Točno tako!lukeatluke napisal/-a:Torej so fore o lepšem speljevanju, enakomerni moči in blabla, pisane od fizičnih oseb na avtomobilizmu.com nerealne ocene oz. efekt ob izgubi 50+€?
Zračni filter
No ker je govora ravno o K&N filtru pa tudi jaz sem ga zmontiral - vgradnega sem kupil.
No najprej finančno (cene bom zaokrožil navzgor):
filter 70€
komplet 17€ (čistilo+olje v spreju za več kot 10 čiščenj) za regeneracijo filtra
Torej, skupaj znese 87€.
original filter = 8,5€
vir:
http://www.avtodeli.com/index.aspx?sour ... id=MD-8334
Glede na kilometrino, ki jo opravim in, če bom čistil filter vsakih 10000km se mi bo investicija povrnila v štirih letih samo s čiščenjem. Seveda se nakup toliko bolj splača, če imaš nov avto, ker ga boš 4 leta zihr vozil "predpostavljam"
Če imaš pa avto star 8let, je pa za moje pojme nakup tega filtra nesmisel.
Ubistvu ti računica pove, ali je nakup upravičen ali ne. Tisto kar je baba rekla-kazala, je meni dol viseče....Vsak ima pravico do svobode govora , ampak, naj poda še argument, kot recimo; meni se ne splača, ker mi je izračun pokazal, da investicija v tak filter ne upraviči pridobitev na ta račun. Vse drugo, se meni zdi foušarija (morm Vas tiste mal podražt ) .
No uglavnem, da še povem, katere pridobitve sem občutil, to je povsem moje subjektivno mnenje, na katerega se nerabite zahaklat kot potencialen samomorilc
Zvoka nisem občutil, da bi kej renčalo ko harley davidson .
Zaznal sem padec povprečne porabe pri "določenem" režimu vožnje, ki znaša 0,3dcl, pa da mi ne bo kdo kej oporekal, ajde 0,2dcl .
Polej, sem občutil boljše pospeševanje, vendar ker je prva pa druga kratka brzina, od tega nimam kej velik, mogoče sm zato na track dayu vozil zanimiv čas.
Tolk.
Še to bi omenu, vsak, k se le mal spozna na motorje in fiziko ve, kaj pomeni, če je pred ali za motorjem manjši upor (če motor lažje diha), iz te enačbe pade nek rezultat. Kakšen, pa ne mene spraševat.
Meni je bistvo to, da imam filter, ki bo za vedno ostal v tem avtu, pred avtom je pa dolga življenska doba.
Upam, da sem bil izčrpen.
LP
No najprej finančno (cene bom zaokrožil navzgor):
filter 70€
komplet 17€ (čistilo+olje v spreju za več kot 10 čiščenj) za regeneracijo filtra
Torej, skupaj znese 87€.
original filter = 8,5€
vir:
http://www.avtodeli.com/index.aspx?sour ... id=MD-8334
Glede na kilometrino, ki jo opravim in, če bom čistil filter vsakih 10000km se mi bo investicija povrnila v štirih letih samo s čiščenjem. Seveda se nakup toliko bolj splača, če imaš nov avto, ker ga boš 4 leta zihr vozil "predpostavljam"
Če imaš pa avto star 8let, je pa za moje pojme nakup tega filtra nesmisel.
Ubistvu ti računica pove, ali je nakup upravičen ali ne. Tisto kar je baba rekla-kazala, je meni dol viseče....Vsak ima pravico do svobode govora , ampak, naj poda še argument, kot recimo; meni se ne splača, ker mi je izračun pokazal, da investicija v tak filter ne upraviči pridobitev na ta račun. Vse drugo, se meni zdi foušarija (morm Vas tiste mal podražt ) .
No uglavnem, da še povem, katere pridobitve sem občutil, to je povsem moje subjektivno mnenje, na katerega se nerabite zahaklat kot potencialen samomorilc
Zvoka nisem občutil, da bi kej renčalo ko harley davidson .
Zaznal sem padec povprečne porabe pri "določenem" režimu vožnje, ki znaša 0,3dcl, pa da mi ne bo kdo kej oporekal, ajde 0,2dcl .
Polej, sem občutil boljše pospeševanje, vendar ker je prva pa druga kratka brzina, od tega nimam kej velik, mogoče sm zato na track dayu vozil zanimiv čas.
Tolk.
Še to bi omenu, vsak, k se le mal spozna na motorje in fiziko ve, kaj pomeni, če je pred ali za motorjem manjši upor (če motor lažje diha), iz te enačbe pade nek rezultat. Kakšen, pa ne mene spraševat.
Meni je bistvo to, da imam filter, ki bo za vedno ostal v tem avtu, pred avtom je pa dolga življenska doba.
Upam, da sem bil izčrpen.
LP
Zakaj bi razmišlali o problemih? to naj razmišlajo inženirji in konstruktorji
Veš, ljudje smo različni, eni mislijo, da je vse na njih, eni pa pijejo limonado. Kje se ti vidiš?
Gre se pa za nek filter..
Glej, da ko prideš na servis, da te spoštujejo, pa ponudijo kako kavico pa zamotijo s kako hosteso v salonu z novimi avtomobili. Ne pa, da ti bodo težili zarat enga filtra
Veš, ljudje smo različni, eni mislijo, da je vse na njih, eni pa pijejo limonado. Kje se ti vidiš?
Gre se pa za nek filter..
Glej, da ko prideš na servis, da te spoštujejo, pa ponudijo kako kavico pa zamotijo s kako hosteso v salonu z novimi avtomobili. Ne pa, da ti bodo težili zarat enga filtra
Mislim, da ne boš imel nobenih problemov.UrosJ napisal/-a:Jaz sem sicer vgradnega v novega megana dal not 1.6 pa me zanima kako je kaj v zvezi z grancijo in ko pripeljem avto na servis ?
znajo bit kaksni problemi? ali bom ga pa pred servisom menjal nazaj!
lp
Jaz sem imel en čas na Twingu RS konusni filter, pa so mi pri rednem servisu samo opozorili, naj ga redno čistim in niso nič komplicirali.
Za tiste, ki morda iščete priložnost nakupa zračnega filtra po ugodni ceni...
http://www.rsrmotorsport.com/slo/novost ... rov-green/
http://www.rsrmotorsport.com/slo/novost ... rov-green/