Od kje ti ta informacija? Ne mislim kot podjeb*vanje, pač pa me dejansko zanima. Ker mi v vsej zgodovini, kar imam avto, ni nihče še tega omenil - ne uradni servis v predračunu za veliki servis, ne 2 mehanika, 2 dobavitelja delov, niti na forumu nisem še tega zasledil, razen variabilna jermenica pri 1.6 16V.trinity napisal/-a:To se menja ob velikem servisu.
Vsi so govorili o vodni pumpi, obeh jermenih, rolcah, napenjalcih.
Motor ni bil obnovljen. Motor je iz druge Lagune, takrat z dobrimi 110k km, pri katerem se je naknadno obnovilo turbino, menjalo sklopko, potisni, oljno pumpo, komplet oba jermena z napenjalnci in rolcami. Preverjena je bila glava in obnovljene/prečiščene šobe, poservisirana pumpa, menjan EGR (sem ga imel na zalogi), termostat. Menjano olje v motorju, vsi filtri, antifriz, olje menjalnika, napolnjena klima. Nisem ziher ali so bili ojnični menjani ali samo pregledani - bom vprašal naslednjič, se res ne spomnem! Prečiščeni vodi, kolikor se je doseglo, isto izpuh, katalizator...janezsko napisal/-a:pod "obnovljen motor " ne spadajo komponente kot so jermenice,klima kompresor,altenator in ostalo..to je blok..glava karter brez pritikin...to je tako kot ce kupil 1 žemljo zraven pa pricakuješ še salamo kumarice in sir...za ceno žemlje...pa veliko seče z tem motorjem..jih je bore malo ki ga res kvalitetno obnovijo....obljubijo garancijo ko pa do česa pride pa oni niso krivi...že dosti primerov...
Torej, jermenica je prišla z motorjem, kot rečeno z dobrimi 110k km. Pri prejšnjem motorju je bila gor skoraj 330k km in je delala. Mogoče je tukaj pri transportu kaj čudno ležal motor in jo je kaj obremenilo ipd. pa je zato crknila.
Kar se pa garancije tiče, motor je bil vzet pri preverjeni firmi priporočeni s strani Astilbe, ker mi je bil zadosten razlog, da sem se odločil za njih. Tisti, ki je spremljal temo ve, da je bila vmes že narejena reklamacija motorja zaradi problema z nosilcem pri polosovini in so jo uredili korektno in relativno hitro, predvsem pa brez komplikacij in težav...
Kakor koli, čez vikend smo uspešno obiskali Istro in preživeli skoraj 3 ure v gužvi pred Dragonjo. Klima veselo delala, avto pa skoraj nič ne dimi več - očitno se sistem lepo čisti. V kratem torej sledi še menjava olja, da spravim še kaj svinjarije ven in potem veselo proti 400, 500k km