Renault Latitude

Novice iz sveta Renault
Uporabniški avatar
sinko
Prispevkov: 1336
Pridružen: 16 Jul 2008, 13:50

Odgovor Napisal/-a sinko »

jaz kupim takoj, in to v beli barvi zunaj in beli od znotraj, samo ko mi je konfigurator tam napiso ceno 38k€ so se mi kar dlake naježle
Laguna II 2.2dCi INITIALE PARIS
Uporabniški avatar
rok46
Prispevkov: 404
Pridružen: 24 Apr 2006, 13:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a rok46 »

clio open napisal/-a:V takih je problem... svet je poln sivine, kopiranj in neizvirnosti (po svoje to tudi pooseblja latitude). Zanimiv test so opravili pri top gear-u, ko so po češko prelepili škodin znak in mimoidoče spraševali po znamki vozila. Sem prepričan, da 3/4 normalnih ljudi (torej ne privrženci avtomobilizma whatsoever) ne bi prepoznalo renojevih potez v latitude.

Če se lotimo še safrana - sem govoril z nekaj osebami, ki danes grabežljivo posegajo po nemcih, da bi dokazali svoje podjetje, ki so 93-ega sedeli v safranu - brez ene kritike. Avto je bil na nivoju, tudi za vlado.

Kaj dotičnemu modelu manjka? Prefinjeno trženje in dodelava opreme. Apple je (vsaj na začetku) z I-podom ipd. mastno služil, čeprav je prodajal katre v dobi raznih končnic (abs, esp, bas, asr....). Ljudje so ovce, le nekaj "idolov" moraš pridobiti, ostali bodo sledili.

Kaka oseba bo pa plačala za renault toliko? Taka, ki je kupila espace initiale, laguno berline / grandtour / coupe initiale, megane R.S. cup, nenazadnje oseba ki ima za drugo vozilo pri hiši clia privilage / initiale. Torej človek, ki se s svojim denarjem ne dokazuje, temveč išče najcenejši kilogram (po domače), navkljub (pri takem denarju očitno) veliki nogi.
tiste čase je bil safrane ali pa še prej R25 dobra konkurenca vsem nemcem, ker je imel opremo povsem primerljivo in ravno tako motorje. takrat renault še ni "zajebal" veliko stvari, za razliko od danes. ljudje so živeli za reno, ker je bila IMV-jeva katra zakon! če še danes vprašaš 20 malce starejših ljudi kateri avto najbolj pogrešajo od renaulta, jih bo 18 odgovorilo da katrco!

skratka časi renoja so minili, ko so bili lahko povsem konkurenčni nemškim avtomobilom. sicer pa je to čisto normalno, ker se je renojeva strategija spremenila in stremi k avtomobilom, ki so namenjeni širši množici ljudi, za nek pameten denar. in to je pametno trženje za tako znamko in ne skorajšnje posiljvanje z luksuznimi avtomobili, ker nimajo izkušenj s tem. vsak naj se drži svojega razreda in naj bo uspešen v tistem kar zna, ker kakor hitro narediš nagle spremembe v svoji začrtani poti, te to lahko fajn useka po žepu.

sploh pa mislim, da ni pravi čas za lansiranje takega avtomobila sedaj, ko je svet v krizi in se vsi samo sprašujejo kako bo jutri. ljudje kupujejo preverjene znamke in zaupajo 10, 20 letnim izkušnjam v svetu takih limuzin in noben, razen par reno freakov nebo kupil takšnega avtomobila, v kar sem prepričan.

če bi ga lansirali 4 leta nazaj, bi imel realno gledano dosti večje možnosti za uspeh, ker je bila tudi kupna moč večja, danes pa vemo da smo že pod "ground zero" in ne na nuli.

ob vsej renojevi antireklami, ki se širi od ust do ust, po forumih itd. itd. bo prodanih bore malo takih avtomobilov in če povem iskreno, ga čaka po mojem mnenju podoben konec kot vel satisa. sicer super avto, z nižjo ceno od "konkurentov", ampak kupci so na koncu tisti, ki odločajo ali bo avto ostal na trgu, ali so miljarde za razvoj nekega avtomobila odletele po luftu kot jesensko listje.

lahko me imenuješ povprečenež, da živim v svetu polnem sivine itd... ampak vseeno, za 45k evrov ... 1 year old Audi A6 3.0 TDI Q for me please!

pa vsaj vem kaj imam!

Lp
.::TEAM SPIRIT::.
Uporabniški avatar
clio open
Prispevkov: 3124
Pridružen: 13 Nov 2007, 10:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a clio open »

Ne veš, temveč si misliš, kaj imaš - ravno zaradi razno raznih forumov in počefurjenih ljudi, ki z življenjem prisegajo na VAG koncern. Pa ne bi težil, če ne bi ravno kolegu pomagal pri nakupu s-line 3.0 TDI šestice. Sicer pa, očitno nisem dobro izpostavil, renoju močno manjka dobra oprema. Moj prvi avto je imel klimo, el. šibedah, el. pomik sprednjih oken (3-vratna različica), el. nastavljiva in ogrevana ogledala, servo volan, radio s komandami ob volanu... Aja, clio da ne bo pomote (slovenian open), 1995. Tega danes reno nima več - trenutni clio ima od tega več CD MP3 radio, avtomatsko klimo in usnje (po 13 letih), pa kao nek high paket.

In to bo največji minus pr latitudu, laguna v novi pižami, ki bo podhranjena z opremo.

Aja, glede krize... to bom raj pustu za drugo temo.

PS: naj ne bo kdo užaljen zaradi "...in počefurjenih ljudi,...", zapisano je s kančkom cinizma.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Uporabniški avatar
Fuego 85
Prispevkov: 825
Pridružen: 20 Feb 2005, 15:23

Odgovor Napisal/-a Fuego 85 »

Rok46

Renault nima izkusenj?? To upas trdit za eno najstarejsih znamk na svetu :lol: ? Meni spomin seze vse tja do Renault Fregate, potem R30, R 25, Safrane in VelSatis... In prav vsi, vsi so bili odlicni avtomobili.

Govorimo seveda o visjem razredu vozil, zame je to nadstandardna limuzina. Potem zares luksuzni so Audi a8, MB S in BMW 7... Presezki pa recimo Maseratti Quatroporte, Porsche Panamera, Jaguar XJ...

Ti pa sanjas nekaj o eno leto starem Audiju. Ves kaj, prav ti in tebi podobni posiljujejo s temi svojimi nemci.

Pa dobro, kakorkoli ze, vsakemu pac svoje... Kar mene zanima je slednje, Renault ima premalo opreme?? Dajte mi razlozit kaj ima Audi vec kot nek VelSatis? Mogoce quatro pogon, vecji nabor motorjev in kaksen super gadget. Tu se pa vse neha...

Pa se nekaj, stalno sanjas nekaj o Latitude za 45k in da mas raje 1 leto starega audija za ta denar. Ali niso rekli da je Latitude za ta denar polno opremljena?? Si preprican da bo tvoj audi za tak denar tudi? In da ga ni turbodiesla prej eno leto kak cicon mrzlega teral :wink: ? Ne mores vedeti, potem pa kalkuliraj se renaultove popuste, pomisli se na eno leto starega Latituda za 30k :wink: ... Pa smo tam kjer ni muh.

Kriza je pa kriza za tiste ki tako mislijo. Stiri leta nazaj, zdaj, ali pa cez stiri leta... Za take avtomobile o katerih je govora sploh ni vazno. Ce je ze taka kriza, bo tudi marsikatera firma kupila Latitude namesto Audija in bodo pravtako zadovoljni. Res da so bili diesli prej slabi, ter da se morda siri antireklama, ampak danes se ob vseh garancijah in novih motorjih na to pac pozabi. Najvec pa se gleda razmerje med ceno in dobljenim, kar pa gre seveda Renaultu v prid.

LP
Uporabniški avatar
rok46
Prispevkov: 404
Pridružen: 24 Apr 2006, 13:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a rok46 »

rineta ku prase v buče. obup. pa sm misu da so VW fani obupni. čist tko, za info. v naši familiji se vozijo renoji od 98 pa do danes, non stop. trenutno imamo celo tri, megane 08, scenic 2010 in twingo 07, tako da @clio open malo pazi,da se ne ugrizneš prehitro v jezik.

kukr si sam povedal renoju manjka dobra, huda oprema! če samo primerjamo v razredu golf in megane vidimo velike razlike v sami ponudbi kar se tiče motorizacije in opreme. pa gre tud men golf na jetra že od nekdaj, samo mora rečt bobu bob! kar naredi golf prejšnje generacije, to dobi megane naslednje. simple as that! pa prosim naj mi kdo ne poskuša tega zbijat, ker sam sebi v skledo pluva!

kar se tiče šestice...prevozil z njo par 1000km in nikoli me ni pustila ravnodušnega. renault enostavno ne zna narediti takega avtomobila ali pa ga enostavno nočjo. upam! ker potem nebodo iz revoza letel samo najeti delovci, ampak bo kriza ko bo treba podgručkom pokat! v teh časih ni denarja za afnanje in poskusi luksuznih limuzin avtomobilske znamke, ki v tem nima izkušnje! ja @fuego 85, nima! izkušnje bi meli če bi od kar je bila na trg ponujena 25-ka imela naslednjika vse do danes. očitno jim je v tistih časih postalo jasno kje je njihovo mesto in so omejili proizvodnjo na tiste razrede, kjer je največ povpraševanja! povprašaj mimoidoče po čem si najbolj zapomnejo renaulta, oz kaj je prva asociacija ko rečeš reno? sem prepričan da jih bo 80% rekli clio! postavi isto vprašanje za audi ali recimo bmw, da nebomo rinli v ospredje audija. sem prepričan da bodo rekli A5, A6,A8 ali R8.... pri bmwju recimo M3, M5, X6...get the point? razumeta razliko? bom raj napisal, če bi mel še 20min časa bi pa tud narisal...se pravi reno je pustil v ljudeh neko sliko, da dela manjše avtomobila, cenejše, po domače rečeno avtomobile za rajo! pustmo zdej RS oddelek, ker to je itq klasa zase.

in dragi fuego, to ni nobeno posiljevanje z "mojimi" nemci, to je samo moje mnenje, in vprašanje kaj ima nek audi več od vel satisa? :lol: :lol: pa si ti resen? recimo možnost izbire med 10 motorji in čist tko mimo grede Q pogon? pa avt. menjalnike, pa....ja to je res zanemarljiv podatek :lol: :lol: pa da že to so 3je največji dejavniki, kateri omogočajo ljudem možnost odločitev in raznih kombinacij. in da ne govorimo o tradicii Q pogona. res si smešen...

kriza je pa kriza za tiste ki tako mislijo? pa ne da si ti kakšen pahorjev vodja kabineta? :lol: :lol: :lol: tvoja izjave mejijo že na absurdne. kriza je večja kot si vi mislte, samo ni še pokazala vseh svojih zob, za njo so pa krivi tisti, ki so mislili tko kot ti govoriš.

naprej sploh ne mislim komentirat ker je že bwz!

aja še to, zakaj za vraga so prenehal delat vel satisa, če imajo tako znanje, oz izkušnje v izdelavi avtoobilov višjega razreda? papoprej safrana... ? razložte prosm...
.::TEAM SPIRIT::.
Uporabniški avatar
Nos
Prispevkov: 3656
Pridružen: 25 Mar 2010, 19:04
Kraj: Šentjernej-Kranj

Odgovor Napisal/-a Nos »

safrana so nehal delat, ker je prišel ven vel satis. čist simpl :wink:
.::Fiat-crap:: Nissan-cool:: Renault-renault:: VW-boring:: Renault-again:: Renault sport-sporty:: BMW-mmmmm::.
Uporabniški avatar
Drejchi
Prispevkov: 1620
Pridružen: 02 Sep 2009, 21:54
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Drejchi »

nisem bral zgornjih klobas, zato sam na hitr o opremi...

moj, osem (8) let star Avantime ima več oz. tok opreme kot popolnoma nov (2010 letnik) Audi A6 avant 3.0 tdi od fotra za, pazi to, švoh 70 taužt €!

Edino česar nimam so park senzorji spredi, motorizirana prtljažna vrata in ledic :?
Mam pa ogrevane zice, samozatemnitveno vzvratno ogledalo, ogrevano vetrobransko steklo in pomično stekleno streho.

In za posladek še to, nihče v familiji Audija ne mara, tut fotr ne. :)
Uporabniški avatar
rok46
Prispevkov: 404
Pridružen: 24 Apr 2006, 13:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a rok46 »

Nos napisal/-a:safrana so nehal delat, ker je prišel ven vel satis. čist simpl :wink:


To s safranom pozabi, sm zajebal.
.::TEAM SPIRIT::.
Uporabniški avatar
gagi'd hype
Prispevkov: 2191
Pridružen: 27 Feb 2007, 13:21
Kraj: od sevnice do Ljubljane

Odgovor Napisal/-a gagi'd hype »

No fantje, tema gre na napačno pot.. :wink: :!:
Slika
Za vas se trudimo urejati naslovno stran, zato nam bo v veselje, če malo pokukate :D
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

brez veze njemu razlagat on itak vse ve
največje buče:
quattro ima izjemno tradicijo 30let
renault je že pred več kot 30 leti delal hude limuzine z hudimi motorji, to pa ne šteje kot tradicija in znanje al kaj? :?

res je da renault zadnjih 10 let v višjem segmentu dremlje, samo to še ne pomeni da ko bodo kaj naredili bo pa skret

da ne govorim o vw, ki ko se je odločil da bo postal fancy znamka
jaz sem mislil da se zajebavajo, to je bil delavski avto, vozili so ga kmetje in mesarji, saj ga tudi danes samo je fancy :D
renault je imel v cliu daljinsko centralno zaklepanje, vw ga ni imel v passatu, šipe na žgance pa taki hici so bili v osnovni opremi do pred nekaj let, res prestižno

pa te časi niti niso tako daleč za nami
audi, vw in ostala menška solata je naredila velik skok v primerjavi s francozi morda zadnjih 20 let, ko so se francozi usmerili vse moči v nižji razred, prej je bilo ravno obratno

tako da tradicija in znanje sta, vedno pa je vprašanje denarja
citroen ranokar dela skok, upam da mu uspe in da mu sledijo še ostali francozi
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Speedie
Prispevkov: 1279
Pridružen: 18 Sep 2006, 20:39
Kraj: za ovinkom.

Odgovor Napisal/-a Speedie »

Vam povem nekaj o nemcih. v '90 letih je imel audi tako hudo slabo reklamo ker je zajebal štrom pri audi-80 za ameriški trg, s tem je izgubil ugled v zda in evropi ki ga je šele po letu 2000 začel pridobivati v evropi v zda pa šele v zadnjih par letih zopet pridobiva pa še to zaradi tega ker se generacije menjajo. Bmw je bila pred E-30 M3 znamka za nižje družbene sloje saj pred tem modelom niso imeli enega omembe vrednega avtomobila ki bi lahko konkuriral takratnemu VW in MB. BMW je to kar danes je ravno zaradi E-30 M3 ki je na trg prišel kot poceni dirkaško vozilo za na cesto in pa zaradi dobre reklame ki je v kasnejših letih pomagala pri uvrščanju na trg E-36 3ki, E-34 5ki in tako naprej. Mercedes Benz je bil vedno dominanten na trgu kar se tiče limuzin vendar še to le do '90 let ko so se pr MB odločili da bodo ''malo'' šparali na kvaliteti in s tem povečali proizvodnjo. Takrat so se pojavile težave z raznimi pumpami za bencin (študenti so krivi ane rok :D), elektro motorčki in tako naprej. Da o kvaliteti materialov ne govorimo, razna umetna usnja in podobna sranja. Edina firma ki je bila vedno konstantna in ni imela večjih problemov je VW, ta pa ga serje danes z predragimi vozili. To počnejo pa zato da bi si dvignili ugled in s tem postali resnejši konkurent vodilnim v segmentu, mislim pa na Passata ker Golf in Polo niti nimata težav s prodajo.

Zdej pa povem zakaj se ta Renault Latitute ne bo dobro prodajal. Citroen je pred leti predstavil C5 in ta avto je bil dober avto, pa še vedno je dober avto v novejših variacijah, enako je z C6. Vendar se noben od teh dveh avtov ne prodaja kot bi se morala ravno zaradi nemcev in bavarcev. Enako se dogaja Peugeotu pri svojih avtomobilih višjega razreda. To pa nima nobene veze z opremo in motorji ki so v ponudbi, gre za prestiž. Ljudje ki kupujejo ''prestižni'' razred oz višji razred ponavadi ne gledajo na ceno oziroma na motor in porabo, gledajo na družbeni status ki ga to vozilo predstavlja. In če ima direktor neke firme Renaulta, to pač na žalost ne predstavlja neke avtoritete ker imajo ljudje vedno nekje v glavi eno podrto 19ko ki so jo imeli kot prvi avto, pa če se tega zavedajo ali pa ne.

Misli enega povprečnega lastnika bavarca in sicer mojga fotra. No fotr je vedno hotu met MB pa nima veze kateri je, le da je limuzina in da je dokaj nov. Audi, BMW in VW so avti nižjega nivoja zanj. Ker za MB ni blo denarja se je kupil BMW kar je po njegovo še vedno bolje kot Audi in VW. Preden se je BMW kupil smo imeli Peugeoja ker ni dinar za BMW. Zakaj Peugeot? Zato ker je še vedno boljši kot Renault ali Citroen. Pred Renault je pa še Citroen, pa da ne boste žalostni po Renaultu so japonci in tako dalje. Tako je mišljenje večine kupcev v tem času, ker je treba razumeti da večina kupcev ''velikih'' limuzin je čez 45 oz je kot moj fotr že skor v penziji, in v njihovi mladosti so bli švabi top-shit ne glede na probleme ki so jih imeli, ker jih je vedno reševal (pazi to) OPEL!

Rečete lahko kar hočete vendar je po moje Opel kriv da so švabi to kar so danes, ker je ta firma v '80 in '90 ko so imeli ostali probleme imela velike uspehe ker se ni imelo kaj pokvariti in poleg rje ki pa je tako ali tako vse kar se pele napadala, ni imela problemov. To so dosegli tako da so štancali avte in niso vlaagali pretirano v nove tehnologije kot drugi, to jih je seveda ugriznilo kasneje v poznih '90 in v zgodnjih letih 2k ker so morali dohitevati druge. Ascona, Manta, Kadett C,D in E in tako naprej, to so bili vsi uspešni avtomobili ki so imeli edino konkurenco v Francozih ki pa poleg top limuzin kot so 25ka, Zx in 605 niso imeli kake ponudbe. Ti trije pa so bili hudičevo dragi v primerjavi z Oplom. Pa še avto ki je šel pomoje najbolj v zelje tem trem Francozom je Omega in njen predhodnik Rekord.

No nazaj na tale Latitute. V minus gre temu avtu dizajn ki ni nič drugega kot kopija drugih avtomobilov v istem segmentu. Ko sem ga prvič videl sem rekel da je Passat CC kopija, zdele si mislm pa da je bol Hyundai kot CC. Renault bi moral osvežiti svoje oblikovalske smernice kot to počneta Peugeot in Citroen. Najbolj izstopa citroen ki ima izjemno lepe avtomobile, medtem ko peugeot svoje še predstavlja (zelo zelo) počasi. Renault pa ima vedno isti dizajn oz nima nič svežega, nič novega kot je recimo imel z Clio RS 172/182. Novi Megane Gt se meni zelo dopade pa tudi Clio ni slab vendar pa tega dizajna ni zaznati na Laguni ki pa se ne prodaja tako dobro kot druga dva bratca.

aja pa strinjam se z šusom, trenutno je Citroen vodilni francoz na trgu.

p.s. pa če bo kdo težiu za vejice in pravopis ga pošlem v bananovce.
Slika
"There is no plan B, only another plan A."
Ritchey Watanabe

Group B rally driver...the ballsiest creature alive!

Group B rally spectator.....the craziest creature alive!
Uporabniški avatar
Shusuglao
Prispevkov: 5154
Pridružen: 18 Feb 2003, 19:27
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Shusuglao »

ki pa poleg top limuzin kot so 25ka, Zx in 605 niso imeli kake ponudbe
jaz bom tebe poslal v banovce ker is Xm-a zamenjal z zx-om :(

to ti dam prav da se latitude ne bo dobro prodajal, koneckoncev je samo preoblečen samsung, ki je skret
pa tudi če se ne prodaja dobro, to ne bo neka katastrofa za renault ker so prišparali na razvoju :lol:

meni je važno da ga bodo delali, ker renault že dolgo nima neke spodobne limuzine (oblikovno milsim, kako bo s tehniko bomo videli)
safran je bil zadnji, potem pa tema,
laguna je z vsako generacijo manjša
zakaj je pa lahko passat klasične oblike, pa a6?
renault nas pa s temi kombilimuzinami posiljuje že od začetka 90ih
Renault 18 TLJ Renault 21 GTS Renault 21 TURBO Renault 21 NEVADA Megane CC
Uporabniški avatar
Speedie
Prispevkov: 1279
Pridružen: 18 Sep 2006, 20:39
Kraj: za ovinkom.

Odgovor Napisal/-a Speedie »

sam res :lol: i apolođajs Obiwan Šusobi. sm XM-a mislu.
Slika
"There is no plan B, only another plan A."
Ritchey Watanabe

Group B rally driver...the ballsiest creature alive!

Group B rally spectator.....the craziest creature alive!
Uporabniški avatar
rok46
Prispevkov: 404
Pridružen: 24 Apr 2006, 13:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a rok46 »

@drejchi pejd prodajat buče komu drugmu, da ima avantime tako opremo kot nov A6 za 70k evrov! to je preprosto smešno no :lol: :lol: idino če je tvoj fotr totalno nesposoben in je nametov tako opremo, da je totalno brezvezna in obenem zapravil za opremo 25k evrov in s tem dobil usnje, ksenon, avt. klimo in ogrevane sedeže. be real!

@Shusuglao prvo hvala. ti nimaš pojma o čem jst govorim. zakaj potem te tradicije ni izkoristu in delal naprej, to kar naj bi mel? pa še to...tradacija pomeni, da se nekaj nadaljuje, kar pa reno ni naredu in nisem nikol reku da je latitude sekret od avta! sploh bereš, oz zastopiš kaj hočem povedat? pa pustmo zdej vw in osnovno opremo, ampka je treba priznat da je iz delavskega avta nastala dobra znamka, katera slovi po zanesljivosti. sm že povedal da mi gre vw na *****? ampak vseeno priznam, da jim je ratal pač. eni enostavno ne vidte dle od 2m in gledate striktno naravnost in ste zagledani v svojo, eno znamko!

citroen,peđo, reno lahko delajo kakršne koli skoke želijo, ampak v zelje skakat nemški konkurenci jim ne bo ratalo. P607, C6, Vel Satis ... velikani francoske avto industrije...gremo pogledat uspehe?

@Speedie, kdo je bil kriv za pizdarije mečke me bk, znano je tudi da imajo novejši mercedezi težave kar se tiče kvalitete in da so prejšni modeli dosti boljše sestavljeni. kaj je pripeljalo do tega vemo vsi. enostavno šparajo na materijalih in to je to, AMPAK vseeno še velja rek tu je mercedes med ... in dejstvo je da se avtomobili prodajajo in se še bodo, ker imajo nek STATUS med ljudmi, ker te ljudje drugače gledajo če voziš mercedeza, audija, bmwja kakor če voziš renaulta! to so vozila ki predstavljajo uspeh, prestiž ... in lahko stanejo 2x več kot latitude, vendar se jih bo še vedno več prodalo. sicer pa to si tud sam ugotovu.

da še 1x povem point mojih postov. hočem samo povedat, da bi bilo bolje, da se renault drži tistih avtomobilov, kateri se prodajajo in tržijo, oz masovno kupujejo in pametno bi bilo, da s tem delajo dobiček naprej in omogočajo zaposlenost ljudi, in ne da vlagajo milijone v razvoj podaljšane lagune, pardon novega avtomobila, ki je mimogrede še cca 10k dražji od lagune, ko imajo na razpolago pred seboj prodajne številke, ki jasno nakazujejo, da sama prodaja lagune, ni ravno takšna kot so si zamislili.
.::TEAM SPIRIT::.
Uporabniški avatar
Speedie
Prispevkov: 1279
Pridružen: 18 Sep 2006, 20:39
Kraj: za ovinkom.

Odgovor Napisal/-a Speedie »

sam lej rok sam si povedal ravnokar da ne gledamo dalj kot 2m pred sabo pa bom jst tebi enako povedal kot povem marsikomu, slišiš kar hočeš slišati (v tem primeru bereš). a si prebrau ka sm ti napisu? no če si, a si razumel kaj sm hotu povedat?

no če nisi ti bom razložu. francozi so bili bolj spoštovani kot nemci v 80ih in zgodnjih 90ih letih ravno zaradi kvalitete, dizajna in prestiža ki jih nemci niso mogli nuditi. vendar so se nemci vrnili na vrh ponudbe tako da so zopet ponudili kakovost ki so jo imeli prej. in to dejstvo zdele dokazuje citroen ki s svojo novo C5ko dosega prodajne rezultate kot jih že leta ni. to da te bk za probleme drugih pa tudi ni vredu ker moraš imeti celotno sliko v glavi preden začneš karkoli trditi oz trditve drugih zavrniti. moraš pa tudi razumeti da če bi vsi prodajali tisto kar se najbolje prodaja in nič drugega ne razvija ne bi imeli ferrarija recimo ali pa nissan r35 gtr ali pa celo cliota RSa ne bi imeli ker se pač 1,5dci bolje prodaja. razvoj gre naprej in dizajn tudi kar je pri francozih in japoncih občutiti. pri švabih tega napredka v dizajnu ni, primer ti dam v google vpiš audi od a1 do a9 (ja tok jih je!) potem vpiši Q1 do Q5 in boš videl vso linijo audija ki je že ali pa še bo na trgu in mi povej kje je tu raznolikost. to bo audija in bmwja pokopalo oz ga bo citroen povozu. MB je pa tk nedotakljiv.
Slika
"There is no plan B, only another plan A."
Ritchey Watanabe

Group B rally driver...the ballsiest creature alive!

Group B rally spectator.....the craziest creature alive!
Odgovori