Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Okvare na vozilih in pomoč pri raznih problemih
Odgovori
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Glavni problem tega dodajanja dvotaktola je absolutni manjko kakršnih koli raziskav dolgoročnega vpliva zadeve na mašino in vse ostalo, vključno z denarnico. Obstaja le pametovanje in zelo živčno reagiranje na "nenavdušene komentarje". Zadeva ni priporočena zato če že druzga ne, bo dober izgovor zakaj boš samoplačnik pri morebitni okvari česarkoli na poti od tanka do auspuha.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a joztom »

Brezvezniki, skregani s teorijo in tehniko. Kdo neki vam želi škodovati, kaj tisti % dvotaktola misliš, da lahko ugonobi nevemkaj? V uvodu smo razložili, kaj je bistvo konflikta med Bosch, Delphi, Siemens in naftnimi družbami, vsi tumbajo o standardu. Ali pa ga lahko zanesljivo natočiš na črpalki. Še na 30kkm delaj servise, saj ti tako piše v tvoji rdeči knjižici. Nimam besed, če srečam retardirane. Ko, da bi ti kdo želel kaj slabega.
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Daš garancijo na svojo pametovanje?
Renault na svoja pametovanja v rdeči knjižici daje garancijo in drugače mislečih ne obklada z "brezvezniki", "retardirani", ...
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
legenda
Prispevkov: 65
Pridružen: 11 Jul 2013, 11:26

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a legenda »

Če se ne motim smo na forumu in namen forumov je delitev mnenja ter izkušenj. Glede na to, da je v temi govora o dolivanju dvotaktola (olja za delanje "mešance" za dvotaktne motorje) v nafo, nekateri kar avtomatsko pričakujejo da bomo vsi navdušeni nad tem in, da bi vsi morali z odobravanjem prikimavati samooklicanim "strokovnjakom" za motorje, ki to počnejo. Seveda, če se z temi "strokovnjaki" ne strinjaš si takoj "retardiran". Seveda, če pač nimas pametnih argumentov ali znanja je žaljenje najboljši način, da dokažeš svoj prav. Človek se vpraša kdo je tukaj "retardiran".
Uporabniški avatar
megane96
Prispevkov: 349
Pridružen: 11 Jan 2006, 21:15
Kraj: Notranjska

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a megane96 »

WarpedOne napisal/-a:Daš garancijo na svojo pametovanje?
Renault na svoja pametovanja v rdeči knjižici daje garancijo in drugače mislečih ne obklada z "brezvezniki", "retardirani", ...
Itak renault da garancijo, 2 leti.
Sodobno strojništvo ima navite standarde, norme, garancije je bilo za večino omenjenih vozil do 2 leti,
vse ostalo je pa potem tvoj problem, če le ne gre za napako na vseh izdelkih.

Uporabnik Legenda...mal bi se lahko brzdal, ker če sem prav videl voziš 2.0dci motor, kar naj bi bil eden najbolj zanesljivih... in posledično iz tega izhaja tvoje mnenje... vzemi v obzir da prvi Dci-ji so stari 10-12 let in vsi vsi forumaš si ne morej privoščiti tvojega modela motorja,
zato si delijo izkušnje kako podaljšati življensko dobo njihovih vozil...

... morda se še spomnite... precejšen delež foruma je verjetno premlad... pa vendar pred 10 leti ko so prišli ven Dci-ji, koliko je bilo okvar novih vozil tik po takanju, takrat je moral precej plačevat petrol, Omw popravilo...v nadaljevanju se lahko vprašamo koliko vozil je pa doživelo še nepopravljivo škodo...samo takrat so to kar lepo malo pod preprogo pometli, pa verjetno malo vseeno vzdignili kvaliteto nafte, ker tako naprej nebi šlo...
Megane RT, 1999
Slika
Uporabniški avatar
legenda
Prispevkov: 65
Pridružen: 11 Jul 2013, 11:26

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a legenda »

Strinjam se z zgoraj napisanim, glede starejših dci-jev ter o slabši kvaliteti nafte. Moj namen ni nikakor kogar koli užaliti, če slučajno sem koga, sa opravičujem. In tud 2.0 ni imun na okvare.
Moti me pa, kako so nekateri nestrpni do drugače mislečih. Še vedno mislim, da dvotaktol ni za v nafto ampak, če ga nekdo vliva pač njegov problem. Prav pa je, da se takšno (ne) početje podpre z dobrimi argumenti. Zame je navodilo proizvajalca dober argument, da tega ne počnem.
Če je pa kdo tukaj, ki ve kaj več in ima dokaze za to pa kar z besedo na dan. Mogoče pa prepriča koga izmed nas "nevernikov"
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a joztom »

Nobeden ni nestrpen, ampak dialog je namenjen koristnosti dodajanja že od samega začetka. Navedbe z vseh forumov in predlogi materiala so bili podani. Dvotaktol, vsi veste, zgori brez ostankov, ni mu dodan noben žvepleni in ne pepelni dodatek, tako da za DPF ni bojazni v predlaganem procentu. Se pa najde par pametnjakovičev, ki bere izključno sive mat tovarniške prospekte, ki nimajo resnih finančnih omejitev za vzdrževanje in morebiti želijo skodovati s svojimi prispevki, ki naj bi zanesli dvom v razne ugotovitve te teme, namenjene boju proti mejnim pogojem, ki vodijo v znatne poškodbe na motorjih. Pa tudi vaš lepi 2.0dci ne bo izvzet, sicer ima ketno, ni pa to vse. Vsakdo se bo odločil za varovanje svojega premoženja s svojo glavo, tudi reklama za dvotaktol nikomur ne bo navrgla znatnega učinka, le občutek, da si se z znanjem in informacijami ubranil pred nevednostjo in morebitnimi posledicami.
Uporabniški avatar
Petrol
Prispevkov: 4
Pridružen: 06 Jul 2011, 11:28

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a Petrol »

megane96 napisal/-a:
... morda se še spomnite... precejšen delež foruma je verjetno premlad... pa vendar pred 10 leti ko so prišli ven Dci-ji, koliko je bilo okvar novih vozil tik po takanju, takrat je moral precej plačevat petrol, Omw popravilo...v nadaljevanju se lahko vprašamo koliko vozil je pa doživelo še nepopravljivo škodo...samo takrat so to kar lepo malo pod preprogo pometli, pa verjetno malo vseeno vzdignili kvaliteto nafte, ker tako naprej nebi šlo...
Spoštovani!

kot smo na tem forumu že zapisali, smo na Petrolu skladno z evropsko direktivo leta 2005 dizelskem gorivu postopno začeli dodajati tudi biodizel, enako kot vsi ostali distributerji-obvezniki. Kakor tudi drugje po EU je bilo v uvajalni fazi zaznati nekaj tehničnih težav, ki so bile kasneje odpravljene, še posebej so bile poznane težave v Franciji. Vendar pa naši strokovnjaki iz Področja tehnični razvoj, kakovost in varnost zagotavljajo, da uporaba biogoriv v oskrbi z gorivi že več let teče nemoteno. Petrolov sistem zagotavljanja kakovosti predvideva vse ukrepe, ki stranki, ki potoži o težavah, ustrezno pomaga in vrednoti njihovo upravičenost. Petrolova goriva so v skupini nadstandardnih goriv in so ves čas nadzorovana preko neodvisnih kontrolnih institucij in so v koraku z razvojem najboljših goriv v Evropi. Glede kakovosti goriva si sicer lahko več preberete na naši spletni strani:
http://www.petrol.si/povej/sem-vasa-sta ... oda-je-res

Za vsa dodatna vprašanja, želje ali komentarje smo vam sicer vedno na voljo na http://www.petrol.si/povej" onclick="window.open(this.href);return false;.

Žiga Fišer
Strateško-korporativno komuniciranje
Petrol d.d., Ljubljana
Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 577
Pridružen: 31 Dec 2003, 06:01

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a lisko »

legenda napisal/-a:Strinjam se z zgoraj napisanim, glede starejših dci-jev ter o slabši kvaliteti nafte. Moj namen ni nikakor kogar koli užaliti, če slučajno sem koga, sa opravičujem. In tud 2.0 ni imun na okvare.
Moti me pa, kako so nekateri nestrpni do drugače mislečih. Še vedno mislim, da dvotaktol ni za v nafto ampak, če ga nekdo vliva pač njegov problem. Prav pa je, da se takšno (ne) početje podpre z dobrimi argumenti. Zame je navodilo proizvajalca dober argument, da tega ne počnem.
Če je pa kdo tukaj, ki ve kaj več in ima dokaze za to pa kar z besedo na dan. Mogoče pa prepriča koga izmed nas "nevernikov"
Bolši argument od tvojega je za mene to, da mi je strokovanjak, ki že vso življenje popravlja vse vrste dizelskih tlačilk svetoval. da ob vsakem tankanju dodam 1-2dcl dvotaktola...V moji temi imaš naslikan ležaj po 200 tisoč....in ja je iz lucasove visokotlačne črpalke....kaj je vzrok da ga je tko požrlo ali ne dovolj mazanja ali pa slab material? pa presodite sami....
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Odgovor je simpl: neprimeren materijal.

Dokler je nafta znotraj toleranc, je vzrok okvare lepo neprimeren materijal in ne odstopanje od sredine intervala tolerance. Vsaka zadeva mora imet tolk tolerance da deluje b.p. kljub temu da so drugi sklopi na skrajni meji svojih toleranc - to je celo bistvo igračkanja s tolerancami. In ker maš neki megle v svoji lastni proizvodnji morš svojo lastno toleranco še povečat nad javno objavljeno.

Sploh pa je vlečenje takšnih modrosti skozi zgodovino precej brezveze, motorji se spreminjajo, pogoji delovanja tudi. Kar je blo OK pred 15 leti lahko da ni več OK danes in obratno. Furanje modernih dizlov na 1000 obratih je katastrofa za DPF, prej je bil pa to recept HowToDriveADiesel.

Vprašaj tega strokovnjaka zakaj priporoča tako širok interval dodane količine, med 1 in 2 deci je ralika 100% - čisti znak da baja na pamet in po občutku. Je kaj vprašal kolk velik tank maš? 2 deci na 50l je čisto neki druzga kot deci na 100l , razlika štirikratna.

Kaj pa če je prava vrednosti, ki se dejansko pozna, šele pol litra na 50l?
Pa še to je komi 1% koncentracija dodatka, tist deci na 100l pomeni en promil dodatka... to naj bi bilo truda vredno, ki obvaruje pred okvaro? Mogoče bo zarad tega crknilo samo 8 črpalk namesto 10ih, ni ravno rešitev kateri bi reku rešitev.

Če crkujejo pumpe je edina prava pot pritisk na proizvajlca črpalk da jih izboljša.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a joztom »

Vsa stroka je udarila iz tebe, ti boš verjetno vsak čas pritisnil na proizvajalce. Ti le telefoniraj na Gomilsko Jelenu, koliko sčisti diz in obnovi pump na dan in koliko to stane, pa ti malo bolj jasno. Lisko, pusti ga v temi še naprej, zaključimo dialog gluhih.
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Dej raje številke na mizo: takšna kokcentracija dodatka zmanjša število okvar za tolk procentov.
In bo konec vsega teoretiziranja.
Če nimaš teh številk, nimaš nič razen slabe volje.
Laguna Coupe GT dci 180
Uporabniški avatar
joztom
Prispevkov: 1102
Pridružen: 08 Feb 2010, 00:46
Kraj: Ljubljana

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a joztom »

Mar bi spremljal vse skupaj od začetka, je vse lepo napisano, navedeni so materiali, dejstva, količine in izkušnje iz tujine. Tukaj pa samo škodoželjno zmedo delaš.
Uporabniški avatar
lisko
Prispevkov: 577
Pridružen: 31 Dec 2003, 06:01

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a lisko »

WarpedOne napisal/-a:Dej raje številke na mizo: takšna kokcentracija dodatka zmanjša število okvar za tolk procentov.
In bo konec vsega teoretiziranja.
Če nimaš teh številk, nimaš nič razen slabe volje.
Lahk sam probaš.....kupi najcenejšo motorko...nared mešanco in se igraj. Meni kot strojnemu tipu je logično , da nekaj kar ima vsaj primes malo olja bo dost bolje mazalo, kot nekaj kar je "suho". Men je vseen kaj delaš.....jaz dodajam vsem dizlom kaj sem jih mel do sedaj in bom tudi v prihodnje.
Uporabniški avatar
WarpedOne
Prispevkov: 597
Pridružen: 03 Avg 2006, 23:18
Kraj: Hrastnik

Re: Olja dvotaktol v dizel-izkušnje..

Odgovor Napisal/-a WarpedOne »

Super, samo prosim da se pohvališ s tem, ko boš avto prodajal.
Laguna Coupe GT dci 180
Odgovori