Megane RS, tuning debata
Re: Megane RS, tuning debata
Sokol,kdaj začneva z mojim projektom?
Re: Megane RS, tuning debata
Avto recimo da je utečen.Ima približno 1000 km z mineralnim oljem.Jutri zamenjam olje za sintetiko, potem pa mapiranje.
Za test sem naredil par pospeševanj proti meganu 3 RS (mapiran).Do 5500 vrtljajev sva enaka, potem pa celo naredim par metrov razlike, kar je velik dosežek glede nato, da je mapa enaka in, da sem prej bil počasnejši od tega avta.
Za test sem naredil par pospeševanj proti meganu 3 RS (mapiran).Do 5500 vrtljajev sva enaka, potem pa celo naredim par metrov razlike, kar je velik dosežek glede nato, da je mapa enaka in, da sem prej bil počasnejši od tega avta.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Mapiranje končano.Avto drži 1.33 bara do 5.5k obratov, pri 6k je 1.2 bara na blokadi 1.1 bara.
To je vse kar lahko ta turbo ponudi.Kar je zanimivo, da imam zdaj polni boost pri 2950 obratih, kar je kot serijski turbo.
To je vse kar lahko ta turbo ponudi.Kar je zanimivo, da imam zdaj polni boost pri 2950 obratih, kar je kot serijski turbo.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
Sexi
VW Passat 2.0 TDI DSG R-line 2017
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Re: Megane RS, tuning debata
Kaj to za nas amaterje pomeni v konjih?Sokol napisal/-a:Mapiranje končano.Avto drži 1.33 bara do 5.5k obratov, pri 6k je 1.2 bara na blokadi 1.1 bara.
To je vse kar lahko ta turbo ponudi.Kar je zanimivo, da imam zdaj polni boost pri 2950 obratih, kar je kot serijski turbo.
Re: Megane RS, tuning debata
puste konje uporabno območje, spool, hudo sokol hudo
http://www.enigma-motorsport.si" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Megane RS, tuning debata
Super rezultat! Mogoče bi ga z dobrim 3-port selenoidom in manualom lahko še malo našponal proti blokadi, ampak vseeno dober rezultat! Čestitke.
Kateri turbo uporabljaš?
Kateri turbo uporabljaš?
Enigma motorsport
Re: Megane RS, tuning debata
tole iz 18. straniDrmo napisal/-a:Super rezultat! Mogoče bi ga z dobrim 3-port selenoidom in manualom lahko še malo našponal proti blokadi, ampak vseeno dober rezultat! Čestitke.
Kateri turbo uporabljaš?
Renault Laguna Monaco GP 2.0t-NAPRODAJ-FOR SALE
Renault Megane Coupe 2.0 16V L96 - SOLD
clio 1.4 RT letnik 95 BUHTL - SOLD
Renault Megane Coupe 2.0 16V L96 - SOLD
clio 1.4 RT letnik 95 BUHTL - SOLD
Re: Megane RS, tuning debata
Hvala Drmo.Ja res je siroko uporabno področje in moč ne pojenja do 6800 kjer pa je se začne veliko znižanje boosta, da avto bolj nežno udari v blokado pri 6950.
To imaš prav, da bi se dalo z boost controlerjem še kaj več dobiti, vendar že zdaj so sesalne temp. kar visoke pri priganjanju.Tako, da resnično mislim, da je to tista zgornja meja.
Turbo kot se že ve je hybrid tako, da so ohišja ostala (na zunaj ) ista zamenjane pa so izpušne in kompresorske lopatice (ohišje pa postruženo, da pašejo nove/večje lopatice)
O sami specifikaciji turba pa enostavno ne morem govoriti tako preko foruma.Res ne bi bilo pošteno do RSTuninga (Paula), da izdam kombinacijo.Sicer so to relativno stare kombinacije in ni nobena znanstvena fantastika.....Lahko pa izdam en detajl in tisti, ki ste malo vešči teh turbin boste mogoče vedli.Veliko volvov je uporabljalo to kombinacijo (sicer na malo večjem izpušnem ohišju).
Koliko konjev bi naj imel?...Hmmm kaj pa vem.Glede na okoliške meritve več nič ne vem.Bi pa po oceni odprtosti injektorjev, AFR-ja ter boosta, moral imeti okrog 330 KM.
To imaš prav, da bi se dalo z boost controlerjem še kaj več dobiti, vendar že zdaj so sesalne temp. kar visoke pri priganjanju.Tako, da resnično mislim, da je to tista zgornja meja.
Turbo kot se že ve je hybrid tako, da so ohišja ostala (na zunaj ) ista zamenjane pa so izpušne in kompresorske lopatice (ohišje pa postruženo, da pašejo nove/večje lopatice)
O sami specifikaciji turba pa enostavno ne morem govoriti tako preko foruma.Res ne bi bilo pošteno do RSTuninga (Paula), da izdam kombinacijo.Sicer so to relativno stare kombinacije in ni nobena znanstvena fantastika.....Lahko pa izdam en detajl in tisti, ki ste malo vešči teh turbin boste mogoče vedli.Veliko volvov je uporabljalo to kombinacijo (sicer na malo večjem izpušnem ohišju).
Koliko konjev bi naj imel?...Hmmm kaj pa vem.Glede na okoliške meritve več nič ne vem.Bi pa po oceni odprtosti injektorjev, AFR-ja ter boosta, moral imeti okrog 330 KM.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
kolk pa te je to vse skupaj stalo, če ni skrivnost?
VW Passat 2.0 TDI DSG R-line 2017
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Re: Megane RS, tuning debata
Hmmm...moram sestevat ?:)
Motor 3000 eur
Turbo 600 eur
Izpuh 1100 eur
Intercooler 500eur
Aktuator, vzmet, recerkulirni ventil cca 270 eur
Mapiranje cca 300 eur
To je tako na grobo.
Motor 3000 eur
Turbo 600 eur
Izpuh 1100 eur
Intercooler 500eur
Aktuator, vzmet, recerkulirni ventil cca 270 eur
Mapiranje cca 300 eur
To je tako na grobo.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
ni še tako hudo
VW Passat 2.0 TDI DSG R-line 2017
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Clio IV RS EDC 2015
VW Passat 2.0 TDI 2013 - prodan
Megane Coupe 3 RS CUP 2010 - prodan v dobre roke
Re: Megane RS, tuning debata
Torej priblizni suma sumarum:
Zelel si cc 300km, 400nm s serijskimi motorjem +injektorji+turbo+izpuh. Kompresija bila slaba-> kovani bati+ojnice...cilj dosezen:) bravo!
(ne spomnem se vsega ampak cc tko)
1. Malijeva (serijska?)sklopka z 475Nm ni imela tezav?razlika med quafiom in serijskim r26 diffom?
2. nikakor nisem nasel razlik med rs2 in rs3 motorjem: turbo in periferija?
3. boost na serijskem rs2? rs3?
4. Kaksni so najmocnejsi (daily use vzdrzljivi) rs2 in rs3?
5. koliko imas zdaj rezerve(glede na boljsi motor) s konji in navorom ce menjas turbo? samo za info kako mocen je sklop motorja, predvidevam da naprej melje prenos.
Upam da sem jasen in da se ti bo dalo odgovorit na vsaj par vpr-drugi lahko pomagate
Zelel si cc 300km, 400nm s serijskimi motorjem +injektorji+turbo+izpuh. Kompresija bila slaba-> kovani bati+ojnice...cilj dosezen:) bravo!
(ne spomnem se vsega ampak cc tko)
1. Malijeva (serijska?)sklopka z 475Nm ni imela tezav?razlika med quafiom in serijskim r26 diffom?
2. nikakor nisem nasel razlik med rs2 in rs3 motorjem: turbo in periferija?
3. boost na serijskem rs2? rs3?
4. Kaksni so najmocnejsi (daily use vzdrzljivi) rs2 in rs3?
5. koliko imas zdaj rezerve(glede na boljsi motor) s konji in navorom ce menjas turbo? samo za info kako mocen je sklop motorja, predvidevam da naprej melje prenos.
Upam da sem jasen in da se ti bo dalo odgovorit na vsaj par vpr-drugi lahko pomagate
Tadahalan Clio? NO WAY:)))
Re: Megane RS, tuning debata
Da probam na to klobaso odgovorit.
1.Ne!Zasnova je enaka le da quaiffe zapre 55 % serijska špera pa 33 % ( proizvajalec GKN)
2. Turbo ima enaka ohišja z drugimi lopaticami in močnejšim aktuatorje.Motor ima VVT na sesalni odmični, močnejše bate in ojnice, boljšo glavo in ventile, povratni vod goriva z regulatorjem goriva.Eden v tanku eden pri injektorjih, ki skrbi, da se tlak zvišuje z višanjem nadtlaka v sesalnem kolektorju.
3.RS2 0,8 bara , RS3 250 začne z 1.1 pa pri 5k prileze blizu 1.2 , RS3 265 začne z 1.1 pa pri 5 prileze na 1.26 bara.
4.To sicer ne vem kdo te avte uporablja daily, vem pa, da se je Paul vozil s svojim v službo.Avto je imel nekaj čez 500 KM.
5.Točno številko ti težko dam.Aampak 500 Nm in 500+ KM zdrži sigurno.
1.Ne!Zasnova je enaka le da quaiffe zapre 55 % serijska špera pa 33 % ( proizvajalec GKN)
2. Turbo ima enaka ohišja z drugimi lopaticami in močnejšim aktuatorje.Motor ima VVT na sesalni odmični, močnejše bate in ojnice, boljšo glavo in ventile, povratni vod goriva z regulatorjem goriva.Eden v tanku eden pri injektorjih, ki skrbi, da se tlak zvišuje z višanjem nadtlaka v sesalnem kolektorju.
3.RS2 0,8 bara , RS3 250 začne z 1.1 pa pri 5k prileze blizu 1.2 , RS3 265 začne z 1.1 pa pri 5 prileze na 1.26 bara.
4.To sicer ne vem kdo te avte uporablja daily, vem pa, da se je Paul vozil s svojim v službo.Avto je imel nekaj čez 500 KM.
5.Točno številko ti težko dam.Aampak 500 Nm in 500+ KM zdrži sigurno.
RenaultSport all the way!!!
Re: Megane RS, tuning debata
E hvala ti:)
Se to: razliko med diffi sem mislil predvsem v voznji?
in to: daily sem mislil kot vzdrzljivost, da ni pogoste potrebe po odpiranju motorja in uporabi specialnih one-off komponent.
Kako ima Paul urejeno s prenosom?
Se to: razliko med diffi sem mislil predvsem v voznji?
in to: daily sem mislil kot vzdrzljivost, da ni pogoste potrebe po odpiranju motorja in uporabi specialnih one-off komponent.
Kako ima Paul urejeno s prenosom?
Tadahalan Clio? NO WAY:)))