Prikaz obnove volana
Prikaz obnove volana
Živjo
V spodnjih fotografijah in kratkih opisih bom predstavil način kako sem se jaz lotil obnove trikrakega volana za osebno vozilo znamke BMW. Volan je letnik 2001 vzet iz osebnega vozila BMW serije 3. Tako sem jaz naredil, verjetno obstajajo tudi drugi načini.
Postopek je podoben tudi za Renault volane, tako da ni važno katere znamke je volan.
Kolega na tem forumu megane96 je s pomočjo spodaj opisanega zadeve se lotil sam in v 48 urah tudi uspel obnoviti volan za Megana. Tako da tema je zanimiva z veliko slikovnega prikaza.
Hvala za branje
Lep pozdrav
Dani
Usnjen volan datum proizvodnje 19.4.2001,prevoženih nekaj čez 200 tisoč kilometrov.Volan je brez airbaga in je dosti obrabljen, kar se bo videlo iz naslednjih fotografij. Volan paše v osebna vozila BMW tip 3,5,X3 in X5. Na volanu še manjkajo zgornji plastični pokrov in spodnji pokrov, ki pa je v različnih materialih (plastika,les,brušeni aluminij).
Desni izrabljeni krak,največ zaradi palcev.
Levi izrabljeni krak in zgornji del obroča.
Tako izgleda desna spodnja stran.
Zgornji rob volana, kjer največkrat držimo roke.Izraba je zelo vidna saj črne barve v kateri je bil volan skorajda ni več.
Spodnji kraki, kjer je usnje že razpokalo.
Pogled od zadaj.
Tako naslednji postopek je sledeči. Staro usnje na volanu se "razpara" oziroma odreže ali olupi dol kakor se vzame besednjak. Pomagamo si z priročnim orodjem za šivilje s katerim prerežemo stare šive.
Tam kjer je volan zašit lepo previdno razrežemo in stare šive ven potrgamo. Ko smo to končali nato enostavno staro usnjeno prevleko katero bomo nadomestili z novo slečemo iz volana dol.
Ko staro usnjeno prevleko slečemo dol nam ostane gumijast volan. Gumijast obroč volana nato očistimo s čistilom, da postrgamo sledove industrijskega lepila, ki je ostalo na obroču volana. Obroč volana postrgamo z brusnim papirjem, da vse sledove lepila izbrišemo in tako podlago kvalitetno pripravimo na kasnejše novo usnje usnje. Uporabimo lahko katerikoli brusni papir, ki ga imamo pri roki.
Staro usnjeno prevleko ne zavržemo stran saj jo bomo kasneje potrebovali za izrez nove. Imenovala se bo "šablona" in nam bo služila kot model za naslednje volane tega tipa.
Staro usnje položimo na novo in ga obrišemo ter natančno prerišemo. Mere morajo biti natančne, kajti samo tako bomo ponovno dobili orginalen kos usnja. Prvo zarišemo manjši kos, ki je na spodnji strani volana.
Ko smo usnje obrisali na novo, ga lepo odrežemo s škarjami. Ob strani, kjer je zarisano s črtami odrežemo malo več, kajti višek usnja potrebujemo pri šivanju z drugim večjim kosom usnja, tako da bomo dobili celoto (obroč). Postopek opisa v nadaljevanju.
Ko smo usnje izrezali ga primerjamo s starim kosom, če se vse ujema. Ker smo prej natančno izbrali meritve, odstopanja ni. Razlika v kvaliteti je očitna.
Za zgornji del volana prav tako staro usnje položimo na notranjo stran novega usnja, podlogo si pripravimo in ga lepo obrišemo ter večkrat natančno premerimo. Ker je staro usnje na volanu že bilo raztegnjeno v postopku šivanja, moramo novi kos usnja skrajšati in ga odrezati krajšega. Kajti pri nategovanju usnja na volanu se bo novo usnje občutno raztegnilo in bomo prišli na velikost starega. V primeru, da izrežemo isto velikost kot kot staro usnje bomo dobili "višek" usnja in s tem bodo nastale gubice na volanu.
Ko smo usnje izrezali ga nastavimo na volan, lepo "nategnemo" da ni gubic in si nekoliko pomagamo s samolepilnim trakom da ostane na mestu. Pri tem morebitna odstopanja odrežemo s škarjami. Večkrat izrezani kos pregledamo in pomerimo na volanu. Zelo pomembni so stiki usnja na notranji strani volana z drugim kosom usnja. Usnje se ne sme dotikati ampak med njima mora biti približno od 0,5 do 1cm razmaka, da bomo kasneje ko bomo volan šivali ročno, ta da kosa z zategovanjem združili skupaj in tako dobili popolno ujemanje.
Na zunanji strani oziroma obroču volana se lepo vidi, da je usnje napeto in bo tako tudi ostalo po zaključnem šivanju. Notranja stran, ki je ohlapna se bo zašila ročno z drugim kosom. Postopek sledi v nadaljevanju.
Spodnji del, ki smo ga odrezali kot prvi kos, pa bomo po natančnih in preciznih meritvah zašili s šivalnim strojem in ga združili z večjim kosom ter ga nato nataknili nazaj na volan. Če smo pravilno zašili in natančno izmerili se bo usnje lepo napelo in sedlo na obroč volana.
S pomočjo šivalnega stroja zašijemo na notranji strani dva kosa usnja skupaj, tako da bomo dobili obroč. Usnje zašijemo naravnost, uporabimo pa standardne šive na razmaku 0,5cm. Uporabimo lahko kateri koli šivalni stroj, le da ima iglo in nit za usnje. Šivamo počasi z občutkom.
Ko smo usnje zašili na dveh straneh spodaj novo usnjeno prevleko nataknemo nazaj na volan, da se lepo uleže. Nova usnjena prevleka se mora na volan natakniti skoraj s silo, kajti mora biti manjša od obsega volana. Če smo pred tem pravilno izmerili in odrezali usnje potem bomo novo prevleko volana nataknili s silo na volan in tako dobili lepo napeto usnje, kar nam bo vnaprej omogočalo, da ne bodo nastale gubice.
Takole izgleda spodnji del volana ko smo zašili usnje skupaj. Šivi so ravni, usnje pa lepo trdno zašito skupaj.
Ko zašijemo dva kosa usnja skupaj na notranji strani ostane "višek" usnja zaradi stika dveh kosov. Ta višek odrežemo stran ampak ne preveč, da nebi poškodovali samih šivov. Višek usnja nato skrijemo v utor volana, ki ga moramo pred tem izrezati.
Volan pred izrezom označimo, kjer želimo zarezati. nato z olfa nožem zarežemo dva kolobarčka širine nekje 0,5cm.
Ko smo izrezali utor ga nekoliko popravimo, da dobimo lepo enakomerno obliko. Ta utor nam bo kasneje služil kot skrivališče za odvečno usnje.
Ko smo urezali utor nato ponovno nataknemo nazaj usnjeno prevleko, kjer preizkusimo prej urezani utor. Višek usnja nato zatlačimo v utor, tako nam na zunanji strani usnje, kjer je bilo prej sešito skupaj ne štrli oziroma ni "nagrbičeno". Ni lepo, če je cel volan raven, tam kjer pa usnje zašito skupaj pa vidimo izbokline. Zato se ureže utor in se usnje zatlači noter.
Utora morata biti odrezana enakomerno na vsaki strani, da bosta simetrično enako oddaljena od centra volana. Na vsaki strani sta 6 cm narazen.
Novo usnje nato pripravimo za luknjanje, da nam bo lažje šivati kasneje.Na usnje si narišemo šablono in natančno ter izjemno previdno naluknjamo luknje 0,5 cm narazen in 0,5 cm stran od roba usnja. Na obeh straneh morajo luknje biti identične, da ne bodo šivi postrani.
Luknje navrtamo s luknjačem podobnim na fotografiji. Previdno, ne preveč globoko in enakomerno navrtamo luknje v prej zarisano šablono. To lahko naredimo tudi s šivalnim strojem pri tem pa moramo paziti na hitrost stroja. Kajti v primeru napake celoten projekt pade v vodo.
Ko končamo izgleda usnje nekako takole.Luknje so enakomerno razporejene, kar nam bo kasneje omogočilo lažje šivanje.
Usnje nato damo nazaj na volan in krake ob strani zalepimo s sekundnim ali drugim lepilom ker želimo da obstanejo na mestu. Pri tem odpravimo gubice in neravnine, ker želimo, da kraki izgledajo ravni, napeti.
Usnje šivamo z različnimi iglami, lahko so zakrivljene za lažje premagovanje ovinkov ali ravne. Morajo biti samo za šivanje usnja, ker so malo debelejše od navadnih. Nit za šivanje je prav tako debelejša in dosti močnejša od navadne niti za tkanino.
Pri šivanju si pomagamo z dvema iglama vsaka na enem koncu. Šivamo različne tipe šivov, v tem primeru so kros šivi z križanjem navznoter.
Če smo pravilno na začetku projekta izmerili usnje in ga v teku šivanja dobro nategnili ter natančno zarisali luknje za šive potem mora izgledati nekako takole. Šivi so ravni, usnje lepo napeto, gubic ni, stik med dvema koncema usnja na sredini je popoln brez prikrivanja. Skratka uspelo nam je dobro delo.
Če smo nadaljevali po opisanih korakih potem mora volan izgledati nekako takole. Zašiti je potrebno še samo levi spodnji krak in volan je gotov.
Tako ko zašijemo še zadnji krak smo končali. Volan je kar se šivanja tiče končan. Morebitne viške in štrleče nitke od šivov previdno odrežemo stran. Sedaj samo še vgradimo okrasno zaščitno masko na sredino.
Zaščitno okrasno masko na sredini volana pred vgradnjo dobro očistimo od večletne umazanije, ter jo nato premažemo s sredstvom za zaščito plastike. Spodnjo aluminijasto masko pa spoliramo do visokega sijaja. Na sredino samo še vgradimo zračno blazino.
Volan smo končali in končni izdelek z datumom končne obnove 24. 12. 2011 izgleda takole.
Za obnovo smo porabili približno 10 ur dela in veliko mero strpnosti predvsem pa preciznosti.
Hvala da ste skupaj z menoj spremljali moj projekt.
V spodnjih fotografijah in kratkih opisih bom predstavil način kako sem se jaz lotil obnove trikrakega volana za osebno vozilo znamke BMW. Volan je letnik 2001 vzet iz osebnega vozila BMW serije 3. Tako sem jaz naredil, verjetno obstajajo tudi drugi načini.
Postopek je podoben tudi za Renault volane, tako da ni važno katere znamke je volan.
Kolega na tem forumu megane96 je s pomočjo spodaj opisanega zadeve se lotil sam in v 48 urah tudi uspel obnoviti volan za Megana. Tako da tema je zanimiva z veliko slikovnega prikaza.
Hvala za branje
Lep pozdrav
Dani
Usnjen volan datum proizvodnje 19.4.2001,prevoženih nekaj čez 200 tisoč kilometrov.Volan je brez airbaga in je dosti obrabljen, kar se bo videlo iz naslednjih fotografij. Volan paše v osebna vozila BMW tip 3,5,X3 in X5. Na volanu še manjkajo zgornji plastični pokrov in spodnji pokrov, ki pa je v različnih materialih (plastika,les,brušeni aluminij).
Desni izrabljeni krak,največ zaradi palcev.
Levi izrabljeni krak in zgornji del obroča.
Tako izgleda desna spodnja stran.
Zgornji rob volana, kjer največkrat držimo roke.Izraba je zelo vidna saj črne barve v kateri je bil volan skorajda ni več.
Spodnji kraki, kjer je usnje že razpokalo.
Pogled od zadaj.
Tako naslednji postopek je sledeči. Staro usnje na volanu se "razpara" oziroma odreže ali olupi dol kakor se vzame besednjak. Pomagamo si z priročnim orodjem za šivilje s katerim prerežemo stare šive.
Tam kjer je volan zašit lepo previdno razrežemo in stare šive ven potrgamo. Ko smo to končali nato enostavno staro usnjeno prevleko katero bomo nadomestili z novo slečemo iz volana dol.
Ko staro usnjeno prevleko slečemo dol nam ostane gumijast volan. Gumijast obroč volana nato očistimo s čistilom, da postrgamo sledove industrijskega lepila, ki je ostalo na obroču volana. Obroč volana postrgamo z brusnim papirjem, da vse sledove lepila izbrišemo in tako podlago kvalitetno pripravimo na kasnejše novo usnje usnje. Uporabimo lahko katerikoli brusni papir, ki ga imamo pri roki.
Staro usnjeno prevleko ne zavržemo stran saj jo bomo kasneje potrebovali za izrez nove. Imenovala se bo "šablona" in nam bo služila kot model za naslednje volane tega tipa.
Staro usnje položimo na novo in ga obrišemo ter natančno prerišemo. Mere morajo biti natančne, kajti samo tako bomo ponovno dobili orginalen kos usnja. Prvo zarišemo manjši kos, ki je na spodnji strani volana.
Ko smo usnje obrisali na novo, ga lepo odrežemo s škarjami. Ob strani, kjer je zarisano s črtami odrežemo malo več, kajti višek usnja potrebujemo pri šivanju z drugim večjim kosom usnja, tako da bomo dobili celoto (obroč). Postopek opisa v nadaljevanju.
Ko smo usnje izrezali ga primerjamo s starim kosom, če se vse ujema. Ker smo prej natančno izbrali meritve, odstopanja ni. Razlika v kvaliteti je očitna.
Za zgornji del volana prav tako staro usnje položimo na notranjo stran novega usnja, podlogo si pripravimo in ga lepo obrišemo ter večkrat natančno premerimo. Ker je staro usnje na volanu že bilo raztegnjeno v postopku šivanja, moramo novi kos usnja skrajšati in ga odrezati krajšega. Kajti pri nategovanju usnja na volanu se bo novo usnje občutno raztegnilo in bomo prišli na velikost starega. V primeru, da izrežemo isto velikost kot kot staro usnje bomo dobili "višek" usnja in s tem bodo nastale gubice na volanu.
Ko smo usnje izrezali ga nastavimo na volan, lepo "nategnemo" da ni gubic in si nekoliko pomagamo s samolepilnim trakom da ostane na mestu. Pri tem morebitna odstopanja odrežemo s škarjami. Večkrat izrezani kos pregledamo in pomerimo na volanu. Zelo pomembni so stiki usnja na notranji strani volana z drugim kosom usnja. Usnje se ne sme dotikati ampak med njima mora biti približno od 0,5 do 1cm razmaka, da bomo kasneje ko bomo volan šivali ročno, ta da kosa z zategovanjem združili skupaj in tako dobili popolno ujemanje.
Na zunanji strani oziroma obroču volana se lepo vidi, da je usnje napeto in bo tako tudi ostalo po zaključnem šivanju. Notranja stran, ki je ohlapna se bo zašila ročno z drugim kosom. Postopek sledi v nadaljevanju.
Spodnji del, ki smo ga odrezali kot prvi kos, pa bomo po natančnih in preciznih meritvah zašili s šivalnim strojem in ga združili z večjim kosom ter ga nato nataknili nazaj na volan. Če smo pravilno zašili in natančno izmerili se bo usnje lepo napelo in sedlo na obroč volana.
S pomočjo šivalnega stroja zašijemo na notranji strani dva kosa usnja skupaj, tako da bomo dobili obroč. Usnje zašijemo naravnost, uporabimo pa standardne šive na razmaku 0,5cm. Uporabimo lahko kateri koli šivalni stroj, le da ima iglo in nit za usnje. Šivamo počasi z občutkom.
Ko smo usnje zašili na dveh straneh spodaj novo usnjeno prevleko nataknemo nazaj na volan, da se lepo uleže. Nova usnjena prevleka se mora na volan natakniti skoraj s silo, kajti mora biti manjša od obsega volana. Če smo pred tem pravilno izmerili in odrezali usnje potem bomo novo prevleko volana nataknili s silo na volan in tako dobili lepo napeto usnje, kar nam bo vnaprej omogočalo, da ne bodo nastale gubice.
Takole izgleda spodnji del volana ko smo zašili usnje skupaj. Šivi so ravni, usnje pa lepo trdno zašito skupaj.
Ko zašijemo dva kosa usnja skupaj na notranji strani ostane "višek" usnja zaradi stika dveh kosov. Ta višek odrežemo stran ampak ne preveč, da nebi poškodovali samih šivov. Višek usnja nato skrijemo v utor volana, ki ga moramo pred tem izrezati.
Volan pred izrezom označimo, kjer želimo zarezati. nato z olfa nožem zarežemo dva kolobarčka širine nekje 0,5cm.
Ko smo izrezali utor ga nekoliko popravimo, da dobimo lepo enakomerno obliko. Ta utor nam bo kasneje služil kot skrivališče za odvečno usnje.
Ko smo urezali utor nato ponovno nataknemo nazaj usnjeno prevleko, kjer preizkusimo prej urezani utor. Višek usnja nato zatlačimo v utor, tako nam na zunanji strani usnje, kjer je bilo prej sešito skupaj ne štrli oziroma ni "nagrbičeno". Ni lepo, če je cel volan raven, tam kjer pa usnje zašito skupaj pa vidimo izbokline. Zato se ureže utor in se usnje zatlači noter.
Utora morata biti odrezana enakomerno na vsaki strani, da bosta simetrično enako oddaljena od centra volana. Na vsaki strani sta 6 cm narazen.
Novo usnje nato pripravimo za luknjanje, da nam bo lažje šivati kasneje.Na usnje si narišemo šablono in natančno ter izjemno previdno naluknjamo luknje 0,5 cm narazen in 0,5 cm stran od roba usnja. Na obeh straneh morajo luknje biti identične, da ne bodo šivi postrani.
Luknje navrtamo s luknjačem podobnim na fotografiji. Previdno, ne preveč globoko in enakomerno navrtamo luknje v prej zarisano šablono. To lahko naredimo tudi s šivalnim strojem pri tem pa moramo paziti na hitrost stroja. Kajti v primeru napake celoten projekt pade v vodo.
Ko končamo izgleda usnje nekako takole.Luknje so enakomerno razporejene, kar nam bo kasneje omogočilo lažje šivanje.
Usnje nato damo nazaj na volan in krake ob strani zalepimo s sekundnim ali drugim lepilom ker želimo da obstanejo na mestu. Pri tem odpravimo gubice in neravnine, ker želimo, da kraki izgledajo ravni, napeti.
Usnje šivamo z različnimi iglami, lahko so zakrivljene za lažje premagovanje ovinkov ali ravne. Morajo biti samo za šivanje usnja, ker so malo debelejše od navadnih. Nit za šivanje je prav tako debelejša in dosti močnejša od navadne niti za tkanino.
Pri šivanju si pomagamo z dvema iglama vsaka na enem koncu. Šivamo različne tipe šivov, v tem primeru so kros šivi z križanjem navznoter.
Če smo pravilno na začetku projekta izmerili usnje in ga v teku šivanja dobro nategnili ter natančno zarisali luknje za šive potem mora izgledati nekako takole. Šivi so ravni, usnje lepo napeto, gubic ni, stik med dvema koncema usnja na sredini je popoln brez prikrivanja. Skratka uspelo nam je dobro delo.
Če smo nadaljevali po opisanih korakih potem mora volan izgledati nekako takole. Zašiti je potrebno še samo levi spodnji krak in volan je gotov.
Tako ko zašijemo še zadnji krak smo končali. Volan je kar se šivanja tiče končan. Morebitne viške in štrleče nitke od šivov previdno odrežemo stran. Sedaj samo še vgradimo okrasno zaščitno masko na sredino.
Zaščitno okrasno masko na sredini volana pred vgradnjo dobro očistimo od večletne umazanije, ter jo nato premažemo s sredstvom za zaščito plastike. Spodnjo aluminijasto masko pa spoliramo do visokega sijaja. Na sredino samo še vgradimo zračno blazino.
Volan smo končali in končni izdelek z datumom končne obnove 24. 12. 2011 izgleda takole.
Za obnovo smo porabili približno 10 ur dela in veliko mero strpnosti predvsem pa preciznosti.
Hvala da ste skupaj z menoj spremljali moj projekt.
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Ne jaz se s tem ne ukvarjam profesionalno, niti nimam podjetja. to je moj hobi še iz tistih časov ko smo predelovali avtomobile med leti 2000 in 2005.picinni napisal/-a:Se ti ukvarjaš s tem profesionalno? Ker zgleda že tako. Respect
Jaz v bistvu "rešujem" volane, ki jih vržejo v smeti oziroma nimajo namena jih več uporabljati.
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Po daljši pavzi spet nov projekt, tokrat Renault Clio III. volan je fejst iztrošen zato tudi dober za obnovo.
Volan Renault Clio model III, letnik 2008, generalno obnovljen 5. 3. 2012. kombinacija navadnega s performiranim usnjem, barva črna.
lp
Volan Renault Clio model III, letnik 2008, generalno obnovljen 5. 3. 2012. kombinacija navadnega s performiranim usnjem, barva črna.
lp
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Mere ne moreš dobiti ker jih ni, zato ker moraš usnjeo prevlek narediti sam iz nič in sproti meriti in izrezati prevleko.Sebastijan napisal/-a:Res super narejeno.
Me pa nekaj zanima. Kako dobiti mere usnja za volan kateri pa ni oblečen v usnje pa bi ga rad oblekel?
Če bi pa imel identičen volan s tem, da je eden usnjen in drugi gumijast potem tudi v tem primeru prevleka iz že usnjenega ne bi pasala na gumijasega, ker so usnjeni volani tanjši po obroču od gumijastih in plastičnih. Gre za nekaj mm seveda ampak se pri usnju to pozna.
Žal narediti moraš prevleko iz nič.
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Naslednji projekt je volan od Renault Lagune I z nekaj več kot 250 tisoč prevoženih km. Volan kot je razvidno iz spodnjih fotografij je bil v izredno slabem stanju. Sledilo je paranje starega usnja, brušenje obroča z namenom odstranjevanja industrijskega lepila in oblačenje v novo usnje.
Pred obnovo
Po obnovi
Volan je že v kolegovem avtomobilu , barva je temno mišje siva, ker se ujema z barvo armaturke v Laguni I in vratnimi paneli.
lp do naslednjega projekta. :DDD
Pred obnovo
Po obnovi
Volan je že v kolegovem avtomobilu , barva je temno mišje siva, ker se ujema z barvo armaturke v Laguni I in vratnimi paneli.
lp do naslednjega projekta. :DDD
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Tokrat sem želel doseči RS izgled volana
Wanna be Clio RS
Moj naslednji projekt je poskušati narediti kopijo volana Clio III RS.
Torej dobil sem volan Clia III, ki je v osnovi gumijast. Volan je identičen Cliu III RS s tem, da je slednji usnjen v kombinaciji s perforiranim usnjem in ravno to želim doseči.
Volan v stanju kot sem ga dobil.
Potem sem volan priredil za višek usnja, ki bo nastal ob šivanju kosov skupaj.Izrezal sem pač"kanale" za odvečno usnje.
Spodaj
Zgoraj
Levo
Desno
In še ena fotografija zgornjega dela usnja, ki sem ga že zašil. Na sredini sem všil rdeč trak v širini 1,5 cm. Poznavalci športnih avtomobilov predvsem pa športnih volanov vedo, zakaj se takšni trakovi všijejo v volane
Želim pa se približati videzu tega volana
Prevleka sešita, sledi še samo ročno šivanje. Glede barve šivov se še moram odločiti.Orginal RS volan ima bele šive, sam pa razmišljam o kombinaciji črno rdečih.V glavi imam točno zamišljen koncept volana in rdeča črna kombinacija se mi zdi zelo dobra.
Reanult Clio III po končani obnovi 2012
lp
Dani
Wanna be Clio RS
Moj naslednji projekt je poskušati narediti kopijo volana Clio III RS.
Torej dobil sem volan Clia III, ki je v osnovi gumijast. Volan je identičen Cliu III RS s tem, da je slednji usnjen v kombinaciji s perforiranim usnjem in ravno to želim doseči.
Volan v stanju kot sem ga dobil.
Potem sem volan priredil za višek usnja, ki bo nastal ob šivanju kosov skupaj.Izrezal sem pač"kanale" za odvečno usnje.
Spodaj
Zgoraj
Levo
Desno
In še ena fotografija zgornjega dela usnja, ki sem ga že zašil. Na sredini sem všil rdeč trak v širini 1,5 cm. Poznavalci športnih avtomobilov predvsem pa športnih volanov vedo, zakaj se takšni trakovi všijejo v volane
Želim pa se približati videzu tega volana
Prevleka sešita, sledi še samo ročno šivanje. Glede barve šivov se še moram odločiti.Orginal RS volan ima bele šive, sam pa razmišljam o kombinaciji črno rdečih.V glavi imam točno zamišljen koncept volana in rdeča črna kombinacija se mi zdi zelo dobra.
Reanult Clio III po končani obnovi 2012
lp
Dani
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Naslednji projekt je volan Renault Kangoo. V osnovi gumijast.
Stanje PRED obnovo.
Zarisani kanali in pripravljeni za izrez.
Prevleka sešita.
Šivanje vsakega kraka posebej.
in
Volan Renault Kangoo PO končani obnovi 2013!. Usnje svetlo sivo orginal Mercedes.
lp
Dani
Stanje PRED obnovo.
Zarisani kanali in pripravljeni za izrez.
Prevleka sešita.
Šivanje vsakega kraka posebej.
in
Volan Renault Kangoo PO končani obnovi 2013!. Usnje svetlo sivo orginal Mercedes.
lp
Dani
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
luštno tole delaš. Vidim tudi da si gumijast volan oblekel v usnje. Kako pa tam dobiš šablono?
Štrom for wife, UPS for life.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Narediš jo iz nič
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
pišuka pol si se pa že specializiru
čedalje lepši izdelki nastajajo, tko da se bom kmalu opogumil in ti dal svojega za preoblečt
samo inf me zanima cena ter koliko časa traja obnova ( ker avto brez volana je iz tvoje službene strani neizpraven ter neprimeren za vožnjo )
čedalje lepši izdelki nastajajo, tko da se bom kmalu opogumil in ti dal svojega za preoblečt
samo inf me zanima cena ter koliko časa traja obnova ( ker avto brez volana je iz tvoje službene strani neizpraven ter neprimeren za vožnjo )
vel satis 2.2dci privilege fahrer----hvalabogu nič več
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Tak volan je 50 eur 2 dni časa lahko tudi v enem dnevu.
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
noro dobr zgleda tole, odlično ti gre
Re: Prikaz rekonstrukcije obnove volana
Naslednji volan v obnovi je Renault Scenic, letnik 2010. Volan je gumijast tu pa tam rahlo poškodovan od nohtov. Sledi preobrazba.
Renault Scenic PO obnovi 2013!. Volan je kombiniran s perforiranim usnjem na krakih ter gladkim usnjem.
Do naslednjič , lp
Dani
Renault Scenic PO obnovi 2013!. Volan je kombiniran s perforiranim usnjem na krakih ter gladkim usnjem.
Do naslednjič , lp
Dani
P O L I C I J A skrbi za Vašo varnost in za Vašo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Bodi PREVIDEN cuvaj svojo denarnico.
Re: Prikaz obnove volana
Zanima me če se še ukvarjaš s tem? Od kod si in kolikšna bi bila cena za Megana II? Piši v zs..