Formula 1

Novice iz sveta Renault
Odgovori
Uporabniški avatar
gagi'd hype
Prispevkov: 2191
Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
Kraj: od sevnice do Ljubljane

Odgovor Napisal/-a gagi'd hype »

Poročilo: Renault Sport F1 - Malezija

VN Malezije, Sepang: druga zaporedna zmaga motorja RS27

Motor Renault RS27 je v včerajšnji dirki za Veliko nagrado Malezije osvojil že drugo zaporedno zmago v letošnjem svetovnem prvenstvu formule 1. Lanski svetovni prvak Sebastian Vettel je z dirkalnikom Red Bull – Renault v dramatični dirki zmagal s tremi sekundami prednosti pred Jensonom Buttonom.
Odlične zmogljivosti motorja RS27 je z osvojenim tretjim mestom potrdil dirkač moštva Lotus Renault GP Nick Heidfeld, Mark Webber moštva Red Bull pa je bil četrti. Tako je Renault zasedel tri izmed prvih štirih mest.


Vettelova včerajšnja zmaga je že sedemnajsta za partnersko navezo Red Bull Racing-Renault in 132. zmaga motorja Renault v formuli 1. Upoštevajoč tudi lansko sezono je Red Bull – Renault zmagal v zadnjih štirih dirkah.
Team Lotus, ki prav tako uporablja Renaultove motorje RS27, je s Heikkijem Kovalainenom včeraj osvojil 15. mesto z majhnim zaostankom za Buemijem v dirkalniku moštva Scuderia Toro Rosso, kar kaže na lep napredek te malezijsko-britanske ekipe na njihovih domačih tleh. Jarno Trulli je v 32. krogu odstopil zaradi težav s sklopko.
Vitalij Petrov, dirkač moštva Lotus Renault GP je z zelo dobro vožnjo v vodilni deseterici, potrdil upravičenost svoje nedavne uvrstitve iz Avstralije. Ko je v zaključnih krogih dirke že kazalo, da bo Petrov moštvu LRGP zagotovil prvo dvojno uvrstitev med osvajalce točk letos, je v 53. krogu zapeljal preveč na robnik, pri čemer je njegov dirkalnik dvignilo visoko v zrak, zatem pa je z blokiranim volanom zapeljal na drugo stran steze in tam obtičal. To je bilo kaj slabo plačilo za njegovo vožnjo v dirki, vendar je slednja potrdila konkurenčnost letošnje kombinacije dirkalnika R31 in motorja RS27.


Red Bull – Renault

Sebastian Vettel, ki je bil v kvalifikacijah najhitrejši, je svoje vodstvo položaj obdržal tudi po napetem startu dirke. Vettel je svojo prednost pred Heidfeldom naglo povečal na sedem sekund in jo obdržal do prvega postanka v boksu v 13. krogu. V drugem delu dirke je bil precej tesno za njim Lewis Hamilton. Po drugem Vettlovem postanku v 25. krogu se mu je približal Jenson Button, a je po zadnji zamenjavi koles Nemec spet prepričljivo vodil. Kljub temu, da se mu je v zadnjih krogih Button precej približal, je Vettel dirko končal dobre tri sekunde pred njim in si z zmago na lestvici za SP zagotovil 24 točk prednosti pred Buttonom. Mark Webber je imel strategijo štirih postankov in je v zadnjih krogih vozil tik za Heidfeldom. Avstralec je imel ob startu težave in s tretjega zdrsnil na deveto mesto, a med dirko napredoval do četrtega mesta, pri čemer ga je od prve letošnje uvrstitve na stopničke ločila le še slaba sekunda.


Lotus Renault GP

Nick Heidfeld po osupljivi vožnji prvikrat z moštvom LRGP osvojil točke in uvrstitev na stopničke. Nemec se je ob startu bliskovito prebil s šestega na drugo mesto, ki ga je obdržal do prvega postanka v boksu. Nato je ohranil stik z vodilno skupino in po tretji menjavi koles v 39. krogu je bil četrti. Štiri kroge pred ciljem se je z drznim prehitevanjem v prvem ovinku prebil mimo Lewisa Hamiltona in nato do cilja zdržal pritisk Marka Webbra, da bi po dveh letih (po VN Malezije 2009) spet stopil na zmagovalni oder. Tudi Vitalij Petrov je z osmega startnega mesta speljal podobno bliskovito in se v uvodnem krogu utrdil na petem mestu. V šestem krogu je zapeljal z idealne črte in izgubil dve mesti. V zaključnem delu je kazalo, da bo skozi cilj pripeljal na petem mestu, a je v 53. krogu zapeljal čez robnik in obstal z zlomljenim nosilcem volanskega droga.

Team Lotus – Renault

Heikki Kovalainen se je ob startu z 19. prebil naprej za dve mesti, s strategijo dveh postankov pa je do cilja napredoval na 15. mesto. Prvič je v bokse zavil v 16. krogu, dobil drug komplet mehkih pnevmatik, drugič pa so mu v 33. krogu nadeli trše pnevmatike. Med dirko se je začasno vzpel vse do 13. mesta, s končno uvrstitvijo v isti krog kot oba dirkača moštva Torro Rosso dokazal, da je kombinacija Lotus-RS27 dosegla lep napredek. Tudi Jarno Trulli je imel strategijo dveh postankov, a je zaradi okvare senzorja sklopke moral odstopiti že pred predvidenim postankom.

Rémi Taffin, vodja operacij Renault Sport F1: na dirkališčih o minulem koncu tedna:
"Mislili smo, da smo v Avstraliji dosegli fantastičen rezultat, a menim, da je občutek tukaj še boljši: spet zmaga, še ena uvrstitev na stopničke in tri izmed prvih štirih mest. Vročina, velika vlažnost zraka in dolgi ravnini motorje vedno močno obremenjujejo, a z delovanjem naših RS27 ta konec tedna smo zelo zadovoljni. Čeprav je bila to za vse motorje druga dirka, smo našim partnerjem lahko zagotovili povsem enake zmogljivosti.

RSF1 je v tej dirki skupaj osvojil 52 točk, kar je spet največ med vsemi izdelovalci motorjev, na vrhu lestvice moštev pa imamo dve izmed štirih najboljših. S tem rezultatom smo dokazali, da vsa naša moštva še vedno napredujejo in da vse tri kombinacije dirkalnika in našega motorja delujejo skladno.
Vsem v moštvih Red Bull in Lotus Renault GP čestitamo za odlično vožnjo vseh štirih dirkačev. Danes ni bilo za nikogar lahko. Sebastian se je moral boriti do cilja in tudi Mark je imel težaven dan, a 1. in 4. mesto dokazujeta, da imajo enako konkurenčen paket kot v Melbournu. Fantastično je bilo tudi Nicka spet videti na stopničkah, saj je pokazal res odlično pripravljenost. Enako velja za Vitalija in prav škoda je, da je v zaključku dirke izgubil uvrstitev, ki prinaša točke.
Po dveh dirkah z našimi najnovejšimi partnerji pri Team Lotus smo opazili, da nenehno napredujejo. Rezultati tega so zdaj vidni tudi na stezi in opogumljajoče je bilo videti, da se Heikki lahko meri z obema dirkačema moštva Torro Rosso. Menim, da zdaj sploh niso več daleč od zlate sredine. Škoda, ker Jarno ni mogel dirkati do cilja, vendar menim, da so vsi lahko zelo ponosni na doseženi napredek.
Ekipo RSF1 na dirkališču in v Viryju bo to še bolj motiviralo za ohranjanje konkurenčnosti, na dirko za VN Kitajske, ki bo že naslednji konec tedna, pa se bomo pripravljali s še večjo zavzetostjo.
"


IIzid VN Malezije, Sepang – 56 krogov oziroma 310,408 km:
1. Sebastian Vettel Nem. Red Bull – Renault 1 h 37 m 39,832 s
2. Jenson Button V.B. McLaren – Mercedes + 3,261 s
3. Nick Heidfeld Nem. Lotus Renault GP + 25,075 s
4. Mark Webber Avs. Red Bull – Renault + 26,384 s
5. Felipe Massa Ita.. Ferrari + 36,958 s
6. Fernando Alonso * Špa. Ferrari + 57,248 s
7. Kamui Kobajaši Jap. Sauber – Ferrari + 1 m 06,439 s
8. Lewis Hamilton * V.B. McLaren – Mercedes + 1 m 09,957 s
9. Michael Schumacher Nem. Mercedes GP + 1 m 24,896 s
10. Paul di Resta V.B. Force India – Mercedes + 1 m 31,563 s
15. Heikki Kovalainen Fin. Team Lotus – Renault - 1 krog
17. Vitalij Petrov Rus. Lotus Renault GP s steze v 53. krogu
13. Jarno Trulli Ita. Team Lotus – Renault odstop po 31 krogih
Najhitrejši krog v dirki: Mark Webber (46.) – 1 m 40,571 s
Slika
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate :D
Uporabniški avatar
gagi'd hype
Prispevkov: 2191
Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
Kraj: od sevnice do Ljubljane

Odgovor Napisal/-a gagi'd hype »

Poročilo: Renault Sport F1 - Šanghaj

VN Kitajske, Šanghaj: po napeti dirki dve stopnički motorju RS27

Po razburljivi včerajšnji dirki za VN Kitajske na dirkališču pri Šanghaju sta dva motorja RS27 dosegla zmagovalne stopničke.
Sebastian Vettel iz moštva Red Bull Racing je v cilj pripeljal na drugem mestu, njegov tovariš Mark Webber pa se je po startu z 18. mesta z odličnim dirkanjem prebil na tretje mesto in za zmagovalcem Hamiltonom zaostal le sedem sekund.
Moštvo Lotus Renault GP je z devetim mestom Vitalija Petrova že tretjič zapored osvojilo točke, s tem pa je motor RS27 dosegel tri točkovane uvrstitve in skupaj 35 točk za Renault Sport F1. Nick Heidfeld je po težki dirki drugi dirkalnik LRGP pripeljal v cilj na 12. mestu, štiri mesta višje od izhodišča na startu.
Team Lotus je z dirko opravil zelo lepo, saj so bili dovolj hitri, da so se merili z dirkalniki moštev Williams in Sauber. Heikki Kovalainen je v cilj pripeljal na 16., Jarno Trulli pa na 19. mestu.


Z včerajšnjim izidom dirke na Kitajskem je Renault Sport F1 nadaljeval z letošnjim osvajanjem stopničk. V vsaki od treh letošnjih dirk sta se na zmagovalni oder uvrstila po dva motorja RS27. Pravzaprav se je RS27 stalno uvrščal na stopničke že vse od lanske dirke za VN Brazilije.




Red Bull – Renault

Sebastian je dirko začel s prvega startnega mesta in s strategijo dveh postankov v boksu drugi pripeljal v cilj. Vso dirko se je boril z McLarnovima dirkačema Lewisom Hamiltonom in Jensonom Buttonom, ki sta po trikrat zavila v bokse. Sebastian je v 24. krogu prevzel vodstvo in ga zadržal do svoje druge zamenjave koles v 31. krogu. Vodil je tudi od 40. do 52. kroga, ko so bile njegove pnevmatike že precej obrabljene, in se je Hamilton uspel prebiti mimo njega. Mark Webber se je z 18. startnega mesta z odlično vožnjo in tremi postanki v boksu do konca dirke prebil na tretje mesto. Dirko je začel na trših pnevmatikah, se z njimi že v uvodnem delu dirke prebil na 15. mesto, sredi dirke prehitel oba Sauberja in oba Lotus Renaulta ter tako napredoval do 11. mesta. Po nizu izjemno hitro prevoženih krogov je bil štiri kroge pred ciljem že četrti, v predzadnjem krogu pa je prehitel še Jensona Buttona in si tako zagotovil mesto na zmagovalnem odru.


Lotus Renault GP

Vitalij je z devetim mestom drugič letos osvojil točke. Rus je dirko začel z desetega startnega mesta, v boks zavil dvakrat in do cilja napredoval za eno mesto. Nick je zaradi zapleta v kvalifikacijah štartal s 16. mesta, med dirko prav tako dvakrat zamenjal kolesa, in v cilj zapeljal na 12. mestu. Le 10 sekund je zaostal za 10. mestom, ki še prinese točko, čeprav sta v zadnjem krogu trčila z dirkačem moštva Force India Paulom di Resto in skoraj obstala na stezi.

Team Lotus – Renault

Za Team Lotus je bila dirka na Kitajskem najbolj neposredno merjenje moči s tekmeci, saj so se merili z dirkalniki Williamsa in Sauberja. Heikki je štartal z 19., Jarno pa tik za njim z 20. mesta, s strategijo dveh postankov pa sta v cilj pripeljala na 16. oziroma 19. mestu. Na račun strategije in hitrosti sta se od blizu merila z Maldonadom in Perezom, ki sta dosegala podobne čase. V zaključnem delu dirke je Heikki prehitel Mehičana in le za krog zaostal za zmagovalcem dirke Lewisom Hamiltonom.


Rémi Taffin, vodja operacij Renault Sport F1: na dirkališčih o minulem koncu tedna:

"Za vse naše partnerje je bila to težavna dirka, vendar smo s skupnim izkupičkom RSF1 lahko zadovoljni, saj je prvikrat letos vseh šest dirkalnikov pripeljalo do cilja in doseglo uvrstitev. Domov se odpravljamo z novimi tremi uvrstitvami, ki prinašajo točke, od tega dve na odru, Red Bull Racing pa ohranja vodstvo na obeh lestvicah svetovnega prvenstva.

Red Bull Racing je spet dosegel dober rezultat, saj so doslej ohranili redno uvrščanje na stopničke. Sebastian je solidno speljal, vendar je bilo pričakovati, da bo brez sistema za zajem odvečne energije KERS težko zadrževal oba McLarena. Na tem področju bomo v naslednjih tednih poskusili Red Bullu pomagati pri iskanju rešitve, da bomo lahko izboljšali celoten potek dirke. Vendar je drugo mesto še vedno odličen dosežek – prinaša nove točke in ohranja vodstvo na lestvici za SP. Mark je bil kaj verjetno dirkač te dirke, saj je vsakega od krogov prevozil, kot bi šlo za kvalifikacije. Tretje mesto na koncu in le sedem sekund za zmagovalcem je fantastičen dosežek.

Lotus Renault GP ima dve točki več. Kljub temu, da je bila v primerjavi s prejšnjima dvema zadnja dirka precej bolj težavna, in upoštevajoč težave v kvalifikacijah pomenita deveto in dvanajsto mesto soliden izkupiček. Z naše strani se zavedamo, da moramo poskrbeti, da se težave v kvalifikacijah ne bodo ponovile, saj je moštvo letos videti res zelo konkurenčno.

Prav tako je treba čestitati našim najnovejšim partnerjem, saj je Team Lotus letos prvič in v lepem slogu dosegel uvrstitev obeh dirkačev, ki sta se neposredno merila s tekmeci na stezi. Njihove ambicije so enako visoke kot naše, zato verjamemo, da bodo v nadaljevanju sezone uspeli iz dirkalnika iztisniti vedno nekaj več.


IIzid VN Malezije, Sepang – 56 krogov oziroma 310,408 km:
1. Lewis Hamilton V.B. McLaren – Mercedes + 1 h 36 m 58,226 s
2. Sebastian Vettel Nem. Red Bull – Renault + 5,198 s
3. Mark Webber Avs. Red Bull – Renault + 7,555 s

4. Jenson Button V.B. McLaren – Mercedes + 10,000 s
5. Nico Rosberg Nem. Mercedes GP + 13,448 s
6. Felipe Massa Ita.. Ferrari + 15,840 s
7. Fernando Alonso Špa. Ferrari + 30,622 s
8. Michael Schumacher Nem. Mercedes GP + 31,026 s
9. Vitalij Petrov Rus. Lotus Renault GP + 57,404 s
10. Kamui Kobajaši Jap. Sauber – Ferrari + 1 m 03,273 s
12. Nick Heidfeld Nem. Lotus Renault GP + 1 m 12,739 s
16. Heikki Kovalainen Fin. Team Lotus – Renault - 1 krog
19. Jarno Trulli Ita. Team Lotus – Renault - 1 krog
Slika
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate :D
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

Kimi Raikkonen se bo vrnil drugo leto v F1. Natančneje v Lotus Renault GP, ki se bo drugo leto imenovalo samo Lotus.

http://www.mojvideo.com/video-kimi-se-v ... 6ab99a6bb1

Se pravi se je Renault kot moštvo letos dokončno poslovilo in ostaja samo še dobavitelj motorjev. Opremljali bodo 4i moštva.
Lotus, Caterham, Williams in Red Bull.
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
Kyrius
Prispevkov: 472
Pridružen: 14 Avg 2010, 14:00
Kraj: Wolfsberg

Odgovor Napisal/-a Kyrius »

Se že kaj ve katere različice motorja bojo imele posamezne ekipe?
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

Kyrius napisal/-a:Se že kaj ve katere različice motorja bojo imele posamezne ekipe?
Zaenkrat nism nič o tem raziskoval. Sporočim, če kaj izbrskam kje :wink:
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Kaj misliš s tem katere različice?? :?
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

Romain Grosjean, aktualni prvak serije GP2, je novi dirkač ekipe Lotus Renault. Vsaj v sezoni 2012 bo moštveni tekmec nekdanjega svetovnega prvaka Kimija Raikkonena.

http://f1.rtvslo.si/index.php?id=news&t ... &item=5292
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
mylo
Prispevkov: 80
Pridružen: 21 Jun 2010, 08:54

Odgovor Napisal/-a mylo »

skopusnik napisal/-a:Kaj misliš s tem katere različice?? :?
Jah, verjetno Williams ne bo imel enakega motorja kot Red Bull ane.

Hahah, pa Petrova so tudi kar odje**** :D
Upam da bodo v naslednji sezoni bolši kot letos, ko je šlo po prvih dveh dirkah samo še navzdol.
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Ja zakaj pa ne bi bil isti motor, lol?
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

Motorji so R27 8) če so pa za vse isti pa res nebi vedu...
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
skopusnik
Prispevkov: 2542
Pridružen: 09 Apr 2008, 14:36
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a skopusnik »

Uradno absolutno so, kaj se pa tko dogaja pa nikol ne bomo vedl ;)
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
bluerunner
Prispevkov: 367
Pridružen: 20 Jan 2006, 20:20

Odgovor Napisal/-a bluerunner »

Jah za koga pa sedaj navijat??
Za Renault itak vedno, ampak lani je bil Lotus Renault, ki bo samo še Lotus. Ima Renaultov motor, Kimija, Romaina tako, da ne vem. Me pa moti, ker ni že v imenu Renault...
Imamo pa še Red Bull, ki zmaguje kot za šalo.
Osebno mi najbolj odgovarja Wiliams Renault, saj imamo bogato zgodovino z njimi. Clio Wiliams pa je itak ikona Renault-a...
Ali pa navijajmo za vse, ki imajo Renaultov motor in bo win-win situacija..
:D
Renault Sport fan-Laguna dCI, 96kw dynamic lux
Uporabniški avatar
picinni
Prispevkov: 286
Pridružen: 11 Okt 2006, 18:55
Kraj: Trojane

Odgovor Napisal/-a picinni »

Končno bom spet lahko navijal za Kimija in Lotus :)
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

si mazohist? :lol:
pomoje bo lotus bankrotiral ker bo kimi tako pridno avte razsuval....samo zanimivo pa bo :D
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

brez zamere ampak ne navijam za Renault. Sem leta nazaj. Moj favorit je pa še vedno Grande Fernando :a2_jee 8)
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Odgovori