Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
-
- Prispevkov: 367
- Pridružen: 20 Jan 2006, 20:20
Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
No pa da se ne bo govorilo samo o kolegih pa prjatlih ki so to probal, naj povem, da sem sam to preizkusil na svoji Laguni, 1.9 dCi 96kw. Avto ima tudi DPF, prevoženih pa 155 tisoč km.
O tem sem bral na tem forumu, pa sem rekel zakaj pa ne. K temu je pripomoglo tudi tvoje mnenje Joztom (mazanje pumpe in šob), saj se mi zdijo tvoji posti dobro tehnično podkovani in konstruktivni.
No v glavnem v Laguno sem prvič tankal do pol, dodal Repsol dvotaktol (polna sintetika) in nato polno. Razlika se je začela poznati po približno 300 prevoženih km. Avto je na isti relaciji, kamor se vozim na delo, porabil ob uporabi dvotaktola, pri hitrosti 100km/h cca. 0.5-0.7 litra manj na 100km. Trenutna poraba je šla iz 3.8-4.3 litra na 3.2-3.5 litra na 100km. Skupna povprečna poraba je padla ob ISTI vožnji iz 6.2 na 5.8 litra po prevoženih 7300km. Moram pa reči, da sem naslednjič kupil neko penasol olje, tudi polna sintetika, pa ni dalo približno tega efekta. Očitno je le razlika v oljih na samo v ceni in imenu. Zdaj v nafto dodajam Motul dvotaktol, polna sintetika, pa se mi zdi da ima še največji učinek. Po občutku bo šla poraba vsaj na 5.7 litra.
Je pa avto tudi tišji ob zagonu in na splošno ob delovanju.
V glavnem to je moja izkušnja in moram reči, da bom še naprej dodajal Motula med nafto.
LP Peter
O tem sem bral na tem forumu, pa sem rekel zakaj pa ne. K temu je pripomoglo tudi tvoje mnenje Joztom (mazanje pumpe in šob), saj se mi zdijo tvoji posti dobro tehnično podkovani in konstruktivni.
No v glavnem v Laguno sem prvič tankal do pol, dodal Repsol dvotaktol (polna sintetika) in nato polno. Razlika se je začela poznati po približno 300 prevoženih km. Avto je na isti relaciji, kamor se vozim na delo, porabil ob uporabi dvotaktola, pri hitrosti 100km/h cca. 0.5-0.7 litra manj na 100km. Trenutna poraba je šla iz 3.8-4.3 litra na 3.2-3.5 litra na 100km. Skupna povprečna poraba je padla ob ISTI vožnji iz 6.2 na 5.8 litra po prevoženih 7300km. Moram pa reči, da sem naslednjič kupil neko penasol olje, tudi polna sintetika, pa ni dalo približno tega efekta. Očitno je le razlika v oljih na samo v ceni in imenu. Zdaj v nafto dodajam Motul dvotaktol, polna sintetika, pa se mi zdi da ima še največji učinek. Po občutku bo šla poraba vsaj na 5.7 litra.
Je pa avto tudi tišji ob zagonu in na splošno ob delovanju.
V glavnem to je moja izkušnja in moram reči, da bom še naprej dodajal Motula med nafto.
LP Peter
Renault Sport fan-Laguna dCI, 96kw dynamic lux
Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..
Moje mnenje je da boš s tako vožnjo predvsem škodoval motorju, in vsem njegovim premičnim sklopom....z oljem ali brez, ker dizla je potrebno tudi malce zavrteti, da se vse saje sežgejo, da se vse skupi bolj maže itd...šobe morjo met pritisk itd...bluerunner napisal/-a:No pa da se ne bo govorilo samo o kolegih pa prjatlih ki so to probal, naj povem, da sem sam to preizkusil na svoji Laguni, 1.9 dCi 96kw. Avto ima tudi DPF, prevoženih pa 155 tisoč km.
O tem sem bral na tem forumu, pa sem rekel zakaj pa ne. K temu je pripomoglo tudi tvoje mnenje Joztom (mazanje pumpe in šob), saj se mi zdijo tvoji posti dobro tehnično podkovani in konstruktivni.
No v glavnem v Laguno sem prvič tankal do pol, dodal Repsol dvotaktol (polna sintetika) in nato polno. Razlika se je začela poznati po približno 300 prevoženih km. Avto je na isti relaciji, kamor se vozim na delo, porabil ob uporabi dvotaktola, pri hitrosti 100km/h cca. 0.5-0.7 litra manj na 100km. Trenutna poraba je šla iz 3.8-4.3 litra na 3.2-3.5 litra na 100km. Skupna povprečna poraba je padla ob ISTI vožnji iz 6.2 na 5.8 litra po prevoženih 7300km. Moram pa reči, da sem naslednjič kupil neko penasol olje, tudi polna sintetika, pa ni dalo približno tega efekta. Očitno je le razlika v oljih na samo v ceni in imenu. Zdaj v nafto dodajam Motul dvotaktol, polna sintetika, pa se mi zdi da ima še največji učinek. Po občutku bo šla poraba vsaj na 5.7 litra.
Je pa avto tudi tišji ob zagonu in na splošno ob delovanju.
V glavnem to je moja izkušnja in moram reči, da bom še naprej dodajal Motula med nafto.
LP Peter
Pol ti bo pa crknil vse skupi pa bo za 2000-3000 škode pa se boš čudil zakaj je ribnl vse skupi...pa tako si šparal avto...
Pa še nekaj...bl kt ga paziš, pa nižjo obrati pa to..prej bo šel v maloro...
Reno posebej prepoveduje dodatke k nafti...kakršnekoli....
Če že dvotaktol...potem malo, pa še to na vsak 10 kestel polne nafte
GOLF VI. 1.2 TSI + 2.0 TDI
Zdaj po izkušnjah iz debat na nemških forumih, je najbolj uporabljano eno mineralno olje LM, ki tudi najbolje zgori. Prepir pa se je odvijal med BMW forumom in Bosch-em, ker je Bosch po vrsti zaporednih zaribavanj črpalk pri 165kkm odgovoril, da je nafta po standardu EN784 ali tako nekako, zadovoljiva. Potem so se pa popizdili, ali je zadovoljivo le za Bosch, če košta sanacija 4k€. Po dolivanju dvotaktola je kilometrina do napak narasla do 350kkm. Bi verjel da je tudi za DPF to še najbližje nafti. Dodatek 2-3 dcl na poln tank ni kaj dosti vpliven na porabo, ampak premošča samo pomanjkanje mazanja teh extremno hitrih piezzo diz in pa črpalke, ki fašejo kaj vode iz nafte. Če dize lažje sledijo elektronskim ukazom, se izkoristek poveča in pade poraba, to drži, seveda pa ne drastično. Taka razredčina ne more škoditi v nobenem primeru. Je pa fino, če si človek zamišlja moderen stroj tudi s tehnično podlago. Jaz sem te izkušnje krvavo plačal, od sina Peugeot 307 s Siemens črpalko, je le-ta zaribala in oddajala špene v naftne povratne vode, naprej sem pa že 100x napisal koliko košta pumpa in najmanj 2 dize. Jaz na dizeljna vedno dodajam DvoTaktol pa amen. Motul sem kupoval v Sammingu za naše Aprilia Area 50 in Piaggio NRG in sta šla ko 300mater tja do 100 in čez, seveda nažvižgane mašine in trši fedri v wandlerju. Ko sem si kupoval Espace sem želel 3.0dci, pa potem zaradi težav s 6-im cilindrom in lomi motorjev odnehal in kupil F4R. Ta trenutek bi vzel 1.9dci, dodajal dvotaktol in najprej zamenjal dvomasni vztrajnik za klasiko od kombija in vozil praktično večno. Ob dodatku pol doze STP v Motul X-Cess 5W40 zaščitiš turbino, ki je potem ne prepiha. Drugače pa možata vožnja dizeljnu sploh ne škodi, leti tudi pod nizkimi obrati, vrtenje kot bencinar je pa bolano. Bencinar pa med 900-2500, šele v šesti pa do daske, kjer je pretok zraka v motor zadosten.
Jaz tankam Motulovo 2T polsintetiko 510 že slabih 6K km v Megana 1.5 dci 106 KM. DPFja nimam. Poraba se mi ni spremenila, dela pa avto občutno tišje.
Sicer vem, da se morda komu zdi to neumnost, samo če ti enkrat ribne črpalka z vsemi posledicami (mojmu prjatlu in še enemu znancu) se človek res vpraša, ali verjeti proizvajalcem avtomobilov, prodajalcem goriva in pooblaščenim serviserjem?
Morda res, da Renault prepoveduje dodatke. Prodajajo pa svojega za 15€.
Se pa strinjam, da se dizla na vsake toliko časa konkretno pritisne. Tu ne mislim pospreševanja, ampak vožnje po avtocesti z višjo hitrostjo vsaj 10 minut. V glavnem, nekaj takšnega, kot se priporoča, če ima avto DPF.
lp,
Luka
Sicer vem, da se morda komu zdi to neumnost, samo če ti enkrat ribne črpalka z vsemi posledicami (mojmu prjatlu in še enemu znancu) se človek res vpraša, ali verjeti proizvajalcem avtomobilov, prodajalcem goriva in pooblaščenim serviserjem?
Morda res, da Renault prepoveduje dodatke. Prodajajo pa svojega za 15€.
Se pa strinjam, da se dizla na vsake toliko časa konkretno pritisne. Tu ne mislim pospreševanja, ampak vožnje po avtocesti z višjo hitrostjo vsaj 10 minut. V glavnem, nekaj takšnega, kot se priporoča, če ima avto DPF.
lp,
Luka
Zadnjič spremenil DonLuigi, dne 14 Nov 2011, 01:33, skupaj popravljeno 2 krat.
V Motomatu sem videl (mislim, da) Castrolov dodatek za dizle - kot razumem nemško je nekaj za boljše mazanje črpalke, zniževanje emisij ipd. Je pa v taki plastenki, kot včasih tisti dodatek za ščitenje ventilov.
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
-
- Prispevkov: 367
- Pridružen: 20 Jan 2006, 20:20
Tommy30 res lepo da te skrbi zame in mojo Laguno Se počutim kot poreden sin, ki ga atek ošteva..
No zdaj pa resno. Tommy30 o mojem načinu vožnje ne veš nič, saj tudi vprašal nisi. To se vsekakor spodobi, če že pametuješ o tem. Podana je samo izkušnja pri tej hitrosti. Drugo, če že imaš kaj za povedati, povej kaj konstruktivnega, kaj iz izkušenj. Torej to, kar sem povedal jaz, oziroma kaj na to temo.
No z mojo vožnjo je pa tako. Nikoli ga mrzlega ne tiščim, zjutraj tam do 2000 obratov, pa ne nižje od 1400, pa še to ob počasnem dodajanju z hitrostjo avta, da se ves ne trese. Ko je avto ogret, tudi olje, ga pa velikokrat spustim v obrate. Pri dinamični vožnji prestavljam nekje med 2800 in 3000 rpm in potem v višjo prestavo. Z Laguno sem vsaj dvakrat na teden, zaradi faksa v Ljubljani, na avtocesti. Peljem ga med 120 in 160 km/h. Na avtu je bilo tudi preventivno menjanje ojničnih ležajev, servisi pa se delajo na 15 tisoč km. Zaenkrat sem imel težave samo z slabimi mehaniki, sedaj ga vozim k modremu , crknil pa je senzor tlaka turbine...
Če pa koga še kaj zanima ( Tommy30 )pa naj le vpraša.
No zdaj pa resno. Tommy30 o mojem načinu vožnje ne veš nič, saj tudi vprašal nisi. To se vsekakor spodobi, če že pametuješ o tem. Podana je samo izkušnja pri tej hitrosti. Drugo, če že imaš kaj za povedati, povej kaj konstruktivnega, kaj iz izkušenj. Torej to, kar sem povedal jaz, oziroma kaj na to temo.
No z mojo vožnjo je pa tako. Nikoli ga mrzlega ne tiščim, zjutraj tam do 2000 obratov, pa ne nižje od 1400, pa še to ob počasnem dodajanju z hitrostjo avta, da se ves ne trese. Ko je avto ogret, tudi olje, ga pa velikokrat spustim v obrate. Pri dinamični vožnji prestavljam nekje med 2800 in 3000 rpm in potem v višjo prestavo. Z Laguno sem vsaj dvakrat na teden, zaradi faksa v Ljubljani, na avtocesti. Peljem ga med 120 in 160 km/h. Na avtu je bilo tudi preventivno menjanje ojničnih ležajev, servisi pa se delajo na 15 tisoč km. Zaenkrat sem imel težave samo z slabimi mehaniki, sedaj ga vozim k modremu , crknil pa je senzor tlaka turbine...
Če pa koga še kaj zanima ( Tommy30 )pa naj le vpraša.
Renault Sport fan-Laguna dCI, 96kw dynamic lux
Ja, zanima me zakaj renault priporoča dodatek za čiščenje šob in dodatek za čiščenje EGR ventila, NE priporoča pa dodatkov za mazanje črpalke?
Od 'mojstrov' sm slišal že preveč 'pametnih', tko da sm raje preveč previden, kot premalo.
Ko/če bo šlo kej narobe bom samo js in moja garancija. 'Mojstra' ne bo nobenga na spregled.
Od 'mojstrov' sm slišal že preveč 'pametnih', tko da sm raje preveč previden, kot premalo.
Ko/če bo šlo kej narobe bom samo js in moja garancija. 'Mojstra' ne bo nobenga na spregled.
Laguna Coupe GT dci 180