Megane RS, tuning debata

Modifikacije vozil
Odgovori
Uporabniški avatar
rok46
Prispevkov: 404
Pridružen: 24 Apr 2006, 13:16
Kraj: Novo mesto

Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a rok46 »

no, ce sm odpru temo za cliota,dejmo pa se to. Nekih podatkov na forumu ni, in ce smo ze reno forum,pa mamo par ljudi k si lasti omenjene avte, dejmo se napisat kaj se da nrdit s temi raketami, da bi se bolj "letele".

bomo mogoce tud kaksnemu bodocemu lastniku pomagal, da kej novga zve.

s cipanjem se pride na 260KM, kaj se preostane? avspuh? kateri? kolko dnarja? kolko moci ( ce kej sploh? ).

razpiste se tisti k kej veste, sokol ti vem da dost ves :D pa mal se tistga dotaknte, kaj nrdijo anglezi da pridejo na cca 300KM :)
.::TEAM SPIRIT::.
dare01
Prispevkov: 415
Pridružen: 05 Jan 2006, 14:16
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a dare01 »

No, prej je bilo malo heca zdaj pa malo zares...
Torej, ce hoces karkoli delat na Renault Sportu (se posebej na turbakih) je pravi naslov Velika Britanija. Tam so dobesedno nori na izdelke iz Dieppa in temu primeren imajo aftermarket. Pa ne govorim o nekih A3M, Novak rezervni deli, Turbo shop,.... variantah in cipih, ki so na ravni Bauhausa(kupis enega, dobis dva).
Ce hoces informacije za Megana potem se prijavi na http://www.meganesport.net/ . Definitivno najboljsa stran kar se tice Meganov RS. Ogromno informacij, tekoca in dnevna izmenjava podatkov, izkusenj,....
Sam tuning.
Sokol in jaz sva sla rihtat moj avto tako da ima zdaj 260+nekaj konjicev in 380Nm navora. Celotno mapo je naredilo podjetje http://www.rstuning.co.uk/ To so friki na kvadrat. Mapo so razvijali 2 leti in pol. Zakaj? Ker so perfekcionisti in ne pristajajo na kompromise. Samo mapo za Megana je zelo tezko razvit ker vsi parametri bazirajo na navoru...sicer bo to razlozil Sokol ker je za take stvari ekspert da ga isces. Z ogromno bazo teorije same mehanike(specialnost so mu turbine 8) ) kot tudi specificnega poznavanja Renault Sport bolidov. Tako da ne lapa v prazno kot nekateri... masino narazn :roll: ...
ITG filter je stvar, ki jo skoraj moras imet v Meganu. Mi smo zamenjali se intercooler in je zdaj http://www.forgemotorsport.co.uk/ . Tako mapa kot cooler sta visjega cenovnega razreda ampak pri tem ne smes sparat ker drugace te lahko hitro useka po denarnici. Saj veste kako pravijo Britanci: Jaz nisem tako bogat da bom poceni stvari kupoval. In to v zivljenju skoraj zmeraj drzi, pri tehniki pa 100%.

Torej, tako predelan Megane ima se boljso odzivnost, mapa je tako perfektno dodelana, da nima nekih nenadnih t.i. peakov ampak avto zvezno vlece kot nor. Avto je pridobil dodatno moc pri visjih obratih. Sam navor pa je cista poezija. Ni vazno v kateri prestavi imas, avto vlece. V sesti pri 150 pohodis stopalko za plin in....neverjetno. V nizjih prestavah je avto dobesedno brutalen. No, tukaj pa pridemo do tocke, kjer ugotovimo da je taka predelava smiselna predvsem pri R26. Zakaj? Cisto enostavno - LSD. Brez tega bo moci obcutno prevec in niste naredili nic. Razen ce se hocete loviti naravnost od semaforja do semaforja....kar me ne zanima.
Najbolj me navdusuje to, da je kljub opazni porasti moci ter navora avto obdrzal fenomenalne vozne lastnosti po zavitih ter ovinkov polnih cestah(ravno ni zabavno :roll: ). Predelave na podvozju niso potrebne saj je dimenzijsko vse OK tudi za ta prirastek(tukaj bo spet Sokol vskocil s tehniko. klinc, jaz sem samo sofer, za sraufe vprasam druge :wink: ).
Avto dobesedno katapultira pri izhodu iz ovinka.
Naslednja stvar na avtu bodo semi slick road legal pnevmatike saj Megane R26 s tem podvozjem dopusca vecje hitrosti skozi razne kombinacije, problem postane oprijem. Zdaj so gor Michelin Pilot Sport2, prihajajo Michelin Pilot Sport CUP. Tako bo avto imel vec gripa v ovinkih, visje sile, vecji nasmesek :D . "Power without control means nothing." - sicer Pirellijev slogan ampak bo tudi pri Michelinu drzal.
Kar se tice izpusnega sistema - R26 ima bolj odprtega ze serijsko in od tu razlika v konjih napram "standardnemu" modelu RS 225. Celoten sistem je odlicen, dovolj glasen in ko je seret ima pravo noto. Visje bo zdaj na voljo opcijski izpuh iz titana, ki ga bodo vgrajevali v model R26.R, ampak bo cena okrog 2.000 funtov :shock: tako da ne vem ce se splaca.
To je to...na kratko. Krajse ne znam :( .
RS tuning pa ze razvija mapo za 300+konjev vendar je potrebna menjava dela turbine.
Zdaj bi pa res lahko ze Tomaz nadaljeval s tehniko :( :wink: .
Zadnjič spremenil dare01, dne 19 Avg 2008, 06:42, skupaj popravljeno 3 krat.
Uporabniški avatar
clio open
Prispevkov: 3124
Pridružen: 13 Nov 2007, 10:40
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a clio open »

Takih postov mi malo manjka na forumu, tako da sm to brau k otrok k bere Pet prijateljev; osebno predlagam, da se unih par postov umes umakne (vkljucno z mojim)

Hvala
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taxi.
Uporabniški avatar
Stupo
Prispevkov: 4119
Pridružen: 18 Dec 2004, 18:08
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Stupo »

Dare svaka ti cast za tole! Kako je pa s preprogramiranjem, si jim poslal racunalnik in so ti ga oni sprogramirali, ali si pri njih kupil novega?
Slika
Uporabniški avatar
david rs
Prispevkov: 89
Pridružen: 08 Mar 2006, 16:36

Odgovor Napisal/-a david rs »

Bom krajsi kot Dare:


http://www.k-tecracing.com/products.asp

in se malo blize:

http://www.reichhard-motorsport.com/

Podjetji med sabo sodelujeta, predvsem so Nemci odzivnejsi.
Pa dobro odprite denarnice :twisted:
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Zdaj se imam en opravem tako, da bom vse skupaj spisal nekje proti veceru.
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Jah kje naj zacnem :)...Veliko tega je ze Dare napisal s cimer se popolnoma strinjam.Le eno majhno stvar bi takoj na zacetku popravil.Megane R26 nima vecje moci zaradi bolj odprtega izpuha, ampak zaradi malenkost razlicne mape.(Malenkost vec boosta in malenkostna sprememba pri vbrizgu in torque limiterju).Ce ste opazili ima R26 celo nizji izpust co2-ja kot F1 team 225.

Kot je ze Dare napisal je pisanje mape za megane-a resnicno dolgotrajen proces.Sam racunalnik je torque based in je zato cela kopica torque limiterjev itd.Zato je RS Tuning eno redkih podjetij, ki ima dokazano stabilno mapo.Na trziscu je dosti slabih map predvsem takih, pri katerih avto tece zalo bogato (celo ATF 10.5-1) in obicalno proizvede celo manj konjem kot seriski.Potem so pa tu se ostale firme katere enostavno ponujajo RS Tuning mape (K-Tec Racing) itd.

Sama mapa proizvede cca 260 KM in 380 Nm navora kot je ze Dare napisal.Pri tem ni potrebno menjati nicesar...vendar pri priganjanju se zna temperatura vsesanega zraka dvigniti cez 56 stopin, pri cemer pa racunalnik ze zamika vzig in posledicno s tem pada moc.Zato se za ziher, pri taksnih voznikih kot je Dare :) zamenja se Intercooler.Trenutno je najbolsa izbira Forge, ki uporablja zelo dobra jedra, vendar je tu se vedno nekaj prostora za izbolsave.Predvsem v predelu koncnih flanz.
V teoriji bi moral imeti avto s taksnim setupom malenkost vecjo turbo lukno vendar so to resili s prilagoditvijo mape tako, da ima avto malenkost hitrejsi boost rise.

Trenutno se razvija tudi nova mapa za orginalni setup pri katerem bo navor v pasu 1000 vrtjajev celo presegel 400Nm navora vendar bo moral vsak kupec prej podpisat papir:).Pri tej mapi je N75 ventil prakticno na 100% duty.

Sama turbina v Megane-u je Mitsubishijeva tipa TD04.Je twin scroll zasnove in vodno hlajena.Sama turbina je relativno mala zato je njen maksimum priblizno 275-280 KM realno blizje 270 KM.Kdor zeli visje se menja kompresorsi del na turbini z 15 G lopaticami katere zadostujejo za 400 Nm navora in 300+ KM (pasejo iz volvota ).Pri tem se ne rabi menjat niti katalizator (je zelo dobre zasnove ze v originalu) niti izpusni sistem.Je pa problem te predelave ker, ce zelite obdrzati katalizator mora motor ven!

Sami injektorji so dobri do 310+ KM pri priblizno 85 % Duty cycle.

Pri izpusnih sistemih je tako.Ker je seriski avto dokaj tih mu najrajsi odstranijo zadnji lonec in napeljejo direkne cevi.Avto se vedno ni preglasen, ker se ze turbina obnasa kot izpusni lonec.Vse ostale predvsem srednji lonec je najbolse pustiti primiru, ker pri odstranitvi moc samo pade.

Z sportnimi filtri pri tem avtu ni nic.Najboljsa resitev je ITG vlozni filter.Sam air box pa je tako ze zelo dobre zasnove in je dober za 300+ KM.

Sam motor zdrzi 300 KM brez problema.Slab clen so ojnice, ki so iz clia RS vendar zaradi drugacne zasnove motorja dobro kljubujejo silam.
Menjalnik je Nissanov in zdrzi krepko cez 400 Nm navora.Pravtako sklopka, ki ima zelo dobro lamelo, ki pa se zna zgoditi da zataji vendar zaradi napake na glavnem ali pomoznem cilindru.(najpogostejsa napaka)

Pri podvozju ni kaj dodati.Vecina delov na meganu se vozi tudi na pokalnem cliu, kar pomeni, da je vec kot doraslo za Michelin pilot cup.Ima dovolj mocne vzmeti in slow bump dusenje, ter dovolj naklona (camber), da lahko izkoristi dodaten oprijem.Vse kar je za menjati na podvozju so boljse gumice na rokaj in stabilizatorju ter drop linki ( tiste stangice, ki so povezane z stabilizatorjem in amortizerjem), kateri so pri seriskem na gumicah ti modificirani pa so na unibalih.
Vec ali manj je najbolse pustiti podvozje na miru, ker je spica!!

Zavorne celjusti so zelo dobre pravtako seriske disk ploscice le ti navrtani diski radi pokajo pri luknjicah.Najboljsi upgrade ploscic so ferodo ds 2500 (seveda govorim cena/porformance).Kot nadgradnjo diskov pa trenutno ponuja AP Racing in pa tudi Brembo (to so ze tiste z aluminjastim zvoncem)
http://www.yozzasport.co.uk/categories.php?cat=55

To je priblizno to.Ce se se kaj spomnim bom dopisal.
Zadnjič spremenil Sokol, dne 24 Avg 2008, 22:32, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika
RenaultSport all the way!!!
dare01
Prispevkov: 415
Pridružen: 05 Jan 2006, 14:16
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a dare01 »

No, kaj sem rekel za Sokola :wink: .
Ziva enciklopedija :shock:
:D
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

dare01 napisal/-a:No, kaj sem rekel za Sokola :wink: .
Ziva enciklopedija :shock:
:D
Bo dobil eno lepo titulo :D

Drugace pa Sokol ve veliko pa se vec. Pravi kinder jajcek z presenecenji oz. informacijami :D
Uporabniški avatar
rok46
Prispevkov: 404
Pridružen: 24 Apr 2006, 13:16
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a rok46 »

now we finally getting somewhere ;) super napisano! 8)

ce hocs furat na 260KM te pride cipanje pa intercooler cca 1,5k evrov ( 300 cipanje,400 intercooler), se mi zdi da so neki tazga cene omenjene na UK forumu... kaj pa ce zelis met stage 2 al pa clo 3? :D

ampk k je sploh kdo k bi pr nas tole use porihtou?
.::TEAM SPIRIT::.
Uporabniški avatar
killah bee
Prispevkov: 4094
Pridružen: 11 Jun 2004, 14:26
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a killah bee »

Sigurno bi tudi kdo pri nas tole porihtal :wink: Vendar, da bi bilo vse narejeno tako kot mora biti je takih ljudi pri nas za kak prst na eni roki :wink:

Verjetno za nadaljne stopnje predelave pa bi bil potreben poseg v sam motor in njegove komponente. Vprasanje pa je, ali je to sploh smiselno glede na pogon na sprednja kolesa!
Pancho
Prispevkov: 719
Pridružen: 15 Avg 2006, 10:51
Kraj: Obala

Odgovor Napisal/-a Pancho »

Tole pisanje bi jaz kar cenzuriral, ker skoduje zdravju :lol: .
Sicer so mi ti podatki v veliko manjsem obsegu poznani (sem pa zadnje case bolj malo po teh RS forumih, ker so anglezi res popolnoma zasvojeni z RS znamko in je ze skoraj prevec vsega za redno spremljat).
Bomo pa kaksno o tej temi v zivo rekli (bom prisoten na Grobniku), ker mi na clio-tu nekaj manjka, nekaj pa je viska.
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Pancho napisal/-a:Tole pisanje bi jaz kar cenzuriral, ker skoduje zdravju :lol: .
Sicer so mi ti podatki v veliko manjsem obsegu poznani (sem pa zadnje case bolj malo po teh RS forumih, ker so anglezi res popolnoma zasvojeni z RS znamko in je ze skoraj prevec vsega za redno spremljat).
Bomo pa kaksno o tej temi v zivo rekli (bom prisoten na Grobniku), ker mi na clio-tu nekaj manjka, nekaj pa je viska.


Ja te kar zasvoji ja... :)
Mah jaz sem se omejil.Ker nimam LSD-ja ne bom nic od tega delal.!
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Odgovor Napisal/-a Sokol »

dare01 napisal/-a:No, kaj sem rekel za Sokola :wink: .
Ziva enciklopedija :shock:
:D


Hvala!
Se z leti nabere :)


@ Killah

Kaksno titulo dobim :) 8)
Slika
RenaultSport all the way!!!
dare01
Prispevkov: 415
Pridružen: 05 Jan 2006, 14:16
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a dare01 »

Stupo napisal/-a:Dare svaka ti cast za tole! Kako je pa s preprogramiranjem, si jim poslal racunalnik in so ti ga oni sprogramirali, ali si pri njih kupil novega?
Oni ti posljejo box s katerim potegnes svojo mapo dol in jo posljes v Anglijo. Potem ti na tvoje stevilke posljejo novo mapo(avtorska zascita da se ne bi kar talalo okrog...). Tako da imam zdaj v boxu original in mod mapo ter lahko v dveh minutah zamenjam nazaj na original.
Odgovori