Modifikacija sesalnega kolektorja na clio-u RS 197

Debate o vseh Renault Sport modelih (Twingo, Clio, Megane)
Odgovori
Uporabniški avatar
Drmo.JR
Prispevkov: 337
Pridružen: 23 Apr 2006, 09:17
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a Drmo.JR »

Se bomo zmenil
Slika http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Uporabniški avatar
dkrevs
Prispevkov: 331
Pridružen: 08 Dec 2008, 20:43
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a dkrevs »

That's fooking fast, mate! :) Me zanima, če ma pod tistim karbonskim plenumom trobentice montirane? Drugače verjetno nebi bilo takega zvoka.
Uporabniški avatar
Drmo.JR
Prispevkov: 337
Pridružen: 23 Apr 2006, 09:17
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a Drmo.JR »

Zvok bi bil samo nebi bilo takega rezultata, 100% so trobentice zmontirane.
Slika http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
UrbanD
Administrator
Prispevkov: 3702
Pridružen: 13 Mar 2008, 17:03
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a UrbanD »

Tole pa še men všečno deluje 8)
Clio II ph2 1.2 16V Billabong - sold
Clio II ph2 RS 172 - sold
Clio III ph1 RS 197 F1 Team - sold
Clio II ph2 RS 182 - sold
Clio IV ph2 RS Trophy - sold
Seat Leon Cupra ST 300 4drive - family car
Mitsubishi Lancer EVO VIII MR - weekend car
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Drmo.JR napisal/-a:Zvok bi bil samo nebi bilo takega rezultata, 100% so trobentice zmontirane.
Možno, da so trobentice, ker sem že videl nek S1600 kolektor ali nekaj podobnega in so bile spodaj. Pa pomoje je tak zvok tudi zato ker je pol manj plehnatih cevi, karbonski plenum je pa tanek kot papir in se temu primerno bolj dere. Kdor je slišal moj V6 airbox že ve, da je malo bolj glasen kot original pa sploh ni neka huda predelava in ima zrak do motorja še dolgo pot čez debele kolektorje, tu gre pa za zelo krajšo pot.

EDIT: Pomoje res izgleda tako kot pri Ferrariju, saj je nekdo dal spodnjo sliko in rekel, da mu je jasno od kje navdih pa je TOM@JMS napisal, dapač takšni ti kolektorji pač ponavadi so.
Slika
http://articles.motortoday.com/feature/firstimpF430/
Uporabniški avatar
zizek
Prispevkov: 662
Pridružen: 02 Mar 2007, 14:33
Kraj: Lendava-Trimlini

Odgovor Napisal/-a zizek »

Jaz sem zadnjič zasledil v hrvaški različici revije EVO in sicer en novinar te revije ma clio rs 182 in ma edino na obstoječem kolektorju skrajšane vse štiri sesale cevi in da ma baje z predelano elektroniko 200km.
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Sej na podoben način je narejenih veliko serijskih sesalnih kolektorjev, mogoče nimajo prav "trobentic" notri ampak še vedno imajo narejeno podobno. Problem je v tem ker so pri serijskih kolektorjih runner-ji predolgi. Zakaj delajo tako dolge ne vem. Možno da zaradi prostega teka, porabe itd., sigurno pa ne kr tako brez veze.

Pri tej namestitvi, da ostane serijska loputa zraka, je razdalja med ventilom in loputo še vedno dolga, se pa popravi pomanjkljivosti motorja.

Še vedno mislim da preveč gledate številke. Se je morda kdo vprašal, kakšen bi bil rezultat če bi samo malo poravili elektroniko na serijskem motorju? Tega noben ne ve, ker je praksa taka da se tega ne počne. Mogoče rezultat niti nebi tako močno zaostajal. Tukaj je tudi drug izpuh, če sem prav zasledil, drug motor. Mi smo recimo serijskega clio-ta namerili na 179,5hp pri ercu, pa če me spomin ne vara krivulja navora ni zgledala kot ta na njihovem grafu od serijskega. Tle je veliko faktorjev.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Drmo napisal/-a:Še vedno mislim da preveč gledate številke. Se je morda kdo vprašal, kakšen bi bil rezultat če bi samo malo poravili elektroniko na serijskem motorju? Tega noben ne ve, ker je praksa taka da se tega ne počne.
O pa se: http://www.fastchip.nl/ Rezultati so takšni, da se topend ne poveča nekaj ful, če sploh se pa predvsem navor v srednjem območju. Izgine tisti famozni 5k kick saj avto bolje vleče že iz nizkih vrtljajev. V glavnem pa nihče na CS samo s čipem ne dobi impresivnih številk. Kot sem napisal, meni bi veliko pomenila lepša krivulja (višja) navora od 2k RPM, da bi bolj vlekel že v štartu. Je pa zanimivo, paketi, ki jih ponujajo (decat+catback, portani kanali, čipiranje) ponavadi dajo ven nekaj čez 180hp, serijsko namerijo manj.

Ta testni ima odprt avspuh pa sicer čisto original motor. Koliko jim gre verjeti ne vem, v UK ju kar hvalijo, da sta poštena tipa in še nisem slišal ali prebral pritožbe razen čez ceno tega sesalca.
Drmo napisal/-a:Mi smo recimo serijskega clio-ta namerili na 179,5hp pri ercu, pa če me spomin ne vara krivulja navora ni zgledala kot ta na njihovem grafu od serijskega. Tle je veliko faktorjev.

A nima malenkost odprtega avspuha, vložni filter pa izenačene kanale? Niso neke grozne predelave ampak lahko so vplivali na rezultat. :wink: Ker kot sem rekel imajo ti RSi (v UK na njihovih valjarjih) vsi serijsko manj konjev. Lahko pa uploadate dyno graf, da vidimo krivuljo. Sam ga bom, ko bom šel na valjarje. S tem, da imam nek univerzalni katalizator, serijski je baje 200 celični in velja za enega bolj odprtih serijskih kar pomeni, da ga v teoriji moj trenutni celo duši.
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Če bi bla razlika z avpuhi in sportanim sesalnim kolektorjem bi se tudi občutilo...tko je pa samo v glavi, tako kot z vsemi temi filtri ipd. Razlike praktično ni, verjetno pa bi bila če bi bila še optimizacija narejena.

Uglavnem, bomo vidl ko bomo prišli do tja.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Drmo.JR
Prispevkov: 337
Pridružen: 23 Apr 2006, 09:17
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a Drmo.JR »

Tist odprt izpuh in vložek filtra ne prinese ničesar, pa izenačeni kanali ne verjamem da prinesejo 15km, ker to bi se moralo pa že v sami vožnji opaziti pa se ne, važno je da je primerjava pred in po predelavi.
Slika http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Nisem rekel, da se pozna 15 konjev ker se gotovo ne. Če se pozna 5 konjev, ki se jih ne čuti ampak že ne moreš reči, da je serijski dal toliko konjev. Pri naturalcih so konji kolikor vem bolj stabilni kot pri turbačih kjer 10°C in močnejši ventilator pred avtom lahko pomeni nekaj konjev razlike. Škoda ker se omenjen avto ni peljal na valjarje pred vsemi predelavami. Na CS ponavadi s temi predelavami plus remapom dobijo cca 10 konjev. Res to na koncu pri enih pomeni iz 160-170, pri enih iz 170-180, na 190 pa še nisem videl, da bi kdo prišel. Sicer nisem expert za te avte ker ga niti nimam dolgo ampak kolikor opažam je že 190hp na koncu velik uspeh, 200 je pa že magična meja.

To bi res rabili čisto serijskega, da bi ga peljali na valjarje, potem pa rihtali naprej in merili razliko, se strinjam Drmo.JR. :wink:
Uporabniški avatar
Drmo.JR
Prispevkov: 337
Pridružen: 23 Apr 2006, 09:17
Kraj: ljubljana

Odgovor Napisal/-a Drmo.JR »

Konec koncev pa sploh niso važne številke ampak kako se avto pelje, in za kaj se ga uporablja.
Slika http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Little_tortilia_boy
Prispevkov: 423
Pridružen: 21 Nov 2005, 12:50

Odgovor Napisal/-a Little_tortilia_boy »

to da ni blo merjen prej pa pol je res, tko da lohk samo ugibamo kok bi pokazu "serijski", ampak kar se občutka tiče ni popolnoma nič razlike, kot zanimivost pa recimo, avto je biu lani na racelandu serijski in dosegu max hitrost 90kmh prav tako 1. in 2. track day letos pa je biu že "predelan", šele k smo ga spraznl je ta hitrost narasla na 100kmh "prirastek" konjev z lajšanjem na razmerje teža/konji pa glih 10-15konjev pa tega na cesti ne čutš
Slika
Uporabniški avatar
Symon
Prispevkov: 2781
Pridružen: 29 Sep 2008, 11:14

Odgovor Napisal/-a Symon »

Little_tortilia_boy napisal/-a:šele k smo ga spraznl je ta hitrost narasla na 100kmh "prirastek" konjev z lajšanjem na razmerje teža/konji pa glih 10-15konjev pa tega na cesti ne čutš
No o tem govorim. 10 konjev dejansko ne čustiš na cesti. Referenca je kar si rekel, da imaš nekje z avtom večjo hitrost kot prej, ampak je še vedno vse le ugibanje. Sicer pa bomo videli, če bo kak dyno day bi bilo zanimivo videti še kaj da ven RS od Urbana in kaj moj, mogoče pa še koga dobimo. Če ne drugega se da primerjati samo krivuljo, če že številke ne. Sam sumim, da s tem filtrom namreč res izgubim kar nekaj navora nekje med 2 in 3k, oziroma so to celo nekaj merili na valjarjih.

PS: ker vem iz svojih voženj, da je nekje okoli 90 res max za serijskega RSa je konkretna razlika, če gre 10km/h več. 8) :twisted: Pa še nekaj vem iz izkušenj. Ko sem mel slabe gume sem dosegel še manše hitrosti, ko sem dal dobre sem sredi zadnjega ovinka lahko že nahodil pri tebi pa predvidevam, da še malo prej kar tudi nekaj pomaga. :)
Odgovori