Chip tunning Laguna 1.5 Dci

Modifikacije vozil
Uporabniški avatar
Kermit
Prispevkov: 29
Pridružen: 17 Avg 2011, 10:28

Odgovor Napisal/-a Kermit »

Da osvežim temo, a je že kdo dal optimizirat (chipat) ta motor v Laguni ali pa Meganu?
Imam Laguno in jo bom chipal, ampak nikjer ne najdem kakšnih podatkov o vzdržljivosti sklopke. A mogoče kdo ve približno koliko Nm zdržijo te sklopke v 1.5dCi Lagunah?

Hvala
Uporabniški avatar
denisk
Prispevkov: 522
Pridružen: 06 Mar 2011, 21:44
Kraj: MS-Ljubljana

Odgovor Napisal/-a denisk »

Kermit napisal/-a:Da osvežim temo, a je že kdo dal optimizirat (chipat) ta motor v Laguni ali pa Meganu?
Imam Laguno in jo bom chipal, ampak nikjer ne najdem kakšnih podatkov o vzdržljivosti sklopke. A mogoče kdo ve približno koliko Nm zdržijo te sklopke v 1.5dCi Lagunah?

Hvala
sem imel že 2 megana 1.5dci, oba remapirana in ni bilo nobenih težav. dokler je remap v mejah normale (se pravi +10-15% prirastka), potem se nimaš kaj bat.
VW Passat 2.0 TDI DSG R-line 2017
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Uporabniški avatar
UrosJ
Prispevkov: 1302
Pridružen: 02 Mar 2010, 19:25
Kraj: M. Sobota

Odgovor Napisal/-a UrosJ »

samo kak je te mlinček letel z 130 konji :P hihi ga še mam v spominu :) dingdingdingding šou je pa bolj kot pasat 2.0 tdi 140 :D sprobano

ampak jaz osebno nikoli več majhnih motorjev z dosti konji.
Uporabniški avatar
Kermit
Prispevkov: 29
Pridružen: 17 Avg 2011, 10:28

Odgovor Napisal/-a Kermit »

Za motor se mi ni za bat, ker se ga ne tera in olje se menjuje pogosteje od predpisanega, kot pravim zanima me le in samo za prenos, torej menjalnik, vztrajnik in sklopko, da ni kakšnih znanih težav s prenašanjem večjega navora.
Uporabniški avatar
UrosJ
Prispevkov: 1302
Pridružen: 02 Mar 2010, 19:25
Kraj: M. Sobota

Odgovor Napisal/-a UrosJ »

pri renaultu se v mejah normale ni za nič bat, ne za sklopko ne za menjalnik. na mojem meganu je bilo z prenosom vse vredu , pa ga nisem glih šparal.

dočim pa na kakih italjanskih pa je problem bila dosti krat sklopka, prav tako na očetovi lybri pred lagunof , je bila 2.4 jtd 150 čipana na 185 , 2x menjal sklopko. ampak avto je pa šeu ko hudič, na 240 se je števec obrnil, do 210 je nabrala usput. je pa bil problem ker smo na morje vlačili 1400 težko prikolico oz čoln pa je po 15k ( pri vsaki sklopki) kilometrih začela sklopka drset.


tako da če čipaš ne vlači nič z avtom :D
drugače pa ja, upam samo da so v teh novejših 1.5 boljši ležaji not. moji so šli pri 134k :( sklopka prva, turbina prva vse prvo potem pa ležaji dušo pustili!


odločti se moraš sam.
Uporabniški avatar
Kermit
Prispevkov: 29
Pridružen: 17 Avg 2011, 10:28

Odgovor Napisal/-a Kermit »

Hvala za tole, torej so moje skrbi glede prenosa odveč.

Katero olje si pa imel notri in na koliko kilometrov si delal oljne servise?

1.5dci motor naj bi prej pojavom Lagune III dokoncno porihtali in to je bil tudi razlog za nakup taksnega avta.
Ampak sam sem se raje odločil za oljne intervale 20 000km, ker v tako težkem avtu s tako malim motorjem in tako malo kapaciteto olja je interval 30 000km zelo dolg, tako da je rednejša menjava pač poceni zavarovanje.
Če bi bil motor že več let na trgu in bi se bil izkazal kot popolnoma neproblematičen, potem bi seveda upošteval interval 30 000km, ampak na lepo besedo pa Renaultu žal ne verjamem, ker je v preteklih verzijah tega motorja bil prav podaljšani interval menjave olja sokrivec za mnogo težav.
Uporabniški avatar
UrosJ
Prispevkov: 1302
Pridružen: 02 Mar 2010, 19:25
Kraj: M. Sobota

Odgovor Napisal/-a UrosJ »

olje je bilo not kot je predpisano na servisis saj je bil vedno tam servisiran, delala sem jih pa na 20k oz eno leto.

no upam da bo vse vredu pa da boš zadovoljen,

pravim po čipanju je pa bil motor čist druga zgodba, brez turbo luknje, vlekel je dosti bolj, te je kar stistil v zic. poraba pa enaka. ob priganjanju mogoče kaksen deci dva večja drugače pa enaka!
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Odgovor Napisal/-a dci »

Kje je bil čipiran?
Uporabniški avatar
UrosJ
Prispevkov: 1302
Pridružen: 02 Mar 2010, 19:25
Kraj: M. Sobota

Odgovor Napisal/-a UrosJ »

Zdaj mu malo reklame naredim ampak vseeno.


www.vizual.si :D

lp
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Odgovor Napisal/-a dci »

za laguno III 1.5dCi sem tole našel:

http://www.racechip.de/racechip-chiptun ... 165-r.html

zanimive številke 8)
Uporabniški avatar
Stupo
Prispevkov: 4119
Pridružen: 18 Dec 2004, 18:08
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Stupo »

Bistveno bolje je, če se avto mapira, kot če se vstavi ta box.
Slika
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Odgovor Napisal/-a dci »

Ta link sm dal sm za INFO, da ne bo kdo pomislu, da kaj favoriziram.
Uporabniški avatar
Kermit
Prispevkov: 29
Pridružen: 17 Avg 2011, 10:28

Re: Chip tunning Laguna 1.5 Dci

Odgovor Napisal/-a Kermit »

Če še koga zanima.
Zdaj po slabih 3 mesecih vožnje po mapiranju lahko rečem, da pri porabi nisem opazil nobene merljive razlike.
Vožnja je udobnejša saj je treba manj pritiskat, da se kam premakne. Pri pospeševanju so opazne izboljšave. Najboljše je na avtocesti kjer do kaksnih 170 hitro pospesuje, tako da res nikoli ni tistega občutka, da bom moral koga izsilit kadar grem na prehitevalni pas, kdor ceni varnost in vozi po AC s prešibkimi avti ve, kaj mislim.
Mislim pa, da mapiranje sploh ni nuja za to Laguno, za umirjene voznike je tovarniških 110 ponijev dovolj, vsaj v kombilimuzini, karavana s tem motorjem nisem vozil, se pa zavedam, da je težji in ima slabšo aerodinamiko.
Meni je mapiral Tunerc in sem zadovoljen s profesionalnim odnosom. Na njegovo priporočilo je na 300Nm s čimer je zmanjšan riziko za okvaro dvomasnega vztrajnika, turbina je odprta na 1.5bara. Všeč mi je tudi, da sem dobil dyno izpisek grafa in da je mapa narejena po mojih potrebah, skratka res 1A.
dci
Prispevkov: 625
Pridružen: 23 Okt 2010, 23:38

Re: Chip tunning Laguna 1.5 Dci

Odgovor Napisal/-a dci »

Dobr si napisal. Hvala za info.
Odgovori