Ja, debelina "žice" je pri Twingo fedrih 14mm, pri 172 13,5mm, pri Eibachih pa 12mm.Symon napisal/-a:Tole je kar konretna razlika v trdoti ampak očitno tudi v višini kar sem videl v živo. Mogoče bi lahko kmetek tole zanimivo informacijo dodal v prvo objavo v tej temi?
EDIT: a prav vidim, da so sami fedri od Twinga tudi najdebelejši, od Eibacha pa najtanjši?
PS: Res škoda, da nisi dobil zadnje ker, če so tudi trši kot od Clia 2 in isto pašejo bi bil tole zanimiv upgrade. Če ne drugega, da se pomeri dolžino in trdoto. Da bi se jim tovornjak poln fedrov v NM zvrnil!
Je pa tako, da so navadni amortizerji malo predolgi za Twingo fedre, verjetno pa bi zelo dobro funkcionirali z Bilstein B8, ki imajo že skrajšano batnico.
Sem pa bil tudi sam presenečen nad trdoto, ko sem zmeril ter preračunal.
Zelo mi je zanimivo sprobavat take zadeve in evolucija podvozja na mojem Cliu je potekala od Eibachov, 172/Williams/16V do Twingo 133 Cup fedrov. Iz izkušenj lahko povem, da se je avto najslabše peljal na Eibachih, slabo požiranje lukenj, veliko nagibanja. Ko sem zamenjal na 172/W/16V fedre je bilo, kot dan pa noč, avto je sicer bil višji vendar se je dosti manj nagibal, boljše požiral luknje, nasplošno mislim, da je za daily Cliota 1/2 najboljše podvozje serijsko 172/16V. Za malo bolj "hardcore" uporabnike (čeprav se mi roko na srce zdi vožnja z Eibachi najbolj naporna) pa so potem naslednje verzije 182 Cup, 133 Cup, tu se čuti da ima avto trde vzmeti in na mojih serijskih amortizerjih je rebound prehiter vendar je vožnja zodovoljivo udobna, nagibanja je še manj, če si malo petrol head-a komot živiš z njimi za daily uporabo.
Zdaj sem se malo razpisal, kar hočem povedat je da bolje imeti mehkejše amortizerje in trše vmeti, kot pa obratno, kar dela veliko ljudi, ko "rihta" podvozje.