Clio 3 RS okvare/tezave/napake

Debate o vseh Renault Sport modelih (Twingo, Clio, Megane)
Odgovori
Uporabniški avatar
schkorc
Prispevkov: 1096
Pridružen: 11 Dec 2003, 13:54
Kraj: Prebold

Clio 3 RS okvare/tezave/napake

Odgovor Napisal/-a schkorc »

Zdravo

Ne vem točno kako (in kje) bi se lotil... V nobeni temi nisem zasledil (vsaj ne da bi se spomnil) konkretno omenjenih kakšnih pogostih okvar/težav na Cliu 3 RS 197/200 (saj vem, da jih praktično ni, ali pa so tako male, da jih večina sploh ne opazi :)). Torej katere so pogoste napake katere ste imeli, slišali ali pa kje prebrali o njih? Je kakšna serijska "greška"? Na kaj naj bodo kupci rabljenih pozorni ali pa kaj lahko poskusijo lastniki odpraviti pred iztekom garancije? Dobrodošli tudi predvsem komentarji tistih, ki se službeno ukvarjajo s temi avtomobili.

Vem, da ni kakšnih resnejših težav s temi avtomobili, ampak pač kdaj pa kdaj se najde kakšna težava.



-Meni poznana je dokaj pogosta težava z menjalniki (konkretno s sinhroni druge in tretje prestave), pri hitrejših/grobih voznikih, ki so se začele že s Cliom 2 RS 172/182.
-Malo manj pogosta a vseeno kdaj prisotna je pri Cliu 3 RS (tako kot pri ostalih avtomobilih s hidravlično sklopko) težava s hidravličnimi cilindri sklopke.
-Pogosti problem (praktično vseh športnih avtomobilov) so tudi nosilci motorja. Najprej odpove zgornji nosilec na sovoznikovi strani.
-Tako kot pri Meganu 2 ima tudi Clio 3 pogosto rahle težave z volanskim mehanizmom (rahlo občasno pokanje v volanski letvi).
-Pri večini novejših Renaultovih motorjih se pri hladnih avtomobilih pojavlja cukanje (ti. kangarooing), katerega se pri Renaultu ne znajo znebiti (kolikor mi je poznano).
-Pri novejših Renaultih je pogost problem v "zadržalu" vrat (poka, ko se vrata odprejo na vmesni stopnji, ko vrata zadrži)
-V primeru Recaro sedežev je problematično blago na stranskih oporah.
-Za Clia 3 (navadnega) poročajo o dokaj pogostih okvarah števca, kot tudi o tesnilnih gumicah pri vratah (močneje se sliši piš vetra).

Če še ima kdo kaj pametnega pa naj napiše ;).

LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si
Uporabniški avatar
Aleen
Prispevkov: 1456
Pridružen: 19 Apr 2006, 21:40
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a Aleen »

Mislim da vsem RSom 197 vn gleda odbijač pri luči spredaj :wink: , ter lupljene volanskega obroča.
RENAULT Sport
Slika
Uporabniški avatar
schkorc
Prispevkov: 1096
Pridružen: 11 Dec 2003, 13:54
Kraj: Prebold

Odgovor Napisal/-a schkorc »

Aleen napisal/-a:Mislim da vsem RSom 197 vn gleda odbijač pri luči spredaj :wink: , ter lupljene volanskega obroča.
Tudi to je res. Kot tudi to, da je lovljenje karoserijskih linij na večini novejših avtomobilih nekaj česar se očitno ne dela več :D.
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Aleen napisal/-a:ter lupljene volanskega obroča.
Tudi pri 172/182 se to dogaja. Un del gumijasti na levi in desni strani. Pravzaprav večino teh napak imajo tudi 172 in 182.

-Kangarooing, ki z RStunerjem dosti zmanjša.

-Škripanje voznikovega sedeža ob zavijanju (prenos teže).

-Po cca 5000 km od menjave olja začne piti olje tako, da ni slaba ideja, da se ga zato menja pogosteje kot je priporočeno (20.000 km je mišljeno uradno kar je bedarija na kubik)

-Nosilec motorja isto gre, motor dobi preveč lufta

-Imam sicer aftermarket avspuh ampak tam spodaj je vse tako natesno, da baje hitro začne zabijati srednji lonec ob toplotno zaščito. Ko smo pri avspuhu, zadnji nosilci hitro grejo, kontrolirajte jih.

-ko bom še kaj se spomnil bom editiral post. :oops:
Zadnjič spremenil Symon, dne 04 Jun 2011, 15:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
ManIAK
Prispevkov: 580
Pridružen: 06 Jun 2006, 21:59

Odgovor Napisal/-a ManIAK »

-197/200 škripanje ob "zvijanju" šasije pri armaturki sovoznikovi strani.
-Škripanje recarotov ob sunkovitem prnosu teže na drugo stran.
- Air valve dump pri prestavljanju nad 7000rpm
- Brbotanje ( sliši se kot pokanje balončkov ) pri neogretem katalizatorju avta.
- Nenatančno nastavljena klučavnica prtljažnih vrat. ( pokanje iz zadnjega dela pri vožnji čez neravnine. Nastaviš ključavnico pa je mir. )
- Pokanje pri zadnjih sedežih. ( Ne nasedajo dost na "knap" na zapiralo in ob vožnji čez neravnine občasno pokajo.Rešitev podobna kot zgoraj )
- Če je avto dolgo na direktnem soncu se zaradi vročine občasno malček zmeša displayu za uro in radio.
- Prirjavenje ploščic na diske ob vlažnem vremenu.
- Cviljenje zavor pri manjših hitrostih.
- Nenatančno nastavljen izpušni sistem. ( Če pri 200tki pogledaš boš videl da ni v centru zaščitnega obročka in zato ob kakšnem večjem zibanju pri nekaterih udari v toplotno zaščito. )
- Predvsem pri 197kah je precej pogost problem ribanja ojničnih ležajev. Tud pri 200tkah je par primerov.

To je to, zdaj iz glave. Pisal sem samo take primere, kateri so se naredili 5+ ljudem.
Uporabniški avatar
fuegogt
Prispevkov: 172
Pridružen: 18 Mar 2009, 19:43

Odgovor Napisal/-a fuegogt »

-Ja pri meni je bil menjan zgornji nosilec motorja, ki je začel škljocat že po 5kilo km-zamenjan v garanciji, avto ima sedaj 15 kilo-škljoca spet :lol:
-slišim tudi neko pokanje na desni strani podvozja ko speljem, ni hudo, občutek kot bi kak zglob imel lufta...
- kangaroo efekt tu pa tam, ko je hladen, pa če ga moja pelja, ko nima občutka :twisted: pa pohodi na hitro, potem pa začne cukat ( mi je na servisu razložil, da imajo probleme z ventili, dokler se ne ogrejejo nad določeno temperaturo :shock: , baje neki tovarniški update cpu-ja pomaga :roll:
-recaroti so bp, notri se vsedem kot v gokart, tako da ne obrabljam stranice 8)
-motor zaenkrat bp, olja ni spil v 10 kilo nič, kljub enemu Grobniku, hehe
- menjalnik bp
- čričkov nič
- ploščice se lepijo ob vlagi-klasika (to je pač brembo, še ko avto stoji hoče bremzat :lol: )
- vse to pa izgine, ko pohodiš gas, pa se vsa scena spremeni v adrenalinski užitek.

Ko bom spet zamenjal nosilec motorja, bom starega malo naštudiral, pa predelal, tudi s kakšnim novalonom ali tršo gumo, da ne bo kar tako fuč. Je pa treba malo pogledat, kaj je sploh vzrok da dobi zračnost, pa na katerem delu se sploh to pojavi.
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Odgovor Napisal/-a dci »

bom samo citiral besede človeka, ki mi je omenil;
Cukanje se dogaja zaradi zapiranja, ko senzor zazna preveliko količino CO2 plinov, takrat avtomatsko zapre/zmanjša moč motorju, seveda se to dogaja zelo hitro, efekt pa je cukanje. To se dogaja bolj izrazito, če pelješ po klancu navzdol, pa imaš vključen tempomat, kateri vzdržuje hitrost in kuri gorivo obenem pa ni potrebe po moči in računalnik zaznava prekomerne pline in tako se to cukanje dogaja ker se sistem znotraj sebe krega, kaj je bolj pomembno, ali bomo vzdrževali hotrost v dolino ali bomo imeli 0 CO2 plinov.

Meni osebno je to mal nerazumljivo, ker kako točno deluje računalnik ne vem, se mi pa je že zgodilo to cukanje v dolino, seveda sem imel tempomat nastavljen na 50km/h v 3.prestavi.
Malo sem analiziral zadevo;
Če se v ta klanec navzdol peljem v 4.prestavi s ali brez tempomata, bom imel na koncu v dolini klanca končno hitrost 54km/h torej pridobivam na hitrosti, če se pa peljem po tem istem klancu v 3.prestavi pa bom moral dodajat plin, da bom vzdrževal hitrost 50km/h oz. če spustim avto imam na koncu v dolini klanca končno hitrost 40km/h.

Torej sklepam, da s tempomatom v taisto dolino v 3.prestavi računalnik in tempomat morata delovat usklajeno z neko zelo dobro natančnostjo, saj ni potrebe po dodajanju moči, se pa sprašujem, če/ko pride do cukanja, ali takrat odvzema moč motorju in zakaj? to me pa res zanima? če je to povezano z CO2 plini.....

Tko mi je bilo povedano, samo prenašam slišane besede sem na forum.

Če imaš pa pri pospeševanju probleme s cukanjem je pa to povsem drug problem.
Uporabniški avatar
schkorc
Prispevkov: 1096
Pridružen: 11 Dec 2003, 13:54
Kraj: Prebold

Odgovor Napisal/-a schkorc »

@ManIAK: Kje si pa ti pobral nekatere težave, od Renaultovih testnih inženirjev in avtomobilov s 500.000km ali kakšnih poklicnih dirkačev, ki avto uporabljajo samo za dirkaška testiranja :lol:? HEC :). Ampak sploh tista z ojničnimi ležaji je pa res zanimiva, glede na to, da že 172/182 NIMAJO pogostih težav s tem. OK brez olja res ne gre (nikoli na nobenem motorju), tako da je to zelo verjetno za tiste, ki ne kontrolirajo nivoja. Če je olja dovolj, pa ne bi smelo biti težav.

Air valve dump nad 7000RPM? Kaj je s tem v praksi?

Kar se tiče lepljenja ploščic se mi zdi, da se to začne dogajati, ko so ploščice že obrabljene. Vsaj meni je to delalo, ko so bile ploščice nekje pod polovico. Po menjavi (sicer z neoriginalnimi ploščicami) tega ni več, prav tako tega ni več tudi ko so obrabljene.

Kar se tiče tiste težave z "volanskim mehanizmom" (občasno rahlo pokanje v volanu, sploh pri obračanju na parkirišču ali speljevanju), predvidevam, da je to ista zadeva kot jo je omenil tudi fuegogt. Na renaultu pravijo, da je baje težava odpravljena od l.2010, drugače pa bi naj bila rešitev takšna, da se odvije matico na polosovini, se jo namaže z lepilom in ponovno privije :).

Kangarooinga pa tovarniški update ne odpravi, preverjeno ;). Sicer s posodobitvijo res ne cuka toliko, ampak hoče motor zamoriti in obdržati zamorjenega, kar mu ne uspeva najbolje :). Edina rešitev (za tiste ki jih to moti) je baje čipanje.
Na forumih je res pogosto v povezavi s tem cukanjem omenjen tudi tempomat. Nekateri pišejo, da če tempomat čisto izključijo (ga ugasnejo na gumbu, da ne gori več tisto zeleno obvestilo), da naj ne bi cukalo.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si
Uporabniški avatar
ManIAK
Prispevkov: 580
Pridružen: 06 Jun 2006, 21:59

Odgovor Napisal/-a ManIAK »

schkorc napisal/-a:@ManIAK: Kje si pa ti pobral nekatere težave, od Renaultovih testnih inženirjev in avtomobilov s 500.000km ali kakšnih poklicnih dirkačev, ki avto uporabljajo samo za dirkaška testiranja :lol:? HEC :). Ampak sploh tista z ojničnimi ležaji je pa res zanimiva, glede na to, da že 172/182 NIMAJO pogostih težav s tem. OK brez olja res ne gre (nikoli na nobenem motorju), tako da je to zelo verjetno za tiste, ki ne kontrolirajo nivoja. Če je olja dovolj, pa ne bi smelo biti težav.

Air valve dump nad 7000RPM? Kaj je s tem v praksi?
Večino zadev preberem na .uk forumih, pa tudi v SLO in HR poznam ribanje ojničnih ležajev. :wink: So pa v večini primerov čist daily voženi clioti. :roll:

Air valve dump, pa dvomim da ti bom znal prevesti v slovenščino. Pri pospeševanju in prestavljanju nad 7k/rpm se sliši tak zvok kot bi pod pritiskom nekaj spustlo. To bi naj bil nekakšen povratni ventil z membrano ( iz airboxa gre desno ven in se pred sprednjo lučjo zaključi ). Dolgo časa se ni vedlo kaj naj bi to bilo, delalo pa je na večini cliotov. No, zdaj sem prebral da bi naj bilo to, to in je popolnoma običajno/neškodljivo. Sem pa vseeno izopstavu, da se nebi kdo čudu oziroma mislu da je kaj narobe. :wink:
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

ManIAK napisal/-a: Večino zadev preberem na .uk forumih, pa tudi v SLO in HR poznam ribanje ojničnih ležajev. :wink: So pa v večini primerov čist daily voženi clioti. :roll:
+1; tudi jaz za kar nekaj teh nesrečnih primerov vem... so pa to večinoma 197...
Zadnjič spremenil Cr00k, dne 04 Jul 2011, 23:17, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Uporabniški avatar
Bosty
Prispevkov: 233
Pridružen: 12 Okt 2009, 07:14

Odgovor Napisal/-a Bosty »

Sva z ManIAKom že preko PM debatirala, pa da še tule navedem moje izkušnje po prevoženih 43.000 km.
- V vsakem medservisnem intervalu dolil manj kot 1 liter olja.
- Pri okoli 20k km, pri zaviranju na polno od 170 km/h (pri nižjih hitrostih ni bilo čutiti), avto vleklo v desno. Ugotovljena počena in zažgana prednja leva zavorna ploščica - zamenjano kot raklamacija.
- Blokiranje zadnjih zavor zjutraj zaradi nočne ali dežne vlage in to brez zategnjene ročne. Na 40K km zamenjane zadnje zavorne ploščice in sedaj je OK.
- Brbotanje (sliši se kot pokanje balonèkov) pri neogretem katalizatorju avta. Bo nekaj takega, zgolj občasno in občasno tudi pri ogretem avtu, vedno v prostem teku, kot da bi majčkeno bencina pokalo v auspuhu. Prav super zvok, sliši se pa le z ugasnjenim avtoradijem. Po občutku nekako bolj desno zadaj, bolj desno kot na sredini. Bi bilo lahko kaj drugega?
- Regulator višine voznikovega varnostnega pasu na stebričku ima redne čričke. Predrmaš pa je bolje.
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

Bosty napisal/-a:- Regulator višine voznikovega varnostnega pasu na stebričku ima redne čričke. Predrmaš pa je bolje.
Aaaa tole mene včas jezi? :) ...vse bom predrmal :D
Slika
Uporabniški avatar
Bosty
Prispevkov: 233
Pridružen: 12 Okt 2009, 07:14

Odgovor Napisal/-a Bosty »

Cr00k napisal/-a:
Bosty napisal/-a:- Regulator višine voznikovega varnostnega pasu na stebrièku ima redne èrièke. Predrmaš pa je bolje.
Aaaa tole mene vèas jezi? :) ...vse bom predrmal :D
Sej ni neko hudo drmanje, kar med vožnjo malo porukaš.
Če pa še ne bo bolje, bomo pa pol tube silikona not spustil, pa da pol vidimo :wink:
Uporabniški avatar
suzukiGTI
Prispevkov: 62
Pridružen: 19 Nov 2007, 20:58
Kraj: Mokronog

Odgovor Napisal/-a suzukiGTI »

Kangarooing: pri meni se je odpravil z Cold Air Intake-om,res da ga imam šele en dan zmontiranega,ampak do zdaj se ni bilo cukanja;)

RS 197
_vlečenje avta v levo ali desno,vzrok je luft na končnikih peste spodaj...Problem je da ko imaš avto na dvigalki in če na roke probavaš ni nobenega lufta,probaš pa z "pajsarjem" je pa lufta ogromno.Trenutno rešujem ta problem že na drugem RS-u 197 ;)
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

"Kangaroo-ing" se pri vseh RSih da odpravit z re-map ECUja :wink:
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Odgovori