Optimizacija elektronike [ FASTCHIP ]
Optimizacija elektronike [ FASTCHIP ]
Nudim optimizacijo / rekalibracijo avtoelektronike z orodjem RSTuner
Podprti avtomobili za optimizacijo oz. remap:
- Clio 2 (172, 182, decat, launch control, V6)
- Clio 3 (197, 200, dCi105, dCi85, TCE100)
- Megane 2 (165T, RS225)
- Megane 3 (dCi 105, dCi 85, RS250, TCE 180)
- Twingo 2 (Dci85 Eco2, RS K4M 1.6, TCE 100)
- Laguna 2.0T GT204-205 Stage 1
- Laguna 3 (dCi110, dCi150, Laguna 3 170 Stage 1, Laguna 3 Coupé 205 HP Stage 1)
Zakaj je to dobro?
To je optimizacija trenutnega ECUja za stock sistem. Večina avtov ne stisne iz sebe tistega, kar bi lahko... S to opzimizacijo dosežete res maximum kar lahko s stock stvarmi. TO NI TUNANJE ali ČIPIRANJE ampak le REMAP, torej optimizacija / rekalibracija sistema.
Kakšne so občutne razlike?
Še posebaj pri športnih modelih, RS133, 172, 182, 197, 200, 225, 250 se opazi bolj tekoče in manj cukajoče delovanje motorja pri mrzlem vžigu. Popravi se krivulja navora skozi celotno območje in pri večini se blokada prestavi za cca 100-200rpm.
Kaj pa cena?
Cena je za vsak model avtomobila različna, saj je potrebno poleg samega kalibracijskega fajla dokupit tudi licenco za odklep avtomobila. Okvirno pa se cene kompleta optimizacije avta gibljejo med 150 in 300 eur.
Na kratko je torej to najbolj cenovno ugodna rešitev za dosežt najboljše rezultate iz tega kar imate v avtu.
Za povpraševanje mi pišite na email [email protected]
Ko enkrat potrdite optimizacijo za svoj avto in plačate avans, v roku treh dni dokončam vse.
Kdo vse je mapiral pri meni:
- moj RS172 ph2 in RS197 + optimizacija
- symon (RS182) + optimizacija + decat overrun + launch control
- zizek (RS182) + optimizacija
- koncar (RS182) + optimizacija + launch control
- gregi (ex RS182) + optimizacija
- choko (RS172 ph2) + optimizacija
- jurko (RS172 ph1) + optimizacija
- Stupo (Twingo RS 133) + optimizacija
- HribarRS (Clio RS 197) + optimizacija
- Tomaz (Clio 197) + optimizacija
Podprti avtomobili za optimizacijo oz. remap:
- Clio 2 (172, 182, decat, launch control, V6)
- Clio 3 (197, 200, dCi105, dCi85, TCE100)
- Megane 2 (165T, RS225)
- Megane 3 (dCi 105, dCi 85, RS250, TCE 180)
- Twingo 2 (Dci85 Eco2, RS K4M 1.6, TCE 100)
- Laguna 2.0T GT204-205 Stage 1
- Laguna 3 (dCi110, dCi150, Laguna 3 170 Stage 1, Laguna 3 Coupé 205 HP Stage 1)
Zakaj je to dobro?
To je optimizacija trenutnega ECUja za stock sistem. Večina avtov ne stisne iz sebe tistega, kar bi lahko... S to opzimizacijo dosežete res maximum kar lahko s stock stvarmi. TO NI TUNANJE ali ČIPIRANJE ampak le REMAP, torej optimizacija / rekalibracija sistema.
Kakšne so občutne razlike?
Še posebaj pri športnih modelih, RS133, 172, 182, 197, 200, 225, 250 se opazi bolj tekoče in manj cukajoče delovanje motorja pri mrzlem vžigu. Popravi se krivulja navora skozi celotno območje in pri večini se blokada prestavi za cca 100-200rpm.
Kaj pa cena?
Cena je za vsak model avtomobila različna, saj je potrebno poleg samega kalibracijskega fajla dokupit tudi licenco za odklep avtomobila. Okvirno pa se cene kompleta optimizacije avta gibljejo med 150 in 300 eur.
Na kratko je torej to najbolj cenovno ugodna rešitev za dosežt najboljše rezultate iz tega kar imate v avtu.
Za povpraševanje mi pišite na email [email protected]
Ko enkrat potrdite optimizacijo za svoj avto in plačate avans, v roku treh dni dokončam vse.
Kdo vse je mapiral pri meni:
- moj RS172 ph2 in RS197 + optimizacija
- symon (RS182) + optimizacija + decat overrun + launch control
- zizek (RS182) + optimizacija
- koncar (RS182) + optimizacija + launch control
- gregi (ex RS182) + optimizacija
- choko (RS172 ph2) + optimizacija
- jurko (RS172 ph1) + optimizacija
- Stupo (Twingo RS 133) + optimizacija
- HribarRS (Clio RS 197) + optimizacija
- Tomaz (Clio 197) + optimizacija
Zadnjič spremenil UrbanD, dne 14 Nov 2011, 22:29, skupaj popravljeno 1 krat.
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Nepismeni?jurko napisal/-a:torej, a pol obstaja kej za 1.4 16v? al pa 1.6 16v
UrbanD napisal/-a:Podprti avtomobili za optimizacijo oz. remap:
- Clio 2 (172, 182, decat, launch control)
- Clio 3 (197, 200, TCE)
- Megane 2 (dCi 150, dCi 175, RS225)
- Megane 3 (dCi 105, dCi 110, RS250 stage 1, stage 2, TCE 180)
- Twingo 2 (1.2 56kW, RS133, TCE 100)
- Laguna 2 - 2.0T GT
- Laguna 3 (170HP Stage 1, Coupé 205 HP Stage 1)
Kot je že Seko delno povedal se spremeni predvsem krivulja ne pa max moč. Verjetno je sama mapa narejena tako da je v zgornjem območju bolj malo spremenjeno, verjetno zaradi varnosti, ne vem. Rezultat se dejansko občuti in je izmerljiv.
Če se prav spomnim so po večini clioti 182 s tem remapom pri ercu namerili okoli 180 konjev in nekaj čez 200Nm navora, 182 brez remapa pa je nameril 179,5 konja in 197Nm navora.
Je pa tole kar ugodna rešitev za serijski motor. Za večje posege v motor pa priporočam pravi remap ali celo uporabo pigyback/standalone ecu-ja.
Če se prav spomnim so po večini clioti 182 s tem remapom pri ercu namerili okoli 180 konjev in nekaj čez 200Nm navora, 182 brez remapa pa je nameril 179,5 konja in 197Nm navora.
Je pa tole kar ugodna rešitev za serijski motor. Za večje posege v motor pa priporočam pravi remap ali celo uporabo pigyback/standalone ecu-ja.
Enigma motorsport