Megane RS, tuning debata

Modifikacije vozil
Odgovori
Uporabniški avatar
KONDOR
Prispevkov: 124
Pridružen: 01 Jul 2011, 19:45
Kraj: GROSUPLJE

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a KONDOR »

Drmo.JR napisal/-a:odvisno od olja
Imam Elf SXR
Uporabniški avatar
ManIAK
Prispevkov: 580
Pridružen: 06 Jun 2006, 21:59

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a ManIAK »

:) 95°
Uporabniški avatar
frankie
Prispevkov: 318
Pridružen: 30 Okt 2005, 23:31

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a frankie »

viskoznost, VISKOZNOST!!! Jaz ne razumem da furate megane RS pa veste samo kako firmo tankate, boli vas patak kere cifre, samo da je elf...Ja mal sm znoru.
Tadahalan Clio? NO WAY:)))
Uporabniški avatar
KONDOR
Prispevkov: 124
Pridružen: 01 Jul 2011, 19:45
Kraj: GROSUPLJE

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a KONDOR »

Ne se razburjat no :D ,gre drug mesec na prvi servis,pa bo pravo olje notri 8) Ni pa vse v gardaciji,vprašite Sokola!
Uporabniški avatar
Cr00k
Prispevkov: 903
Pridružen: 03 Avg 2010, 22:40
Kraj: Celovec

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Cr00k »

ManIAK napisal/-a::) 95°
Nimas pojma, 97 je :P
Slika
Uporabniški avatar
Drmo.JR
Prispevkov: 337
Pridružen: 23 Apr 2006, 09:17
Kraj: ljubljana

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Drmo.JR »

http://www.ch.total.com/ch/content/NT00003C62.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Slika http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Dve slikici sestave.Bom jih kasneje še nekaj prilepil.

Slika

Slika
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Sem že mislim da je kaj narobe, ko toliko časa nisi nič objavil. :)

Btw, kdo ti sestavlja motor, če smem vprašat? Ste ojnice in gred kaj premerili? Pa blok?
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Hehe za enkrat še ni nič narobe (pa upam, da tudi ne bo) :)
Vse skupaj se sestavlja v ZG. (Brata Belinič)

Glava:
Portani sesalni in izpušni kanali, trije koti na sediščih ventilov, nova vodila ventilov (zlitina bakra, niklja, aluminija, malo železa in mangana)

Blok:
Povrtan na 82.99 mm, kot honanja 30-40 stopin, Ra 25, Honan z dijamantnim kamnom 525 (220), končan z 625 in finiširan s ščetkicami za minimalni brake in!
Pistone to wall 0.0880 mm
Blok je v tisočinko za vsak bat posebej (čeprav so vsi na poponoma enako mero).Zmerjen na treh globinah brez odstopanja.

Glavna gred:
Balansirana v 1 g, polirana.Zmerjena ovalnost in premer.Vse je v stoto!

Vztrajnik, potisna in lamela balansirana v 1 gram

Malo sem kolebal koliko odpreti batne obročke.Na koncu sem se le odločil :).Če te zanima ti lahko pošljem na PM.

To je to.
Zadnjič spremenil Sokol, dne 02 Mar 2013, 21:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
error 90
Prispevkov: 581
Pridružen: 24 Dec 2008, 23:07

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a error 90 »

Huh. Sliši se zelo komplicirano vse skupaj :D. Upam da čim prej zalaufaš ;)
Uporabniški avatar
dkrevs
Prispevkov: 331
Pridružen: 08 Dec 2008, 20:43
Kraj: Trzin

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a dkrevs »

Sokol napisal/-a:Malo sem kolebal koliko odpreti batne obročke.Na koncu sem se le odločil :).Če te zanima ti lahko pošljem na PM.
Če ni skrivnost lahko kar tukaj napišeš?
Uporabniški avatar
Drmo
Prispevkov: 2959
Pridružen: 08 Avg 2005, 10:52
Kraj: Garage

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Drmo »

Zanimivo :) Si se pa potrudil pri glavi in vrgel v strošek. Pametna izbira pri sedežih, pa četudi nisi povedal točnega podatka zmesi. :D Samo ali je to res potrebno pri tem motorju? Mislim na kaj ciljaš? Glede na sam piston to wall clearance pri tem premeru bata, bi rekel nekje okoli 400? Verjetno si se zatipkal pri piston to wall clearance in pozabil eno ničlo pred prvo osmico.

Zanimiva mera cilindra. Pri takem piston to wall clearance bi pričakoval da bi bilo potrebno povečan na več kot 83.00mm, glede na iskušnje z aftermarket bati.

No uglavnem lepo. :) Končno en narejen motor kot je treba.
Enigma motorsport
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Ups, pa sem se res zatipkal.Takšen PWC bi pa bil ja :)
Sedeži ventilov so ostali serijski, vodila sem menjal.Ti motorji so drugače malo podvrženi obrabi vodil, zato sem mogoče hotel izbrati material z boljšo temperaturno prevodnostjo in mazalnimi sposobnostmi.Upam, da bo vredu, bom poročal.

Ja imaš prav končni cilj je cca 400 KM vendar ne s tem turbom.Za to bo poskrbel GTX2867.V bistvu ne želim it s prevelikim turbom, ker mora bit avto odziven in razviti polni boost pri cca 3500.
S tem turbom kar imam zdaj, bom mogoče prilezel na 340 KM.Bomo hitro videli.Če uspem, zadržati cca. 1.3 bara pri 6000 obratih potem bi moral biti na 340.

Bat je velikosti 82,91 mm.Kar je presenetlji je to,da so vsi bati v tisočinko.Pravijo, da ima CP res dobro izdelavo in končno kontrolo.

Hvala za pohvalo.Upam, da bo motor tudi v praksi dober ne samo na papirju!
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
Sokol
Prispevkov: 644
Pridružen: 14 Mar 2006, 19:49

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a Sokol »

Še nekaj slik sestave

Pranje bloka
Slika

Slika

Slika

Bati pripravljeni, glavna gred očiščena
Slika

Lifters
Slika

Slika

Gred v bloku
Slika

Slika

Ring end gaps
Slika

Aksialna zracnost
Slika

Slika

......
Slika
RenaultSport all the way!!!
Uporabniški avatar
ManIAK
Prispevkov: 580
Pridružen: 06 Jun 2006, 21:59

Re: Megane RS, tuning debata

Odgovor Napisal/-a ManIAK »

No, tako pa zgleda zlaganje motorja v piko. :)
Odgovori