Utekavanje / olje

Debate o vseh Renault Sport modelih (Twingo, Clio, Megane)
Uporabniški avatar
Ziga00
Prispevkov: 1236
Pridružen: 29 Sep 2007, 17:46
Kraj: Vnanje Gorice

Odgovor Napisal/-a Ziga00 »

Tu se pa čist strinjam s tabo, Cr00k, tud pr supergah :)
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

kako šele pol utekavajo AMG-je in podobne zverine :? pa so več vredni avti, kot RS-i. pretiravat spet ne gre pomoje... poznam folk, k majo zverinjake doma(V6 pa V8 ) pa tud mrzlo skoz gori na polno.... pa ni še noben sklopotal. al so pa sam mašine boljše od Renaultovih. sem mehaniku neki omenjal, da bi olje na svojmu na 10k menjal pa bi me kmal skur**l :lol:

eni majo pač svoje fore.
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
ManIAK
Prispevkov: 580
Pridružen: 06 Jun 2006, 21:59

Odgovor Napisal/-a ManIAK »

:smt046

Enim pač ne potegne. Over & Out.!
Uporabniški avatar
Duli
Prispevkov: 2085
Pridružen: 24 Apr 2006, 17:44
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Duli »

Nos napisal/-a:ko pride avto iz traka je obvezno prvo do blokade pol z ročno ene dvakrat... pol pa na kamion in v salon :( na žalost je tako... poznam pobe k vozjo avte :wink:
rs-e se kr merka, z ročno se pa noben ne obrača z njim, tega so samo lokalni twingoti občasno deležni. :)
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Uporabniški avatar
Duli
Prispevkov: 2085
Pridružen: 24 Apr 2006, 17:44
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Duli »

Cr00k napisal/-a:No, in point vsega je, da načeloma nima veze kako utekavaš - to sem tudi jaz ugotovil in ga zato niti nisem nekaj posebno utekaval. Je tudi do blokade občasno pokal... prvih nekaj tisoč km sem bil malo bolj nežen :D

...ampak, če nekdo lažje spi, če utekava po nevem kakšni metodi, mu ne gre zamert in zaj... Konec koncev +15kEUR tudi ni mal dnarja. Matr, jst še bele adidaske merkam, pa so samo 100EUR :P
tu si pa lepu povedu, usakmu svoje. :)
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Uporabniški avatar
biste
Prispevkov: 296
Pridružen: 19 Feb 2011, 18:17
Kraj: Žiri

Odgovor Napisal/-a biste »

kukr jaz poznam utekavanje pa to se avto po generalni oz ko je nov vozi do nekje 2000 km do največ 2.500 obratov, brez izjeme... ko se toliko km prevozi se nujno zamenja olje in pa oljni filter zato ker se naberejo razne (špene) od motorja obročkov in tako naprej... naprej se pač avto vozi normalno... mrzlega avta se pa tudi naj nebi tišlalo posebi kakšnega 16v ali turbo.. in pa pri takih športnih avtomobilih kot so kot so rs, clio 16v, 19 16v itd... je olje menjat priporočljivo na 10.000 km ne pa kolikor piše v navodilih. Dokler ni OLJE ogreto na normalno temperaturo NE hladilna tekočina.
Lp!
Uporabniški avatar
Duli
Prispevkov: 2085
Pridružen: 24 Apr 2006, 17:44
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Duli »

pri rsih je olje ogreto praktično takrat, kot hladilna tekočina, morda malce kasneje. ;) generalka ali pa utekanje novega avta, ni isto, ker pri novem avtu to naredijo že na mizi, preden je motor vgrajen v avto, vsaj kar se rs-ov tiče, po generalki moraš pa to naredit sam. kukrkoli, usakemu svoje, pa je prou za use.
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

biste napisal/-a:kukr jaz poznam utekavanje pa to se avto po generalni oz ko je nov vozi do nekje 2000 km do največ 2.500 obratov, brez izjeme... ko se toliko km prevozi se nujno zamenja olje in pa oljni filter zato ker se naberejo razne (špene) od motorja obročkov in tako naprej... naprej se pač avto vozi normalno... mrzlega avta se pa tudi naj nebi tišlalo posebi kakšnega 16v ali turbo.. in pa pri takih športnih avtomobilih kot so kot so rs, clio 16v, 19 16v itd... je olje menjat priporočljivo na 10.000 km ne pa kolikor piše v navodilih. Dokler ni OLJE ogreto na normalno temperaturo NE hladilna tekočina.
Lp!
Glih to je največja napaka. Obročki v takem motorju ne bodo nikoli tesnili kot je treba, ker niso pravilno ulaufani. Tako kot je robi rekel, finta je v obremenitvi obročkov, s tem da so tudi vrtljaji pomembni, ker postopoma ulaufavaš tudi ležaje, kateri pa rabijo tudi vrtljaje, ter obročki rabijo visoke pritiske v cilindru da se pravilno uležejo.
Utekanje mora imeti en smisel in vedeti je treba da za utekanje nekaterih komponent so potrebni višji vrtljaji (zato je tudi treba pri prvem zagonu motorja motor držati na cca. 2500 vrtljajih ker se odmične gredi vrtijo s pol manjšo hitrostjo in prosti tek nebi zadostoval). Tudi obremenitev je postopna skozi vrtljaje, zato tudi najbolje to delati na valjih z zavoro katere lahko zabremzaš na določene vrtljaje. Po takem postopku je motor kar dobro ulaufan.

Tole je pa en izmed mnogih postopkov (ki se v bistvu ne razlikujejo prav veliko)
http://www.pumaracing.co.uk/runin.htm

Na tak način jaz ulaufavam vsak motor in ne spije niti kapljice olja. :wink:

Duli napisal/-a:pri rsih je olje ogreto praktično takrat, kot hladilna tekočina, morda malce kasneje. ;) generalka ali pa utekanje novega avta, ni isto, ker pri novem avtu to naredijo že na mizi, preden je motor vgrajen v avto, vsaj kar se rs-ov tiče, po generalki moraš pa to naredit sam. kukrkoli, usakemu svoje, pa je prou za use.
Vsi novodobni motorji so tako ulaufani, ker drugače bi imeli preveč reklamacij.

:wink:
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
MyWay!
Prispevkov: 153
Pridružen: 17 Jun 2009, 11:10
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a MyWay! »

Hvala lepa za različne odgovore. V tvojem linku predlagajo nesintetično olje za utekavanje. Mogoče kdo ve katerega nalijejo v RS-e?


Še eno mogoče nevmesno vprašanje: če nataknem Akrapota gor, kaj to pomeni za mojo tovarniško garancijo na avtomobil? Ima kake veze?
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Tvoj motor je že tovaniško utečen tako da dodatnega utekanja ne potrebuje. Jaz sem svojega bivšega clia od novega pritiskal pa še vedno dela vse kot mora. Po prvih 3k km sem menjal olje, spilo ga je pa pomoje ene pol litra maximalno, od takrat naprej pa tudi kapljice ne.

Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

Drmo napisal/-a:Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
Mene edino moti da moraš "na pamet" ugotovit, kdaj je dovolj segreto...
Slika
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Nekateri renaultovci so se znajdli in si montirali števec za temp olja. :D
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Duli
Prispevkov: 2085
Pridružen: 24 Apr 2006, 17:44
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a Duli »

Cr00k napisal/-a:
Drmo napisal/-a:Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
Mene edino moti da moraš "na pamet" ugotovit, kdaj je dovolj segreto...
sokol pravi, da majo tile naši rsi itak izmenjevalec toplote med hladilno tekočino in oljem, al nekako tako, tako da takrat ko je segreta voda, je hmalu po tistem tut olje.


myway, ti pa ne kompliceri tulk z tem utekanjem, ker tile naši avti niso f1 bolidi, ampak avtomobili za vsakdanjo rabo in vožnjo. :D
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Uporabniški avatar
MyWay!
Prispevkov: 153
Pridružen: 17 Jun 2009, 11:10
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a MyWay! »

Duli napisal/-a:
Cr00k napisal/-a:
Drmo napisal/-a:Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
Mene edino moti da moraš "na pamet" ugotovit, kdaj je dovolj segreto...
sokol pravi, da majo tile naši rsi itak izmenjevalec toplote med hladilno tekočino in oljem, al nekako tako, tako da takrat ko je segreta voda, je hmalu po tistem tut olje.


myway, ti pa ne kompliceri tulk z tem utekanjem, ker tile naši avti niso f1 bolidi, ampak avtomobili za vsakdanjo rabo in vožnjo. :D
OK oprosti. :D Hvala še enkrat vsem za predloge, dobite za pivo.

Mi lahko kdo prosim pove kako je z garancijo + akrapovič?
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

V kolikor je meni znano, z garancijo ni problema ob montaži Akrapoviča.

Pa vsi tisti, ki še vedno mislite, da se olje segreje kmalu za tem, ko je segreta voda... Napaka!
Še posebej v mrzlih dneh, je npr. voda že na sredini, avto že lepo greje, olje pa še vedno pod 50, kar pomeni, nizka blokada in nezdravo teranje.

Olje mora dosežt vsaj 70 stopinj ;)

Je pa tuki zlo velka razlika med temperaturami clio 1, 2 tko da za 3 ne bi vedu. Vem da normalno Clio 1 obratuje nad 100 stopinjam, ko ga vrtiš malo više pa je že tam okol 130? V kolikor so mi povedali lastniki :)
Medtem ko npr. Clio2 deluje normalno pri cca 80-90 stopinjah, na grobniku in racelandu pa na 110-120 max.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Odgovori