clio 1.8 16v l.92- obnova
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Samo da ni to tesnilo od tistega majstra iz Medvod ali okolice. Kokelj mislim da se piše.
Zdej nočem nič slabega, samo sem šel malo na hitro računat in če imaš premer cilindra 82mm, hod 83,5mm in je z 1,60mm debelim tesnilom 12.3:1 kompresijsko razmerje, potem je z 1,75mm debelim tesnilom 12.1:1 kompresijsko razmerje, oziroma malenkost manj (12,08:1). Za premer tesnila sem vzel mero 82,6mm, ker je ponavadi tam nekje večji premer, pri takem premeru cilindra.
Če hočeš toliko znižat kompresijo boš moral dat kar konkretno debelejše tesnilo, po mojih izračunih 2mm debelo.
A se za te motorje res ne da dobit aftermarket MLS tesnila? Kupiš dva tesnila in narediš iz dveh enega, debelejšega.
Edit*
Evo, nekaj takega: http://www.ebay.co.uk/itm/Cometic-Renau ... 43b980b704" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdej nočem nič slabega, samo sem šel malo na hitro računat in če imaš premer cilindra 82mm, hod 83,5mm in je z 1,60mm debelim tesnilom 12.3:1 kompresijsko razmerje, potem je z 1,75mm debelim tesnilom 12.1:1 kompresijsko razmerje, oziroma malenkost manj (12,08:1). Za premer tesnila sem vzel mero 82,6mm, ker je ponavadi tam nekje večji premer, pri takem premeru cilindra.
Če hočeš toliko znižat kompresijo boš moral dat kar konkretno debelejše tesnilo, po mojih izračunih 2mm debelo.
A se za te motorje res ne da dobit aftermarket MLS tesnila? Kupiš dva tesnila in narediš iz dveh enega, debelejšega.
Edit*
Evo, nekaj takega: http://www.ebay.co.uk/itm/Cometic-Renau ... 43b980b704" onclick="window.open(this.href);return false;
Enigma motorsport
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
da zadeva je iz sore pri medvodah, oblečena bo iz obeh strani z plehom, sem rekel da naj naredi najbolše kar premore.... Za tesnilo katerega mi omenjaš mi pa ne diši, ker da bi sestavil eno tesnilo iz dveh... nevem povprašal sem na okoli nevem že logika mi pravi da to ni najbolje... povprašal sem pa ptudi o kvaliteti teh tesnil ki uporabljajo ta tesnila na dirkalcih in so rekli da so odlična tako da ja ... nevem
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Sem ti dal link do 1.9mm debelega, pa boljše kvalitete kot ta od tega majstra. Vprašaj Robija (Robi1000) o kvaliteti, ga je dal delat tja.
Drugače pa veliko boljše dva tesnila razdret in sestavit enega kot pa razna šalabajzanja s tesnili ki tudi lukenj nimajo enako velikih...
Drugače pa veliko boljše dva tesnila razdret in sestavit enega kot pa razna šalabajzanja s tesnili ki tudi lukenj nimajo enako velikih...
Enigma motorsport
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Pismo da se ti da zajebavat s tem, kupiš drug blok, če je treba mal pohonaš in to je to, ne pa da ga serješ s temi tesnili. Mislim sej lahko da bo delalo bp, samo jaz pri takem projektu ne bi izumljal tople vode in bi našel en drug-dober blok Če se ti gre za originalnost, pol bi pustil tudi bate in gred original, če iščeš performance, bi mogu pa že v osnovi vzet F7R 710, pa verjemi da bi šel serijski več kot dovolj dobro, brez predelav
Ravno mudi se ti pa verjetno tudi ne, ker imaš še na drugih področjih kar nekaj dela.
Sicer pa avto in denar sta tvoja, tako da...
Ravno mudi se ti pa verjetno tudi ne, ker imaš še na drugih področjih kar nekaj dela.
Sicer pa avto in denar sta tvoja, tako da...
Kar izgubim na ravnini, nadomestim v ovinku
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Glede na to da dela tesnila za rally avtomobilo npr audi s2 5 ciliderc z večjim močnejšim razmerjem pa zdrži pa za jugota ki ima tudi večje kompresijsko razmerjem, sklepam da dela uredu, seveda tukaj na dirkalcih se vrtijo motorji z večjimi obrati kot se bo moj, tako da mislim da nebo problema.Drmo napisal/-a:Sem ti dal link do 1.9mm debelega, pa boljše kvalitete kot ta od tega majstra. Vprašaj Robija (Robi1000) o kvaliteti, ga je dal delat tja.
Drugače pa veliko boljše dva tesnila razdret in sestavit enega kot pa razna šalabajzanja s tesnili ki tudi lukenj nimajo enako velikih...
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Blok bo ostal kar ta, gre se mi zato ker mora biti motor sestavljen do maja, kar mi bo uspelo. Kaj ga serjem s tesnili? Vem za dirkalnike ter osebne avte ki delajo na tesnilih od točno tega iz sore pa so debeline 2.5mm tako da... Avto bo originalen, vendar z nekaj dodelavami, kot je recimo motor, ter barva avtomobila, zato ker hočem da je hkrati originalen, ter hkrati poseben!kmetek napisal/-a:Pismo da se ti da zajebavat s tem, kupiš drug blok, če je treba mal pohonaš in to je to, ne pa da ga serješ s temi tesnili. Mislim sej lahko da bo delalo bp, samo jaz pri takem projektu ne bi izumljal tople vode in bi našel en drug-dober blok Če se ti gre za originalnost, pol bi pustil tudi bate in gred original, če iščeš performance, bi mogu pa že v osnovi vzet F7R 710, pa verjemi da bi šel serijski več kot dovolj dobro, brez predelav
Ravno mudi se ti pa verjetno tudi ne, ker imaš še na drugih področjih kar nekaj dela.
Sicer pa avto in denar sta tvoja, tako da...
Lp!
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Če pa rally majstri to uporabljajo pol bo pa že uredu.
Enigma motorsport
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Evo tesnilo je narejeno, še dve slikce na hitro:
Lp Biste!
Lp Biste!
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
kolk € to pride ce ni skrivnost?
http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Meni se ni zdelo drago in sicer 50€Drmo.JR napisal/-a:kolk € to pride ce ni skrivnost?
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Si pa žleht ... Saj to tesnilo bo delalo nekaj časa.Drmo napisal/-a:Če pa rally majstri to uporabljajo pol bo pa že uredu.
LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Enake dihtunge smo dal delat za alpinko in jih je prepihal. Bistvo teh dihtung so jekleni obroči za cilindre. To je pa čist obična dihtnga sam da je jeklena. Ringi ukol cilindrov so čisto obični. Tko da ja, na konc smo naročil od spessota in je to to
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
v preteklih dneh se je delalo kar veliko, dobil sem tudi nekaj kosev z peskanja ter barvanja, sicer pa slike povedo tisoč besed.
speskan ter pobarvan most ter zadnja prema
ter ostale drobobnarije... roke, stabilizator, nosilec rezervne gume itd...
Rezervno platišče na katero bom jutri na šihtu zmontiral originalno prevmatiko Michelin let 92, z namenom.
Zložil se je pa tudi motor, jutri sestavim še alternator, zaganjač pa servo črpalko ter volansko letev bom nesel obnovit drugi teden.
Lp biste! PS: naj se vam cedijo sline
speskan ter pobarvan most ter zadnja prema
ter ostale drobobnarije... roke, stabilizator, nosilec rezervne gume itd...
Rezervno platišče na katero bom jutri na šihtu zmontiral originalno prevmatiko Michelin let 92, z namenom.
Zložil se je pa tudi motor, jutri sestavim še alternator, zaganjač pa servo črpalko ter volansko letev bom nesel obnovit drugi teden.
Lp biste! PS: naj se vam cedijo sline
Re: clio 1.8 16v l.92- obnova
Motor je še lepši kot je bil nov