Utekavanje / olje
kako šele pol utekavajo AMG-je in podobne zverine pa so več vredni avti, kot RS-i. pretiravat spet ne gre pomoje... poznam folk, k majo zverinjake doma(V6 pa V8 ) pa tud mrzlo skoz gori na polno.... pa ni še noben sklopotal. al so pa sam mašine boljše od Renaultovih. sem mehaniku neki omenjal, da bi olje na svojmu na 10k menjal pa bi me kmal skur**l
eni majo pač svoje fore.
eni majo pač svoje fore.
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
rs-e se kr merka, z ročno se pa noben ne obrača z njim, tega so samo lokalni twingoti občasno deležni.Nos napisal/-a:ko pride avto iz traka je obvezno prvo do blokade pol z ročno ene dvakrat... pol pa na kamion in v salon na žalost je tako... poznam pobe k vozjo avte
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
tu si pa lepu povedu, usakmu svoje.Cr00k napisal/-a:No, in point vsega je, da načeloma nima veze kako utekavaš - to sem tudi jaz ugotovil in ga zato niti nisem nekaj posebno utekaval. Je tudi do blokade občasno pokal... prvih nekaj tisoč km sem bil malo bolj nežen
...ampak, če nekdo lažje spi, če utekava po nevem kakšni metodi, mu ne gre zamert in zaj... Konec koncev +15kEUR tudi ni mal dnarja. Matr, jst še bele adidaske merkam, pa so samo 100EUR
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
kukr jaz poznam utekavanje pa to se avto po generalni oz ko je nov vozi do nekje 2000 km do največ 2.500 obratov, brez izjeme... ko se toliko km prevozi se nujno zamenja olje in pa oljni filter zato ker se naberejo razne (špene) od motorja obročkov in tako naprej... naprej se pač avto vozi normalno... mrzlega avta se pa tudi naj nebi tišlalo posebi kakšnega 16v ali turbo.. in pa pri takih športnih avtomobilih kot so kot so rs, clio 16v, 19 16v itd... je olje menjat priporočljivo na 10.000 km ne pa kolikor piše v navodilih. Dokler ni OLJE ogreto na normalno temperaturo NE hladilna tekočina.
Lp!
Lp!
pri rsih je olje ogreto praktično takrat, kot hladilna tekočina, morda malce kasneje. generalka ali pa utekanje novega avta, ni isto, ker pri novem avtu to naredijo že na mizi, preden je motor vgrajen v avto, vsaj kar se rs-ov tiče, po generalki moraš pa to naredit sam. kukrkoli, usakemu svoje, pa je prou za use.
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
Glih to je največja napaka. Obročki v takem motorju ne bodo nikoli tesnili kot je treba, ker niso pravilno ulaufani. Tako kot je robi rekel, finta je v obremenitvi obročkov, s tem da so tudi vrtljaji pomembni, ker postopoma ulaufavaš tudi ležaje, kateri pa rabijo tudi vrtljaje, ter obročki rabijo visoke pritiske v cilindru da se pravilno uležejo.biste napisal/-a:kukr jaz poznam utekavanje pa to se avto po generalni oz ko je nov vozi do nekje 2000 km do največ 2.500 obratov, brez izjeme... ko se toliko km prevozi se nujno zamenja olje in pa oljni filter zato ker se naberejo razne (špene) od motorja obročkov in tako naprej... naprej se pač avto vozi normalno... mrzlega avta se pa tudi naj nebi tišlalo posebi kakšnega 16v ali turbo.. in pa pri takih športnih avtomobilih kot so kot so rs, clio 16v, 19 16v itd... je olje menjat priporočljivo na 10.000 km ne pa kolikor piše v navodilih. Dokler ni OLJE ogreto na normalno temperaturo NE hladilna tekočina.
Lp!
Utekanje mora imeti en smisel in vedeti je treba da za utekanje nekaterih komponent so potrebni višji vrtljaji (zato je tudi treba pri prvem zagonu motorja motor držati na cca. 2500 vrtljajih ker se odmične gredi vrtijo s pol manjšo hitrostjo in prosti tek nebi zadostoval). Tudi obremenitev je postopna skozi vrtljaje, zato tudi najbolje to delati na valjih z zavoro katere lahko zabremzaš na določene vrtljaje. Po takem postopku je motor kar dobro ulaufan.
Tole je pa en izmed mnogih postopkov (ki se v bistvu ne razlikujejo prav veliko)
http://www.pumaracing.co.uk/runin.htm
Na tak način jaz ulaufavam vsak motor in ne spije niti kapljice olja.
Vsi novodobni motorji so tako ulaufani, ker drugače bi imeli preveč reklamacij.Duli napisal/-a:pri rsih je olje ogreto praktično takrat, kot hladilna tekočina, morda malce kasneje. generalka ali pa utekanje novega avta, ni isto, ker pri novem avtu to naredijo že na mizi, preden je motor vgrajen v avto, vsaj kar se rs-ov tiče, po generalki moraš pa to naredit sam. kukrkoli, usakemu svoje, pa je prou za use.
Enigma motorsport
Tvoj motor je že tovaniško utečen tako da dodatnega utekanja ne potrebuje. Jaz sem svojega bivšega clia od novega pritiskal pa še vedno dela vse kot mora. Po prvih 3k km sem menjal olje, spilo ga je pa pomoje ene pol litra maximalno, od takrat naprej pa tudi kapljice ne.
Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
Enigma motorsport
sokol pravi, da majo tile naši rsi itak izmenjevalec toplote med hladilno tekočino in oljem, al nekako tako, tako da takrat ko je segreta voda, je hmalu po tistem tut olje.Cr00k napisal/-a:Mene edino moti da moraš "na pamet" ugotovit, kdaj je dovolj segreto...Drmo napisal/-a:Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
myway, ti pa ne kompliceri tulk z tem utekanjem, ker tile naši avti niso f1 bolidi, ampak avtomobili za vsakdanjo rabo in vožnjo.
Clio Renault Sport 200 Cup Racing Blue
OK oprosti. Hvala še enkrat vsem za predloge, dobite za pivo.Duli napisal/-a:sokol pravi, da majo tile naši rsi itak izmenjevalec toplote med hladilno tekočino in oljem, al nekako tako, tako da takrat ko je segreta voda, je hmalu po tistem tut olje.Cr00k napisal/-a:Mene edino moti da moraš "na pamet" ugotovit, kdaj je dovolj segreto...Drmo napisal/-a:Pri vseh motorjih je edino potrebno to da se olje prej segreje predno ga pritisneš.
myway, ti pa ne kompliceri tulk z tem utekanjem, ker tile naši avti niso f1 bolidi, ampak avtomobili za vsakdanjo rabo in vožnjo.
Mi lahko kdo prosim pove kako je z garancijo + akrapovič?
V kolikor je meni znano, z garancijo ni problema ob montaži Akrapoviča.
Pa vsi tisti, ki še vedno mislite, da se olje segreje kmalu za tem, ko je segreta voda... Napaka!
Še posebej v mrzlih dneh, je npr. voda že na sredini, avto že lepo greje, olje pa še vedno pod 50, kar pomeni, nizka blokada in nezdravo teranje.
Olje mora dosežt vsaj 70 stopinj
Je pa tuki zlo velka razlika med temperaturami clio 1, 2 tko da za 3 ne bi vedu. Vem da normalno Clio 1 obratuje nad 100 stopinjam, ko ga vrtiš malo više pa je že tam okol 130? V kolikor so mi povedali lastniki
Medtem ko npr. Clio2 deluje normalno pri cca 80-90 stopinjah, na grobniku in racelandu pa na 110-120 max.
Pa vsi tisti, ki še vedno mislite, da se olje segreje kmalu za tem, ko je segreta voda... Napaka!
Še posebej v mrzlih dneh, je npr. voda že na sredini, avto že lepo greje, olje pa še vedno pod 50, kar pomeni, nizka blokada in nezdravo teranje.
Olje mora dosežt vsaj 70 stopinj
Je pa tuki zlo velka razlika med temperaturami clio 1, 2 tko da za 3 ne bi vedu. Vem da normalno Clio 1 obratuje nad 100 stopinjam, ko ga vrtiš malo više pa je že tam okol 130? V kolikor so mi povedali lastniki
Medtem ko npr. Clio2 deluje normalno pri cca 80-90 stopinjah, na grobniku in racelandu pa na 110-120 max.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car