Imam Elf SXRDrmo.JR napisal/-a:odvisno od olja
Megane RS, tuning debata
Re: Megane RS, tuning debata
Re: Megane RS, tuning debata
viskoznost, VISKOZNOST!!! Jaz ne razumem da furate megane RS pa veste samo kako firmo tankate, boli vas patak kere cifre, samo da je elf...Ja mal sm znoru.
Tadahalan Clio? NO WAY:)))
Re: Megane RS, tuning debata
Ne se razburjat no ,gre drug mesec na prvi servis,pa bo pravo olje notri Ni pa vse v gardaciji,vprašite Sokola!
Re: Megane RS, tuning debata
Nimas pojma, 97 jeManIAK napisal/-a: 95°
Re: Megane RS, tuning debata
http://www.ch.total.com/ch/content/NT00003C62.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megane RS, tuning debata
Dve slikici sestave.Bom jih kasneje še nekaj prilepil.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Sem že mislim da je kaj narobe, ko toliko časa nisi nič objavil.
Btw, kdo ti sestavlja motor, če smem vprašat? Ste ojnice in gred kaj premerili? Pa blok?
Btw, kdo ti sestavlja motor, če smem vprašat? Ste ojnice in gred kaj premerili? Pa blok?
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
Hehe za enkrat še ni nič narobe (pa upam, da tudi ne bo)
Vse skupaj se sestavlja v ZG. (Brata Belinič)
Glava:
Portani sesalni in izpušni kanali, trije koti na sediščih ventilov, nova vodila ventilov (zlitina bakra, niklja, aluminija, malo železa in mangana)
Blok:
Povrtan na 82.99 mm, kot honanja 30-40 stopin, Ra 25, Honan z dijamantnim kamnom 525 (220), končan z 625 in finiširan s ščetkicami za minimalni brake in!
Pistone to wall 0.0880 mm
Blok je v tisočinko za vsak bat posebej (čeprav so vsi na poponoma enako mero).Zmerjen na treh globinah brez odstopanja.
Glavna gred:
Balansirana v 1 g, polirana.Zmerjena ovalnost in premer.Vse je v stoto!
Vztrajnik, potisna in lamela balansirana v 1 gram
Malo sem kolebal koliko odpreti batne obročke.Na koncu sem se le odločil .Če te zanima ti lahko pošljem na PM.
To je to.
Vse skupaj se sestavlja v ZG. (Brata Belinič)
Glava:
Portani sesalni in izpušni kanali, trije koti na sediščih ventilov, nova vodila ventilov (zlitina bakra, niklja, aluminija, malo železa in mangana)
Blok:
Povrtan na 82.99 mm, kot honanja 30-40 stopin, Ra 25, Honan z dijamantnim kamnom 525 (220), končan z 625 in finiširan s ščetkicami za minimalni brake in!
Pistone to wall 0.0880 mm
Blok je v tisočinko za vsak bat posebej (čeprav so vsi na poponoma enako mero).Zmerjen na treh globinah brez odstopanja.
Glavna gred:
Balansirana v 1 g, polirana.Zmerjena ovalnost in premer.Vse je v stoto!
Vztrajnik, potisna in lamela balansirana v 1 gram
Malo sem kolebal koliko odpreti batne obročke.Na koncu sem se le odločil .Če te zanima ti lahko pošljem na PM.
To je to.
Zadnjič spremenil Sokol, dne 02 Mar 2013, 21:38, skupaj popravljeno 1 krat.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Huh. Sliši se zelo komplicirano vse skupaj . Upam da čim prej zalaufaš
Re: Megane RS, tuning debata
Če ni skrivnost lahko kar tukaj napišeš?Sokol napisal/-a:Malo sem kolebal koliko odpreti batne obročke.Na koncu sem se le odločil .Če te zanima ti lahko pošljem na PM.
Re: Megane RS, tuning debata
Zanimivo Si se pa potrudil pri glavi in vrgel v strošek. Pametna izbira pri sedežih, pa četudi nisi povedal točnega podatka zmesi. Samo ali je to res potrebno pri tem motorju? Mislim na kaj ciljaš? Glede na sam piston to wall clearance pri tem premeru bata, bi rekel nekje okoli 400? Verjetno si se zatipkal pri piston to wall clearance in pozabil eno ničlo pred prvo osmico.
Zanimiva mera cilindra. Pri takem piston to wall clearance bi pričakoval da bi bilo potrebno povečan na več kot 83.00mm, glede na iskušnje z aftermarket bati.
No uglavnem lepo. Končno en narejen motor kot je treba.
Zanimiva mera cilindra. Pri takem piston to wall clearance bi pričakoval da bi bilo potrebno povečan na več kot 83.00mm, glede na iskušnje z aftermarket bati.
No uglavnem lepo. Končno en narejen motor kot je treba.
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
Ups, pa sem se res zatipkal.Takšen PWC bi pa bil ja
Sedeži ventilov so ostali serijski, vodila sem menjal.Ti motorji so drugače malo podvrženi obrabi vodil, zato sem mogoče hotel izbrati material z boljšo temperaturno prevodnostjo in mazalnimi sposobnostmi.Upam, da bo vredu, bom poročal.
Ja imaš prav končni cilj je cca 400 KM vendar ne s tem turbom.Za to bo poskrbel GTX2867.V bistvu ne želim it s prevelikim turbom, ker mora bit avto odziven in razviti polni boost pri cca 3500.
S tem turbom kar imam zdaj, bom mogoče prilezel na 340 KM.Bomo hitro videli.Če uspem, zadržati cca. 1.3 bara pri 6000 obratih potem bi moral biti na 340.
Bat je velikosti 82,91 mm.Kar je presenetlji je to,da so vsi bati v tisočinko.Pravijo, da ima CP res dobro izdelavo in končno kontrolo.
Hvala za pohvalo.Upam, da bo motor tudi v praksi dober ne samo na papirju!
Sedeži ventilov so ostali serijski, vodila sem menjal.Ti motorji so drugače malo podvrženi obrabi vodil, zato sem mogoče hotel izbrati material z boljšo temperaturno prevodnostjo in mazalnimi sposobnostmi.Upam, da bo vredu, bom poročal.
Ja imaš prav končni cilj je cca 400 KM vendar ne s tem turbom.Za to bo poskrbel GTX2867.V bistvu ne želim it s prevelikim turbom, ker mora bit avto odziven in razviti polni boost pri cca 3500.
S tem turbom kar imam zdaj, bom mogoče prilezel na 340 KM.Bomo hitro videli.Če uspem, zadržati cca. 1.3 bara pri 6000 obratih potem bi moral biti na 340.
Bat je velikosti 82,91 mm.Kar je presenetlji je to,da so vsi bati v tisočinko.Pravijo, da ima CP res dobro izdelavo in končno kontrolo.
Hvala za pohvalo.Upam, da bo motor tudi v praksi dober ne samo na papirju!
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Še nekaj slik sestave
Pranje bloka
Bati pripravljeni, glavna gred očiščena
Lifters
Gred v bloku
Ring end gaps
Aksialna zracnost
......
Pranje bloka
Bati pripravljeni, glavna gred očiščena
Lifters
Gred v bloku
Ring end gaps
Aksialna zracnost
......
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
No, tako pa zgleda zlaganje motorja v piko.