Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

>> ki JE 100% v okviru mazalnega standarda
Trdiš, da nafta pri nas ni 100% v okviru mazalnega standarda?
Čaka te bogata odškodnina, katero ti lahko iztoži frišn diplomant pravnega faksa. Slam dunk.

>> A res ne razumete poante vsega tega dialoga, ampak škodljivo kurite nevedne?
Zelo arogantno pljuvaš čez jasen rezultat študije:
1. dodajanje olja NI opazno izboljšalo mazalnost goriva
2. olja namenjena dodajanu v bencin ŠKODIJO motorju namenjenemu kurjenju dizla (omenjeni baker itd)

Boš še vedno pljuval in zmerjal ali se pogledal v ogledalo, kdo zares 'škodljivo kuri nevedne', brez ene same študije, ki bi potrjevala njegovo pridiganje s prižnice?
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a joztom »

V tej študiji citirajo test s 100% mazalno nafto. Tudi pri nas je večinoma verjetno OK, nimam pa podatka o meritvah. Tukaj gre samo za izmenjavo izkušenj uporabnikov. Bognedaj, da kaj probaš, v kar nisi zares prepričan. Zadnje čase je zares manj zaribanih pump, za prej pa vsi vemo kako je bilo..
Uporabniški avatar
bfranc
Prispevkov: 358
Pridružen: 11 Sep 2008, 09:42
Kraj: Dobrepolje/Kompolje

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a bfranc »

Še radi bomo dodajali kakršnekoli aditive k nafti, sploh ko bodo začeli na veliko delat nafto iz plastike, starih gum in podobnega sranja, ter bodo to začeli vmešavat v to obstoječo....če že niso začeli.
Uporabniški avatar
Fan
Prispevkov: 1695
Pridružen: 04 Avg 2008, 01:54
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a Fan »

X2

@ WarpedOne
Večji del študij je narejeno za lažjo prodajo in se uporablja v reklamne namene, torej je že na začetku napisana študija prodajalcu na kožo.
Ker imam prepoved zasebnih sporočil, mi lahko vaša vprašanje pošljete na: [email protected]

https://www.facebook.com/Zavorni-Servis ... en-section" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Torej je plačana študija proti nobeni študiji?
Lepa religija tole. Verjemite kar želite sam bodite vsaj tolk človeka, da ko boste avto prodajal se pohvalite kaj ste počeli z avtom.

Na avto.net ni enega samega oglasa, kjer bi se prodajalec pohvalil da je v nafto dodajal dvotaktol.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
bfranc
Prispevkov: 358
Pridružen: 11 Sep 2008, 09:42
Kraj: Dobrepolje/Kompolje

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a bfranc »

Kater kupec pa je kdaj cenil trud,ki ga je vlozil lastnik avtomobila?Za vsakega so vazni samo kilometri.
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Jaz sem ga vlival, ko sem avto prodajal, se mi ni zdelo vredno med opombami pisati o tem. Marsikdo celo misli da to ni ok za motor, torej se krog potencialnih kupcev lahko celo zmanjša. To mi nekako ni bilo v intetesu. :)
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Hehe, kot sem si mislil.
Polni sami sebe, ko je treba prodajat pa vera v lasten prav izpuhti.
Polno je kurčenja čez ponarejevalce kilometrine, nategov pri nakupu itd.
Ko ste v vlogi prodajalca, pa nateg kupca ni noben problem več.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Nateg kupca? kako ti je to uspelo dešifrirati iz mojega sporočila?

Verjetno podatka o dodajanju dvotaktola nihče ne bo napisal v oglas, tako kakor tudi ne da recimo ogretega dizla ni šparal, temveč redno vozil s 3000+ obrati, večinoma pospeševal z do konca pohojenim gas pedalom itd. Tudi take informacije bi znale nevedneže prestrašiti, čeprav je vsakemu laičnemu motoroznancu jasno da taka vožnja blagodejno vpliva na erg, turbino, dvomasni vztrajnik itd.
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Če bi to držalo vodo, bi se s tem hvalil in zaradi tega nastavil višjo ceno. Bolje ohranjen in to.
Ker pa sam veš, da oglasa v katerem bi kaj takega pisalo, nebi niti povohal, tega tudi v svoj oglas nisi vpisal.
Enako kot nebi hotel kupt avta, kjer se prodajalec hvali, da je v mašino vlival stvari, ki so uradno odsvetovane. In kjer obstajajo testi, da je stvar škodljiva.

Slabo premišljena vera.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
B1 16v
Prispevkov: 816
Pridružen: 14 Jan 2004, 13:20

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a B1 16v »

Hja..take raziskave (in
razlaga rezultatov) so verjetno naročene s strani proizvajalcev avtomobilov, oni si jih lahko privoščijo, kakor tudi poljubno interpretacijo rezultatov. Njim je seveda v interesu trditi da motorji aditivov (ne samo dvotaktola) ne potrebujejo. Računica za njih je ugodna v smislu da se v primeru okvar na pooblaščenih servisih nabavlja nove motorje oz. vsaj nove drage diesel komponente. Ne govorim o nobeni teoriji zarote, enostavna logika pač.

Dvomim da bi dvotaktol lahko škodoval, saj v celoti izgori, žvepla pa verjetno že vsaj desetletje ne vsebuje nobeno 2T olje. ZARADI dodajanja dvotaktola ni zaribala še nobena pumpa.
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

>> Hja..take raziskave (inrazlaga rezultatov) so verjetno naročene s strani proizvajalcev avtomobilov,
>> oni si jih lahko privoščijo, kakor tudi poljubno interpretacijo rezultatov.

Kakšen dokaz, da je temu tako, bi se zelo prilegel.
Dokler ga ni, je študija merodajna in poseka vsako nabijanje v tralala.

>> Njim je seveda v interesu trditi da motorji aditivov (ne samo dvotaktola) ne potrebujejo.
>> Računica za njih je ugodna v smislu da se v primeru okvar na pooblaščenih servisih nabavlja nove motorje oz.
>> vsaj nove drage diesel komponente. Ne govorim o nobeni teoriji zarote, enostavna logika pač.

Na uradnem servisu v Lj so mi svetovali dodatek za čiščenje EGR in injektorjev.
Kako to paše v teorijo zarote, da jim je v interesu da čimprej stvar crkne?

>> Dvomim da bi dvotaktol lahko škodoval, saj v celoti izgori, žvepla pa verjetno že vsaj desetletje ne
>> vsebuje nobeno 2T olje. ZARADI dodajanja dvotaktola ni zaribala še nobena pumpa.

Kaj ti dvomiš je brezpredmetno. V dotični študiji so lepo napisal kaj je problem: stvar je namenjena izgorevanju v bencinskih motorjih, ki so narejeni rahlo drugače, iz rahko drugačnih materijalov. Pravljice, kako v celoti izgori, pripoveduj svojim otrokom v vrtcu. Nobena stvar ne izgori v celoti, sploh pa ne kak cink in druge kovine, ki so prisotne v teh zadevah in se fino nalagajo na injektorje.

Ampak vernikom dokazi itak ne pomagajo nič, ker njihova vera ne stoji na dokazih ampak veri. Naj bodi tako samo prosim, ko mi boste prodajal svoj super ahtan avto z dodatkom dvotaktola, bodite toliko iskreni do samih sebe in mi to povejte.

Sicer boste čisto navadni prevaranti, ki kupcu zamolčijo pomemben kos avtomobilske zgodovine.
At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel lubricity.
All diesel fuel sold in South Africa has to meet the SANS 342:2014 lubricity specification to ensure the proper protection of diesel fuel pumps and injector systems.
The low sulphur diesel products sold by Sasol contain lubricity improver additives which are far more effective than 2-stroke oil.
At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel cetane number.
No measurable effect on all other regulated diesel properties was measured at a 200:1 dose of 2-stroke oil in diesel.
2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.
Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.
Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines.
Vehicles fitted with a diesel particulate filter (DPF) in the exhaust system could experience reduced DPF life due to the collection of ash and metal based contaminants in the filter over time with the continued use of 2-stroke oil.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
DonLuigi
Prispevkov: 275
Pridružen: 03 Dec 2007, 20:17
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a DonLuigi »

WarpedOne napisal/-a: Kaj ti dvomiš je brezpredmetno. V dotični študiji so lepo napisal kaj je problem: stvar je namenjena izgorevanju v bencinskih motorjih, ki so narejeni rahlo drugače, iz rahko drugačnih materijalov. Pravljice, kako v celoti izgori, pripoveduj svojim otrokom v vrtcu. Nobena stvar ne izgori v celoti, sploh pa ne kak cink in druge kovine, ki so prisotne v teh zadevah in se fino nalagajo na injektorje.
Zanimovo, da je dotično študijo izvedlo južnoafriško podjetje Sasol, ki prodaja dodatke za gorivo :shock: Na koncu celo piše, da so njihovi dodatki okej :D
7. CONCLUSIONS

Based on the results of this study, the following conclusions are drawn:

At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel lubricity.
All diesel fuel sold in South Africa has to meet the SANS 342:2014 lubricity specification to ensure the proper protection of diesel fuel pumps and injector systems.
The low sulphur diesel products sold by Sasol contain lubricity improver additives which are far more effective than 2-stroke oil.
At a 200:1 volumetric blending ratio, 2-stroke oil has a negligible effect on diesel cetane number.
No measurable effect on all other regulated diesel properties was measured at a 200:1 dose of 2-stroke oil in diesel.
2-stroke oil can contain around 16ppm zinc, or higher depending on the formulation and batch.
Trace amounts of zinc in diesel are known to rapidly accelerate injector nozzle deposits.
Engine test results show that a 200:1 blend of 2-stroke oil in diesel results in a 2% loss of engine power in a 16 hour test due to injector fouling, a risk that would apply to any common rail diesel engine, but could also worsen fouling in older engines.
Vehicles fitted with a diesel particulate filter (DPF) in the exhaust system could experience reduced DPF life due to the collection of ash and metal based contaminants in the filter over time with the continued use of 2-stroke oil.
http://www.fuelexpert.co.za/2-stroke-oi ... -study.php
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Lahko da so OK, lahko da niso.
Ampak dokler neka druga študija ne pokaže drugačnih rezultatov, je tole edina reč, ki je sploh šla merit konkretne vplive olja.

Ko boste začel priporočat nafti dodajat zadeve, ki so namenjene dodajanje v nafto, se bomo pogovarjal o tistemu, dokler pa se 'priporoča' dodajanje olj, ki so namenjeni bencinskim mašinam pa ostaja pri:
1. dodajanje olja v razmerju 200:1 ne poveča mazalnosti, vsaj izmerljivo ne. I.e. je brez veze
2. 200: 1 je četrt litra na 50L goriva. Kolikor berem tule, folk dodaja po deci olja na tank, kar je razmerje ~500:1, ergo je efekt še 2,5x majši od že tako neizmerljivega i.e. neosbtoječega efekta. S tem se na srečo zmanjša tudi količina cinka in drugih škodljivih zadev v olju, kar ima za končen efekt manj škode na motorju, kot so jo izmerili v študiji.

Dodajanje dvotaktola v nafto je enakovredno jemanju koloidnega srebra kot preventiva. V dovolj nizkih dozah ne pomaga, niti bistveno ne škoduje. V višjih dozah pa direkt škoduje precej bolj kot pomaga.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a joztom »

Ta tema ni bila namenjena konfliktom ali angažiranemu prepričevanju. Koristno je, da si tudi z zelo oddaljenimi pogoji in raziskavami, s študijami iz Afrike, odpremo oči in predstavimo alternativno mnenje. Torej, če sem prav razumel, primerljivo 0,5% dodatek olja že itak mastni nafti popolnoma nič ne poveča mazalnosti, dvotaktni skuter se pa, s komaj 2,5% istega olja v suhem in nemazalnem bencinu, komot pelje stotko, pa ni ne obrabe in ne zariba. Mogoče si pač nekateri težje predstavljamo razmerja. Nobeden nikoli ni govoril o tem kot izključni rešitvi pred zaribavanjem ležaja HP črpalke, ampak le o možni preventivi pred morebitnim naključnim slabšim tankom goriva, brez škodljivih posledic, primerno pa le za vse tehnično razgledane in vse, ki so kdaj sodelovali pri čiščenju tovrstnih poškodb, pa ne rabijo domišljije, da si predstavljajo, kako to v resnici izgleda.
Odgovori