MEGANE RS III
Re: MEGANE RS III
Sej obstajajo tudi drugi sistemi in RS s 275KM ni nek presežek , sej jih je ogromno s 310-330KM na cesti. Se pravi so ti boljši od tega, ki bo prišel če prov razumem saj razen izpuha pa 10KM več ne ponuja ne vem kaj. Edino če bo prišel v smislu R26R variante olupljen totalno
Re: MEGANE RS III
Verjetno se bo zgledoval po R26R, glede na to da naj bi se imenoval RS275R.
Re: MEGANE RS III
Si sploh kej prebral na temi izboljšanega Megana? Öhlins podvozje? Pilot Sport Cup gume? Pa kje ti je fora da greš sploh primerjat serijski avto s predelanimi? Pa kile gredo tud dol. Sej je šel verjetno tud kak Megane RS250 (predelan) hitrej kot Trophy, pa kaj pol?
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: MEGANE RS III
Nekdo je pa mal nataknjen dons...
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Re: MEGANE RS III
Ne, sam določeni imajo vedno take glupe da ne morem bit tiho. Tist post pri oglasih RSov je izvzet pri tem
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: MEGANE RS III
Eno vprasanje... Na novem rs ni mozno narociti xenon luci?
Re: MEGANE RS III
Megan RS 275 Trophy
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=2&id=3883" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=2&id=3883" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MEGANE RS III
7'54''36 - nov rekord med serijskimi FWD vozili. Tolikšen čas je na Ringu dosegel Mégane R.S. 275 Trophy-R, močno zlajšan dvosed, ki bo naprodaj v močno omejeni količini, in sicer bo naprodaj 250 primerkov. Avtomobil je shujšal vsega skupaj za 101 kg. Sedeža sta opremljena s tritočkovnima varnostnima pasovoma, kot dodatna oprema pa sta na voljo tudi šesttočkovna varnostna pasova z letalskima zaponkama.
Mégane R.S. 275 Trophy-R ima izpušni sistem Akrapovič iz titana, nastavljive blažilnike Öhlins Road&Track z vzmetmi iz kompozita in pnevmatike MICHELIN Pilot Sport Cup 2, ki so posebej prilagojene za ta avto. Medtem ko nima sedežne klopi zadaj, ima spredaj vgrajena školjkasta sedeža Recaro Pole position iz polikarbonata, kar prinaša 42-kilogramski prihranek pri teži.
Mégane R.S. 275 Trophy-R ima izpušni sistem Akrapovič iz titana, nastavljive blažilnike Öhlins Road&Track z vzmetmi iz kompozita in pnevmatike MICHELIN Pilot Sport Cup 2, ki so posebej prilagojene za ta avto. Medtem ko nima sedežne klopi zadaj, ima spredaj vgrajena školjkasta sedeža Recaro Pole position iz polikarbonata, kar prinaša 42-kilogramski prihranek pri teži.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Re: MEGANE RS III
http://www.youtube.com/watch?v=02cpzgoVqC4" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: MEGANE RS III
Hmm...zdej pa mene nekaj zanima. Tole, s čimer so podrli rekord, je Trophy-R. Predvidevam, da bo v prodaji tudi 275 Trophy? Kajti tega so reklamirali in napovedovali. Na vseh fotkah je imel "obične" Recaro sedeže z delnim usnjem, vso opremo (avtomatsko klimo, radio, R.S. Monitor, ...). Sedaj, ko so podrli rekord, pa so ven dali fotke golega avta, brez opreme, dirkalni pasovi in sedeži, itd...
The best place to watch a race is in the rear view mirror.
Re: MEGANE RS III
Mas trophy pa trophy R pa se nurburgring paket.
EDIT:
Evo tkole prides do avta k ma rekord.
How do you buy the car you can see above? Well, first you start with the new Renaultsport Mégane 275 Trophy.
275 Trophy Overview:
+10hp in Sport and Race modes
Öhlins dampers (+£2000 option)
Michelin Pilot Sports Cup 2 semi-slicks (+€1000 option)
Akrapovic titanium exhaust
then you upgrade to the 'R' spec...
275 Trophy-R Overview:
All options above as standard
Rear seat delete
Racing bucket seats
Rear wiper delete
Climate control delete
Then add the Nürburgring Pack:
Li-ion battery
Sabelt harnesses
350mm "performance" brake upgrade
EDIT:
Evo tkole prides do avta k ma rekord.
How do you buy the car you can see above? Well, first you start with the new Renaultsport Mégane 275 Trophy.
275 Trophy Overview:
+10hp in Sport and Race modes
Öhlins dampers (+£2000 option)
Michelin Pilot Sports Cup 2 semi-slicks (+€1000 option)
Akrapovic titanium exhaust
then you upgrade to the 'R' spec...
275 Trophy-R Overview:
All options above as standard
Rear seat delete
Racing bucket seats
Rear wiper delete
Climate control delete
Then add the Nürburgring Pack:
Li-ion battery
Sabelt harnesses
350mm "performance" brake upgrade
Re: MEGANE RS III
Zdravo!
Da naredim malo hude krvi.... oziroma povem še svoje mnenje - za to forum je
Kot prvo: dosegli so super čas ampak pomoje so se tega narobe lotili.... Primerjajo z Leonom, ki je bil popolnoma serijski (klima, vsi sedeži....). Tukaj pa so šli v extremni weight reduction (zadnji brisalec,...) Sicer lahko pri top varianti Trophy-R vse kar so zmetali ven dokupiš kot dodatno opremo ampak potem ni to več isti avto, ki bi dosegel takšen čas. Naredit jih morajo vsaj 250 (mislim), da se šteteje za serijski avtomobil.
Ne vem no. Meni se primerjava s Cupro ne zdi smiselna. Cupra je bila serijska, tale pa oskubljen. Isto lahko naredi Seat - vrže ven vso odvečno težo, zamesnja stekla s pleksijem.... pa bo spet nov čas. Pa Renault vrže rokavico nazaj s xyz performacne paketom, ki ima karbonsko havbo, plastične blatnike.... in bo spet nov čas.
Ampak roko na srce - takšni performance paketi so daleč od "serijskih" avtomobilov.
Evo. Moje mnenje. Da ne bo hude krvi zdej in obtoževanja o pripadnosti znamke... (sem bil v obeh taborih: Seatu, Renaultu - zdaj pa sem na Citroenu )
Da naredim malo hude krvi.... oziroma povem še svoje mnenje - za to forum je
Kot prvo: dosegli so super čas ampak pomoje so se tega narobe lotili.... Primerjajo z Leonom, ki je bil popolnoma serijski (klima, vsi sedeži....). Tukaj pa so šli v extremni weight reduction (zadnji brisalec,...) Sicer lahko pri top varianti Trophy-R vse kar so zmetali ven dokupiš kot dodatno opremo ampak potem ni to več isti avto, ki bi dosegel takšen čas. Naredit jih morajo vsaj 250 (mislim), da se šteteje za serijski avtomobil.
Ne vem no. Meni se primerjava s Cupro ne zdi smiselna. Cupra je bila serijska, tale pa oskubljen. Isto lahko naredi Seat - vrže ven vso odvečno težo, zamesnja stekla s pleksijem.... pa bo spet nov čas. Pa Renault vrže rokavico nazaj s xyz performacne paketom, ki ima karbonsko havbo, plastične blatnike.... in bo spet nov čas.
Ampak roko na srce - takšni performance paketi so daleč od "serijskih" avtomobilov.
Evo. Moje mnenje. Da ne bo hude krvi zdej in obtoževanja o pripadnosti znamke... (sem bil v obeh taborih: Seatu, Renaultu - zdaj pa sem na Citroenu )
Re: MEGANE RS III
v bistvu sem tudi jaz pričakoval, da bo čas pod 8min dosegel RS 275 Trophy brez drastičnega zmanjševanja mase. Res pa je, da sedaj lahko kupiš najhitrejši FWD avto, česar pri Seatu ni veljalo (tisti avto naj ne bi bil povsem serijski, zamenjali so kar nekaj delov, ki jihh v bistvu ne moreš kupiti na serijskem avtu).
Ta dva avto sta praktično tako hitra kot M4, povsem jasno je da brez obsežnih izboljšav to ne bi bilo mogoče (veliko doprinesejo gume)
Ta dva avto sta praktično tako hitra kot M4, povsem jasno je da brez obsežnih izboljšav to ne bi bilo mogoče (veliko doprinesejo gume)
The only thing constant in life is change.
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Francois de la Rochefoucauld
Renault Laguna Coupe Monaco GP
Re: MEGANE RS III
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=12208" onclick="window.open(this.href);return false;