Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Zloben človek si in prosim, nehaj delat škodo dobro mislečim s svojimi komentarji. Če ti kaj ne paše, ne beri teh, po tvoje, neumnosti..
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Saj dvotaktolca ze vsi tocijo,na vseh forumih lahko prebiras o tem neglede na znamko vozila.....Recimo sam imam tudi seata letnik 2003 in v navodilah za uporabo celo pise da je priporoceno dajati adetive priznanih proizvajalcev (ala ciscenje sob,ciscenje sistema,bolse mazalne sposobnosti).
Na nemskih forumih lahko preberes kako so imeli bmw 320d prve generacije probleme z crkovanjem visokotlacnih crpalk.Tisti ki so dajali dvtotaktolca niso imeli problemov tisti ki ne pa pri priblizno 160.000km sla crpalka po gobe.......
Tud sam sem bil na zacetku skeptik oz sem bil proti.Zdaj imam za sabo 200.000km z dvotaktolcem in nimam problemov.
No cene druzga je obcutek zjutraj bolsi k avto lepo tece,ne pa kot stari traktor.
Vsak naj sam presodi.Mogoce pa prebere kaksen tuj forum.Dejstvo pa je da uradnih studij ni narejenih in jih tudi najbrz nikoli nebo
Na nemskih forumih lahko preberes kako so imeli bmw 320d prve generacije probleme z crkovanjem visokotlacnih crpalk.Tisti ki so dajali dvtotaktolca niso imeli problemov tisti ki ne pa pri priblizno 160.000km sla crpalka po gobe.......
Tud sam sem bil na zacetku skeptik oz sem bil proti.Zdaj imam za sabo 200.000km z dvotaktolcem in nimam problemov.
No cene druzga je obcutek zjutraj bolsi k avto lepo tece,ne pa kot stari traktor.
Vsak naj sam presodi.Mogoce pa prebere kaksen tuj forum.Dejstvo pa je da uradnih studij ni narejenih in jih tudi najbrz nikoli nebo
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Javno pišem na vseh forumih.....v njegovi knjižici s popravili je zapisano od vseh tankanj do dodatkov....nimam kaj skrivat.WarpedOne napisal/-a:Super, samo prosim da se pohvališ s tem, ko boš avto prodajal.
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Lisko, glede tvojih 4000+ postov na Avtomobilizem.com ni dvoma o tvoji kompetentnosti in ljubezni do tehnike, nosiš tudi naslov mojstra. Taki provokatorji, ki berejo sive mat prospekte tovarn, se morajo v delavnici na dvigalu še marsikaj naučiti. Pa ne samo tvojega Jeepa in tvoje R5, na splošno moraš imeti rad tehniko. Tudi sam sem s časom postal mojster, ampak še bolj me veselijo dobronamerni nasveti ljudem, ki nimajo dostopa do delavnic, direktnega popravljanja, specialnih orodij itd., pa vseeno z ljubeznijo skrbijo za svojo skromno lastnino.
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
No, pa smo pri problemu, ki muči osebo, zaradi katere se nekateri razburjate. Popolnoma razumem dvom nekoga, da bi v delikaten stroj, kot so novi CR motorji, dodajal tekočino, ki je v osnovi namenjena nečemu popolnoma drugemu. Dvotaktol le je namenjen dvotaktnim motorjem. Obenem, pa obstajajo tudi namenski aditivi za točno to zadevo, zviševanje mazalne sposobnosti nafte, da bi lepše mazala visokotlačno črpalko, in jih nekatere znamke celo priporočajo.Shooter napisal/-a:Recimo sam imam tudi seata letnik 2003 in v navodilah za uporabo celo pise da je priporoceno dajati aditive priznanih proizvajalcev (ala ciscenje sob,ciscenje sistema,bolse mazalne sposobnosti).
Prosim vas, da debato nadaljujete konstruktivno. Nestrinjanje z nasvetom in/ali izjavo ni osebni napad na osebo, ki je tovrstni predlog podala.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Pozdravljeni po doooooolgem času spet malo nazaj (presedlal na 5008, ko mi je rignil espi - če se kdo še sploh spominja...) Kaj me je spodbudilo, da sem se zopet znašel "doma"?
Težave s Fap filtrom in kar naprej neko potrebno "preprogramiranje" šob....
Postalo me je kar malo strah za pumpo in šobe, pa sem se spomnil na joztom-a in vas ostale...
Nekdo mi bo že pojasnil:
1. Nafta vsebuje parafin, ki naj bi služil kot mazalno sredstvo. Imam prav?
2. Parafin je packarija, ki paca vse skupaj in povzroča saje?
3. Dvotaktol (kvaliteten) naj bi popolnoma zgorel? Se tukaj strinjamo?
4. Vezano na 3 ==> Do dodatne "obremenitve" Fap filtra naj po tem takem ne bi prišlo?
5. Kateri dvotaktol je najboljši - se najbolje obnese?
6. Govora je bilo tudi o "priporočenih aditivih s strani proizvajalcev", kateri artikli so to?
(Vesel bi bil, če bi tule lahko uporabljal Tapatalk forum aplikacijo)
Težave s Fap filtrom in kar naprej neko potrebno "preprogramiranje" šob....
Postalo me je kar malo strah za pumpo in šobe, pa sem se spomnil na joztom-a in vas ostale...
Nekdo mi bo že pojasnil:
1. Nafta vsebuje parafin, ki naj bi služil kot mazalno sredstvo. Imam prav?
2. Parafin je packarija, ki paca vse skupaj in povzroča saje?
3. Dvotaktol (kvaliteten) naj bi popolnoma zgorel? Se tukaj strinjamo?
4. Vezano na 3 ==> Do dodatne "obremenitve" Fap filtra naj po tem takem ne bi prišlo?
5. Kateri dvotaktol je najboljši - se najbolje obnese?
6. Govora je bilo tudi o "priporočenih aditivih s strani proizvajalcev", kateri artikli so to?
(Vesel bi bil, če bi tule lahko uporabljal Tapatalk forum aplikacijo)
Espi 1,9 dci v penziji...trenutno 5008 1,6 HDI ==> Upam, da spet Espi, kmalu...
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Po vrsti.
1. čimveč maščob si želijo pobrati iz nafte in jih posebej dražje prodati, zato je minimum dodan
2. detajlov vsebnosti parafina in njegovega izgorevanja ne poznam
3. dvotaktol je tako izdelan, da popolnoma zgori, boljši je sicer dražji, pa vseeno ni omembe vreden strošek na liter nafte
4. po izkušnjah iz tujine in v tej koncentraciji, ni vpliva na DPF, ker zgori popolnoma, tudi nima primesi žvepla in pepela, ki bi morebiti lahko škodovali DPF-ju, hvalijo pa neki LM dvotaktol, seveda Nemci, ker je to pri njih domače, preberi si v prejšnjih tekstih
5. uporabniki vsakega hvalijo, še najcenejši je enostavni, mineralni
6. aditivi vsi ponavadi vsebujejo denaturizirani alkohol, ki topi vodo in jo meša z nafto, da zgori, kar je ugodno. Pretiravanje v razmerju pa razredči nafto in zmanjšuje mazalno vrednost nafte in je lahko škodljivo. Namenski mazalni dodatki so pa itak sam dvotaktol.
Dodajanje v tako šibki koncentraciji velja izvajati stalno, občasno je itak brez veze. Pretiravanje ni smiselno, ker so detonacije izračunane na nafto, ne na olje. Čeprav nekateri vozijo na olje iz friteze, pa tudi laufa, to le ni toliko učinkovito, razen cene. Sem se peljal s takim avtom, kaj pa vem. Taka neumnost za DPF seveda ni, čeprav nima dodatkov, je le repično olje. Vsak rabi še nekaj svoje tehnične domišljije, da razume dobronamerne nasvete.
1. čimveč maščob si želijo pobrati iz nafte in jih posebej dražje prodati, zato je minimum dodan
2. detajlov vsebnosti parafina in njegovega izgorevanja ne poznam
3. dvotaktol je tako izdelan, da popolnoma zgori, boljši je sicer dražji, pa vseeno ni omembe vreden strošek na liter nafte
4. po izkušnjah iz tujine in v tej koncentraciji, ni vpliva na DPF, ker zgori popolnoma, tudi nima primesi žvepla in pepela, ki bi morebiti lahko škodovali DPF-ju, hvalijo pa neki LM dvotaktol, seveda Nemci, ker je to pri njih domače, preberi si v prejšnjih tekstih
5. uporabniki vsakega hvalijo, še najcenejši je enostavni, mineralni
6. aditivi vsi ponavadi vsebujejo denaturizirani alkohol, ki topi vodo in jo meša z nafto, da zgori, kar je ugodno. Pretiravanje v razmerju pa razredči nafto in zmanjšuje mazalno vrednost nafte in je lahko škodljivo. Namenski mazalni dodatki so pa itak sam dvotaktol.
Dodajanje v tako šibki koncentraciji velja izvajati stalno, občasno je itak brez veze. Pretiravanje ni smiselno, ker so detonacije izračunane na nafto, ne na olje. Čeprav nekateri vozijo na olje iz friteze, pa tudi laufa, to le ni toliko učinkovito, razen cene. Sem se peljal s takim avtom, kaj pa vem. Taka neumnost za DPF seveda ni, čeprav nima dodatkov, je le repično olje. Vsak rabi še nekaj svoje tehnične domišljije, da razume dobronamerne nasvete.
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Prav zanimaiva je tale debata, kako se prepričujete ali je to dobro ali ono.
Saj jaz to razumem da je potem mazanje boljše, po drugi strani si pa problem avti ki so v garanciji in v primeru kakšne napake na vbrizgu ali na dovodu, se pa zna zgoditi da ti pregledajo še nafto. Kolegu so in hvala bogu ni vlival not nič.
Je pa zanimiv podatek tale, sosed ima taksi laguno 2008 letnik karavana, 2.0 dci avtomatik..... kilometrov pa ima ...... nekaj čez 460k km. Zamenjal ni nič konkretnegana motorju, kakšno cev iz interkulerja pa kaj drugega se nič ne spomnim. Pa ne vliva nič v nafto ali kar koli drugega, tanka paa na molu od začetka.
lp
Saj jaz to razumem da je potem mazanje boljše, po drugi strani si pa problem avti ki so v garanciji in v primeru kakšne napake na vbrizgu ali na dovodu, se pa zna zgoditi da ti pregledajo še nafto. Kolegu so in hvala bogu ni vlival not nič.
Je pa zanimiv podatek tale, sosed ima taksi laguno 2008 letnik karavana, 2.0 dci avtomatik..... kilometrov pa ima ...... nekaj čez 460k km. Zamenjal ni nič konkretnegana motorju, kakšno cev iz interkulerja pa kaj drugega se nič ne spomnim. Pa ne vliva nič v nafto ali kar koli drugega, tanka paa na molu od začetka.
lp
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Mojga megana je pa po 180K km pobralo (1. lastnik, redni servisi), tako da to ni ravno neki argument...UrosJ napisal/-a:Je pa zanimiv podatek tale, sosed ima taksi laguno 2008 letnik karavana, 2.0 dci avtomatik..... kilometrov pa ima ...... nekaj čez 460k km. Zamenjal ni nič konkretnegana motorju, kakšno cev iz interkulerja pa kaj drugega se nič ne spomnim. Pa ne vliva nič v nafto ali kar koli drugega, tanka paa na molu od začetka.
lp
lp,
Luka
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Tako eno kot drugo so le anekdote.
Na tem gradit znanost, je srednji vek.
Na tem gradit znanost, je srednji vek.
Laguna Coupe GT dci 180
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Mojega pa na 134k isto tak vse znano redno servisrano pri pooblaščenem. Pač......
Spet drug identičen pa bo lahko šel brez problema 300k km. Bog pomagaj še vedno je to stroj...
Spet drug identičen pa bo lahko šel brez problema 300k km. Bog pomagaj še vedno je to stroj...
-
- Prispevkov: 367
- Pridružen: 20 Jan 2006, 20:20
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
No pa se še jaz oglasim, saj sem sam tudi začel to temo.
Moja lagunca 1.9 dci zdaj že dolgo časa pije dizel+dvotaktol. Opazil sem sicer razliko med različnimi olji, vendar je dejstvo, da mora biti olje vsaj srednjega ranga. Zakaj, ne vem. Pri kvalitetnem olju ala Repsol, TTS ali kaj podobnega sintetičnega, avto teče bolj mirno in bolj tiho. Tudi poraba mi gre za cca. deci dol. Pri poceni sranju ne. Dodajam 2.5 deci na poln tank. Olja sicer dodajam v presledkih npr. 5 kkm ne pa potem 10-15 ja. Avto sem kupil pri 110kkm, sedaj jih ima 218kkm. Olje dodajam nekje od 160 kkm naprej po spominu.
V celotnem času izrednih popravil cca. 500€.
V vsej temi se popolnoma strinjam z uporabnikom Joztom-om, vsem ostalim teoretikom pa pravim naj ne bledejo če niso poizkusili. Tukaj razne "kaj pa bo ko ti crkne to pa to in razne flavze o navodilih s katerimi si lahko obrišem rit" to pri meni ne pelje.
To so moje osebne izkušnje in za tem stojim.
Pa lep dan
Moja lagunca 1.9 dci zdaj že dolgo časa pije dizel+dvotaktol. Opazil sem sicer razliko med različnimi olji, vendar je dejstvo, da mora biti olje vsaj srednjega ranga. Zakaj, ne vem. Pri kvalitetnem olju ala Repsol, TTS ali kaj podobnega sintetičnega, avto teče bolj mirno in bolj tiho. Tudi poraba mi gre za cca. deci dol. Pri poceni sranju ne. Dodajam 2.5 deci na poln tank. Olja sicer dodajam v presledkih npr. 5 kkm ne pa potem 10-15 ja. Avto sem kupil pri 110kkm, sedaj jih ima 218kkm. Olje dodajam nekje od 160 kkm naprej po spominu.
V celotnem času izrednih popravil cca. 500€.
V vsej temi se popolnoma strinjam z uporabnikom Joztom-om, vsem ostalim teoretikom pa pravim naj ne bledejo če niso poizkusili. Tukaj razne "kaj pa bo ko ti crkne to pa to in razne flavze o navodilih s katerimi si lahko obrišem rit" to pri meni ne pelje.
To so moje osebne izkušnje in za tem stojim.
Pa lep dan
Renault Sport fan-Laguna dCI, 96kw dynamic lux
- lucca brassi
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 02 Jan 2007, 23:24
- Kraj: Notranjska
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Imel sem Megane Grandtour 1,9dCi/132KM ,DPF
2006-2012 = 285.000km ; pon-pet=1000km ; 200na dan
1x EGR filter zaradi slabe hrvaške nafte , turbina OK vseskozi , poraba med 4,7-5,6 l/100
na 1,5meseca sem v nafto redno dodajal CASTROL TDA aditiv koncentrat zgleda tak (AUTOSTILL- flaška je 19€ je pa za 4x)
in je po mojem mnenju ena redkih zadev ki res deluje , kakor pa sem razbral dela na kerozinu ( kerozin je v bistvu lahki petrolej )
http://www.petrol.si/povej/ali-je-petro ... i-petrolej
to pa so sestavine :
http://msdspds.castrol.com/ussds/amersd ... 20(GB).pdf
2006-2012 = 285.000km ; pon-pet=1000km ; 200na dan
1x EGR filter zaradi slabe hrvaške nafte , turbina OK vseskozi , poraba med 4,7-5,6 l/100
na 1,5meseca sem v nafto redno dodajal CASTROL TDA aditiv koncentrat zgleda tak (AUTOSTILL- flaška je 19€ je pa za 4x)
in je po mojem mnenju ena redkih zadev ki res deluje , kakor pa sem razbral dela na kerozinu ( kerozin je v bistvu lahki petrolej )
http://www.petrol.si/povej/ali-je-petro ... i-petrolej
to pa so sestavine :
http://msdspds.castrol.com/ussds/amersd ... 20(GB).pdf
Moments before detonation ,..................TT
Renault Grand Scenic Energy BOSE Edition FAP 1,6 dCi , 131KM
Renault Grand Scenic Energy BOSE Edition FAP 1,6 dCi , 131KM
- Borut Povše
- Prispevkov: 174
- Pridružen: 09 Sep 2010, 12:34
- Kraj: Kamnik
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Ali ste kaki novi uporabniki dodajanja dvotaktola? Katere znamke pa npr pridejo v poštev ali je vseeno, sam da ni čisto poceni sranje. Sem novi lastnik dizla, prej samo na bencin, pa me malo skrbi ob branju raznih forumov in bi si tudi jaz rad malo pomiril vest. O dvotaktolu pri meni ni nič spornegfa z strani samega delovanja, samo katerega se splača. LP
ESPACE 4 2.0 dci INITIALE Proactive
- Borut Povše
- Prispevkov: 174
- Pridružen: 09 Sep 2010, 12:34
- Kraj: Kamnik
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Pa še, koliko bi jaz moral dodajati na poln tank (83l)?
ESPACE 4 2.0 dci INITIALE Proactive