od leve proti desni: Twingo RS Cup, Clio 172/Williams/16V, Eibach
Rezultati so naslednji:
Twingo RS Cup: trdota=40kg/cm, dolžina vzmeti pri obremenitvi 20kg=24,1cm
Eibach (oznaka 7514001): trdota=17,5kg/cm, dolžina vzmeti pri obremenitvi 20kg=29,2cm
Opomba: Največja teža na vzmeti pri merjenju je bila 120kg, predvidoma bi se pri večji obremenitvi Eibachov, ki so progresivni, začela trdota večati.
Od leve proti desni: Twingo RS Cup, Clio 172/Williams/16V, Eibach
Re: Trdota vzmeti
Tole je kar konretna razlika v trdoti ampak očitno tudi v višini kar sem videl v živo. Mogoče bi lahko kmetek tole zanimivo informacijo dodal v prvo objavo v tej temi?
EDIT: a prav vidim, da so sami fedri od Twinga tudi najdebelejši, od Eibacha pa najtanjši?
PS: Res škoda, da nisi dobil zadnje ker, če so tudi trši kot od Clia 2 in isto pašejo bi bil tole zanimiv upgrade. Če ne drugega, da se pomeri dolžino in trdoto. Da bi se jim tovornjak poln fedrov v NM zvrnil!
EDIT: a prav vidim, da so sami fedri od Twinga tudi najdebelejši, od Eibacha pa najtanjši?
PS: Res škoda, da nisi dobil zadnje ker, če so tudi trši kot od Clia 2 in isto pašejo bi bil tole zanimiv upgrade. Če ne drugega, da se pomeri dolžino in trdoto. Da bi se jim tovornjak poln fedrov v NM zvrnil!
Re: Trdota vzmeti
Hmm, zdej šele začel gruntat, a ko si meril Eibach-e, je bil "helper spring" že stisnjen? Da nisi ti meril samo tega dela in je potem tisti, ki dejansko dela trši?
Samo so pa res hudo kratki tile od Twinga, sem mislil da so nekje v rangu 182CUP, ali pa kakšen cm krajši, tole je pa res
Symon, zadnji morjo bit enaki, ker je tud most enak, tko da tole vabi: http://www.twingo133.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Samo so pa res hudo kratki tile od Twinga, sem mislil da so nekje v rangu 182CUP, ali pa kakšen cm krajši, tole je pa res
Symon, zadnji morjo bit enaki, ker je tud most enak, tko da tole vabi: http://www.twingo133.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: Trdota vzmeti
Če prav vidim kake dva centimetra kar ampak ker so toliko trši se pomoje vseeno posede toliko bolj v ovinku? Neka kmečka logika?
Na ebayu trenutno en prodaja le zadnje. Zdajle pred zimo je slišati fajna ideja avto spustiti še za ene 2 cm ja. Druga stvar je pa, da bi bilo fajn, da bi bili zadnji tudi toliko krajši in trši, ker nekako ne bi rad imel avta v kajlo ali pa gliserja. Tretja stvar je pa, da bi potem amortizerjem baje bilo priporočeno skrajšati batnice. Kar niti ne bi bila drama, če bi imel za 182 CUP fedre še ene amortizerje, da bi samo menjal.
Na ebayu trenutno en prodaja le zadnje. Zdajle pred zimo je slišati fajna ideja avto spustiti še za ene 2 cm ja. Druga stvar je pa, da bi bilo fajn, da bi bili zadnji tudi toliko krajši in trši, ker nekako ne bi rad imel avta v kajlo ali pa gliserja. Tretja stvar je pa, da bi potem amortizerjem baje bilo priporočeno skrajšati batnice. Kar niti ne bi bila drama, če bi imel za 182 CUP fedre še ene amortizerje, da bi samo menjal.