MEGANE RS III
Re: MEGANE RS III
M4 ima čas 1.52. Je pa dokaj blizu .
To da nima klime mi ne diši najbolj. Bolje bi bilo da bi dali kakšne kose iz karbona po karoseriji. Za motorni prostor pa kakšen kos iz magnezija ali titana.
To da nima klime mi ne diši najbolj. Bolje bi bilo da bi dali kakšne kose iz karbona po karoseriji. Za motorni prostor pa kakšen kos iz magnezija ali titana.
Re: MEGANE RS III
error 90 napisal/-a:M4 ima čas 1.52. Je pa dokaj blizu .
To da nima klime mi ne diši najbolj. Bolje bi bilo da bi dali kakšne kose iz karbona po karoseriji. Za motorni prostor pa kakšen kos iz magnezija ali titana.
klimo ima ročno. brez klime glih ni.
Scenic III 1.5 dCi, 110KM
Captur II 1.5dCi, 115KM EDC
Captur II 1.5dCi, 115KM EDC
Re: MEGANE RS III
Cena bi bila pa kaka?error 90 napisal/-a:M4 ima čas 1.52. Je pa dokaj blizu .
To da nima klime mi ne diši najbolj. Bolje bi bilo da bi dali kakšne kose iz karbona po karoseriji. Za motorni prostor pa kakšen kos iz magnezija ali titana.
Re: MEGANE RS III
1.52? O kaksnem casu je to debata?
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
- Pocket_Rocket
- Prispevkov: 315
- Pridružen: 29 Mar 2007, 20:45
- Kraj: GO-LJ
Re: MEGANE RS III
Torej:frendo napisal/-a:Mas trophy pa trophy R pa se nurburgring paket.
EDIT:
Evo tkole prides do avta k ma rekord.
How do you buy the car you can see above? Well, first you start with the new Renaultsport Mégane 275 Trophy.
275 Trophy Overview:
+10hp in Sport and Race modes
Öhlins dampers (+£2000 option)
Michelin Pilot Sports Cup 2 semi-slicks (+€1000 option)
Akrapovic titanium exhaust
then you upgrade to the 'R' spec...
275 Trophy-R Overview:
All options above as standard
Rear seat delete
Racing bucket seats
Rear wiper delete
Climate control delete
Then add the Nürburgring Pack:
Li-ion battery
Sabelt harnesses
350mm "performance" brake upgrade
Megane III 275 Trophy-R Nürburgring Pack:
+10hp in Sport and Race modes
Öhlins dampers
Michelin Pilot Sports Cup 2 semi-slicks
Akrapovic titanium exhaust
Rear seat delete
Racing bucket seats
Rear wiper delete
Climate control delete
Li-ion battery
Sabelt harnesses
350mm "performance" brake upgrade
SEAT Leon Cupra 280 Performance Pack
- the 'ring car was stripped of its air-con system
- Mk2 Cupra 19-inch wheels
- 370mm "performance" brake upgrade
- Michelin Pilot Cup Sport 2s
There were no further modifications to the chassis, engine or any other parts of the car.
Zaj pa jas vas fprašam, koliko je vredi rekord od Renaulta? Jst sem malo razočaran ... Iste oz. podobne modifikacije sem namenoma označil z debelo.
Re: MEGANE RS III
Pozabljate, da je osnova Megana stara 5 let, Cupra pa popolnoma na novo zasnovan avto...
Renault Laguna Grandtour Dynamique Lux 1,9 dCi + Renault Clio II Storia 1.2 16V + Renault 4 GTL Gordini to-be + EX Renault Clio 1 1.2 RT + EX Renault 19 1,4 TR Europa
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
Vsi z veseljem servisirani pri Astilbi!
- Pocket_Rocket
- Prispevkov: 315
- Pridružen: 29 Mar 2007, 20:45
- Kraj: GO-LJ
Re: MEGANE RS III
E vidiš ... Delajo nek super duper limited edition avto in rekord, čez leto dni bojo pa nove začel prodajat. To je zmotna reklama Renaulta. Naj naredijo tako kot Seat. Razvijejo novega, pa makar če "mulo" odpeljejo po šlajfi in podrejo rekord. Kje se bo prodaja bolj poznala
Re: MEGANE RS III
Sem gledal voznjo Renaulta in sem imel obcutek, da bi boljsi voznik lahko dobil se ene 2 sekundi. Sem gledal tudi voznjo Seata, pa je bil voznik dosti bolj agresiven.
Re: MEGANE RS III
Slišati je, da je tudi ta izjava na trhlih temeljih. S tem, da so pri španskih švabih skrivali predelave oz. je bil PR spisan, kot da gre za serisjki avtomobilPocket_Rocket napisal/-a: There were no further modifications to the chassis, engine or any other parts of the car.
Megane III se prodaja slabo. Res zelo slabo. In ob trenutni konkurenci bo prodaja samo še padala, tako da je nova generacija nekaj mesecev že v zamujanju, če gledamo s te plati. Tako da gre tu bolj za marketinško potezo, po moje.
Se pa ne spomnim, da bi kdo pri Renault Sport-u s takim cinizmom komentiral Seatov prevzem "naziva" (bi citiral, pa ne najdem izjave enega vodilnih Seatovih mož).
Kakor koli že - dobro opremljen R.S. 250 se (po časih z Ringa sodeč) pelje bolje od R26.R. Zato izpostavljam, da je platforma C naveze Renault-Nissan že krepko v letih. Če gre verjeti podatkom na Wikipediji je na tej slonela tudi 2. generacija Megana. Produkcija Megana II pa sega nekam v 2002. S temi podatki v mislih pa seat ni več ob boku 6 let staremu avtomobilu ampak desetletju stari platformi.
Vse je stvar perspektive
Kar pa je najpomembneje - nekaj se dejansko dogaja. Od leta 2008 naprej so se dogajala samo prepucavanja po forumih...
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Re: MEGANE RS III
Prejšnjega posta ne razumem najbolje (sploh pa tistega dela o platformah in o cinizmu Renault Sporta) ...
Kakorkoli, trenutno postavljanje rekorda in izdelava omejene serije Megana se meni zdi povsem dobra poteza in je tako jasna tudi komu drugemu kot samo njim. Kaj češ lepšega kot, da svetu pokažeš, da si lahko s starim ("zastarelim") avtom, ki se poslavlja, hitrejši kot ostali s povsem na novo razvitimi avtomobili . Hkrati s tem ustvariš pričakovanja, češ če si že s starim hitrejši od ostalih, bo mogoče nova generacija še hitrejša .
Saj pa se zgodovina ponavlja ... Leta 2008 (ob koncu proizvodnje Megana 2) se je Renault Sport lotil podiranja rekorda na Nordscheife s "starim" Meganom 2 RS230 (R26R) in hkrati "proizvodnje" zadnje omejene serije tega modela Megana. R26R (Megane 2) pa se je začel prodajati skoraj istočasno kot novi Megane 3. Pa naj kdo reče, da poteza ni bila dobra. Odhajajoči Megane 2 RS je postal res odmevno opazen, naredil je precej reklame za novega Megana 3, hkrati pa so razprodali vse Megane 2 RS, ki so še ostali.
Leto kasneje je prišel Megane 3 RS250 in malo zatem (l. 2011) se je Renault ponovno podal podirati rekord na Nordschleife, tokrat z novim in hkrati serijskim avtomobilom (torej ni bila oskubljena in na pol dirkaška R različica).
Sedaj je tudi ta model star in zakaj ne bi ponovili uspešnega recepta od prejšnjič? Zakaj ne bi s starim avtom podrli rekorda in naredili reklamo za aktualni model in prihajajočega? Zakaj ne bi za sorazmerno majhen vložek (za proizvajalca kot tudi kupca) ponudili takšnega paketa v obliki omejene serije?
Edina stvar, ki mi pri tem ni najbolj všeč, je obupen grafični paket na tej omejeni Trophy-R izvedbi (no pa za razliko od ostalih, sem pričakoval še malenkost bolj radikalno R različico- sploh zaradi potencialne spremembe homologacije za Megane N4 dirkalnik).
In kdo pravi, da ne bodo (tako kot so že) z novim modelom kmalu v začetku šli ponovno podirati rekorda (dokler se ne bo tudi pri teh podiranjih rekordov začela ponavljati zgodovina)?
Na tem mestu bi še enkrat ponovil kar sem napisal v prejšnjem postu... Predstavljajte si, da bi Renault šele sedaj (ko se model poslavlja) sploh naredil osnovnega RS-a, tako kot to delajo pri nekaterih drugih proizvajalcih ,
To, da je Seat trenutno postavljal rekord z novim avtom in da to namerava tudi Honda ... Ne vem no, verjetno proizvajalci ne usklajujejo začetka proizvodnje novega modela s tem kdaj se bo nekomu zaželelo poditi po dirkališču in postavljati rekorde . Pač je timing tak kakršen je.
In pač imata Seat in Honda trenutno nove modele, ko ga Renault še nima. Kje sta bila pa pred tremi leti, ko je Renault podiral rekord z novim avtom? Kje bosta čez leto ali 2 (oziroma verjetno čez 3 ), ko bo imel Renault nov model, Seat in Honda pa "zastarelega" ?
BTW Da se Renault Megane 3 tako zelo slabo prodaja? Kje in kdaj? Saj pa se je ravno začelo s pospeševanjem prodaje (glede na sedanjik) ... In zakaj bi bila potem nova generacija v zamujanju? V precejšnjem zamujanju je recimo nov Espace, ne pa Megane .
LP, Primož
Kakorkoli, trenutno postavljanje rekorda in izdelava omejene serije Megana se meni zdi povsem dobra poteza in je tako jasna tudi komu drugemu kot samo njim. Kaj češ lepšega kot, da svetu pokažeš, da si lahko s starim ("zastarelim") avtom, ki se poslavlja, hitrejši kot ostali s povsem na novo razvitimi avtomobili . Hkrati s tem ustvariš pričakovanja, češ če si že s starim hitrejši od ostalih, bo mogoče nova generacija še hitrejša .
Saj pa se zgodovina ponavlja ... Leta 2008 (ob koncu proizvodnje Megana 2) se je Renault Sport lotil podiranja rekorda na Nordscheife s "starim" Meganom 2 RS230 (R26R) in hkrati "proizvodnje" zadnje omejene serije tega modela Megana. R26R (Megane 2) pa se je začel prodajati skoraj istočasno kot novi Megane 3. Pa naj kdo reče, da poteza ni bila dobra. Odhajajoči Megane 2 RS je postal res odmevno opazen, naredil je precej reklame za novega Megana 3, hkrati pa so razprodali vse Megane 2 RS, ki so še ostali.
Leto kasneje je prišel Megane 3 RS250 in malo zatem (l. 2011) se je Renault ponovno podal podirati rekord na Nordschleife, tokrat z novim in hkrati serijskim avtomobilom (torej ni bila oskubljena in na pol dirkaška R različica).
Sedaj je tudi ta model star in zakaj ne bi ponovili uspešnega recepta od prejšnjič? Zakaj ne bi s starim avtom podrli rekorda in naredili reklamo za aktualni model in prihajajočega? Zakaj ne bi za sorazmerno majhen vložek (za proizvajalca kot tudi kupca) ponudili takšnega paketa v obliki omejene serije?
Edina stvar, ki mi pri tem ni najbolj všeč, je obupen grafični paket na tej omejeni Trophy-R izvedbi (no pa za razliko od ostalih, sem pričakoval še malenkost bolj radikalno R različico- sploh zaradi potencialne spremembe homologacije za Megane N4 dirkalnik).
In kdo pravi, da ne bodo (tako kot so že) z novim modelom kmalu v začetku šli ponovno podirati rekorda (dokler se ne bo tudi pri teh podiranjih rekordov začela ponavljati zgodovina)?
Na tem mestu bi še enkrat ponovil kar sem napisal v prejšnjem postu... Predstavljajte si, da bi Renault šele sedaj (ko se model poslavlja) sploh naredil osnovnega RS-a, tako kot to delajo pri nekaterih drugih proizvajalcih ,
To, da je Seat trenutno postavljal rekord z novim avtom in da to namerava tudi Honda ... Ne vem no, verjetno proizvajalci ne usklajujejo začetka proizvodnje novega modela s tem kdaj se bo nekomu zaželelo poditi po dirkališču in postavljati rekorde . Pač je timing tak kakršen je.
In pač imata Seat in Honda trenutno nove modele, ko ga Renault še nima. Kje sta bila pa pred tremi leti, ko je Renault podiral rekord z novim avtom? Kje bosta čez leto ali 2 (oziroma verjetno čez 3 ), ko bo imel Renault nov model, Seat in Honda pa "zastarelega" ?
BTW Da se Renault Megane 3 tako zelo slabo prodaja? Kje in kdaj? Saj pa se je ravno začelo s pospeševanjem prodaje (glede na sedanjik) ... In zakaj bi bila potem nova generacija v zamujanju? V precejšnjem zamujanju je recimo nov Espace, ne pa Megane .
LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si
Re: MEGANE RS III
a dej dej.. pr renaultu so se usrali, ker so jim oduzeli edini naziu k ga majo..torej najihtrejši na pisti. in itak so spal na temu nazivu par let in se sam hvalil, zdej k so jih pa butnli dol se pa čudjo. in kaj so oni naredl? usi usrani so zlajšal megana do te mere, da je še za serijsko prodajo, mu nabil par konju in šli tiščat..in to, da so kljub tej teži jedva stisnli seata ni zame noben uspeh. misilm, da če seat nardi podobno kot reno in ga gre lajšat pa še mal navit, poč tega megana dol d se kr kadi.
kaj bo naredu novi megane je druga stvar ampak zaenkrat je šef "švabo". kej dost fore pa pomoje ni več, ker več kukr morš ne morš
kaj bo naredu novi megane je druga stvar ampak zaenkrat je šef "švabo". kej dost fore pa pomoje ni več, ker več kukr morš ne morš
Re: MEGANE RS III
Potem pa bo že tako . (čeprav sem napisal, da je malo drugače in nekateri ne spremljajo Renaulta, da bi razumeli )
BTW
In kater del tukaj ni jasen? Renault je šel na Nordschleife z Meganom 2 RS R26R leta 2008, malo kasneje (l.2011) je imel Renault pripravljen nov avto (Megane 3 RS) in so spet šli, letos (3 leta za aktualnim Meganom) je imel tudi Seat pripravljen avto in so šli. In kot je bilo pri Renaultu pričakovati (glede na prejšnji model) so ob izteku modela pripravili še najbolj strupeno različico odhajajočega modela in se (kot so tudi že delali) podali preveriti čas (v prvi vrsti biti hitrejši od samega sebe in NE od Seata, precej verjetno pa so želeli biti prvi pod 8 min).
Ne vem kje je sedaj takšna drama s Seatom ?
Ko je Renault prvič šel leta 2008 na Nordschleife in podrl rekord za FWD (in je to naredil skoraj točno tako kot sedaj torej z R- "opuljeno" različico), smo vsi bili navdušeni. Sedaj, ko je vse isto (le, da se je ZA Renaultom v boj podal še Seat in da je tokrat Megane R celo bolj "pussy R"), pa vihate nosove???
Ne vem kaj naj pri Renaultu naredijo drugače, naj še enkrat peljejo serijskega Megana 3 RS na Nordschleife, če so ga že in že imajo njegov čas? Zakaj pa Seat ni šel v boj pred tremi leti s prejšnjim Leonom?
Čudno, da se ni začelo komplicirati glede Renaulta in Nordschleife v primerjavi z Mazdo, VW-jem, Fordom, Oplom,...
In kaj bi naj Renault delal drugega kot spal na rekordu? Naj bi vsako leto (ali bolje, vsak mesec) izdajal nove omejene serije in mesečno z njimi podiral rekorde ?
In kdo se čudi, da so jih "dol butnili", saj pa so še sami delali na tem, da podrejo prejšnji rekord . Kolikor je meni poznano, se večino rekordov poskuša podreti, tako da dvomim, da se temu kdo čudi.
In Renault pač ni zaradi Seata od marca v samo treh mesecih razvil avtomobila da prehiteti Leona .
Kar se pa Seata tiče...
Kdo je potem otročji?
[EDIT]KrNeki[/EDIT]
LP, Primož
BTW
Vir: http://www.caradvice.com.au/290410/rena ... wo-seater/" onclick="window.open(this.href);return false;Renault Sport insists the Seat time did not change its approach, however, stating that this program development was ongoing for 18 months prior to this record preparation.
“It’s got nothing to do with them,” said Renault Sport sales and communications director Regis Fricotte. “We started this project a year and a half ago, the Seat thing came three months ago … It didn’t change our perspective, our plans”.
In kater del tukaj ni jasen? Renault je šel na Nordschleife z Meganom 2 RS R26R leta 2008, malo kasneje (l.2011) je imel Renault pripravljen nov avto (Megane 3 RS) in so spet šli, letos (3 leta za aktualnim Meganom) je imel tudi Seat pripravljen avto in so šli. In kot je bilo pri Renaultu pričakovati (glede na prejšnji model) so ob izteku modela pripravili še najbolj strupeno različico odhajajočega modela in se (kot so tudi že delali) podali preveriti čas (v prvi vrsti biti hitrejši od samega sebe in NE od Seata, precej verjetno pa so želeli biti prvi pod 8 min).
Ne vem kje je sedaj takšna drama s Seatom ?
Ko je Renault prvič šel leta 2008 na Nordschleife in podrl rekord za FWD (in je to naredil skoraj točno tako kot sedaj torej z R- "opuljeno" različico), smo vsi bili navdušeni. Sedaj, ko je vse isto (le, da se je ZA Renaultom v boj podal še Seat in da je tokrat Megane R celo bolj "pussy R"), pa vihate nosove???
Ne vem kaj naj pri Renaultu naredijo drugače, naj še enkrat peljejo serijskega Megana 3 RS na Nordschleife, če so ga že in že imajo njegov čas? Zakaj pa Seat ni šel v boj pred tremi leti s prejšnjim Leonom?
Čudno, da se ni začelo komplicirati glede Renaulta in Nordschleife v primerjavi z Mazdo, VW-jem, Fordom, Oplom,...
In kaj bi naj Renault delal drugega kot spal na rekordu? Naj bi vsako leto (ali bolje, vsak mesec) izdajal nove omejene serije in mesečno z njimi podiral rekorde ?
In kdo se čudi, da so jih "dol butnili", saj pa so še sami delali na tem, da podrejo prejšnji rekord . Kolikor je meni poznano, se večino rekordov poskuša podreti, tako da dvomim, da se temu kdo čudi.
In Renault pač ni zaradi Seata od marca v samo treh mesecih razvil avtomobila da prehiteti Leona .
Kar se pa Seata tiče...
Vir: http://www.caradvice.com.au/290665/seat ... eon-cupra/" onclick="window.open(this.href);return false;Seat has announced plans to take back its Nurburgring lap record from Renault just hours after its French rival set a new benchmark in the Megane RS275 Trophy-R.
Earlier today, Renault confirmed a time of 7:54.36 for the stripped out Megane RS275 Trophy-R around the 20.8km Nurburgring Nordschliefe circuit, eclipsing the 7:58.44 lap of the Seat Leon Cupra 280 in March, which at the time broke the Megane RS265 Trophy’s three-year record.
But before the RS275’s tyres had a chance to cool, Seat Leon Cupra chassis development manager Sven Schawe told AutoExpress the Volkswagen Group-owned Spanish car maker had the potential to reclaim the front-wheel-drive lap record.
“Yes, Renault have the record, but it’s a very different type of car to ours,” Schawe said of the Megane RS275 Trophy-R, which is more than 100kg lighter than the regular RS275 thanks to the removal of its rear seats, the addition of polycarbonate monocoque Recaro front bucket seats, and the deletion and substitution of other items.
“If we removed parts from our car, it’s only four seconds, I’m confident we could beat it,” he said.
Schawe said it was not a matter of if Seat could go faster than Renault, but if it could justify mass-producing a stripped-out version of the Leon Cupra to satisfy the record’s criteria.
He revealed Seat has already built a lightweight Cupra prototype, suggesting the company is giving serious thought to limited-run production version.
“We have to see if it makes sense to offer a car like this to our customers, there needs to be a series car behind it and we need to see what the customer says.
“We wanted to offer a car that’s for everyone, that’s not limited. Now we need to decide if we want to continue this competition with Renault.”
Kdo je potem otročji?
[EDIT]KrNeki[/EDIT]
LP, Primož
Zadnjič spremenil schkorc, dne 19 Jun 2014, 13:26, skupaj popravljeno 1 krat.
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si
Re: MEGANE RS III
Točno o tem sem razmišljal nekaj dni nazaj. Glede na to, da so španski švabi avto postavili na pisto še v kamuflaži so očitno tudi sami vedeli, da pri Renault Sportu nekaj pripravljajo.schkorc napisal/-a:Vir: http://www.caradvice.com.au/290410/rena ... wo-seater/" onclick="window.open(this.href);return false;Renault Sport insists the Seat time did not change its approach, however, stating that this program development was ongoing for 18 months prior to this record preparation.
“It’s got nothing to do with them,” said Renault Sport sales and communications director Regis Fricotte. “We started this project a year and a half ago, the Seat thing came three months ago … It didn’t change our perspective, our plans”.
Eno je, da prevzameš rekord, ki ti ga odvzame homologiran "track car", drugo pa, da postaviš slabši čas kot star avtomobil, pa čeprav je homologiran "track car". Upam, da razumete, kaj hočem napisat.
Mégane III se slabo prodaja v Evropi - moram poiskat številke. In ga konkurenca prekaša - full LED luči, samodejno parkiranje, tudi radarski tempomat in podobno. Večina avtomobilov se res proda brez tega - a pri folku možnost tega očitno pali. Saj tudi ne bo vsak kupoval R.S.-a in Trophy-a, ampak večinoma kake 1.5 dCi kočije, samo izgleda pa kot R.S. Me razumeš?
Espace pa je čisto drug svet.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Re: MEGANE RS III
Ja, da se je Seat iz svojih razlogov ravno v tem trenutku vmešal v to kar je delal Renault že pred Seatom in NE ravno obratno kot se sedaj predstavlja.clio open napisal/-a:Upam, da razumete, kaj hočem napisat.
Torej to kar sedaj "žolči" je, da večina ne ve o čem se gre in se po nepotrebnem spravlja nad Renault .
Glede prodaje Megana 3... V večini so številke prodaje še iz časa, ko se je pripravljal FL in se je čakalo , drugače temu modelu ne gre slabo.
Kakorkoli se vsi zavedamo, da je avto že star, vseeno pa še ni konec zanj. Prvo kot prvo so ga šele letos faceliftali (in začeli pospeševati prodajo), drugo kot drugo pa je bolj pametno, da proizvajalci nimajo usklajenih lansiranj novih modelov, da imajo lažje delo pri prodaji, da si ne hodijo v zelje (lažje bo prodajati novega Megana čez 2 leti, ko bodo tekmeci že stari- pač ne sveži). Poleg tega mislijo tudi sami na sebe, zakaj bi sedaj začeli z novim Meganom, če pa morajo prodajati svežega novega Clia, ki po modelu ni tako daleč od Megana? Ko bo tako daleč, pride novi Megane, ki bo takrat že zanimal kašnega trenutnega lastnika Clia 4 .
Saj pa imajo dovolj pametnih analitikov, da načeloma vedo kaj delajo (ne samo pri Renaultu).
Kar se pa opreme in bonbončkov tiče v primerjavi z ostalimi ... pač Renault . Sicer trend novega Clia pušča nekaj malega upanja (no, ali pa ravno obratno ).
LP, Primož
Avtoslalom? Več na www.amd-sempeter.si